Paul Anka

Nimetön

Heips kaikille ! Voisiko joku neuvoa,mistä saisi ostettua Paul Ankan konsertti dvd-levyjä?
En uskalla lähteä seikkailemaan ulkolaisille sivuille,kun toi äidinkieli Suomi on ainut,
minkä hallitsen täysin.
Olen kysellyt musiikkiliikkeistä ympäri Suomen ja
Kukunorin kautta sain tilattua yhden Anka dvd:n,
mutta sekin oli etupäässä dokumenttia ja täysin vieraskielinen.Käsittämätöntä miksi Paul Ankaa ei saa mistään ja kuin ihanaa kuultavaa hän olisi.Joskus vuonna -87 Joulun aikoihin näin telkkarissa hänen konsertin ja oli aivan upee...Pyytäisin myös,josko joku antaisi
vinkkiä,kun menen levykauppaan ja haluisin ostaa
ihanaa lattarimusaa(jossa ois hidasta,joka nostaa ihokarvat pystyyn,että menevää musaa,joka sais sukat pyörimään jaloissa).Saa olla takavuosien tähtienkin esittämää musaa.
Vois olla yhden artistin esittämänä tai useamman
solistin biisejä.Ei kuitenkaan mitään oopperaa tai liian korkeatasoista viritystä.
Mielellään vielä dvd:nä,mutta ainakin cd:nä.
Hankalaa kun menee ostamaan,eikä tiedä lainkaan,
mitä etsii ja hyllyt täynnä kaikkea laijasta laitaan.Jonkun kerran olen summassa ostanut ja
pieleen on mennyt.Kiitti etukäteen,jos saan vinkkejä!!!T.Mummeli Oulusta

2

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äitee Tampereelta

Michael Buble -niminen nuorimies on tehnyt parikin cd-tä, joskin enemmän jatsahtavaa, vähän Sinatra-tyyppistä musiikkia. Tuli kylläkin heti mieleen. Ekalla levyllään on ainakin Sway - (Keinu kanssani), joka on rumbaa, ja vanha kunnon Fever, sellaisena "sukat pyörii jaloissa"-versiona. Menee kylmät väreet varmasti. Tätä uusinta levyä en ole kuullut, mutta todennäköisesti ostan sen, kunhan pääsen alan kaupoille.

Paul Ankan dvd:t "Night in a lifetime" ja "Paul Anka - Destiny" saisi Amazon.comista yhteishintaan $35.95, tulee siis Yhdysvalloista muutamassa viikossa. Tilaus on kyllä aika helppoa, olen kirjoja tilannut itse USAn Amazonista. Jos on luottokortti ja englantia ymmärtävä ystävä, niin on ihan ok?

Osoite siis www.amazon.com ja hakusanaksi sinne Paul Anka. Tuloksista klikkasin ekaksi "Night in a lifetime" ja sen sivun alempaa löytyi linkki "Paul Anka - Destiny". Siitä klikattua Destiny - sivun tuplatarjous sitten kertoi yhteishinnan.

Meni pitkäksi, mutta toivottavasti auttaa. Sieltä dvditä kuitenkin löytyy...
      Onnea matkaan!

• Nimetön

Suremmoiset kiitokset äiteelle Tampereelle vinkeistäsi.
        Täytyypä kokeilla,jospa vaikka onnistuisin.
        Kävin musiikki Kullaksessa Perjantaina ja 2 Paul Ankan dvd:tä löysivät koneelta.
        Toinen oli se dokumentti,joka mulla jo onkin ja toisen aikoivat tilata mulle.
        Se ei kylläkään ollut mikään konserttijuttu,
        mutta kunhan edes jotain biisejä siinä olis.
        Kiitos sulle myös lattari vinkistä...
        Hyvää kesää toivottaen Mummeli Oulusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe