PalstaRinssille Rinsessa!

Anonyymi

Tarve kuulemma on. Pannaan nyt parviäly lentämään, some laulamaan ja mies, non, mikäs tähän nyt sitten rimmaiskaan. Määritellään ensin tavoite, tarve, ja riittävän tarkasti, jotta päämäärä on kaikille selkeä. Sitten vain keksitään keinot päämäärän saavuttamiseksi. Lopuksi potkastaan ukkoa persuksille ja pois sinkku-palstalta.

63

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todella hyvä suunnitelma ja se tarvii toteuttaa heti.

• Kai täällä sinkkuja naisia on vapaalla jalalla. Alatte vaan naittamaan toisilleen heitä ja prinssiä.

• Anonyymi

Ai kauhia mikä suunnitelma.

AV

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Lavrovin ukko vois auttaa tätä?

• Huomasin tämän vasta nyt. Vai sellainen oli suunnitelma. Minun pitää kelpuuttaa se rinsessa. En ketä tahansa huoli kuitenkaan.

• Anonyymi

Yritin selittää palstalle huumorin keinoin ettei toiselle voi etsiä puolisoa.
        Kyllä se on ihan itse löydettävä se tilanne jossa toinen tuntuu hyvältä elämän jakamista ajatellen.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Yritin selittää palstalle huumorin keinoin ettei toiselle voi etsiä puolisoa.
        Kyllä se on ihan itse löydettävä se tilanne jossa toinen tuntuu hyvältä elämän jakamista ajatellen.

AV

Olen samaa mieltä. Kaikenlainen naittaminen on ahdistavaa.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Kaikenlainen naittaminen on ahdistavaa.

Älä nyt.

Kaikki keinot pitää ottaa käyttöön, jos ei halua olla yksin. Yksinäisiä on tällä palstalla tarpeeksi.

Missä päin asut?
        Mitä harrastat?
        Saako sinuun jotenkin yhteyden?
        Millaista naista etsit?

"Ihan hyvin pärjää yksinkin" / "jos joku lähestyy kassajonossa" -asenteella on yksin monttuun asti.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt.

Kaikki keinot pitää ottaa käyttöön, jos ei halua olla yksin. Yksinäisiä on tällä palstalla tarpeeksi.

Missä päin asut?
        Mitä harrastat?
        Saako sinuun jotenkin yhteyden?
        Millaista naista etsit?

"Ihan hyvin pärjää yksinkin" / "jos joku lähestyy kassajonossa" -asenteella on yksin monttuun asti.

Palstalle tulin ja jäin erään naisen vuoksi vuosi sitten. Homma uhkaa nyt lähteä lapasesta. Minulla on vielä tunteita häntä kohtaan. 😮

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Palstalle tulin ja jäin erään naisen vuoksi vuosi sitten. Homma uhkaa nyt lähteä lapasesta. Minulla on vielä tunteita häntä kohtaan. 😮

Ei ole. Luulet vain.

• Anonyymi

Sehän on selvä se. Siksi pitäisikin tietää, mimmoinen misukka on kiikarissa ja mistä päin. Täällä voi olla joku ohikulkija, joka sinuun haluaisi tutustua. Ja vaikka et juuri häntä hyväksyisikään, niin hänellä voi olla tuttava, johon sitten sattumalta törmäisit ja hän esittelisi sinut hänelle. Ja siitä se sitten lähtisi. Oikeasti kannattaa tuoda parisuhdetoivettaan esille. Tutuntutuntutuntutuntutuntutun kautta saavuttaa kaikki maailman ihmiset. Siitä joukosta luulisi löytyvän kumppani jo vähän vaativammallekin etsijälle.

Peräänkuulutin siis aktiivisuutta, jos oikeasti tahdot kumppanin löytää. Mutta eise ole tietenkään mikään pakko. Yksin saa toki olla ja eleä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Luulet vain.

Minun tunteeni ei ole mitään kuvitelmaa. Hänestä en tiedä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän on selvä se. Siksi pitäisikin tietää, mimmoinen misukka on kiikarissa ja mistä päin. Täällä voi olla joku ohikulkija, joka sinuun haluaisi tutustua. Ja vaikka et juuri häntä hyväksyisikään, niin hänellä voi olla tuttava, johon sitten sattumalta törmäisit ja hän esittelisi sinut hänelle. Ja siitä se sitten lähtisi. Oikeasti kannattaa tuoda parisuhdetoivettaan esille. Tutuntutuntutuntutuntutuntutun kautta saavuttaa kaikki maailman ihmiset. Siitä joukosta luulisi löytyvän kumppani jo vähän vaativammallekin etsijälle.

Peräänkuulutin siis aktiivisuutta, jos oikeasti tahdot kumppanin löytää. Mutta eise ole tietenkään mikään pakko. Yksin saa toki olla ja eleä

Onhan tuo niinkin. Kyllä olen ollut siinä uskossa että hän tietää minut täällä...

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Minun tunteeni ei ole mitään kuvitelmaa. Hänestä en tiedä.

Hlökohtaisesti luulen, että olet vain töissä täällä. Pidät jutun juurta yllä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin sitä voisi luulla. Harmi että asiat meni näin. Halusin vain saada kontaktin tähän naiseen.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ok.

Kiva. 😀

Toivottavasti teistä tulee pari!

• Anonyymi kirjoitti:

Ok.

Kiva. 😀

Toivottavasti teistä tulee pari!

No en tiedä onko hän täällä ja tunteeko samoin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sinä ymmärsit, mitä tarkoitin..

Täällä ihmiset valittavat, että ovat olleet 5v, 10v, 15v yksin. Ja hyvin menee? On niin kivaa?

Sitten ihastutaan hirvittävällä määrällä kriteereitä johonkin asiakaspalvelutilanteessa olevaan kassatyttöön, "koska se hymyili".

Tai sitten "ei haluta mitään", ja toivotaan, että joku kuitenkin tupsahtaisi elämään sen enempää vaivaa näkemättä..

Haku päälle vaan laajalla skaalalla.

• Anonyymi kirjoitti:

No sinä ymmärsit, mitä tarkoitin..

Täällä ihmiset valittavat, että ovat olleet 5v, 10v, 15v yksin. Ja hyvin menee? On niin kivaa?

Sitten ihastutaan hirvittävällä määrällä kriteereitä johonkin asiakaspalvelutilanteessa olevaan kassatyttöön, "koska se hymyili".

Tai sitten "ei haluta mitään", ja toivotaan, että joku kuitenkin tupsahtaisi elämään sen enempää vaivaa näkemättä..

Haku päälle vaan laajalla skaalalla.

Täytyisi ensin ihastua siihen ihmiseen ketä haluaa deittailla. Mitä siitä muuten tulee? En harrasta sokkotreffejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt oli kyllä skeida teoreettinen kehys. Onko nämä saman ukkelin luomat feminiinihahmot sitten tositarkoituksella liikkeellä? Pahoitteluni jos dualismiin liittyvä kommentti ei istu.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Täytyisi ensin ihastua siihen ihmiseen ketä haluaa deittailla. Mitä siitä muuten tulee? En harrasta sokkotreffejä.

Pitää kohdata íhmisiä, ennen kuin voi ihastua. Pitää kohdata myös niitä, joihin ei ihastu. Kaikilla pareilla on ollut ensikohtaaminen joskus jossain.

• Anonyymi kirjoitti:

Pitää kohdata íhmisiä, ennen kuin voi ihastua. Pitää kohdata myös niitä, joihin ei ihastu. Kaikilla pareilla on ollut ensikohtaaminen joskus jossain.

Niin ja minä olen ollut koko ajan ihastuneena yhteen. Kyllä minä tiedän mitä ihastuminen on.

• Anonyymi

Parviälyn kannattaa ottaa huomioon, että rinssi tykkää nuorista misukoista, max 25v.

• Anonyymi

Kyllä sieltä joukosta joku uuno löytyy

• Max 35-40 on lähempänä oikeaa.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Max 35-40 on lähempänä oikeaa.

Minkä ikäinen itse olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen itse olet?

76- v. Elämää nähnyt

• PalstaRinssi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen itse olet?

Viisikymppinen. Menen silti nelikymppisestä kuntoni puolesta.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Jaa luulin vanhemmaksi

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa luulin vanhemmaksi

Millä perusteella? Joku on luullut minua alle nelikymppiseksikin. Tulen nuorten kanssa hyvin juttuun. Minulla on paljon itseäni nuorempia kavereita. Minulla on parikymppisen aivot.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Millä perusteella? Joku on luullut minua alle nelikymppiseksikin. Tulen nuorten kanssa hyvin juttuun. Minulla on paljon itseäni nuorempia kavereita. Minulla on parikymppisen aivot.

Mjaha. Välillä olet ollut vähän kankea.

• Anonyymi kirjoitti:

Mjaha. Välillä olet ollut vähän kankea.

Ei voi palstakäyttäytymisen perusteella tuomita.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Eipä kai niin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No kyllä toiset vaan voi. Sivusta tämä

• Anonyymi kirjoitti:

No kyllä toiset vaan voi. Sivusta tämä

Ehkä voi. Mutta ei jokaista aina. Riippuu niin monesta asiasta, miten tulee kirjoitettua. Eikä tämä vastaa täysin sitä, mitä olen luonnossa, omana rentona itsenäni. Lopulta todella harvat tuntevat minut sellaisena.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Viisikymppinen, joka etsii _max_ 35 - 40-vuotiasta neitoa. Ilmeisesti mieluummin alle tuon iän. Koska kunto. Mikäs siinä, ainahan sitä saa etsiä, mutta ei sitten kamalasti kannata ihmetellä, jos ei onnistu 😀

• Anonyymi kirjoitti:

Viisikymppinen, joka etsii _max_ 35 - 40-vuotiasta neitoa. Ilmeisesti mieluummin alle tuon iän. Koska kunto. Mikäs siinä, ainahan sitä saa etsiä, mutta ei sitten kamalasti kannata ihmetellä, jos ei onnistu 😀

Pärjään hyvin yksinkin.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Pärjään hyvin yksinkin.

Eli viiskymmentä vuotiaana, ihminen on jo toinen jalka haudassa ja elämä ohi. Saa vain katsella ikäisiään ja vanhempia partneriehdokkaita? Voin marssia samantien hautaan tästä, jos näin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nono älkääpäs nyt kinastelko täällä. Kaikille löytyy sopiva.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ehkä voi. Mutta ei jokaista aina. Riippuu niin monesta asiasta, miten tulee kirjoitettua. Eikä tämä vastaa täysin sitä, mitä olen luonnossa, omana rentona itsenäni. Lopulta todella harvat tuntevat minut sellaisena.

Olisipa kiva tuntea sinut omana, rentona itsenäsi.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Eli viiskymmentä vuotiaana, ihminen on jo toinen jalka haudassa ja elämä ohi. Saa vain katsella ikäisiään ja vanhempia partneriehdokkaita? Voin marssia samantien hautaan tästä, jos näin on.

Sitten voit tehdä niin.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisipa kiva tuntea sinut omana, rentona itsenäsi.

Se oli kivasti sanottu. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No.. Ulkonäkö, rahatilanne jne. jne. pitää olla 90% parempi, kuin kilpailijoilla.

Pitää kuulua kaikin tavoin 10% parhaimmistoon.

Silloin saa 10v nuoremman. Ei juuri muuten.

Mieluiten nainen ottaa suht samaa ikäluokkaa olevan miehen.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No en tietenkään puhunut mitään toinen jalka haudassa olemisesta, ihan itse tulkitsit noin. Vaan mistä päättelet, että vaikkapa viiskymppisillä naisilla olisi tuollainen jalka haudassa -tilanne? Onko vain nuoremmissa naisissa kipinää jäljellä?

