Moi ujo, hieman introvertti mies

Anonyymi

Miten isken sinut?

17

2225

Äänestä

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähesty viekoitellen ja vihjaillen, tunnustele ja ohjaa. Tai sitten voit tietty päräyttää asian suoraan, sekin toimii, ainakin mulle.

• Anonyymi

Annat billua nyt heti

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei ole mulle. En ole hieman introvertti

• Anonyymi

kysyt vaan

• Anonyymi

Hymyilemällä. Ystävällisyydellä. Pienillä eleillä. Puolustajana ja ymmärtäjänä. Silloin alkaa introvertin päässä liikkua. Jonkin ajan kuluttua ehdota yhteistä hetkeä jossakin, jossa saatte olla kahdestaan.

• Anonyymi

Pitääkö mun tehdä aloite myös seurustelukysymyksessä vai odottaa että mies tekee?

• Anonyymi

kun nyt pääset ensin lähelle😄

• Anonyymi

Jos kärsivllisyytesi riittää odottaa, niin voit jättää miehellekin aloitteen teon. Mutta introvertin kanssa siinä saattaa mennä aikaa ennen kuin rohkeutta on kerätty tarpeeksi. Joten mikset toimisi itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kärsivllisyytesi riittää odottaa, niin voit jättää miehellekin aloitteen teon. Mutta introvertin kanssa siinä saattaa mennä aikaa ennen kuin rohkeutta on kerätty tarpeeksi. Joten mikset toimisi itse?

Introvertti ja ujo ei ole synonyymeja. Introvertin ja ekstrovertin ero on se että introvertti kuormittuu sosiaalisissa kontakteissa muuten voivat olla täysin samanlaisia yhtä sosiaalisia jne. Ujous on oma juttunsa. Harkitsevuus voi näyttä ujoudelta jopa arkuudelta kun monimutkaiset ajatus ja päättelyketjut joita introvertti harrastaa ei näy ulospäin. Päätökset voi vaikuttaa tylyiltä jopa tyhmiltä mutta niissä on järki ja loogisuus aina takana.
        Hakeudu seuraan ja anna tilaa vastata hitaasti niihin juttuihisi. Kiinnostus jos sitä on saa lopulta tekemään kenet tahansa siirtoja lähemmäs. Näyttäydy että olet olemassa ja pidät hänestä.

• Anonyymi

Juttele paljon livenä ja somessa..

• Anonyymi

Ihan vapaavalintaisesti tilanteen mukaan, ja jos pidän pokeria yllä varmana siitä että' olet erehtynyt henkilöstä niin jatka vaan tyynesti että teema ehtii upota tällaisen toopenkin pollaan ;)

• Anonyymi

Joo. Muista että vastassa on toinen introvertti ja ujo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Muista että vastassa on toinen introvertti ja ujo.

En tiedä millä tasolla olette tekemisissä mutta kysele vaikka kuulumisia.. Siitä pystyy varmaan "etenemään".

• Anonyymi

Minut introvertin miehen iskee parhaiten osoittamalla, että luet; esim. kirjaa kantamalla mukana. Ehkä jokin lehtikin voisi toimia, kunhan ei ole jokin naistenlehti, jossa kirjoitetaan vain joitakin tylsiä ihmissuhdejuttuja.

• Anonyymi

Et mitenkään ap. Ole oma itsesi ja lähesty, se riittää tai ei riitä.

• Anonyymi

Tissit esiin! Esim. joku paljastava toppi tai mekko. Niillä saat kiinnostuksen heräämään, ja jos on jo herännyt, niin onnistuu myös viimeinen silaus hullaantumiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      786
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      521
      734
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      66
      648
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe