Kallis on vakuutus osamaksu-matkailuautoon

Anonyymi

Kuukaudessa noin 200euroa. Se on kyllä aika kiskurihinta.

16

216

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän se kallis ole ollenkaan vakuutusyhtiön näkökulmasta. Ei tarvitse kuin esim. yksi takarenkaan räjähdys ja koko kylki joudutaan uusimaan ja pahimmassa tapauksessa koko auto menee lunastukseen!
      Kaveri, autopeltiseppä, osti vakuutusyhtiön varastosta männyn oksaan ajetun tötteröauton ihan pilkkahintaan, vaikka siinä oli vain yksi reikä tötterössä. Vuoden sitä korjasi tallissaan vapaa-aikoinaan. Hyvä siitä tuli, mutta työtunteja kului kuulemma hitosti!

• Anonyymi

Männyn oksan reiän voi korjata liimaamalla ohuen alumiinilevyn reiän päälle tai jeesusteipillä.
        Oikeasti kyllähän noista vakuutuksissa on ilmaa eli voittoa vakuutusyhtiöille
        Kumminkin tulee ikäalennukset ja omavastuut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Männyn oksan reiän voi korjata liimaamalla ohuen alumiinilevyn reiän päälle tai jeesusteipillä.

Joo, olisi se komia näky, liimattu peltilappu Hymerin keulahytissä ja pian saa sitten kauhoa vettä ajurin konttorista. Sitä vartenhan vakuutukset on, että tumpelot pelastuisivat katastrofilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet todellinen kädentaitaja.
        Seuraava Paulig-hahmo.

• Anonyymi

Kätevä kaveri ja peltiseppä. Ei mennyt kun vuosi yhdessä reijässä.

• Anonyymi

saako rumatikkiin oman vakuutuksen ?

• Anonyymi

Kyllä saa! Nykyään saa ihan mihin värkkiin vain vakuutuksen.

• Anonyymi

Hernekeittotölkistä saa takomalla suora peltiä millä voi paikata reiän, sikaflexillä kiinni, kaikkein paras tulee maksalaatikon alumiinirasiasta.

• Anonyymi

Jotkut kiertävät työlään ison pellin vaihdon laittamalla rikkoutuneeseen kohtaan
        sellaisen pienen valeluukun, mikä ei johda minnekään.
        No, kaarevaan pintaan ei tuotakaan konstia voi käyttää, mutta maksalaatikon
        liimaus voi olla helpointa ainakin tien päällä jos käy kesken matkan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut kiertävät työlään ison pellin vaihdon laittamalla rikkoutuneeseen kohtaan
        sellaisen pienen valeluukun, mikä ei johda minnekään.
        No, kaarevaan pintaan ei tuotakaan konstia voi käyttää, mutta maksalaatikon
        liimaus voi olla helpointa ainakin tien päällä jos käy kesken matkan.

Rikkoutuneeseen kohtaan voi asentaa portapotan luukun.

• Anonyymi

Vanhan vaunun vakuutus oli viimeiset vuodet 55-58 € / vuosi.
      Siis liikennevakuutus palo, varkaus ja hirvivahinko.

• Anonyymi

Kyllä kalja tölkistäkin saa kätevästi paikan tehtyä reiän päälle. Palstavahdin niksinurkka Kuopiosta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vekseli vetoinen retkikeitin on vielä rahoitusyhtiö omaisuutta!!🤑

• Anonyymi

Toyota Corolla farmari, täyskasko vuodessa 434 e, bonukset 80 mulla.

• Anonyymi

Riisinkylvökone ei sovellu matkusteluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe