Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Häpeän äitiäni

Anonyymi

Olen n.60-vuotias naimisissa oleva kolmen lapsen äiti.Oma äitini on usein jo lapsuudesta asti arvostellut minua ja purkanut pahaa oloaan lapsiin.Työhuolistaan hän estoitta kertoi minulle lapsena vaikka hänellä olisi ollut vaitiolovelvollisuus.Toki jos nimiä ei mainita niin kai hän ymmärryksensä mukaan voi kertoa potilaista ja muusta henkilökunnasta.Olen ollut kiltti ja ymmärtäväinen häntä kohtaan kuten tottelevainen lapsi mutta muutamat hänen tempauksensa saivat minut järkytyksen partaalle.Kun nuorimmat lapseni (kaksoset) olivat syntyneet hän alkoi panetella isoisääni väittämällä erään valokuvan perusteella että hän ei ole isäni oikea isä.Isoäitini raskaus oli jo viimeisillään ennenkuin isovanhempani menivät vihille.Olisiko siinä syy panettelulle ? Järkytyin syvästi,Vietin useita unettomia öitä yrittäen hoitaa lapsiani kunnes romahdin.Jouduin psykiatriselle osastolle tämän panettelun ja kiusaamisen takia.Äitini jatkoi elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunut.Pelkäsin häntä koska nuorena ollessani hän oli käyttänyt rivoa kieltä ja löi minua pahasti koska en enää totellut häntä.Alistuin hänen tahtoonsa ja hänen moraaliinsa vaikka häpesin häntä.Avioliittonsa aikana äitini petti julkisesti isääni pitämällä useita miessuhteita yllä ja asui erään miehen kanssa yhdessä vaikka oli avioliitossa.Isäni oli herrasmies.Osteli hänelle kalliita koruja ja säästi hänet raadannalta ja tällä tavoin äitini kiitti.Hän yllyttää minuakin eri miesten kanssa suhteisiin.Onneksi olen jo niin vanha ettei "jätkät" enää juokse ja huutele perässä.

1

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otan osaa.
      Tuttu tilanne.
      Samaa täällä.

      Kerro lisää, voin neuvoa.
      Tällaista on, tytär joutuu kaiken kestämään. Mutta ole ponteva, älä suostu, vaan kulje omaa tietäsi!
      Älä ota syytä niskoillesi!
      Tiedän, koska olen joutunut kokemaan samaa.
      Minullakin on kaksoset.
      Kerro lisää. en aina muista katsoa tätä palstaa, mutta laitan muistutuksen sähköpostilleni. Tsemppiaä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe