Pikkujoulu kausi lähestyy ja itsellä ainakin kova ongelma mitä pukisi päälleen. Vaikeutta tuo lisää että olen alku vuodesta pukeutunut pelkästään naiseksi ( olen siis mies ). Naisena ajon tästä edes liikkua ja toivon kohteliasta keskustelua.
Itse ajattelin pukea punaista melko tiukkaa paitaa ja mustat nahkahousut sekä nilkkurit tai saappaat 8-12 cm korolla. Millaisissa asu kokonaisuuksissa muut liikutte. Terveisin Camilla 30 uuden edessä
Pikkujoulu asu
10
356
Vastaukset
- Anonyymi
Jolupukin asussa.
- Anonyymi
Ei nyt ihan sentään
- Anonyymi
Oletkin ajoissa liikkeellä...
Laita lyhyt napakka hihaton mekko, jotkin tummat sukkahousut ja nilkkurit tai avokkaat.- Anonyymi
Kiitos hyvä idea itsellä on musta melko tiukka nahkamekko olemassa ja siihen vaikka just avokkaat 12cm korolla vois olla aika hyvä vaihtoehto myös T:Camilla 30
- Anonyymi
Pakko olla hyvissä ajoin kun ekaa kertaa kuitenkin aijon pikkujouluihin lähteä naisena ja en halusi heti tehdä suurta munausta tyylin suhteen. Toki jokainen menee sellaisena kun haluaa mutta itse haluan kokeilla panostaa ja näyttää hyvältä :) Camilla 30
- Anonyymi
Ei pyylevälle mitään nakinkuoriwetluuklegginsiä ! Yök. Ennemmin tunika , mekko , tai hame ja sukkahousut
- Anonyymi
Mekkoon alan itsekkin taipumaan ja saappaat Camilla 30
- Anonyymi
Hei, Olen Heikki ja pukeudun myös mustiin sukkiksiin ja lyhyeen mekkoon. Tällä yhdistelmällä kohti rietasta pikkujoulua !
- Anonyymi
Itse nähtävästi pikku kouluihin laitan just mustan nahkamekon ja nahkasaappaat 12cm korolla ja kattoo kuinka kylmä on et meenkö nahkatakki turkki yhdistelmässä ulkona vai pelkästään nahkatakissa paikanpäällä
Camilla 30
- Anonyymi
Hmm, pikkujoulu asuna siis alle olkaimettomat pushup rintaliivit, tiukka olkaimeton mekko jossa saan tissivaon seksikkäästi näkyviin, ihonväriset sukkahousut ja 5-10cm korolla olevat sandaalit. N29
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759