Kun juo viinaa yökerhossa saa mahdollisuuden tavata naisia.
Raittiilla ei ole mitään mahdollisuuksia.
t. viinamies
Mahdollisuus
10
57
Vastaukset
- Anonyymi
Samalla voi harrastaa ristisanatehtäviä jos on raittiin kanssa silleen 😂🤣😅
- Anonyymi
Se on kyllä justiinsa näin. Viina on polttoaine mikä pitää koneen käynnissä. Rehellistä puhetta. Rehellisyys maan perii ja sitä rataa :).
- Anonyymi
Noin luuli AA kerhon jäsenkin, kun vein hänet puolipakolla lavatanssiharjoituksiin. 30 naista käsivarsilla 1½ tunnin aikana, osa tosin "liian" vanhoja. Hän ihan innostui. Nyt koronasta huolimatta hän on yhden " liian" vanhan vävy. Hän pitää äidistä ja tyttärestä ja kadotti pömppövatsansa, verenpainetautinsa ja lähes diabeteksensä koko seuran naisten käsittelyssä.
- Anonyymi
Kannattaisi lukea vielä paremmin sekin aika mitä on.
- Anonyymi
Aarniohan on lähes vapaa jälleen.
- Anonyymi
Viina tuo miehen ja naisen yhteen samaan baariin ja siellä ne tutustuu. Ei baareissa vettä juoda. Vai onko baareja jossa myydään vain vettä tai limua ja sitten nainen etsii kumppania sellaisesta paikasta. Ei ole. Kyllä siellä viinaa juodaan.
- Anonyymi
Minä pidän juttelemisesta aina uusi3en tyttöjenkin kanssa kadeullakin, n... niin ja juttuja ja saah hymyjä ;D
- Anonyymi
Eipä mua naiset eilen paljon huomioinut, nuoret varsinkaan.
- Anonyymi
Eipä siellä baareissa hirveesti mitään saada aikaseksi. Eilen hitsasin kalusteisiin rungot migillä. Tänään oon työstäny puuosat. Ja ne on nyt liimauksessa. Ja sitten vaan loppuhionnat ja se on lakkausta vailla. Baarissa saa vaan pään kipeeksi. Vai väitäkkö tosiaan että sieltä löytyy nainen jo ekalla kerralla, joka kans tykkää puutöistä ja sitten meille syntyis monta lasta, jotka kaikki tykkää puutöistä. No mahdollista tietenkin, mutta epätodennäköistä. Että parempi näin yksin. Eikö niin.
- Anonyymi
Sanna marin näyttää mallia miten juhlitaan viinan voimalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892