Hollantilaisopiskelijat totesivat naiset huoriksi

Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-12594342

yhdestä suusta ja turha änkyttää epätoivoisena"saamattomuudesta". Kyseiset pitkät ja komeat hollantilaiset eivät edes sylkäisisi Suomalaiseen naiseen päin.

Naisillahan on se epätoivoinen viimeinen keino valehdella itselleen, että vain"saamattomat"miehet huorittelevat. Ehkä nainen uskoo, että kun valetta toistaa tarpeeksi niin se muuttuu todeksi kun ei epätoivoisena muutakaan voi.

Ja kyllä kiinnostaa, tuo huorittelu kiinnostaa kansainvälisiä uutisiakin ja paikalliset naiset ovat peloissaan.

24

226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimenomaan opiskelijat, se kertoo paljon herrojen kehitysasteesta ja juuri siksi he vielä ovat opiskelijoita. Eikä valmistuminen välttämättä hetkessä tapahdu...

• Anonyymi

18-vuotta on sellainen ikä, että siinä nousee helposti kusi päähän. Minulla ainakin.

• Anonyymi

Mitä siitä?

Nuoret elävät elämäänsä.

Hyvä niin.

Miehiä riittää. Siinä ei paskaakaan kiinnosta hollantilaisten mielipide . Ne lähtevät pois.

Suomalaisia riittää.

• Anonyymi

Hollanti on ruma kieli. Oon tiennyt aina!

• 16-vuotiaana tutustuin hollannin kieleen käydessäni siellä. Opiskelin sitä enämpi kuin tiiviisti. Jo kolmen kuukauden päästä luin helppokielisiä kirjoja, kuten Babette op het oorlogspad ja Rijs in ´t weeral.

Kielen pohjana ovat alasaksan, Plattdeutsch, murteet. Kerrassa kiva ja nätti kieli. Herättää vieläkin nostalgiaa. Tulee vieläkin etsittyä hollanninkielinen käyttöohje tai sisällysluettelo.

Kun myöhemmin kävin hollannin oluttuvissa, bierhuis, minua luultiin saksalaiseksi vierasmaalaisen hollantini korostuksen takia. Kun kävin rajan toisella puolella saksalaisissa oluttuvissa, minua luultiin hollantilaiseksi, koska olivat kuulevinaan saksassani hollantilaista korostusta.

Es tykännyt ollenkaan, että minua luultiin saksalaiseksi, mutta röyhisti rintaa, kun minua luultiin hollantilaiseksi. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

16-vuotiaana tutustuin hollannin kieleen käydessäni siellä. Opiskelin sitä enämpi kuin tiiviisti. Jo kolmen kuukauden päästä luin helppokielisiä kirjoja, kuten Babette op het oorlogspad ja Rijs in ´t weeral.

Kielen pohjana ovat alasaksan, Plattdeutsch, murteet. Kerrassa kiva ja nätti kieli. Herättää vieläkin nostalgiaa. Tulee vieläkin etsittyä hollanninkielinen käyttöohje tai sisällysluettelo.

Kun myöhemmin kävin hollannin oluttuvissa, bierhuis, minua luultiin saksalaiseksi vierasmaalaisen hollantini korostuksen takia. Kun kävin rajan toisella puolella saksalaisissa oluttuvissa, minua luultiin hollantilaiseksi, koska olivat kuulevinaan saksassani hollantilaista korostusta.

Es tykännyt ollenkaan, että minua luultiin saksalaiseksi, mutta röyhisti rintaa, kun minua luultiin hollantilaiseksi. 🌹👀

Kaikkea muuta kuin "nätti" se kieli. Itse aloitusta sen sijaan komppaan, hollannikkaat toivat paikallisestikkin paljon puhuttuun aiheeseen nyt puolueettoman terveen ulkopuolisen näkökannan, kuinka oikein suomalaisnaiset nähdään ulkkisten silmissä. On myös olemassa kansainvälinen tutkimus jossa ulkolaismiehille suominaiset olivat erityisen helppoja yhden yön juttuihin ja lyhyeen seksisuhteiluun. Kevytkenkä vs. hollannikas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea muuta kuin "nätti" se kieli. Itse aloitusta sen sijaan komppaan, hollannikkaat toivat paikallisestikkin paljon puhuttuun aiheeseen nyt puolueettoman terveen ulkopuolisen näkökannan, kuinka oikein suomalaisnaiset nähdään ulkkisten silmissä. On myös olemassa kansainvälinen tutkimus jossa ulkolaismiehille suominaiset olivat erityisen helppoja yhden yön juttuihin ja lyhyeen seksisuhteiluun. Kevytkenkä vs. hollannikas.

Oletko kenties aineissa vai ihan vaan syntymätyhmä? Aloituksen naisvihaajat eivät liity mitenkään Suomeen, paitsi aloittaja itse.

• Anonyymi

Niin, kyllä teitä sairaita naisvihaajia löytyy joka maasta.

• Anonyymi

Ovat ne kyllä oikeassa että naiset on jännämiesten sperma ämpäreita. Myös naiset haluaa rikkaan miehen aina joten se tarkoittaa että naiset antaa seksiäkin vain rikkaille joten ovat maksullisia naisia.

• Anonyymi

Mitä siitä?

Hyvä että et lisäänny.

Lapsesi eivät kuitenkaan olisi työkykyisiä.

Naiset ovat viisaita, kun vajakki ei kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä siitä?

Hyvä että et lisäänny.

Lapsesi eivät kuitenkaan olisi työkykyisiä.

Naiset ovat viisaita, kun vajakki ei kelpaa.

Suomalaisista miehistä on siis "vajakkeja" noin 90 %..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisista miehistä on siis "vajakkeja" noin 90 %..

Suomalaisista miehistä 90 % ei kelpaa kenellekään naiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisista miehistä 90 % ei kelpaa kenellekään naiselle?

No, tuo 10 % selviää naisjutuistaan ilman maksamista (parhaimmillaan ehkä jopa nainen on se joka maksaa), muut selviävät rahalla tai muulla tavalla palvelemalla (alistumalla..)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, tuo 10 % selviää naisjutuistaan ilman maksamista (parhaimmillaan ehkä jopa nainen on se joka maksaa), muut selviävät rahalla tai muulla tavalla palvelemalla (alistumalla..)

Anna kun arvaan. Tämäkin klonkku itkee, kun kukaan ei "rakasta häntä omana itsenään"? Juu ei rakasta. Perseilijät jää yksin, ja se on oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna kun arvaan. Tämäkin klonkku itkee, kun kukaan ei "rakasta häntä omana itsenään"? Juu ei rakasta. Perseilijät jää yksin, ja se on oikein.

Kunhan kerroin, etten kuulu siihen 10-20 % joukkoon, no rahalla sentään saa.. Itkua ei vielä ole tullut, ja viinaakin voi paluumatkalla tuoda yli oman tarpeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset joutuvat parisuhteista varmasti maksamaan enemmän kuin miehet. Miehillehän parisuhde on uralla vain eduksi. Terveyskin on paljon parempi ja elävät pidempään kuin sinkkumiehet. Kiittäähän teidän naisia pitäisi. Nainen menettää usein koko uransa ja terveytensäkin. Kiitoksena vielä aloituksen kaltaisia huorittelijoita ja muita naisvihaajia.

• Anonyymi

Kyllä rahalla saanut seksiä. Suomessa nuoret lukiolaiset nai rahasta.

• Anonyymi

”Ja kyllä kiinnostaa, tuo huorittelu kiinnostaa kansainvälisiä uutisiakin ja paikalliset naiset ovat peloissaan.” on se kyllä niin uutiskynnyksiä ylittävä juttu sellainen nimittely.
      Varsinkin jos just äsken on ollut niiin ihana ja seuraavaksi just sitä kun ei lohkea

• Anonyymi

"Naisillahan on se epätoivoinen viimeinen keino valehdella itselleen, että vain"saamattomat"miehet huorittelevat. Ehkä nainen uskoo, että kun valetta toistaa tarpeeksi niin se muuttuu todeksi kun ei epätoivoisena muutakaan voi."

Pistähän kertoen, että millaisista sankareista ja mahtivaikuttajista on sitten kyse?

• Eikös tuo väite sitten vähintään väljästi ymmärrettynä pidä paikkansa? Naiset vaihtavat omaa seksuaalista pääomaansa taloudellisiin resursseihin.

• Anonyymi

Samaa voi sanoa miehistäkin. Mies antaa munaa ja saa vastineeksi rahanarvoista kodinhoitoa ja lastensa hoivaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa voi sanoa miehistäkin. Mies antaa munaa ja saa vastineeksi rahanarvoista kodinhoitoa ja lastensa hoivaa.

No olisihan se väärin, jos munaa saisi jostain ilmaiseksi. Mutta antaahan se poika, jos on isäänsä tullut.

• Anonyymi

Ovatko kaikki naisesi olleet tuollaisia?

• Anonyymi kirjoitti:

Ovatko kaikki naisesi olleet tuollaisia?

Sikäli mikäli muunlaisia naisia on olemassa, tällaiset sitten viehättyvät ihan muunlaisista ominaisuuksista kuin joita allekirjoittaneella sattuu olemaan.

En pidä asiaa niin pahana, koska kannatan muutenkin vapaaehtoista ja reilua kauppaa vaihtoehtona kaikenlaiselle riistolle, pakolle, ideologiselle johdatukselle tai huumaantuneena toimimiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toni Niemisen lapset otettu huostaan

Heidi Nieminen, Tonin ex vaimo onko kyseessä? Eihän Tonilla ole muiden naisten kans enää niin pieniä lapsia? Eli mitä siellä on tapahtunut? Neljä last
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      8717
    2. Soini lähdössä viemään persuilta ääniä

Soini harkitsee lähtevänsä jo seuraavissa eduskuntavaaleissa ensi keväänä ehdokkaaksi. Myös EU vaalit parin vuoden kuluttua häntä kiinnostavat. Aika m
      Perussuomalaiset
      200
      2328
    3. Oma kansa ensin?

Mitä tarkoittaa oma kansa ensin? Mihin verrattuna. Muitten kustannuksella? Miten voisimme olla erillään maailmasta? Mikä on se kansa, joka on vauras
      Maailman menoa
      514
      2245
    4. Yllätys! Maajussille morsian -sarjan maajussi ja tangokuningatar v. 2019 Temptation Islandissa!

Oooo, Maajussille morsian kohtaa Tempparit… Aika villiä. Mitä tunteita herättää, aiotko katsoa nyt Temptation Islandia, jos olet katsonut Maajussill
      Tv-sarjat
      14
      1742
    5. Taas sun kuvaasi

katselin 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      65
      1520
    6. Siivooja Auri Kananen ei hätkähdä "mörskäkoteja": Tuhohyönteisiä, tiskit likoamassa pari vuotta...

Kananen siivoaa järkyttävään kuntoon päässeitä koteja - ja elättää itsensä somesisällöillä. Vastaan on tullut kaikkea maan ja taivaan väliltä: vuosien
      Maailman menoa
      27
      1447
    7. Venäjän rintama romahtanut. Lännen pitää alkaa miettiä pilkotaanko venäjä useaksi pikkuvaltioksi

Venäjän rintama näyttää romahtaneen täysin myös Hersonin suunnalla. Asiasta twiittaa muun muassa sotahistorian asiantuntija ja suomenkielistä Ukraina
      Maailman menoa
      227
      1254
    8. Ok. Hyvä sait mut vihaamaan itseäsi

Oletko nyt tyytyväinen . Hyvästi
      Ikävä
      148
      1234
    9. En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä

Mies, auttaisitko minua? Sinä olet ihana, mutta toisinaan aiheutat minulle ahdistusta. Olen niin sekaisin ja se on sun syy. Miksi tämä on niin vaikeet
      Ikävä
      79
      1174
    Aihe