Olen elänyt.

Anonyymi

olen elänyt teidän valitukset. Olen kiusattu. Olen yksin. Olen petetty. Olen hakattu. Olen särjetty. Olen rikottu. Olen tallottu. Olen raivottu. Olen epäonnistunut. Olen jättänyt tekemättä. Olen katunut. Olen luovuttanut. Olen olen olen. Olen tullut paremmaksi. Olen onnistunut. Olen onnellinen. Olen ehjä. Olen hyvä. Olen kiitollinen. Olen rakastettu. Olen olen olen.

5

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mieluinen työ on avain onnellisuuteen. Liian monta hyvää vuotta menetin, kun se minulta otettiin pois.

• Anonyymi

Se myös piristää kun tapaa positiivisia ja muutenkin iloisia ihmisiä.
      Viimeeksi tällä viikolla minulla on ollut ilo työskennellä erään tällaisen kanssa. :)
      Tällaiset kohtaamiset lisää omia energioita.
      Tämä henkilö on rauhallinen, pehmeästi artikuloiva ja hänestä huokuu lämpö, joka tavallaan leviää koko kiireiseen työyhteisöön. ;)
      Tämän lisäksi hän on myös miellyttävän näköinen; hänen käsivartensa ja kasvonsa ovat pienien pisamien peitossa vaikkei hiukset ole punaiset eli iho on hyvän värinen. Minäkin kehuin häntä tästä ominaisuudesta. Luulin ettemme enää tapaisi, mutta nyt työvuoromuutosten vuoksi pääsen vielä työskentellemään tämän kanssa josta olen iloinen. :))

• Anonyymi

Hienoa tämä myöskin, kun en toissapäivänä saanut sanottua ja kysyttyä kaikkea, jota olisin halunnut, joka jäi hairitsemään minua liian paljon.
        Nyt saan sitten korjattua tilanteen kun vietämme yhdeksän tuntia pienessä huoneessamme. :)

• Anonyymi

Mies-estrogeeni on juoru-ukkojen elon-elixeeri. Sen vaan näkee. Hassua.

• Anonyymi

Rakastan sinua, koska olet niin aito.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      21
      6150
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      91
      5786
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      99
      3779
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      126
      3762
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      128
      1545
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1447
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1372
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1179
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45