Olen n.60-vuotias naimisissa oleva kolmen lapsen äiti.Oma äitini on usein jo lapsuudesta asti arvostellut minua ja purkanut pahaa oloaan lapsiin.Työhuolistaan hän estoitta kertoi minulle lapsena vaikka hänellä olisi ollut vaitiolovelvollisuus.Toki jos nimiä ei mainita niin kai hän ymmärryksensä mukaan voi kertoa potilaista ja muusta henkilökunnasta.Olen ollut kiltti ja ymmärtäväinen häntä kohtaan kuten tottelevainen lapsi mutta muutamat hänen tempauksensa saivat minut järkytyksen partaalle.Kun nuorimmat lapseni (kaksoset) olivat syntyneet hän alkoi panetella isoisääni väittämällä erään valokuvan perusteella että hän ei ole isäni oikea isä.Isoäitini raskaus oli jo viimeisillään ennenkuin isovanhempani menivät vihille.Olisiko siinä syy panettelulle ? Järkytyin syvästi,Vietin useita unettomia öitä yrittäen hoitaa lapsiani kunnes romahdin.Jouduin psykiatriselle osastolle tämän panettelun ja kiusaamisen takia.Äitini jatkoi elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunut.Pelkäsin häntä koska nuorena ollessani hän oli käyttänyt rivoa kieltä ja löi minua pahasti koska en enää totellut häntä.Alistuin hänen tahtoonsa ja hänen moraaliinsa vaikka häpesin häntä.Avioliittonsa aikana äitini petti julkisesti isääni pitämällä useita miessuhteita yllä ja asui erään miehen kanssa yhdessä vaikka oli avioliitossa.Isäni oli herrasmies.Osteli hänelle kalliita koruja ja säästi hänet raadannalta ja tällä tavoin äitini kiitti.Hän yllyttää minuakin eri miesten kanssa suhteisiin.Onneksi olen jo niin vanha ettei "jätkät" enää juokse ja huutele perässä.
Häpeän äitiäni
Anonyymi
1
281
Vastaukset
- Anonyymi
Otan osaa.
Tuttu tilanne.
Samaa täällä.
Kerro lisää, voin neuvoa.
Tällaista on, tytär joutuu kaiken kestämään. Mutta ole ponteva, älä suostu, vaan kulje omaa tietäsi!
Älä ota syytä niskoillesi!
Tiedän, koska olen joutunut kokemaan samaa.
Minullakin on kaksoset.
Kerro lisää. en aina muista katsoa tätä palstaa, mutta laitan muistutuksen sähköpostilleni. Tsemppiaä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275373
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1591788
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701033viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37859