häntä. Johtuen suurelta osin kehittämättömästä luonteestani ja miehen itsepäisestä luonteesta. Hän on niin tavattoman velvollisuuden tuntoinen! Hän tekee kaiken mielestäni vaan velvollisuudesta, ei rakkaudesta. Aina alkaa vessattamaan kun keskutelen hänen kanssaan, aina alkaa kasvojen iho kutista. Hän käätää lisäksi aina
kaiken minua vastaan. Aina, aina tulee vasta pallo. Hän kaiken lisäksi maailman epäempaattisin ihminen. Vuosien varrella häntä kohtaan kokemani viha vaa kasvaa
kasvamistaan, kuitenkin rakastan häntä vaikka vihaan, ero ei ole aina se ratkaisu kaikkeen, hän olisi yksin jossain ja minä yksin. Olemme kuin kaksi sirkusnorsua,joiden pitää vain sietää toisiaan ja esiintyä joka ilta ja matkustaa samassa vaunussa toiseen paikkaan. Mutta silti löytyy se yhteinen näkymätön side, ykseys tsm. jonka vuoksi emme halua erotakkaan. Se näkymätön liima joka hitsannut meidät yhteen.
Mies tekee kaikkensa meidän eteen- silti vihaan, enkä osaa rakastaa
6
65
Vastaukset
- Anonyymi
Maksaako myös kaiken yksin?
- Anonyymi
No, mikä tässä on se ongelma, vai onko mitään?
- Anonyymi
Tunne yhden parin johon tuo kuvaus osuu aika lailla kohdalleen, pääperusta suhteelle siinä tuntuu olevan taloudellinen, kumpikin hyötyy toisestaan. Toiselle helppo vakaa elämä ilman suurtakaan vaivannäköä, toisella ehkä kumppanuus suuremmassa roolissa, sirkusnorsumaista kuitenkin.
- Anonyymi
Ilmeiset nuoruudessa koetut huumekokeilut ja vanhemiten pahentunut alkoholiongelma lienee tässä takana. Molemmilla on aivojen tuntokeskus tuhotunut ja turtunut niin huumeiden kuin korvikealkoholin väärinkäytöstä. Ehdoton raittius ja pitkä terapia voi auttaa hieman asiaa, mutta mitään taikakeinoja ne eivät ole.
- Anonyymi
Pikaistuksissa kirjoitettu, puhuttu sen jälkeen asiat halki.
- Anonyymi
Toisin sanottuna viinan voimalla sotkettu asiat entistä enemmän solmuun ja saattanut miehen nyrkkikin laulaa. Kannattaa miehen soittaa Lyömättömälle linjalle niin saa apua käytökseensä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936