Olen elänyt.

Anonyymi

olen elänyt teidän valitukset. Olen kiusattu. Olen yksin. Olen petetty. Olen hakattu. Olen särjetty. Olen rikottu. Olen tallottu. Olen raivottu. Olen epäonnistunut. Olen jättänyt tekemättä. Olen katunut. Olen luovuttanut. Olen olen olen. Olen tullut paremmaksi. Olen onnistunut. Olen onnellinen. Olen ehjä. Olen hyvä. Olen kiitollinen. Olen rakastettu. Olen olen olen.

5

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mieluinen työ on avain onnellisuuteen. Liian monta hyvää vuotta menetin, kun se minulta otettiin pois.

• Anonyymi

Se myös piristää kun tapaa positiivisia ja muutenkin iloisia ihmisiä.
      Viimeeksi tällä viikolla minulla on ollut ilo työskennellä erään tällaisen kanssa. :)
      Tällaiset kohtaamiset lisää omia energioita.
      Tämä henkilö on rauhallinen, pehmeästi artikuloiva ja hänestä huokuu lämpö, joka tavallaan leviää koko kiireiseen työyhteisöön. ;)
      Tämän lisäksi hän on myös miellyttävän näköinen; hänen käsivartensa ja kasvonsa ovat pienien pisamien peitossa vaikkei hiukset ole punaiset eli iho on hyvän värinen. Minäkin kehuin häntä tästä ominaisuudesta. Luulin ettemme enää tapaisi, mutta nyt työvuoromuutosten vuoksi pääsen vielä työskentellemään tämän kanssa josta olen iloinen. :))

• Anonyymi

Hienoa tämä myöskin, kun en toissapäivänä saanut sanottua ja kysyttyä kaikkea, jota olisin halunnut, joka jäi hairitsemään minua liian paljon.
        Nyt saan sitten korjattua tilanteen kun vietämme yhdeksän tuntia pienessä huoneessamme. :)

• Anonyymi

Mies-estrogeeni on juoru-ukkojen elon-elixeeri. Sen vaan näkee. Hassua.

• Anonyymi

Rakastan sinua, koska olet niin aito.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      197
      6342
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      248
      4266
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      142
      3535
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      52
      3360
    5. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      92
      3320
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2846
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      74
      2412
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      243
      2377
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2336
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      100
      1927
    Aihe