häntä. Johtuen suurelta osin kehittämättömästä luonteestani ja miehen itsepäisestä luonteesta. Hän on niin tavattoman velvollisuuden tuntoinen! Hän tekee kaiken mielestäni vaan velvollisuudesta, ei rakkaudesta. Aina alkaa vessattamaan kun keskutelen hänen kanssaan, aina alkaa kasvojen iho kutista. Hän käätää lisäksi aina
kaiken minua vastaan. Aina, aina tulee vasta pallo. Hän kaiken lisäksi maailman epäempaattisin ihminen. Vuosien varrella häntä kohtaan kokemani viha vaa kasvaa
kasvamistaan, kuitenkin rakastan häntä vaikka vihaan, ero ei ole aina se ratkaisu kaikkeen, hän olisi yksin jossain ja minä yksin. Olemme kuin kaksi sirkusnorsua,joiden pitää vain sietää toisiaan ja esiintyä joka ilta ja matkustaa samassa vaunussa toiseen paikkaan. Mutta silti löytyy se yhteinen näkymätön side, ykseys tsm. jonka vuoksi emme halua erotakkaan. Se näkymätön liima joka hitsannut meidät yhteen.
Mies tekee kaikkensa meidän eteen- silti vihaan, enkä osaa rakastaa
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
Maksaako myös kaiken yksin?
- Anonyymi
No, mikä tässä on se ongelma, vai onko mitään?
- Anonyymi
Tunne yhden parin johon tuo kuvaus osuu aika lailla kohdalleen, pääperusta suhteelle siinä tuntuu olevan taloudellinen, kumpikin hyötyy toisestaan. Toiselle helppo vakaa elämä ilman suurtakaan vaivannäköä, toisella ehkä kumppanuus suuremmassa roolissa, sirkusnorsumaista kuitenkin.
- Anonyymi
Ilmeiset nuoruudessa koetut huumekokeilut ja vanhemiten pahentunut alkoholiongelma lienee tässä takana. Molemmilla on aivojen tuntokeskus tuhotunut ja turtunut niin huumeiden kuin korvikealkoholin väärinkäytöstä. Ehdoton raittius ja pitkä terapia voi auttaa hieman asiaa, mutta mitään taikakeinoja ne eivät ole.
- Anonyymi
Pikaistuksissa kirjoitettu, puhuttu sen jälkeen asiat halki.
- Anonyymi
Toisin sanottuna viinan voimalla sotkettu asiat entistä enemmän solmuun ja saattanut miehen nyrkkikin laulaa. Kannattaa miehen soittaa Lyömättömälle linjalle niin saa apua käytökseensä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741