Ja kuten sanoin aiemmin, että aina voi yrittää. Eli onnea matkaan vaan!

• Anonyymi kirjoitti:

No en tietenkään puhunut mitään toinen jalka haudassa olemisesta, ihan itse tulkitsit noin. Vaan mistä päättelet, että vaikkapa viiskymppisillä naisilla olisi tuollainen jalka haudassa -tilanne? Onko vain nuoremmissa naisissa kipinää jäljellä?

Ja kuten sanoin aiemmin, että aina voi yrittää. Eli onnea matkaan vaan!

En ymmärrä tuota jatkuvaa tuputtamista. "Katsele vain ikäisiäsi"... Tuolla kuule, aika monikin seurustelee itseään paljon nuoremman kanssa. Väitän että enimmistö miehistä. Mutta se on joku maaginen 50v, kun ei enää sais niin tehdä.

En ymmärrä tuota jatkuvaa tuputtamista. "Katsele vain ikäisiäsi"... Tuolla kuule, aika monikin seurustelee itseään paljon nuoremman kanssa. Väitän että enimmistö miehistä. Mutta se on joku maaginen 50v, kun ei enää sais niin tehdä.

Vie tehokkaasti elämänhalun tuollainen asenne. Aivan ku tässä pitäisi jo mennä vanhusten taloon ja varata se vitun hautapaikka. No, onhan tietty mahdollista että kupsahdan tähän koronaan kohta. Takka viimeistään 7 vuoden päästä. Harva pääsee 80 vuoden ikään. Ihminen on luonnon mukaan ohjeilmoitu kuolemaan pois noin 50 vanhana. Elintaso ja lääketiedä meitä pitää hengissä pitempään. Huomaahan sen miten markkina-arvo katoaa naisten silmissä, kun tähän ikään pääsee.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Vie tehokkaasti elämänhalun tuollainen asenne. Aivan ku tässä pitäisi jo mennä vanhusten taloon ja varata se vitun hautapaikka. No, onhan tietty mahdollista että kupsahdan tähän koronaan kohta. Takka viimeistään 7 vuoden päästä. Harva pääsee 80 vuoden ikään. Ihminen on luonnon mukaan ohjeilmoitu kuolemaan pois noin 50 vanhana. Elintaso ja lääketiedä meitä pitää hengissä pitempään. Huomaahan sen miten markkina-arvo katoaa naisten silmissä, kun tähän ikään pääsee.

No.. Niin katoaa. 35v nainen haluaa nelikymppisen miehen.

Mitä siitä.

Käyttäytyisit itse samoin, jos olisit 35v nainen.

• Anonyymi

Pääasia että potkuja tulee persuksiin

• Ai että on pääasia että häivyn täältä?

• Anonyymi

onko jollain ihmisellä oikeus soittaa puhelimella hätänumerronkin itselläåni ei ole tuollais oikeutta phhelimmal

• Anonyymi

PalstaPrinssin ei kannata olla surullinen jos etsii 35-vuotiasta tai sitä iäkkäämpää naista sillä heitähän on aivan helkkaristi, jopa sellaisia jotka eivät kenellekään kelpaa.
      Valinnanvaraa on rinsessoista höyrypäisiin noita-akkoihin...

Silmät ja korvat auki, kohtaamisia, kyllä se siitä.

AV

• Missä vaiheessa se taas noin päin kääntyi?! Tulin palstalle paljon itseäni nuoremman perässä. Nyt täällä yritetään naittaa kaikille korpuille. Kauas katosi alkuperäinen idea palstalla olemisestani. Mitään järkeä enää missään.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Missä vaiheessa se taas noin päin kääntyi?! Tulin palstalle paljon itseäni nuoremman perässä. Nyt täällä yritetään naittaa kaikille korpuille. Kauas katosi alkuperäinen idea palstalla olemisestani. Mitään järkeä enää missään.

