Paras vetokoukku on autoon normaali joka on paikallaan. Ja aina valmis, koukkua ei kukaan halua irroittaa, koukku suojaa autoa takaa.
En ole koskaan ymmärtänyt irroavan koukun hyötyä. = valmistus maksaa enemmän, lukitus voi hajota, lukituksen osa on hölmön näköinen eli koukku näyttää norm kiinteää huonommalta, irrallaan oleva koukku on mahdollista hävittää autosta.
Viimeisenä on kääntyvä koukku, tuossa on vikoja. Ylimääräinen lisätyö saada koukku käyttövalmiiksi.
Jopa niveleleissä on väljää, vikaa sähkömoottoreissa.
Kumpaakaan edellista en ottaisi vaikka maksettaisiin.
Paras vetokoukku on normaali joka ei käänny.
Anonyymi
1
194
Vastaukset
- Anonyymi
Irroitettava koukku on kätevä silloin kun tarve on satunnaista. Jos kerran vuodessa vie mökille tavarakuorman, niin miksi sen takia autossa pitäisi olla näkyvissä ruma kiinteä koukku ruostumassa. Omassa autossa koukku kiinnittyy puskurin taakse piilossa olevaan kiinnityspisteeseen ja sähköpistokekin käännetään sieltä esiin. Koukku säilyy puhtaana ja ruosteettomana tavaratilassa omassa säilytyspussissaan ja auto on väliajat siistin näköinen perästään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575