Paras vetokoukku on autoon normaali joka on paikallaan. Ja aina valmis, koukkua ei kukaan halua irroittaa, koukku suojaa autoa takaa.
En ole koskaan ymmärtänyt irroavan koukun hyötyä. = valmistus maksaa enemmän, lukitus voi hajota, lukituksen osa on hölmön näköinen eli koukku näyttää norm kiinteää huonommalta, irrallaan oleva koukku on mahdollista hävittää autosta.
Viimeisenä on kääntyvä koukku, tuossa on vikoja. Ylimääräinen lisätyö saada koukku käyttövalmiiksi.
Jopa niveleleissä on väljää, vikaa sähkömoottoreissa.
Kumpaakaan edellista en ottaisi vaikka maksettaisiin.
Paras vetokoukku on normaali joka ei käänny.
Anonyymi
1
196
Vastaukset
- Anonyymi
Irroitettava koukku on kätevä silloin kun tarve on satunnaista. Jos kerran vuodessa vie mökille tavarakuorman, niin miksi sen takia autossa pitäisi olla näkyvissä ruma kiinteä koukku ruostumassa. Omassa autossa koukku kiinnittyy puskurin taakse piilossa olevaan kiinnityspisteeseen ja sähköpistokekin käännetään sieltä esiin. Koukku säilyy puhtaana ja ruosteettomana tavaratilassa omassa säilytyspussissaan ja auto on väliajat siistin näköinen perästään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795289
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai704693Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1304635Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3532012- 941670
- 971587
- 2571486
- 3461181
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.571012- 2001001