Löytyyhän 35 vuotiaista naisista huippukuntoisia ja hyvännäköisiä, ei tarvitse nuorempia katsoa. Vai meinaatko puolta nuorempaa mitä itse olet? Tuollaiset suhteet eivät ole kestävällä pohjalla, naiset voivat haluta vielä lapsia etkä kyllä voi enää kuusikymppisenä ihan täysillä 10 vuotiaan lapsen perässä enää juosta. Jotain rajaa. Eikä kannata luottaa jos joku 25 vuotias nainen sanoisi ettei halua lasta, eivät he itse sitä vielä edes tiedosta.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Löytyyhän 35 vuotiaista naisista huippukuntoisia ja hyvännäköisiä, ei tarvitse nuorempia katsoa. Vai meinaatko puolta nuorempaa mitä itse olet? Tuollaiset suhteet eivät ole kestävällä pohjalla, naiset voivat haluta vielä lapsia etkä kyllä voi enää kuusikymppisenä ihan täysillä 10 vuotiaan lapsen perässä enää juosta. Jotain rajaa. Eikä kannata luottaa jos joku 25 vuotias nainen sanoisi ettei halua lasta, eivät he itse sitä vielä edes tiedosta.

AV

Löytyy toki. Se riippuu ihan siitä, kehen sitä ihastuu ja rakastuu. En niinkään iän mukaan valkkaile. Kokonaan toinen juttu onkin, kuka nuoremmista enää ihastuu tämmöseen. Ei varmaan kukaan. Aina se on ollut yksipuolista. 🤴🏻

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Missä vaiheessa se taas noin päin kääntyi?! Tulin palstalle paljon itseäni nuoremman perässä. Nyt täällä yritetään naittaa kaikille korpuille. Kauas katosi alkuperäinen idea palstalla olemisestani. Mitään järkeä enää missään.

Tämä ketju näytti kyllä selvästi, miksi et ole löytänyt naista itsellesi tai miksi ihastuksesi kohde ei sinua huolinut.
        Et kunnioita naisia. Miksi haukut heitä korpuksi? Kaikki me olemme erilaisia iästä riippumatta.
        Ajatusmaailmasta kertoo paljon se, jos 50-v. mies ei hyväksy oman ikäisiään kumppaneita.
        Kirjoitit vielä, että ajattelet kuin 20-v. Heh heh...

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä ketju näytti kyllä selvästi, miksi et ole löytänyt naista itsellesi tai miksi ihastuksesi kohde ei sinua huolinut.
        Et kunnioita naisia. Miksi haukut heitä korpuksi? Kaikki me olemme erilaisia iästä riippumatta.
        Ajatusmaailmasta kertoo paljon se, jos 50-v. mies ei hyväksy oman ikäisiään kumppaneita.
        Kirjoitit vielä, että ajattelet kuin 20-v. Heh heh...

Niin se on sitten.

• Anonyymi

Aika laiska on treffiprofiileissaan vierailemaan tämä rinssi. En ennusta nopeaa rinsessan löytymistä (saattaapi nykyinen puolisokin hidastaa?).

• Ei ole NYKYISTÄ PUOLISOA! Entinen vaimo on ja hän asuu miehensä kanssa.

• Anonyymi

:) :)

Ei ole NYKYISTÄ PUOLISOA! Entinen vaimo on ja hän asuu miehensä kanssa.

En tullut tälle palstalle alun perin treffailemaan kaikkia. Mutta nähtävästi alkuperäinenkään ajatus enää päde. Parasta varmaan kadota maan alle lopullisesti. En jaksa enää yhtään.

• Anonyymi

Kannatetaan, ajattelin juuri itsekin tuossa ulkoistaa toiminnan omalla kohdalla parin tutun hommaksi, ei huvita kiekua tuolla eetterissä ollenkaan. Palstaprinssihän on kolminaisuuden ystävä, lähdetäänpäs siitä liikkeelle...eikä parven tarvi sitten kuin Leviathan toimia, ei siis pilkantekoa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      131
      2901
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      254
      2550
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1678
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      191
      1585
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1532
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      80
      1195
    7. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      1171
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      43
      1165
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1012
    10. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      295
      995
    Aihe