Huuhaa Puuhaa, Huuhaa!!!!

Kaksi thai- naista varpaistelivat S- marketin ylähyllylle, jossa oli kahden desin kookosmaitopakkauksia. Elämä on rankkaa! Saivat muutaman kuitenkin.

Tätä tarkoitan kaiken ykseydellä: maailmankaikkeus oli joskus nuppineulan pään kokoinen, ennen räjähtämistään. Sen ulkopuolella ei ollut mitään - ei edes tyhjyyttä. Aikaakaan ei ollut. Eipä aikaakaan, niin tuo piste räjähti ja se piti sisällään kaiken, mitä maailmankaukkeudessa on. Tämä pieni piste oli ja sen sisältö on Jumala. Kaikki on edelleenkin yhtä ja sirpaleet eivät ole toinen toistaan parempia.

Mitäpäs, jos Jutila olisi lähtenyt kesken MM- kisojen, vuonna -95 rillijuhliin Hervantaan? Missannut yhden pelin ja palannut takaisin. Naisjääkiekkoilijat ja valmentajat eivät usko, että naisjääkiekko on huippu- urheilua. Toivottavasti tämän huomaavat myös sponsorit ja valtio.

Jori Bäckille tubetusidea ensi kesälle: Moi Jori! Potki jalkapalloa Hangosta Nuorgamiin - uusi potku aina siitä paikasta, mihin edellinen on pysähtynyt.

Poliisi löysi eilen illalla yksityisasunnosta, Lahden Liipolassa, keski- ikäisen miehen elossa. Sisä - Suomen Poliisilaitos kommentoi, ettei ole koko kolmekymmentävuotisen pollisiuransa aikana kokenut vastaavaa!

Lewyn kappale tehtiin viikonloppuna tunnetuksi, "Elämäni Biisi"- ohjelmassa, Tämä olikin sopiva yhteys.

Missä laulussa sanotaan: "katso seiniä - on niissä reikiä", entä "jäi puimatta kotitalon kaura"? Mitä sanotaan "Kolmen Konstin Timpermanni"- kappaleessa?

1

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina paljon tarinaa. Mistä tänään ottaisi kii? Niin olen muuatman kerran käynyt lahessa. Joitain sukulaisia muinoin oli taitaa olla vieläkin.. en ykseyksissä sen lahden nuppilanpään universumin kanssa.

      parit treffit oli kanssa. ihan jees mutta ilpo larhan keissin tuntien jo kouluaikoina..se on hyvä jos edes lahest pääsee elossa..oli liipola tai liipasinvaara. Metsänpeitossa taisi kuitenkin se piiritystilanne sattua? ja sattukin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe