olen elänyt teidän valitukset. Olen kiusattu. Olen yksin. Olen petetty. Olen hakattu. Olen särjetty. Olen rikottu. Olen tallottu. Olen raivottu. Olen epäonnistunut. Olen jättänyt tekemättä. Olen katunut. Olen luovuttanut. Olen olen olen. Olen tullut paremmaksi. Olen onnistunut. Olen onnellinen. Olen ehjä. Olen hyvä. Olen kiitollinen. Olen rakastettu. Olen olen olen.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Mieluinen työ on avain onnellisuuteen. Liian monta hyvää vuotta menetin, kun se minulta otettiin pois.
- Anonyymi
Se myös piristää kun tapaa positiivisia ja muutenkin iloisia ihmisiä.
Viimeeksi tällä viikolla minulla on ollut ilo työskennellä erään tällaisen kanssa. :)
Tällaiset kohtaamiset lisää omia energioita.
Tämä henkilö on rauhallinen, pehmeästi artikuloiva ja hänestä huokuu lämpö, joka tavallaan leviää koko kiireiseen työyhteisöön. ;)
Tämän lisäksi hän on myös miellyttävän näköinen; hänen käsivartensa ja kasvonsa ovat pienien pisamien peitossa vaikkei hiukset ole punaiset eli iho on hyvän värinen. Minäkin kehuin häntä tästä ominaisuudesta. Luulin ettemme enää tapaisi, mutta nyt työvuoromuutosten vuoksi pääsen vielä työskentellemään tämän kanssa josta olen iloinen. :))- Anonyymi
Hienoa tämä myöskin, kun en toissapäivänä saanut sanottua ja kysyttyä kaikkea, jota olisin halunnut, joka jäi hairitsemään minua liian paljon.
Nyt saan sitten korjattua tilanteen kun vietämme yhdeksän tuntia pienessä huoneessamme. :)
- Anonyymi
Mies-estrogeeni on juoru-ukkojen elon-elixeeri. Sen vaan näkee. Hassua.
- Anonyymi
Rakastan sinua, koska olet niin aito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751230
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821147Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241115Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129965Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6918- 60854
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.73734Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132682Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50662Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80632- 48547
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90540- 132528
- 25512
- 36505
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11490- 43477
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää42468- 19456
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.85444