Olen elänyt.

olen elänyt teidän valitukset. Olen kiusattu. Olen yksin. Olen petetty. Olen hakattu. Olen särjetty. Olen rikottu. Olen tallottu. Olen raivottu. Olen epäonnistunut. Olen jättänyt tekemättä. Olen katunut. Olen luovuttanut. Olen olen olen. Olen tullut paremmaksi. Olen onnistunut. Olen onnellinen. Olen ehjä. Olen hyvä. Olen kiitollinen. Olen rakastettu. Olen olen olen.
5103
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Mieluinen työ on avain onnellisuuteen. Liian monta hyvää vuotta menetin, kun se minulta otettiin pois.

Äänestä

Se myös piristää kun tapaa positiivisia ja muutenkin iloisia ihmisiä.
Viimeeksi tällä viikolla minulla on ollut ilo työskennellä erään tällaisen kanssa. :)
Tällaiset kohtaamiset lisää omia energioita.
Tämä henkilö on rauhallinen, pehmeästi artikuloiva ja hänestä huokuu lämpö, joka tavallaan leviää koko kiireiseen työyhteisöön. ;)
Tämän lisäksi hän on myös miellyttävän näköinen; hänen käsivartensa ja kasvonsa ovat pienien pisamien peitossa vaikkei hiukset ole punaiset eli iho on hyvän värinen. Minäkin kehuin häntä tästä ominaisuudesta. Luulin ettemme enää tapaisi, mutta nyt työvuoromuutosten vuoksi pääsen vielä työskentellemään tämän kanssa josta olen iloinen. :))

Äänestä
  • Hienoa tämä myöskin, kun en toissapäivänä saanut sanottua ja kysyttyä kaikkea, jota olisin halunnut, joka jäi hairitsemään minua liian paljon.
    Nyt saan sitten korjattua tilanteen kun vietämme yhdeksän tuntia pienessä huoneessamme. :)

Äänestä

Mies-estrogeeni on juoru-ukkojen elon-elixeeri. Sen vaan näkee. Hassua.

Äänestä

Rakastan sinua, koska olet niin aito.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

olen elänyt teidän valitukset. Olen kiusattu. Olen yksin. Olen petetty. Olen hakattu. Olen särjetty. Olen rikottu. Olen tallottu. Olen raivottu. Olen epäonnistunut. Olen jättänyt tekemättä. Olen katunut. Olen luovuttanut. Olen olen olen. Olen tullut paremmaksi. Olen onnistunut. Olen onnellinen. Olen ehjä. Olen hyvä. Olen kiitollinen. Olen rakastettu. Olen olen olen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu