Voiko vanha nainen olla kaunis?

Anonyymi

Onko rypytön, lihaksikas, urheilullinen ja normaalipainoinen vanha nainen teidän mielestä ehdoton ei?

Meneekö ikä kaiken muun edelle?

16

941

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa, no lihaksikas nainen ihan missä iässä vaan ei sytytä, miesmäisiä…huoh!

      • Anonyymi

        Huokailevat miehet missään muodossa ei sytytä, naismaisia, prkl.
        -sivusta


    • Anonyymi

      Lihakset kyllä voittaa löysän lihan.Ikä ei vaikuta mitään,kun naisella on vetovoimaa.

    • Anonyymi

      Ikä menee kaiken muun edelle, valitettavasti. Sänkytouhuihin kyllä kelpaa nuoremmillekin, mutta ei suhteeseen. Tämä on niin nähty.
      N50 , tosin hoikka, normaalipainoisella on luultavasti parempi vienti ikäistensä keskuudessa

      • Anonyymi

        Vaikka olisi nuori,mutta seisahtunut vailla vetovoimaa
        ja vielä mt potilas niin mieluummin 80v kiinnostava
        täysijärkinen nainen.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö.


    • Anonyymi

      No ei todellakaan ole ei.

      Itse ainakin hyvin harvoin ajattelen ihmisen ikää. Enemmänkin haluan kuulla ihmisen ajatuksia ja niiden pohjalta sitten muodostaa käsitys millainen ihminen on kyseessä.

      Tietysti ulkoiset seikat, joita kuvailet kirjoituksessasi, osoittavat enemmänkin sen, että olet vaalinut terveellisiä elämäntapoja pitääksesi itsesi kunnossa.

      Mies

      • Anonyymi

        Siis tuo ensimmäinen lauseeni on vastaus kirjoituksesi ensimmäiseen kysymykseen, ei otsikkoon.

        Mies jatkaa


    • Anonyymi

      Kaiken ikäinen voi olla kaunis. Kauneus tulee sisältä ei ulkoa. Tämän olen elämässä oppinut jos en muuta.

    • Anonyymi

      Arvostan laatua ja tiettyä henkistä vireyttä. Nämä löytyvät useimmiten nuoremmista kuin vanhemmista naisista mutta jos on vanhempi laatunainen niin tervetuloa!

      Lihaksikkuus tosin särähti korvaan, oma mieltymykseni on hoikka tai normaali naisellinen nainen. Fyysinen hyväkuntoisuus on plussaa toki, mutta kun mennään massalihakseen niin kiinnostus loppuu nopsaan.

      • Anonyymi

        Tarkoitin tuolla lihaksisuudella sitä, että on kiinteä eikä esim. selluliittipeppuinen. Selluliittihan on jo nuorten naisten ongelma....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin tuolla lihaksisuudella sitä, että on kiinteä eikä esim. selluliittipeppuinen. Selluliittihan on jo nuorten naisten ongelma....

        Tuo kuulostaa oikein hyvältä siis. Näin 47 vuoden iässä en itse koe itseäni vielä vanhaksi, mutta en kyllä enää ihan nuoreksikaan, olen myös säilynyt "Poikamaisena" ja ikäni arvioidaan helposti 10 vuotta alakanttiin.

        Tämän vuoksi olen päätynyt toistuvasti itseäni nuorempien - ja huomattavasti nuorempien - naisten kanssa yksiin, tämä kuitenkaan ei tarkoita ettäkö olisin sulkenut oven keneltäkään. Yksi ongelma mikä nuorissa naisissa on on se että heillä on paljon elämätöntä elämänsisältöä ja usein selkeä suunnitelma miten elämän pitää mennä. Itse olen asioissa jo toisella tai kolmannella kierroksella, tämä onkin sitten ollut lopulta yksi niistä syistä miksi suhteet eivät ole toimineet lopullisesti vaikka pitkiä ja antoisia ovatkin olleet.

        Kaipaan nykyisin semmoista hemmetin hyvää ja viisasta naista jolla pitäisi olla vielä sellasiia ulkoisia avujakin että jo hiukan paatunut minä päätyisi ihastumaan vielä kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kuulostaa oikein hyvältä siis. Näin 47 vuoden iässä en itse koe itseäni vielä vanhaksi, mutta en kyllä enää ihan nuoreksikaan, olen myös säilynyt "Poikamaisena" ja ikäni arvioidaan helposti 10 vuotta alakanttiin.

        Tämän vuoksi olen päätynyt toistuvasti itseäni nuorempien - ja huomattavasti nuorempien - naisten kanssa yksiin, tämä kuitenkaan ei tarkoita ettäkö olisin sulkenut oven keneltäkään. Yksi ongelma mikä nuorissa naisissa on on se että heillä on paljon elämätöntä elämänsisältöä ja usein selkeä suunnitelma miten elämän pitää mennä. Itse olen asioissa jo toisella tai kolmannella kierroksella, tämä onkin sitten ollut lopulta yksi niistä syistä miksi suhteet eivät ole toimineet lopullisesti vaikka pitkiä ja antoisia ovatkin olleet.

        Kaipaan nykyisin semmoista hemmetin hyvää ja viisasta naista jolla pitäisi olla vielä sellasiia ulkoisia avujakin että jo hiukan paatunut minä päätyisi ihastumaan vielä kerran.

        Niin 47v vain kymmenen vuotta nuorta pääministeriämme vanhempi.Ajatelkaas ,enää kolme vaalikautta niin nuori pääministerimme täyttää 50 v.Silloin vasta juhlat alkaa.


    • Anonyymi

      Yli 40-vuotiaalla naisella alkaa olla vaikeaa saada lapsia (ainakaan terveitä sellaisia) ja yli 50-vuotiaalle se on käytännössä mahdotonta.

      Lisäksi yli 50-vuotiaita naisia, joilla olisi kaikki luettelemasi ominaisuudet, on erittäin harvassa. Itse en ole nähnyt koskaan yhtäkään. Yli 40-vuotiaiden joukosta sellaisia voi vielä joskus löytää.

      • Anonyymi

        Täyspäinen Aikuinen nainen on kaikkein kaunein!


    • Anonyymi

      Aamulla, kun odotan linja-autoa, ohi kävelee päivittäin joku arviolta lähemmäs kuusikymppinen nainen. Käyttää lyhyitä hameita ja tiukkoja paitoja ja on muuten hyvin säilynyt kaunokainen. Vielä kun kävelytyyli on sellainen viekoittelevasti keinahteleva, niin perään katsellessa alkaa poikkeuksetta tuntua ahtaalta housuissa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe