Tervehdys vain kaikille tutuille ja tuntemattomille huuhailijoille.
Millainen meininki täällä on ollut poissa ollessani,onko tapahtunna mitään maata järisyttävää?:))
Nyt on aika siirtyä eteenpäin!
91
2072
Vastaukset
- Carmencita
tapahtui maata järisyttävää!!! Mukavaa kun palasit SY!! On sinua kaivattukin, täällä on välillä ollut niin hiljaista että kuuluu hiirtenkin supinat. ;-))
SUURI halaus !!- sydänystävä
Vai niin hiljasta on ollut,vai olisko hiiret alkaneet supisemaan kovemmin :))
Mitäs sulle kuuluu,voit kertoa kaikki mulle :)) - Carmencita
sydänystävä kirjoitti:
Vai niin hiljasta on ollut,vai olisko hiiret alkaneet supisemaan kovemmin :))
Mitäs sulle kuuluu,voit kertoa kaikki mulle :))ja samat metkut. Mopin varressa heilutaan ja sitä rataa. ;-))
Kipiä olen ollu vähän, kävin tänään lääkettä ja elämä taas hymyilee. ;-)) Mites sinulla? - sydänystävä
Carmencita kirjoitti:
ja samat metkut. Mopin varressa heilutaan ja sitä rataa. ;-))
Kipiä olen ollu vähän, kävin tänään lääkettä ja elämä taas hymyilee. ;-)) Mites sinulla?ennenkin porskuttelen,mutta ehkä hieman enemmän asioita miettien.
Voi sua kun olet pipi,jospa saat hyvää hoitoa ja hemmottelua,sitähän sitä kaipaa kun on sairas :)) - Carmencita
sydänystävä kirjoitti:
ennenkin porskuttelen,mutta ehkä hieman enemmän asioita miettien.
Voi sua kun olet pipi,jospa saat hyvää hoitoa ja hemmottelua,sitähän sitä kaipaa kun on sairas :))minä..huomenna. ;-))
Sain kyllä tänään lääkkeetkin, niin kyllä se pöpö siitä lähtee. Miettiminen ja harkitseminen ei koskaan ole pahasta, senhän sinä kyllä tiedätkin.
Mites kevät sinne savon perukoille on ehtiny? - sydänystävä
Carmencita kirjoitti:
minä..huomenna. ;-))
Sain kyllä tänään lääkkeetkin, niin kyllä se pöpö siitä lähtee. Miettiminen ja harkitseminen ei koskaan ole pahasta, senhän sinä kyllä tiedätkin.
Mites kevät sinne savon perukoille on ehtiny?Lunta oli aamulla puolimetriä maassa,hyvä etten jo lähtenyt hiihtämään ;))
Niin mitähän sinä saat huomenna ;DDD - Carmencita
sydänystävä kirjoitti:
Lunta oli aamulla puolimetriä maassa,hyvä etten jo lähtenyt hiihtämään ;))
Niin mitähän sinä saat huomenna ;DDDvai lunta, ja täällä melkein koivut jo vihertää!!
Eipä käy kateeksi lumitilanne!! ;-))
Silitystä minä huomenna saan..silitystä hyvinkin.
;-)))))))))))))))))))))))) - sydänystävä
Carmencita kirjoitti:
vai lunta, ja täällä melkein koivut jo vihertää!!
Eipä käy kateeksi lumitilanne!! ;-))
Silitystä minä huomenna saan..silitystä hyvinkin.
;-))))))))))))))))))))))))mukavaa,kun joku tulee silittämään sun vaatteitasi,kyllä passaa hymyilläkkin noin leveästi ;))
Missä täältä on kaikki miespuoliset haahuilijat?? - Carmencita
sydänystävä kirjoitti:
mukavaa,kun joku tulee silittämään sun vaatteitasi,kyllä passaa hymyilläkkin noin leveästi ;))
Missä täältä on kaikki miespuoliset haahuilijat??tai minä vien ne silitettäväksi. Tuleekin niiin siliää että! ;-))
Miehet on näköjään kaikonnu ihan kokonaan, olisko kevät vienyt mennessään? ;-/ - nimetön huuhaa
sydänystävä kirjoitti:
mukavaa,kun joku tulee silittämään sun vaatteitasi,kyllä passaa hymyilläkkin noin leveästi ;))
Missä täältä on kaikki miespuoliset haahuilijat??ei ole näkynyt hänen kirjoituksiaan?
- sydänystävä
nimetön huuhaa kirjoitti:
ei ole näkynyt hänen kirjoituksiaan?
kun oikein tarkkaan katsoo ;))
- nimetön huuhaa
sydänystävä kirjoitti:
miksi se vaihtoi nimensä?
- Hankimoottori.
miksi se vaihtoi nimensä?
Mä en oo mikään Doe ollu koskaan
enkä tuu olemaan. - valerian.s
ei ole näkynyt hänen kirjoituksiaan?
koska Doe-10 on kuollut ja kuopattu.Sai alkoholimyrkytyksen Oulussa;)))
Minä kyllä tunnen doen aika hyvin... - valerian.s
sydänystävä kirjoitti:
Ainakin sinä,kippari,typy ja carm tiedätte,kuka minä olen...
- quistis
Hiljaista ja välillä tosi ryppyotsaista! Tervetuloa takaisin joukkoon kummaan:o))))))
- sydänystävä
No se ei ole kyllä uutta,että täällä on välillä otsa tosi kurtussa,mut eipä anneta asian häiritä yhtään,jookos :))
Yksi asia ei ole kanssa muuttunut,nimittäin viestien lähtö eteenpäin,sama tökkiminen kuin ennenkin :((
Ihana tulla kaltaistensa pariin ;)))) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
No se ei ole kyllä uutta,että täällä on välillä otsa tosi kurtussa,mut eipä anneta asian häiritä yhtään,jookos :))
Yksi asia ei ole kanssa muuttunut,nimittäin viestien lähtö eteenpäin,sama tökkiminen kuin ennenkin :((
Ihana tulla kaltaistensa pariin ;))))töiden jälkeen oli huomata nikkisi huuhaalla!!!Halaa myös tosi lujaa Sydänystävää:o))))))
- Carmencita
tai yksi ryppyotsan aiheuttaja. ;-))
- quistis
Carmencita kirjoitti:
tai yksi ryppyotsan aiheuttaja. ;-))
Mä yritin silittää otsaani,mut mä oon nauranu ihan liikaa..masu kramppaa ja hikka on:o))))Mä oon painellu kuule kärsää ihan urakalla.Kiitos:o))
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
töiden jälkeen oli huomata nikkisi huuhaalla!!!Halaa myös tosi lujaa Sydänystävää:o))))))
elä liian kovasti rutista henki loppuu ;))
Sinä se vaan jaksat pakertaa ja huolehtia toisista,hienoa :) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
elä liian kovasti rutista henki loppuu ;))
Sinä se vaan jaksat pakertaa ja huolehtia toisista,hienoa :)Joo jaksan pakertaa..Nyt kyl kaipaisin niskahierontaa ja jalkahierontaa:o)))
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
Joo jaksan pakertaa..Nyt kyl kaipaisin niskahierontaa ja jalkahierontaa:o)))
hieroja löydettäs näin äkkiä...huhuu..onko vapaaehtoisia???
Samalla se ehdokas voisi hieroa meidän kaikkien huuhaa naisten niskat ja jalat,eikös? ;)) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
hieroja löydettäs näin äkkiä...huhuu..onko vapaaehtoisia???
