Huomenta sateiseen

aamuun. Nukuin pommiin. Onneksi ei käynyt kuinkaan. ☕🌧️

57

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos hän kaipaa minua? Lähellä pyörii kuitenkin. Miksi emme kohtaa missään? 🤴

      • Anonyymi

        Ihan varmasti kuule kaipaa jos pakit annettu. Järki hei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti kuule kaipaa jos pakit annettu. Järki hei.

        Minulta katosi järki vuosi sitten, kun hänet näin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minulta katosi järki vuosi sitten, kun hänet näin.

        Huomattu on. Eipä tähän muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomattu on. Eipä tähän muuta.

        Se en ollut minä, joka tämän täällä aloitti. Palataanpa viime syksyyn.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se en ollut minä, joka tämän täällä aloitti. Palataanpa viime syksyyn.

        Nyt syytät muita siitä. Ihan itse tänne tulit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt syytät muita siitä. Ihan itse tänne tulit.

        Ei tämä syyttelyä ole. Huomasin silloin kaipailevia kirjoituksia, totta kai tulin ja jäin. Loppu on historiaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei tämä syyttelyä ole. Huomasin silloin kaipailevia kirjoituksia, totta kai tulin ja jäin. Loppu on historiaa.

        Mitäpä luulet kun täällä kaikki kaipailee omaansa. Ihmisiä satoja lukijoita tarinat samankaltaisia ja silti eri ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä luulet kun täällä kaikki kaipailee omaansa. Ihmisiä satoja lukijoita tarinat samankaltaisia ja silti eri ihmisiä.

        Tunnisteet vahvat. Useita kertoja. Minua on myös stalkattu.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei tämä syyttelyä ole. Huomasin silloin kaipailevia kirjoituksia, totta kai tulin ja jäin. Loppu on historiaa.

        Sinä olet vain harhainen ja nuo hymiöt on naurettavia. Mutta hyvin sovit tänne kaltaistesi joukkoon.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tunnisteet vahvat. Useita kertoja. Minua on myös stalkattu.

        Tunnisteet on myös siinä että sinut on estetty ja annettu pakit. Irl sen kertoo eikä mikään palsta. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnisteet on myös siinä että sinut on estetty ja annettu pakit. Irl sen kertoo eikä mikään palsta. :D

        Asia ei ole ollut noin yksinkertainen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Asia ei ole ollut noin yksinkertainen.

        Ei mikään muuta sitä ihan sama mitä täällä sanotaan tai haluat itsellesi uskotella. Sitä ei kiinnostanut ja varmaan siellä toista miestä tälläkin hetkellä sekstailee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään muuta sitä ihan sama mitä täällä sanotaan tai haluat itsellesi uskotella. Sitä ei kiinnostanut ja varmaan siellä toista miestä tälläkin hetkellä sekstailee.

        Kiitos vaan kun kääntelet veistä haavassani.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos vaan kun kääntelet veistä haavassani.

        Totuus sattuu eikö vaan? :) tai elä vaan harhassasi mielummin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuus sattuu eikö vaan? :) tai elä vaan harhassasi mielummin.

        En ole koskaan väittänyt mitään muuta. Minun elämä onkin pelkkää kärsimystä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole koskaan väittänyt mitään muuta. Minun elämä onkin pelkkää kärsimystä.

        Ihan on omat valintasi ollut kun tänne tulit ja harhaiseksi ryhdyit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti kuule kaipaa jos pakit annettu. Järki hei.

        Ei kaikilla vissiin sillai pää pelaa vaikka laittaisi minkälaisen nootin jopa julkisesti tulemaan, sen pahempi todisteluntarve tulee itselle ja eritoten muille punaisista tuvista ja pohjanmaan perumaista. I would’nt hold thay breath.


    • Anonyymi

      Nahkavekkari ei herättänt ku yötä myöte kupsaa.

      • Heräsin kuitenkin, enkä myöhästynyt kuin 2 minuuttia. 🌧️


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Heräsin kuitenkin, enkä myöhästynyt kuin 2 minuuttia. 🌧️

        Jos junasta myöhästyy 2min se voi olla 2 tai 5 tuntia seuraavaan junaan 🙂🙃 onneks sulle ei kai käyny näin. Hyvää alkavaa viikkoa PalstaRinssille t.pinkki sininen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos junasta myöhästyy 2min se voi olla 2 tai 5 tuntia seuraavaan junaan 🙂🙃 onneks sulle ei kai käyny näin. Hyvää alkavaa viikkoa PalstaRinssille t.pinkki sininen

        Onneksi minä vielä hyvin ehdin paikalle, ilman vahinkoa. Kivaa maanantaita sinullekin. 🤴😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Onneksi minä vielä hyvin ehdin paikalle, ilman vahinkoa. Kivaa maanantaita sinullekin. 🤴😊

        No hyvä 🙂👍 Toivottavasti voit muutenkin hyvin! ❤️ t.Pinkki Sininen


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä 🙂👍 Toivottavasti voit muutenkin hyvin! ❤️ t.Pinkki Sininen

        Voin ihan hyvin nyt, kiitos. 😊🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä 🙂👍 Toivottavasti voit muutenkin hyvin! ❤️ t.Pinkki Sininen

        Ja pisteet sinulle, koska olit mukavin vastaaja. ❤️


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja pisteet sinulle, koska olit mukavin vastaaja. ❤️

        Kiitos. Ihana ku voit hyvin.🥰 Ehkä sinä oot ihaninpia palstalla. 🥰😘 En mä oo aibaka nähny et oisit ilkeesti tai hrrjaten kommentoinu. En oo nyt kattonu sitä yhtä ketjua ku sanoit että oot iha tyhjä mut sanoin sillo että en kestä että sulla on pelkkä tyhjyys. Tuli heti kurja olo. 😔 Haluun et sulla on hyvä olla! T.sama ku nuo yllä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Ihana ku voit hyvin.🥰 Ehkä sinä oot ihaninpia palstalla. 🥰😘 En mä oo aibaka nähny et oisit ilkeesti tai hrrjaten kommentoinu. En oo nyt kattonu sitä yhtä ketjua ku sanoit että oot iha tyhjä mut sanoin sillo että en kestä että sulla on pelkkä tyhjyys. Tuli heti kurja olo. 😔 Haluun et sulla on hyvä olla! T.sama ku nuo yllä

        En ole koskaan, paitsi ärsytettynä, kommentoinut taikka kirjoittanut ilkeästi. Miksi sellaista tekisin, jos toista kaipailen? Täällä on joitakin todella ilkeitä, jotka haluavat vaan pahaa mieltä muille ja nauttii siitä. Sinä olet todella ihana. Kiitos sinulle. 🤗


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole koskaan, paitsi ärsytettynä, kommentoinut taikka kirjoittanut ilkeästi. Miksi sellaista tekisin, jos toista kaipailen? Täällä on joitakin todella ilkeitä, jotka haluavat vaan pahaa mieltä muille ja nauttii siitä. Sinä olet todella ihana. Kiitos sinulle. 🤗

        Kiitos. On ihana olla ihana ;) Mutta vielä ikäväämpää on olla ikävä. Seurailen sun juttuja tääl kun tunnepalstan kautta luen näitä kaikkua eri tunne juttuja. 😘🥰 Vaikka paljon menny varmasti ohiki silmi monia sun juttuja oon nähnyt. Ei ilkeet jutut oo kivoja täälläkään.jos ne jolleki on purkamis kanava ni hyvä jos sitä ihmistä helpottaa mut jos oikeen on ilkeetä ja haukkumis juttua pyörrän äkkiä takas ja seuraavaan juttuun. Mit pahaa mieltä lukemaan...tulee se välii lukemattakin. Ikävöidessäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. On ihana olla ihana ;) Mutta vielä ikäväämpää on olla ikävä. Seurailen sun juttuja tääl kun tunnepalstan kautta luen näitä kaikkua eri tunne juttuja. 😘🥰 Vaikka paljon menny varmasti ohiki silmi monia sun juttuja oon nähnyt. Ei ilkeet jutut oo kivoja täälläkään.jos ne jolleki on purkamis kanava ni hyvä jos sitä ihmistä helpottaa mut jos oikeen on ilkeetä ja haukkumis juttua pyörrän äkkiä takas ja seuraavaan juttuun. Mit pahaa mieltä lukemaan...tulee se välii lukemattakin. Ikävöidessäkin.

        🤗😊


    • Anonyymi

      Sinäkö kirjoitit siitä kun oli puhetta viime vuodesta ja edes takaisin menemisestä? Teit jotain järkevää että pääsit näkemään kaivattusi? Ja minähän joka keskustelin tästä en ole kaupan alalla.

      • Minä se olin kyllä, koska kuvaus sattui sopimaan. Hän oli silloin kaupan alalla, ehkä vieläkin, en tiedä. Ei olla enää kumpikaan samassa paikassa töissä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä se olin kyllä, koska kuvaus sattui sopimaan. Hän oli silloin kaupan alalla, ehkä vieläkin, en tiedä. Ei olla enää kumpikaan samassa paikassa töissä.

        Niinpä tietysti. Tuon vain halusin tietää ja en ole koskaan ollut kaupan alalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä tietysti. Tuon vain halusin tietää ja en ole koskaan ollut kaupan alalla.

        Olet varmasti myös yli 20v?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olet varmasti myös yli 20v?

        Tottakai olen en mikään lapsi toisin kuin sinun kaivattusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai olen en mikään lapsi toisin kuin sinun kaivattusi.

        Nukutko sä oikeesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukutko sä oikeesti

        Minun nukkumiset ei kuulu tänne.


    • Oli miten oli. Minä olen täällä ja lähellä. Jos kiinnostaa jutella ja jos ei kiinnosta, niin toivottavasti saan siitä vielä tietää irl. 16. päivä tulee vuosi täyteen.

      • Anonyymi

        Harhaista kaipailua vuosi täynnä onneksi olkoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harhaista kaipailua vuosi täynnä onneksi olkoon.

        Kiitos. Tuskin olen ainoa laatuaan. Mitä itse duunaat täällä, muuta kuin kettuilet ihmisille?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos. Tuskin olen ainoa laatuaan. Mitä itse duunaat täällä, muuta kuin kettuilet ihmisille?

        Tuli tylsää. Tapoit tunteet siihen mieheen kun olet niin harhainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuli tylsää. Tapoit tunteet siihen mieheen kun olet niin harhainen.

        Miten minun harhat tappaa sinun tunteet johonkin mieheen?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Miten minun harhat tappaa sinun tunteet johonkin mieheen?

        Koska esitit sitä miestä täällä ja olit harhainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska esitit sitä miestä täällä ja olit harhainen.

        Ei ole ollut mitään esitystä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ole ollut mitään esitystä.

        Harhaisesti sanoit olevasi hän ja vastailevasi hänenä vaikka ei edes tunnisteet osuneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harhaisesti sanoit olevasi hän ja vastailevasi hänenä vaikka ei edes tunnisteet osuneet.

        Laita joku esimerkki, milloin näin kävi?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Laita joku esimerkki, milloin näin kävi?

        Silloin kun olen tunnisteissa sanonut ei olla kasvotusten sanottu viime vuonna sanaakaan. Tepä olette sanoneetkin kasvotusten sanan tai toisen toisillenne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun olen tunnisteissa sanonut ei olla kasvotusten sanottu viime vuonna sanaakaan. Tepä olette sanoneetkin kasvotusten sanan tai toisen toisillenne.

        Olen syvästi pahoillani, että olen vahingossa ominut aloituksesi. En tee sitä enää.en omi enää mitään muutakaan, koska minua ei kaipaa täällä kukaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen syvästi pahoillani, että olen vahingossa ominut aloituksesi. En tee sitä enää.en omi enää mitään muutakaan, koska minua ei kaipaa täällä kukaan.

        Ei vain aloitukset vaan kommentitkin. Selkeästi ilmaistu ja silti ei vain mene tajuntaan se ettei me olla kasvotusten SANAAKAAN sanottu toisillemme. Minä ja se mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vain aloitukset vaan kommentitkin. Selkeästi ilmaistu ja silti ei vain mene tajuntaan se ettei me olla kasvotusten SANAAKAAN sanottu toisillemme. Minä ja se mies.

        En ole pitkiin aikoihin kommentoinut aloituksiasi.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole pitkiin aikoihin kommentoinut aloituksiasi.

        Mikä on pitkiin aikoihin? Et varmaan kun nykyään laitan vielä paremmat tunnisteet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on pitkiin aikoihin? Et varmaan kun nykyään laitan vielä paremmat tunnisteet.

        En muutamaan viikkoon varmaan. Olen huomannut miten kirjoitat aina samalla tavalla.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En muutamaan viikkoon varmaan. Olen huomannut miten kirjoitat aina samalla tavalla.

        Tiesit ettet ole hän ja silti valehtelit olevasi se minun kaivattu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiesit ettet ole hän ja silti valehtelit olevasi se minun kaivattu.

        Pyysin jo anteeksi. Ei toistu.


    • Anonyymi

      Se oli kyllä ärsyttävä se mieheksi luulija. En ole hetkeen niin ärsyttävää ihmistä täällä kohdannut.

      • Anonyymi

        Hieroitkohan itse lampunhenkeä ellei peräti ollut yhteisöllinen tapahtuma?😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieroitkohan itse lampunhenkeä ellei peräti ollut yhteisöllinen tapahtuma?😂

        Ps sitäpaitsi se o tiatoo, ei luulo😉 kerrankin


    • Anonyymi

      aika hyvä femu aaltonen villahouxsu rokki, josz zähköt loppuu ja aika hyvä kitaristi

      hihhi joo hyvä juttu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      313
      3638
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2095
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1319
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1197
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe