Moi ujo, hieman introvertti mies

Anonyymi

Miten isken sinut?

17

1556

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähesty viekoitellen ja vihjaillen, tunnustele ja ohjaa. Tai sitten voit tietty päräyttää asian suoraan, sekin toimii, ainakin mulle.

    • Anonyymi

      Annat billua nyt heti

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei ole mulle. En ole hieman introvertti

    • Anonyymi

      kysyt vaan

    • Anonyymi

      Hymyilemällä. Ystävällisyydellä. Pienillä eleillä. Puolustajana ja ymmärtäjänä. Silloin alkaa introvertin päässä liikkua. Jonkin ajan kuluttua ehdota yhteistä hetkeä jossakin, jossa saatte olla kahdestaan.

    • Anonyymi

      Pitääkö mun tehdä aloite myös seurustelukysymyksessä vai odottaa että mies tekee?

      • Anonyymi

        kun nyt pääset ensin lähelle😄


      • Anonyymi

        Jos kärsivllisyytesi riittää odottaa, niin voit jättää miehellekin aloitteen teon. Mutta introvertin kanssa siinä saattaa mennä aikaa ennen kuin rohkeutta on kerätty tarpeeksi. Joten mikset toimisi itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kärsivllisyytesi riittää odottaa, niin voit jättää miehellekin aloitteen teon. Mutta introvertin kanssa siinä saattaa mennä aikaa ennen kuin rohkeutta on kerätty tarpeeksi. Joten mikset toimisi itse?

        Introvertti ja ujo ei ole synonyymeja. Introvertin ja ekstrovertin ero on se että introvertti kuormittuu sosiaalisissa kontakteissa muuten voivat olla täysin samanlaisia yhtä sosiaalisia jne. Ujous on oma juttunsa. Harkitsevuus voi näyttä ujoudelta jopa arkuudelta kun monimutkaiset ajatus ja päättelyketjut joita introvertti harrastaa ei näy ulospäin. Päätökset voi vaikuttaa tylyiltä jopa tyhmiltä mutta niissä on järki ja loogisuus aina takana.
        Hakeudu seuraan ja anna tilaa vastata hitaasti niihin juttuihisi. Kiinnostus jos sitä on saa lopulta tekemään kenet tahansa siirtoja lähemmäs. Näyttäydy että olet olemassa ja pidät hänestä.


    • Anonyymi

      Juttele paljon livenä ja somessa..

    • Anonyymi

      Ihan vapaavalintaisesti tilanteen mukaan, ja jos pidän pokeria yllä varmana siitä että' olet erehtynyt henkilöstä niin jatka vaan tyynesti että teema ehtii upota tällaisen toopenkin pollaan ;)

      • Anonyymi

        Joo. Muista että vastassa on toinen introvertti ja ujo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Muista että vastassa on toinen introvertti ja ujo.

        En tiedä millä tasolla olette tekemisissä mutta kysele vaikka kuulumisia.. Siitä pystyy varmaan "etenemään".


    • Anonyymi

      Minut introvertin miehen iskee parhaiten osoittamalla, että luet; esim. kirjaa kantamalla mukana. Ehkä jokin lehtikin voisi toimia, kunhan ei ole jokin naistenlehti, jossa kirjoitetaan vain joitakin tylsiä ihmissuhdejuttuja.

    • Anonyymi

      Et mitenkään ap. Ole oma itsesi ja lähesty, se riittää tai ei riitä.

    • Anonyymi

      Tissit esiin! Esim. joku paljastava toppi tai mekko. Niillä saat kiinnostuksen heräämään, ja jos on jo herännyt, niin onnistuu myös viimeinen silaus hullaantumiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe