Kirkkonummelaisten kanta Sanna Mariniin?

Anonyymi

Onko sillä mitään väliä, mitä pääministeri tekee ja miten käyttäytyy? Kuuluuko arvokas käytös hänelle myös yksityiselämässä? Vai saako pääministeri juopotella ja olla alkoholista sekaisin oleva humalainen?

20

1311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puolesta ja vastaan. Minä tahdon hänen menestyvän.

    • Anonyymi

      Kyllä Purrallekin maistuu iloliemi, eikä ole mikään mukava katsella. Nähty on. Marin on aina työnsä hoitanut. Purrassa ei ei ole ministeri ainesta, loppuu henkinen kantti ja Persun porukka on aikalailla oikeudessa kylälleitä, eikä ole silitelty päätä! Purran ei ole varaa aukoa päätä!

    • Anonyymi

      Voi vetää kännit, jos se ei vaikuta työntekoonsa, muttei antaa kuvata bileissä.
      Jos Kirkkonummeen vertaisi niin melkein sama jos koulumme opettajat tai kirkkomme papisto pitäisivät bileet, jotka videoitaisiin. Kyllä hekin bileitä pitää voi muttei kuvata. Näissä molemmissa bileissä liika avoimuus on ihmisten ja tiedotusvälineiden provosointia ja liioittelevia mielipiteitä herättäviä ja kannattaa jättää tekemättä.

      • Anonyymi

        Ja näkyy myös Purrassa, eikä tyydy mittoihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näkyy myös Purrassa, eikä tyydy mittoihin!

        mietoihin....


    • Anonyymi

      Purra on tainut vetää kaappi kätköjä, kun olemus on nuutunut ja aikas isot silmäpussit ja hermo kireällä ja muuhun ei pysty, ku huutaman, sekä väänteleen suutaan!!

      • Anonyymi

        Aika väsähtäneeltä vaikuttaa 5 % Purra. Onko terve, vai kaappikätköt osa syynä?!


      • Anonyymi

        Marin vääntelee vaan p…settään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin vääntelee vaan p…settään!

        Tais Purra väänellä perst.. seksimessuilla vineton voimalla!


    • Anonyymi

      Nyt nähdään se, että kun vihervasemmisto vastusti rajan sulkemista, niin Suomessa piilottelee tuhansia venäläisiä, joiden viisumit ovat menneet umpeen ja hallitus ei taaskaan tee mitään!
      Ovat turvallisuusuhkaa!

    • Anonyymi

      Persut hankkeessa mukana 2015, kun niitä oikein valu ja niitä täällä pyörii edelleen! Venäläisille ehkä haku päällä, kun rajalla ollaan tietoisia, keneltä viisumit päättyneet! Kun persujen jumala Putin, niin perut ei niistä huutele! Purran valehteleva vääräluka osaa sumuttaa äänestäjiänsä ja toinen inisijä Kokkolan konkamies, joka sai velkansa anteeksi. Siinä parivaljokko, joka vääristelee ja Taiivio, joka pihalla yrittää inistä perässä! Lahjotetaan Kn Purralle joulupullo, että saa nukuttua. Valehtelu vie yö unet!

      • Anonyymi

        Timo Soini ja co. olivat silloin sähläämässä 2015 .
        Nyky Perussuomalaiset ei moista olisi hyväksyneet.
        Timo Soini huuteli aikoinaan, ettei persettään myy, vaan niinpä myi. Ja siihen loppui pettureiden matka. Siniset. Nuo helve.. n petturit.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hyvä me Perussuomalaiset.
        Ajetaan viherkommunisti punikit nurkkaan ja rakennetaan suomesta, aito oikea oikeisto demokraattinen länsimaa, valtio.
        Pois kommunismi suomesta.
        Menkööt pohjois koreaan, kuubaan, venezuelaan ja afrikkaan.
        Päätämme itse omista asioista.
        Pidetään Eu marginaali toimijana.


    • Anonyymi

      Olen Sannan eno.

      • Anonyymi

        Hei eno. Joko olet eläkkeellä ?
        Vai jatkuuko huoltohommat ?
        😁


    • Anonyymi

      376 Markus Kuotesaho

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe