Kaksi thai- naista varpaistelivat S- marketin ylähyllylle, jossa oli kahden desin kookosmaitopakkauksia. Elämä on rankkaa! Saivat muutaman kuitenkin.
Tätä tarkoitan kaiken ykseydellä: maailmankaikkeus oli joskus nuppineulan pään kokoinen, ennen räjähtämistään. Sen ulkopuolella ei ollut mitään - ei edes tyhjyyttä. Aikaakaan ei ollut. Eipä aikaakaan, niin tuo piste räjähti ja se piti sisällään kaiken, mitä maailmankaukkeudessa on. Tämä pieni piste oli ja sen sisältö on Jumala. Kaikki on edelleenkin yhtä ja sirpaleet eivät ole toinen toistaan parempia.
Mitäpäs, jos Jutila olisi lähtenyt kesken MM- kisojen, vuonna -95 rillijuhliin Hervantaan? Missannut yhden pelin ja palannut takaisin. Naisjääkiekkoilijat ja valmentajat eivät usko, että naisjääkiekko on huippu- urheilua. Toivottavasti tämän huomaavat myös sponsorit ja valtio.
Jori Bäckille tubetusidea ensi kesälle: Moi Jori! Potki jalkapalloa Hangosta Nuorgamiin - uusi potku aina siitä paikasta, mihin edellinen on pysähtynyt.
Poliisi löysi eilen illalla yksityisasunnosta, Lahden Liipolassa, keski- ikäisen miehen elossa. Sisä - Suomen Poliisilaitos kommentoi, ettei ole koko kolmekymmentävuotisen pollisiuransa aikana kokenut vastaavaa!
Lewyn kappale tehtiin viikonloppuna tunnetuksi, "Elämäni Biisi"- ohjelmassa, Tämä olikin sopiva yhteys.
Missä laulussa sanotaan: "katso seiniä - on niissä reikiä", entä "jäi puimatta kotitalon kaura"? Mitä sanotaan "Kolmen Konstin Timpermanni"- kappaleessa?
Huuhaa Puuhaa, Huuhaa!!!!
1
233
Vastaukset 1
Aina paljon tarinaa. Mistä tänään ottaisi kii? Niin olen muuatman kerran käynyt lahessa. Joitain sukulaisia muinoin oli taitaa olla vieläkin.. en ykseyksissä sen lahden nuppilanpään universumin kanssa.
parit treffit oli kanssa. ihan jees mutta ilpo larhan keissin tuntien jo kouluaikoina..se on hyvä jos edes lahest pääsee elossa..oli liipola tai liipasinvaara. Metsänpeitossa taisi kuitenkin se piiritystilanne sattua? ja sattukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu571381- 26990
- 78869
- 64768
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69744- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131675Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10642- 89640
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i13626Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �133559- 4552
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550- 93508
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 18482
- 36465
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113464- 36457