Jos haluaa jemmata rosvoilta vanhat korunsa, mitä ei käytä, niin voiko kaivaa maahan ilmatiiviiseen purkkiin? Pilaako esim pakkanen/lämpötilavaihtelut koruja? tai tiivistyykö kosteutta kuitenkin, joka pilaisi? Mitään tallelokeroja tms. en nyt halua, joten niitä ei tarvii ehdottaa:)
Kultakorujen jemmaus
3
101
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on kultakoruja, kestävät mitä vain. Kulta ei pilaannu mistään. Voit haudata ne ihan paljaina. Muita koruja tuskin kannattaa edes piilottaa, ei niitä kukaan halua.
- Anonyymi
Kannattaa laittaa pari silica gel pussia purkkiin mukaan ja sulkea tiiviisti vaikka teipaten kiinni
- Anonyymi
En tiedä.Ei ongelmaa kun en omista ainutakan kulta korua.Ei ole peritökorjujakaan orvoksi jäin 11vuotiaana. Koko elämäni työtä tehnyt ja kunnialisesti työ-eläkkellä lähes 70v. Ilman sosiaali tukia.Yksin asuvana rahat mene elämiseen,ei aitoihin koruihin.Kun en ottanut miestä saadaksen taloudellista etu. Vanhapika .Mutta juuri siksi onnellinen . Aikoinaan käytin itis Bohemia lounalla kerran kukaudessa siskojen kanssa.Joilla puolisot ja vakavraisuus. Sikoni keskustlet lähiessäni pois,ennen heitä: Miksi minulla ei koskaan koruja,enkö tykkää niistä. Itseäni 7v. vanhempi siskoni maria sanoi heille. Hän ei katin kullalla itseään koristele..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831559Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681352Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2171323Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341009Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848