Mahdollisuus

Anonyymi

Kun juo viinaa yökerhossa saa mahdollisuuden tavata naisia.

Raittiilla ei ole mitään mahdollisuuksia.

t. viinamies

10

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samalla voi harrastaa ristisanatehtäviä jos on raittiin kanssa silleen 😂🤣😅

• Anonyymi

Se on kyllä justiinsa näin. Viina on polttoaine mikä pitää koneen käynnissä. Rehellistä puhetta. Rehellisyys maan perii ja sitä rataa :).

• Anonyymi

Noin luuli AA kerhon jäsenkin, kun vein hänet puolipakolla lavatanssiharjoituksiin. 30 naista käsivarsilla 1½ tunnin aikana, osa tosin "liian" vanhoja. Hän ihan innostui. Nyt koronasta huolimatta hän on yhden " liian" vanhan vävy. Hän pitää äidistä ja tyttärestä ja kadotti pömppövatsansa, verenpainetautinsa ja lähes diabeteksensä koko seuran naisten käsittelyssä.

• Anonyymi

Kannattaisi lukea vielä paremmin sekin aika mitä on.

• Anonyymi

Aarniohan on lähes vapaa jälleen.

• Anonyymi

Viina tuo miehen ja naisen yhteen samaan baariin ja siellä ne tutustuu. Ei baareissa vettä juoda. Vai onko baareja jossa myydään vain vettä tai limua ja sitten nainen etsii kumppania sellaisesta paikasta. Ei ole. Kyllä siellä viinaa juodaan.

• Anonyymi

Minä pidän juttelemisesta aina uusi3en tyttöjenkin kanssa kadeullakin, n... niin ja juttuja ja saah hymyjä ;D

• Anonyymi

Eipä mua naiset eilen paljon huomioinut, nuoret varsinkaan.

• Anonyymi

Eipä siellä baareissa hirveesti mitään saada aikaseksi. Eilen hitsasin kalusteisiin rungot migillä. Tänään oon työstäny puuosat. Ja ne on nyt liimauksessa. Ja sitten vaan loppuhionnat ja se on lakkausta vailla. Baarissa saa vaan pään kipeeksi. Vai väitäkkö tosiaan että sieltä löytyy nainen jo ekalla kerralla, joka kans tykkää puutöistä ja sitten meille syntyis monta lasta, jotka kaikki tykkää puutöistä. No mahdollista tietenkin, mutta epätodennäköistä. Että parempi näin yksin. Eikö niin.

• Anonyymi

Sanna marin näyttää mallia miten juhlitaan viinan voimalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1757
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1692
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1248
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1061
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1024
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      775
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      637
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      630
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe