häntä. Johtuen suurelta osin kehittämättömästä luonteestani ja miehen itsepäisestä luonteesta. Hän on niin tavattoman velvollisuuden tuntoinen! Hän tekee kaiken mielestäni vaan velvollisuudesta, ei rakkaudesta. Aina alkaa vessattamaan kun keskutelen hänen kanssaan, aina alkaa kasvojen iho kutista. Hän käätää lisäksi aina
kaiken minua vastaan. Aina, aina tulee vasta pallo. Hän kaiken lisäksi maailman epäempaattisin ihminen. Vuosien varrella häntä kohtaan kokemani viha vaa kasvaa
kasvamistaan, kuitenkin rakastan häntä vaikka vihaan, ero ei ole aina se ratkaisu kaikkeen, hän olisi yksin jossain ja minä yksin. Olemme kuin kaksi sirkusnorsua,joiden pitää vain sietää toisiaan ja esiintyä joka ilta ja matkustaa samassa vaunussa toiseen paikkaan. Mutta silti löytyy se yhteinen näkymätön side, ykseys tsm. jonka vuoksi emme halua erotakkaan. Se näkymätön liima joka hitsannut meidät yhteen.
Mies tekee kaikkensa meidän eteen- silti vihaan, enkä osaa rakastaa
6
87
Vastaukset
- Anonyymi
Maksaako myös kaiken yksin?
- Anonyymi
No, mikä tässä on se ongelma, vai onko mitään?
- Anonyymi
Tunne yhden parin johon tuo kuvaus osuu aika lailla kohdalleen, pääperusta suhteelle siinä tuntuu olevan taloudellinen, kumpikin hyötyy toisestaan. Toiselle helppo vakaa elämä ilman suurtakaan vaivannäköä, toisella ehkä kumppanuus suuremmassa roolissa, sirkusnorsumaista kuitenkin.
- Anonyymi
Ilmeiset nuoruudessa koetut huumekokeilut ja vanhemiten pahentunut alkoholiongelma lienee tässä takana. Molemmilla on aivojen tuntokeskus tuhotunut ja turtunut niin huumeiden kuin korvikealkoholin väärinkäytöstä. Ehdoton raittius ja pitkä terapia voi auttaa hieman asiaa, mutta mitään taikakeinoja ne eivät ole.
- Anonyymi
Pikaistuksissa kirjoitettu, puhuttu sen jälkeen asiat halki.
- Anonyymi
Toisin sanottuna viinan voimalla sotkettu asiat entistä enemmän solmuun ja saattanut miehen nyrkkikin laulaa. Kannattaa miehen soittaa Lyömättömälle linjalle niin saa apua käytökseensä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734976Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j212669Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571727- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201139Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889