Samalla se ehdokas voisi hieroa meidän kaikkien huuhaa naisten niskat ja jalat,eikös? ;))halutaan hyvää niskahierontaa...Hyvä,kun keksit huhuilla sitä huuhaalta..kimppakivaa:o))))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
Mä yritin silittää otsaani,mut mä oon nauranu ihan liikaa..masu kramppaa ja hikka on:o))))Mä oon painellu kuule kärsää ihan urakalla.Kiitos:o))
saattaa suorastaan suorentua ja kovettua jos liikaa painelee. ;-)) Naururypyt on ihan eri asia kun otsarypyt. Niitä ei kannata silitellä!! ;-)
- quistis
Carmencita kirjoitti:
saattaa suorastaan suorentua ja kovettua jos liikaa painelee. ;-)) Naururypyt on ihan eri asia kun otsarypyt. Niitä ei kannata silitellä!! ;-)
tuli tarpeeseen;o)))))Ja auts rauta oli liian kuuma!!!! Toiv tauti lähtee tropeilla! Täälläkin viel kollipojat yskii keuhkonpalasia:o(
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
halutaan hyvää niskahierontaa...Hyvä,kun keksit huhuilla sitä huuhaalta..kimppakivaa:o))))
on oltava erikoisen hyvää ja tehokasta hierontaa,ei mitää hipeltelyä ;))
Saa nähdä tuleeko ehdokkaita,vai onko täällä vaan arkajalkoja ;)) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
on oltava erikoisen hyvää ja tehokasta hierontaa,ei mitää hipeltelyä ;))
Saa nähdä tuleeko ehdokkaita,vai onko täällä vaan arkajalkoja ;))hierojat tulkaa rentouttamaan meidän jännittyneet niskalihaksemme:o))) Missäs muuten kaikki ihanat ovat..siis yksi ihana:o(((
- Carmencita
quistis kirjoitti:
tuli tarpeeseen;o)))))Ja auts rauta oli liian kuuma!!!! Toiv tauti lähtee tropeilla! Täälläkin viel kollipojat yskii keuhkonpalasia:o(
kärsät ym. sen sorttiset tikkarit on tarpeeseen! Vai voitko väittää muuta? ;-))
Minulla olikin keuhkoputken tulehdus, se ei olisi rykimällä lähtenykkään. ;-/ Nyt kulkee ilma ihan toisella tavalla. Väsykin häipyi samantien. ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
kärsät ym. sen sorttiset tikkarit on tarpeeseen! Vai voitko väittää muuta? ;-))
Minulla olikin keuhkoputken tulehdus, se ei olisi rykimällä lähtenykkään. ;-/ Nyt kulkee ilma ihan toisella tavalla. Väsykin häipyi samantien. ;-))ja tikkarit ovatkin tosi tarpeellisia..En voi kieltää..edes haluaisikaan;o))) Hyvä et kohta olet voimissasi ja pipi on mennyt pois:o))))
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
hierojat tulkaa rentouttamaan meidän jännittyneet niskalihaksemme:o))) Missäs muuten kaikki ihanat ovat..siis yksi ihana:o(((
vai on sulla tietty ihana,taidampa arvata kuka ;))
Nii,in,missä luuraa meidän ihanat miehemme :(( - quistis
sydänystävä kirjoitti:
vai on sulla tietty ihana,taidampa arvata kuka ;))
Nii,in,missä luuraa meidän ihanat miehemme :((Näin ihastuttavia,kuin me olemmekin...Ihan outoa ja omituista:o)))Tulkaa..(en mä epätoivoinen ole?)
- Carmencita
quistis kirjoitti:
ja tikkarit ovatkin tosi tarpeellisia..En voi kieltää..edes haluaisikaan;o))) Hyvä et kohta olet voimissasi ja pipi on mennyt pois:o))))
me ihan eri kärsistä??!! ;-))
mistäs kärsästä sinä puhuit?? ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
me ihan eri kärsistä??!! ;-))
mistäs kärsästä sinä puhuit?? ;-))stressikärsästä...Siis just siitä samasta asiasta...Hehehee lopputulos kuitenkin aina sama:o))Hyi Sua Ceee!!! Siis tarkoitan hyvähyvä Cee;o))))
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
Näin ihastuttavia,kuin me olemmekin...Ihan outoa ja omituista:o)))Tulkaa..(en mä epätoivoinen ole?)
mutta muuten vaan haluat helpotusta kivistykseen ;))
Ja mehän ollaan niiiin ihaniii,kysykää vaikka keltä ;))) - Carmencita
quistis kirjoitti:
stressikärsästä...Siis just siitä samasta asiasta...Hehehee lopputulos kuitenkin aina sama:o))Hyi Sua Ceee!!! Siis tarkoitan hyvähyvä Cee;o))))
nyt onko se Hyi vai hyvä!! ;-))
vai stressikärsä, hmm...voihan sen tietysti niinkin ajatella, aiheuttaa stessiä jos sitä ei saa, ja kun saa niin kyllä se mukavasti sen poistaa. ;-) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
mutta muuten vaan haluat helpotusta kivistykseen ;))
Ja mehän ollaan niiiin ihaniii,kysykää vaikka keltä ;)))ja aikuisen oikeesti:o)Huomaa viaton hymy! Ootsä savosta kotoisin??
- sydänystävä
Carmencita kirjoitti:
nytkö on keksitty uusi nimikin "sille", kärsä vai olenko nyt ihan pihalla asiasta?
No huh huh teidän juttujanne tytöt! ;))) - quistis
Carmencita kirjoitti:
nyt onko se Hyi vai hyvä!! ;-))
vai stressikärsä, hmm...voihan sen tietysti niinkin ajatella, aiheuttaa stessiä jos sitä ei saa, ja kun saa niin kyllä se mukavasti sen poistaa. ;-)Ja hyi kun on ihanan hyväääää:o)))))Tiedäthän sä!
Mä olen kuitenkin kilteistä kiltein tyttö:o)Ihan vaan tikkarileikkejä harrastan,kuinmyös sä ja SY!! - Carmencita
sydänystävä kirjoitti:
nytkö on keksitty uusi nimikin "sille", kärsä vai olenko nyt ihan pihalla asiasta?
No huh huh teidän juttujanne tytöt! ;)))olet!! rakkaalla lapsellahan on monta nimeä! Eiks vaan. ;-))
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
ja aikuisen oikeesti:o)Huomaa viaton hymy! Ootsä savosta kotoisin??
piättelet ;)))
Voen vaekka ollakkii,en tiijä ihan aekuusten oekeesti ;)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
olet!! rakkaalla lapsellahan on monta nimeä! Eiks vaan. ;-))
ja luomutikkari...Muista ne;o)))
- quistis
sydänystävä kirjoitti:
piättelet ;)))
Voen vaekka ollakkii,en tiijä ihan aekuusten oekeesti ;))Sulla..tokkiisa;o)))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
Ja hyi kun on ihanan hyväääää:o)))))Tiedäthän sä!
Mä olen kuitenkin kilteistä kiltein tyttö:o)Ihan vaan tikkarileikkejä harrastan,kuinmyös sä ja SY!!tikkari kaikkein makoisin on?? Mä tykkään eniten mansikan ja salmiakin sekoituksesta! ;-))
Onneksi tulee kesä niin pääsee imeskelemään mehujäitäkin. ,-)) - sydänystävä
quistis kirjoitti:
ja luomutikkari...Muista ne;o)))
kanssa ja luonnossa tietysti,arvaan ;)))
- quistis
Carmencita kirjoitti:
tikkari kaikkein makoisin on?? Mä tykkään eniten mansikan ja salmiakin sekoituksesta! ;-))
Onneksi tulee kesä niin pääsee imeskelemään mehujäitäkin. ,-))Mukulat haluu koneelle.Ainakun jutut paranee..Mut tavataan...siis pakko:o)))
- Carmencita
sydänystävä kirjoitti:
tapaan halkopinon takana!! ;-))
- quistis
sydänystävä kirjoitti:
mut kukahan vois luontoon mukaan tulla;o))Mut nyt nuoriso valtaa mamilta koneen..Mä niin haluaisin viel leikkiä teidän kanssa:o( Mut tavataan!!
- Carmencita
quistis kirjoitti:
Mukulat haluu koneelle.Ainakun jutut paranee..Mut tavataan...siis pakko:o)))
eli salminakki!! Sun pitää hommata toinen kone niin ei mukulat häiritse!! ;-))
- sydänystävä
Carmencita kirjoitti:
tapaan halkopinon takana!! ;-))
sitä antzaa,onkos hänestäkään kuulunut mitään??
Vai liekkö tekemässä sitä halkopinoa valmiiksi ;)) - sydänystävä
quistis kirjoitti:
mut kukahan vois luontoon mukaan tulla;o))Mut nyt nuoriso valtaa mamilta koneen..Mä niin haluaisin viel leikkiä teidän kanssa:o( Mut tavataan!!
äidin pikku murut on :))
Hymyillään kun tavataan :) - Carmencita
sydänystävä kirjoitti:
sitä antzaa,onkos hänestäkään kuulunut mitään??
Vai liekkö tekemässä sitä halkopinoa valmiiksi ;))olis halkoja hakkaamassa kun ei ole kuulunut mitään aikoihin. En kyllä itsekkään ole täällä kovin tiuhaan ollu. Tuntuu olevan vähän kaikkea muuta puuhastelua, ja viikonloput meneekin ihan muussa toiminnassa. ;-)) Aika kato täällä on käyny, työnorja, Pertti ym. on hävinny ihan kokonaan tai sitten ovat vaihtaneet nickiä. Mihis doekin on kadonnu?
- sydänystävä
Carmencita kirjoitti:
olis halkoja hakkaamassa kun ei ole kuulunut mitään aikoihin. En kyllä itsekkään ole täällä kovin tiuhaan ollu. Tuntuu olevan vähän kaikkea muuta puuhastelua, ja viikonloput meneekin ihan muussa toiminnassa. ;-)) Aika kato täällä on käyny, työnorja, Pertti ym. on hävinny ihan kokonaan tai sitten ovat vaihtaneet nickiä. Mihis doekin on kadonnu?
kevät sellaista aikaa,ettei jouda täällä olemaan.
Siltä vaikuttaa kun pikimmiten selailin palstaa,jotta uusia on tullut vanhojen tilalle.
Kyllä se doekin täällä vierailee aina silloin tällöin,ainaskiin luulen tietäväni niin ;)) - Carmencita
sydänystävä kirjoitti:
kevät sellaista aikaa,ettei jouda täällä olemaan.
Siltä vaikuttaa kun pikimmiten selailin palstaa,jotta uusia on tullut vanhojen tilalle.
Kyllä se doekin täällä vierailee aina silloin tällöin,ainaskiin luulen tietäväni niin ;))En vaan ole niin aktiivisesti lueskellu juttuja. Joskus on käynyt pieni epäilys jostain, mutta ei ihan varma ole voinut olla. ;-)) Välillä täällä on ollut niin kireä tunnelma että piti pitää pientä taukoa, jännää miten toisia ärsyttää huulenheitto.
;-)) Mutta se siitä, minä taidan painua ruuan laittoon. Palaillaan myöhemmin. ;-)) - sydänystävä
Carmencita kirjoitti:
En vaan ole niin aktiivisesti lueskellu juttuja. Joskus on käynyt pieni epäilys jostain, mutta ei ihan varma ole voinut olla. ;-)) Välillä täällä on ollut niin kireä tunnelma että piti pitää pientä taukoa, jännää miten toisia ärsyttää huulenheitto.
;-)) Mutta se siitä, minä taidan painua ruuan laittoon. Palaillaan myöhemmin. ;-))välillä olla täältä poissa ja vielä mukavampi on palata tänne takaisin :))
Laittelehan sinä ruokaa,minäkin taidan lähtee saunan lämmitykseen. - nimetön huuhaa
sydänystävä kirjoitti:
välillä olla täältä poissa ja vielä mukavampi on palata tänne takaisin :))
Laittelehan sinä ruokaa,minäkin taidan lähtee saunan lämmitykseen.mitä touhuaa nykyisin?
- yllättäjä
sydänystävä kirjoitti:
No huh huh teidän juttujanne tytöt! ;)))No voehan hittolaenen, uot sit männynnä ja ryypännä koko liäkepullon iha kerrallaa. ;) Elä kuule yhtää ruppee noije tyttölöihen kans nimittellee niit kalleuksii tahi suatat jiähä viälä iliman. ;)
- Carmencita
yllättäjä kirjoitti:
No voehan hittolaenen, uot sit männynnä ja ryypännä koko liäkepullon iha kerrallaa. ;) Elä kuule yhtää ruppee noije tyttölöihen kans nimittellee niit kalleuksii tahi suatat jiähä viälä iliman. ;)
Olet ihan väärillä poluilla!! Eikä me ilman olla koskaan jääty! ;-))
- yllättäjä
Carmencita kirjoitti:
Olet ihan väärillä poluilla!! Eikä me ilman olla koskaan jääty! ;-))
No kerta se on ensimmäinennii. ;) Entäs jos ei toimi, tai toimii miten sattuu? Kuumista kavereista kun ei koskaan tiedä. ;)
- Carmencita
yllättäjä kirjoitti:
No kerta se on ensimmäinennii. ;) Entäs jos ei toimi, tai toimii miten sattuu? Kuumista kavereista kun ei koskaan tiedä. ;)
minusta tuntuu siltä että toimii. ;-))
Ja jos ei toimi niin pannaan toimimaan. ;-)) - jolppis
Carmencita kirjoitti:
minusta tuntuu siltä että toimii. ;-))
Ja jos ei toimi niin pannaan toimimaan. ;-))No hei Carm. Kuinkas nuha oikein lähtee. ;)
- quistis
Carmencita kirjoitti:
eli salminakki!! Sun pitää hommata toinen kone niin ei mukulat häiritse!! ;-))
konetta....Ylös tulossa nettiyhteys;o))) Vai salminakki;o)))
- quistis
sydänystävä kirjoitti:
äidin pikku murut on :))
Hymyillään kun tavataan :)kaikki jo mamia isompia:o)
- sydänystävä
yllättäjä kirjoitti:
No voehan hittolaenen, uot sit männynnä ja ryypännä koko liäkepullon iha kerrallaa. ;) Elä kuule yhtää ruppee noije tyttölöihen kans nimittellee niit kalleuksii tahi suatat jiähä viälä iliman. ;)
Äläs kuule muuta sano,pitikin kerralla kaikki ottaa,mistäs nyt lisää,kerro,kun taidat olla yllätyksiä täynnä ;))
Ja mitä "kalleuksia" tarkoititkaan? o)) - valerian.s
mitä touhuaa nykyisin?
jos kiinnostaa.
- Hankimoottori.
Ton otsikon vois ymmärtää,
nii,että lopettaa tänne kirjottelun.- sydänystävä
niin voisikin ymmärtää,mutta voi sitä muutenkin siirtyä eteenpäin.
Sullahan on hieno nikki,onko siellä viellä hanki kelit? ;)) - Hankimoottori.
sydänystävä kirjoitti:
niin voisikin ymmärtää,mutta voi sitä muutenkin siirtyä eteenpäin.
Sullahan on hieno nikki,onko siellä viellä hanki kelit? ;))No ei oo.
Tää on tämmönen mielikuva jutska.
Kirjotin mä määritelmän
tälle hankimoottorille yhessä keskustelussa.
Mistä tää tulee onki sitte
vaikeempi sanoo. - sydänystävä
Hankimoottori. kirjoitti:
No ei oo.
Tää on tämmönen mielikuva jutska.
Kirjotin mä määritelmän
tälle hankimoottorille yhessä keskustelussa.
Mistä tää tulee onki sitte
vaikeempi sanoo.olet kiitänyt talven hangilla moottorin lailla,ilmeisesti moottorikelkalla :))
Sähän voisit rekata nikiksi ton,on ihan hieno ja erikoinen ;)) - Hankimoottori.
sydänystävä kirjoitti:
olet kiitänyt talven hangilla moottorin lailla,ilmeisesti moottorikelkalla :))
Sähän voisit rekata nikiksi ton,on ihan hieno ja erikoinen ;))Itseasiassa en yhtään.
Mulla ei oo ees moottorikelkkaa.
On se mustaki ihan hyvä nikki.
Vahva,mutta samalla...ööö...no jotain kumminki.
Kiitosta vaan kehuista.
En mee ihan vielä rekkaamaan.
Ehkä myöhemmin. - sydänystävä
Itseasiassa en yhtään.
Mulla ei oo ees moottorikelkkaa.
On se mustaki ihan hyvä nikki.
Vahva,mutta samalla...ööö...no jotain kumminki.
Kiitosta vaan kehuista.
En mee ihan vielä rekkaamaan.
Ehkä myöhemmin.mut joskus oon ollut kyydissä kun on ollut hankikelit ja voi pirskatti,kun hanki alko upottamaan,niin sitten sitä sai työtä tehdäkkin,että pääsi metsästä pois :))
- Hankimoottori.
sydänystävä kirjoitti:
mut joskus oon ollut kyydissä kun on ollut hankikelit ja voi pirskatti,kun hanki alko upottamaan,niin sitten sitä sai työtä tehdäkkin,että pääsi metsästä pois :))
Voin kuvitella.
On siinä voinu aikamoinen ähke ja puhke käydä.
Ja ehkä jokunen ärräpääkin. - sydänystävä
Voin kuvitella.
On siinä voinu aikamoinen ähke ja puhke käydä.
Ja ehkä jokunen ärräpääkin.piti nostaa ja työntää kelkaa,arvaa vaan naurattiko koko touhu :)))
En minä osaa ärräpäitä päästellä ollenkaan,en en...;)) - Hankimoottori.
sydänystävä kirjoitti:
piti nostaa ja työntää kelkaa,arvaa vaan naurattiko koko touhu :)))
En minä osaa ärräpäitä päästellä ollenkaan,en en...;))Nii no siinä käy tietysti
nii,kun ei tuu ärräpäitä
nii nauruks menee.
Joku ois saattanu menettää
hermonsa aika totaalisesti siinä tilanteessa. - sydänystävä
Nii no siinä käy tietysti
nii,kun ei tuu ärräpäitä
nii nauruks menee.
Joku ois saattanu menettää
hermonsa aika totaalisesti siinä tilanteessa.tiedän millainen on hankimoottori,lukasin.
Kyllä varmaan kulkee kovasti ja kuskillekkin voi tulla jopa hikikin ;)))
Onko zetorin moottori ;) - Hankimoottori.
sydänystävä kirjoitti:
tiedän millainen on hankimoottori,lukasin.
Kyllä varmaan kulkee kovasti ja kuskillekkin voi tulla jopa hikikin ;)))
Onko zetorin moottori ;)See voi olla Zetorinkin.
Pääasia,että on vanha.
Hiki siinä tullee varsinkin
jos sattuu olemaan huonolla tuulella.
Ei nääs kule juur minnekään.
Vähän sama homma kun on hevosten kanssa.
En omista kyllä semmostakaan
enkä oo ikinä ees ratsastanu.
Sit jos oot
oikeen hyvällä tuulelle
ja itsevarmalla otteella,
nii täähä oikeen hyppää etiäpäin
ja kulkee hangen päällä tosi ilosesti
ja leikkaa hankee nii hienosti. - sydänystävä
See voi olla Zetorinkin.
Pääasia,että on vanha.
Hiki siinä tullee varsinkin
jos sattuu olemaan huonolla tuulella.
Ei nääs kule juur minnekään.
Vähän sama homma kun on hevosten kanssa.
En omista kyllä semmostakaan
enkä oo ikinä ees ratsastanu.
Sit jos oot
oikeen hyvällä tuulelle
ja itsevarmalla otteella,
nii täähä oikeen hyppää etiäpäin
ja kulkee hangen päällä tosi ilosesti
ja leikkaa hankee nii hienosti.Ford Majorinkin moottor? se on jo aeka vanha.
Ja tuosta ratsastuksesta... empä sano mittään ;))
Ei varmaan suksi luista, jos on pahalla päällä niin hyvin kuin hyvällä mielellä sivakoiden ;)) - Hankimoottori.
sydänystävä kirjoitti:
Ford Majorinkin moottor? se on jo aeka vanha.
Ja tuosta ratsastuksesta... empä sano mittään ;))
Ei varmaan suksi luista, jos on pahalla päällä niin hyvin kuin hyvällä mielellä sivakoiden ;))Mä yritin muistell just tota Ford Majorin
nimee,mutten saanu päähäni.
Ku yhellä miehellä oli semmosia vanhoja Majorin rotteloita.
Kyllähä se se suksi kulkee paremmin
joka suhteessa jos on
hyvällä mielellä.
Jotain sulla kävi tosta ratsastuksesta mielessä,
kun noin hymyillyttää. - sydänystävä
Mä yritin muistell just tota Ford Majorin
nimee,mutten saanu päähäni.
Ku yhellä miehellä oli semmosia vanhoja Majorin rotteloita.
Kyllähä se se suksi kulkee paremmin
joka suhteessa jos on
hyvällä mielellä.
Jotain sulla kävi tosta ratsastuksesta mielessä,
kun noin hymyillyttää.älä sano Majoria rotteloiksi,nehän on museotavaraa ja joskus vielä arvokkaita.
Mutta nyt illan köllyköitä,mie lähen saunan lämmitykseen :)) - Hankimoottori.
sydänystävä kirjoitti:
älä sano Majoria rotteloiksi,nehän on museotavaraa ja joskus vielä arvokkaita.
Mutta nyt illan köllyköitä,mie lähen saunan lämmitykseen :))Munki pitää lähtee lenkille.
Sullon vissiin sit ihan puusauna,
siis puulämmitteinen.
Hauskoja löylyjä sit vaan.
Morjens.
..nyt ON aika siirtyä eteenpäin sanoi pervokki ja otti kaksi askelta taaksepäin..
- quistis
pysy siinä:o))))
quistis kirjoitti:
pysy siinä:o))))
..se on vain lähinnä tunnetila.. ehkä mä etenen tai pysyn vain paikallani..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..se on vain lähinnä tunnetila.. ehkä mä etenen tai pysyn vain paikallani..
katso välillä ylös...näät tähdistä suunnan..ainakin,jos on tarpeeksi pimeää:o)))Halaa hänetkin ihan kovin:o)))
- ykstypy
quistis kirjoitti:
katso välillä ylös...näät tähdistä suunnan..ainakin,jos on tarpeeksi pimeää:o)))Halaa hänetkin ihan kovin:o)))
nyt tämä typy lähtee nukkumaan. Luen ensin yhtä jännää dekkaria vähän aikaa. Älkää valvoko liian myöhään. :=)))
- sydänystävä
kaksi askelta eteenpäin ja heti,pois sieltä kellarista ;)))
- jeffjeff
toivottelen sydänystävän tervetulleheks takasii:)))
- sydänystävä
sullekkii toivottelusta :)
Niin mie aattelin palata tänne ja oikein rytinällä,oon ihan tarpeeks jo,no tiedät kyllä mitä ;))
- valerian.s
En ehtinyt eilen kirjoitteleen,mut parempi myöhään kun ei milloinkaan:))Hyvä,kun soitit,mä en nimittäin enää paljonkaan tänne viestittele.
- sydänystävä
Niinkö olet ajatellut olla kirjoittelematta tänne,sulla taitaa pitää kiirettä sitten ;))
- NeitiX
Luulin että olet häipynyt maisemista ihan tyystin..
Harvoin nykyään pääsen täällä käymään ku häät painaa piälle kovaa kyytiä mut sillon tällön täällä pyörähtänyt ja hiljasen olost on ollu..
Ai että ku se tuo kesä tulla porskuttaa kovaa kyytiä..
ehana aurinko lämmittää.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684391Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983936- 503456
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222703Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252542Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562393- 432247
- 391877
- 471868
- 301626