olen elänyt teidän valitukset. Olen kiusattu. Olen yksin. Olen petetty. Olen hakattu. Olen särjetty. Olen rikottu. Olen tallottu. Olen raivottu. Olen epäonnistunut. Olen jättänyt tekemättä. Olen katunut. Olen luovuttanut. Olen olen olen. Olen tullut paremmaksi. Olen onnistunut. Olen onnellinen. Olen ehjä. Olen hyvä. Olen kiitollinen. Olen rakastettu. Olen olen olen.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Mieluinen työ on avain onnellisuuteen. Liian monta hyvää vuotta menetin, kun se minulta otettiin pois.
- Anonyymi
Se myös piristää kun tapaa positiivisia ja muutenkin iloisia ihmisiä.
Viimeeksi tällä viikolla minulla on ollut ilo työskennellä erään tällaisen kanssa. :)
Tällaiset kohtaamiset lisää omia energioita.
Tämä henkilö on rauhallinen, pehmeästi artikuloiva ja hänestä huokuu lämpö, joka tavallaan leviää koko kiireiseen työyhteisöön. ;)
Tämän lisäksi hän on myös miellyttävän näköinen; hänen käsivartensa ja kasvonsa ovat pienien pisamien peitossa vaikkei hiukset ole punaiset eli iho on hyvän värinen. Minäkin kehuin häntä tästä ominaisuudesta. Luulin ettemme enää tapaisi, mutta nyt työvuoromuutosten vuoksi pääsen vielä työskentellemään tämän kanssa josta olen iloinen. :))- Anonyymi
Hienoa tämä myöskin, kun en toissapäivänä saanut sanottua ja kysyttyä kaikkea, jota olisin halunnut, joka jäi hairitsemään minua liian paljon.
Nyt saan sitten korjattua tilanteen kun vietämme yhdeksän tuntia pienessä huoneessamme. :)
- Anonyymi
Mies-estrogeeni on juoru-ukkojen elon-elixeeri. Sen vaan näkee. Hassua.
- Anonyymi
Rakastan sinua, koska olet niin aito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641341
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S731286Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei8990Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125936- 109919
- 49828
- 38793
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.83761Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.42746- 77745
- 53718
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66691Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev141665Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee30636- 55615
- 62587
- 95541
Sastamalassa epäillään tappoa, kaksi otettu kiinni
Kuulemma Aarnontiellä tapahtunut Tietääkö joku enemmän?23528- 60514
- 55510