Mukavaa iltaa ja hyvää yötä

parantelen yhtä särkynyttä sydäntäni. Ei se taida parantua koskaan. ❤️‍🩹

54

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Särkyy aina 💔, uudestaan 💔 ja uudestaan. 💔

      • Anonyymi

        Samat on tunnelmat tällä naisella.
        Taitaa olla jo kroonista laatua. 😿💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samat on tunnelmat tällä naisella.
        Taitaa olla jo kroonista laatua. 😿💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

        Ei kiva. Ei yhtään... 😢


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei kiva. Ei yhtään... 😢

        Ei ole ei...😿💔


    • Anonyymi

      Voi voi

    • Anonyymi

      Voi toista…

    • Anonyymi

      Hyvää yötä rinssille. Joku päivä järkesi saa kiinni laukkaavan vauhkon sydämesi. 🌊

      • Siihen asti itken varmaan meren verran kyyneleitä... 😢


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Siihen asti itken varmaan meren verran kyyneleitä... 😢

        Joo kahtoinkin että meressä olli harvinaisen korkealla vesi viikonloppuna.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Siihen asti itken varmaan meren verran kyyneleitä... 😢

        Voi sua. 🤗🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua. 🤗🤗

        Totta se on. Saisinkin halauksen oikeasti. 🥲


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Siihen asti itken varmaan meren verran kyyneleitä... 😢

        No voi sua 😔 mikä nyt? Joku uus kohtaaminen joka meni pieleen vai. T.aamun "paras" 🥰😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi sua 😔 mikä nyt? Joku uus kohtaaminen joka meni pieleen vai. T.aamun "paras" 🥰😘

        Ei ole uusia kohtaamisia ollut. Vanhaa vaan... Olen koko kesän murehtinut. Mutta olen onnellinen siitä, että hän on ja voi hyvin jossakin.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ole uusia kohtaamisia ollut. Vanhaa vaan... Olen koko kesän murehtinut. Mutta olen onnellinen siitä, että hän on ja voi hyvin jossakin.

        Aamun paras, niin joo. Sulta tuli mukavia viestejä. 🥰


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Aamun paras, niin joo. Sulta tuli mukavia viestejä. 🥰

        Jep P S juuri,
        Mikshän sä kesän murehdit? Hmmm🤔 Miks et pitäny yhteyttä siihe tyyppii ja nauttinu viesteistä. Mistä tiiät että hän voi hyvin ja on onnellinen? Mitä jos hänki toivoo että sä oisit? Eikä vaikka pysty olla ok jos tietää että sä oot onneton 😭


    • Anonyymi

      Voi reppana...

    • Anonyymi

      Huomenna taas osoitat rakkautta sille naiselle täällä. Ihme tuuliviiri. Ei se nainen täällä ole eikä sinua kaipaa jos pakit antanut irl.

      • Kyllä täällä jotain jutta oli, paljonkin. Eikä hän varsinaisesti pakkeja antanut. Hän ei koskaan sanonut ei. Päinvastoin, hän jätti minut roikkumaan jostakin. Kaikki jäi ilmaan leijumaan. Asiaa ei käsitelty loppuun hänen kanssa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä täällä jotain jutta oli, paljonkin. Eikä hän varsinaisesti pakkeja antanut. Hän ei koskaan sanonut ei. Päinvastoin, hän jätti minut roikkumaan jostakin. Kaikki jäi ilmaan leijumaan. Asiaa ei käsitelty loppuun hänen kanssa.

        Kyllä se roikkumaan jättäminenkin on pakit. Se ettei vastaa mitään. Ja jos joku toinen sanoo puolesta että jätä rauhaan vaikka hänen puoliso niin eiköhän sekin kerro jo tarpeeksi.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä täällä jotain jutta oli, paljonkin. Eikä hän varsinaisesti pakkeja antanut. Hän ei koskaan sanonut ei. Päinvastoin, hän jätti minut roikkumaan jostakin. Kaikki jäi ilmaan leijumaan. Asiaa ei käsitelty loppuun hänen kanssa.

        Täällä mitään ollut muuta kuin minä johon olet sen naisen sotkenut. Hienoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä mitään ollut muuta kuin minä johon olet sen naisen sotkenut. Hienoa.

        Ja sinä olet se, joka hokee ettet ole kaupan alalta? Mutta en ole sinun juttuja lukenut viime syksynä. Kyllä oli kaupanala juttua sillon paljonkin. Monenlaista. Olen täällä kertonut oman tarinani juurta jaksaen, ja siihen tuli joku sanomaan että oli tarinan toinen osapuoli, ja sanoi ettei se minun ihastuminen virhe ollut. jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se roikkumaan jättäminenkin on pakit. Se ettei vastaa mitään. Ja jos joku toinen sanoo puolesta että jätä rauhaan vaikka hänen puoliso niin eiköhän sekin kerro jo tarpeeksi.

        Mitä minun sitten pitäisi tehdä? Mikäs siinä ärsyttää sinua, että kaipaan häntä täällä?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja sinä olet se, joka hokee ettet ole kaupan alalta? Mutta en ole sinun juttuja lukenut viime syksynä. Kyllä oli kaupanala juttua sillon paljonkin. Monenlaista. Olen täällä kertonut oman tarinani juurta jaksaen, ja siihen tuli joku sanomaan että oli tarinan toinen osapuoli, ja sanoi ettei se minun ihastuminen virhe ollut. jne.

        Aika moni voi olla samalta alalta. Minuun sinun piti alunperin ottaa yhteyttä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mitä minun sitten pitäisi tehdä? Mikäs siinä ärsyttää sinua, että kaipaan häntä täällä?

        Minusta tuo kaipauksesi on ihan älytöntä siihen nähden että olet saanut pakit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni voi olla samalta alalta. Minuun sinun piti alunperin ottaa yhteyttä.

        Tiedätkö sinä minut? Sinunko kanssa koko ajan juttelin alusta saakka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuo kaipauksesi on ihan älytöntä siihen nähden että olet saanut pakit.

        Arvaa onko se minustakaan mukavaa? Mutta minkä tälle voin? Ei lähde ajatuksista kulumallakaan. Mieti jos itselläsi olisi jotain tällaista.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tiedätkö sinä minut? Sinunko kanssa koko ajan juttelin alusta saakka?

        Tiedän kaiken. Nimestä paikasta lähtien.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Arvaa onko se minustakaan mukavaa? Mutta minkä tälle voin? Ei lähde ajatuksista kulumallakaan. Mieti jos itselläsi olisi jotain tällaista.

        Jos saisin pakit en kaipaisi enää. Meillä ei ollut mitään sanoja kasvotusten miehen kanssa vain katseita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kaiken. Nimestä paikasta lähtien.

        Haluaisitko tutustua minuun paremmin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos saisin pakit en kaipaisi enää. Meillä ei ollut mitään sanoja kasvotusten miehen kanssa vain katseita.

        Minun tilanne oli ihan erilainen. Minulle tapahtui jotain, mitä ei ole ennen tapahtunut.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Haluaisitko tutustua minuun paremmin?

        En välttämättä. Et ole täällä se ketä etsin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minun tilanne oli ihan erilainen. Minulle tapahtui jotain, mitä ei ole ennen tapahtunut.

        Tiedän kyllä sen tilanteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En välttämättä. Et ole täällä se ketä etsin.

        Yhtälailla voin kysyä sinulta, miksi jatkat etsimistä? Jos sitä toistakaan ei kiinnosta etsiä sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä sen tilanteen.

        No mikä se tilanne on?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Yhtälailla voin kysyä sinulta, miksi jatkat etsimistä? Jos sitä toistakaan ei kiinnosta etsiä sinua.

        Sitähän en tiedä kiinnostaako sitä etsiä minua. Ehkä vältti pommin kun jätti lähestymästä kasvotusten. Normaalisti pystyn olemaan täältä pois ilman tätä saman asian toistelua mutta ajatukset tuovat takaisin. Hän siis tunkee tavalla tai toisella sinne ajatuksiin väkisin. Tulee puhumaan minulle usein sanoo kauniita sanoja koskettelee yms. Lista voi jatkua pitkään ja mikä parhainta kaiken tämän lisäksi keho tuntee. Kaipaus tulee jostain syvältä ei mitään normaalia siis.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No mikä se tilanne on?

        En nyt ala toistelemaan samoja asioita uudestaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän en tiedä kiinnostaako sitä etsiä minua. Ehkä vältti pommin kun jätti lähestymästä kasvotusten. Normaalisti pystyn olemaan täältä pois ilman tätä saman asian toistelua mutta ajatukset tuovat takaisin. Hän siis tunkee tavalla tai toisella sinne ajatuksiin väkisin. Tulee puhumaan minulle usein sanoo kauniita sanoja koskettelee yms. Lista voi jatkua pitkään ja mikä parhainta kaiken tämän lisäksi keho tuntee. Kaipaus tulee jostain syvältä ei mitään normaalia siis.

        Niin, ja sitten tuomitset minut tuollaisesta samanlaisesta kokemuksesta. Kun en pysty olla ajattelematta toista.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin, ja sitten tuomitset minut tuollaisesta samanlaisesta kokemuksesta. Kun en pysty olla ajattelematta toista.

        Eri asia en ole saanut pakkeja toisin kuin sinä. Me ei olla puhuttu kasvotusten eikä mitään tykkäämisasioita sanottu toisillemme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eri asia en ole saanut pakkeja toisin kuin sinä. Me ei olla puhuttu kasvotusten eikä mitään tykkäämisasioita sanottu toisillemme.

        Se ei estä minua haaveilemasta silti hänestä. Eikä ole tunteitani sammuttanut. Ei ole mieltäni, eikä sydäntäni jättänyt rauahaan. Ei sekään, että olen nähnyt hänellä kuvassa sormuksen vasemmassa sormessaan. Ei sekään, että olen kuullut kaveriltani, hänellä on poikakaveri. Mikään ei sammuta näitä tunteita, jonka kerran sytytti sisälläni. En sano, että se on hienoa, kun ei vastakaikua saa. Olen itkenyt yksikseni monet kerrat.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se ei estä minua haaveilemasta silti hänestä. Eikä ole tunteitani sammuttanut. Ei ole mieltäni, eikä sydäntäni jättänyt rauahaan. Ei sekään, että olen nähnyt hänellä kuvassa sormuksen vasemmassa sormessaan. Ei sekään, että olen kuullut kaveriltani, hänellä on poikakaveri. Mikään ei sammuta näitä tunteita, jonka kerran sytytti sisälläni. En sano, että se on hienoa, kun ei vastakaikua saa. Olen itkenyt yksikseni monet kerrat.

        Kirjoita hänelle vaikka kirjeitä. Miksi kaipaat täällä palstalla. Ruokkii vain vainoharhaa kun ei se täällä ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita hänelle vaikka kirjeitä. Miksi kaipaat täällä palstalla. Ruokkii vain vainoharhaa kun ei se täällä ole.

        Mistä voit varmaksi tietää, ettei ole? Tunnetko hänet? Kyllä voisin kirjeitäkin kirjoittaa, jos tietäisin osoitteen. Saisi repiä niitä ja heittää vaikka takkaan. :D


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mistä voit varmaksi tietää, ettei ole? Tunnetko hänet? Kyllä voisin kirjeitäkin kirjoittaa, jos tietäisin osoitteen. Saisi repiä niitä ja heittää vaikka takkaan. :D

        Oon aatellut jättää sinut. Oletko valmis?
        Älä sitte jää roikkumaan kun et tehnyt paljoakaan mun suhteen oikein. Sulle mä olin vain idiootti. 😉


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä täällä jotain jutta oli, paljonkin. Eikä hän varsinaisesti pakkeja antanut. Hän ei koskaan sanonut ei. Päinvastoin, hän jätti minut roikkumaan jostakin. Kaikki jäi ilmaan leijumaan. Asiaa ei käsitelty loppuun hänen kanssa.

        Oon kohtalo toveri meilläki jäi asian käsittely kesken kun tapahtu jotain onnetonta siihe väliin. Nyt yoinen tais mennä jotenni taas lukkoon eikä kykene kohtaan mua et juteltas tai ees kuuntelis mitä tapahtu. 😭😭😔 ps


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän en tiedä kiinnostaako sitä etsiä minua. Ehkä vältti pommin kun jätti lähestymästä kasvotusten. Normaalisti pystyn olemaan täältä pois ilman tätä saman asian toistelua mutta ajatukset tuovat takaisin. Hän siis tunkee tavalla tai toisella sinne ajatuksiin väkisin. Tulee puhumaan minulle usein sanoo kauniita sanoja koskettelee yms. Lista voi jatkua pitkään ja mikä parhainta kaiken tämän lisäksi keho tuntee. Kaipaus tulee jostain syvältä ei mitään normaalia siis.

        Voih 😭😭 ihmeellistä 😔💔 voiko se tuntua noin sullekin? Et kertonu mulle tota ikinä päin baamaa vaik mä kerroin sulle 😭😔 useastiki kerroin


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin, ja sitten tuomitset minut tuollaisesta samanlaisesta kokemuksesta. Kun en pysty olla ajattelematta toista.

        Älä välitä tollasista Palsta Rinssi. Ei se oo niiltä pois jos kaipaat. Saathan sä kaivata j a ymmärrän myös sen et se on rankkaa. 😔 Jos oisin minun kaipama mies toivoisin et otat yhteyttä koska asioita jäi kesken. 💔😔 Ite oon laittanu monta viestiä mut sinne linjalle en pääse enää 😔 siinä on tietty syy jota hän ei ole tullut edes kuunteleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon aatellut jättää sinut. Oletko valmis?
        Älä sitte jää roikkumaan kun et tehnyt paljoakaan mun suhteen oikein. Sulle mä olin vain idiootti. 😉

        En minä ole sinua koskaan idioottina pitänyt. Please, älä mene... 😢


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se ei estä minua haaveilemasta silti hänestä. Eikä ole tunteitani sammuttanut. Ei ole mieltäni, eikä sydäntäni jättänyt rauahaan. Ei sekään, että olen nähnyt hänellä kuvassa sormuksen vasemmassa sormessaan. Ei sekään, että olen kuullut kaveriltani, hänellä on poikakaveri. Mikään ei sammuta näitä tunteita, jonka kerran sytytti sisälläni. En sano, että se on hienoa, kun ei vastakaikua saa. Olen itkenyt yksikseni monet kerrat.

        Juuri sinä sait" poikakaverin tyttöystävältä" kirjeen tänään, mutta siirsit sen muualle, etkä vastannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon aatellut jättää sinut. Oletko valmis?
        Älä sitte jää roikkumaan kun et tehnyt paljoakaan mun suhteen oikein. Sulle mä olin vain idiootti. 😉

        Hahhah .Tiedät osoitteen, yrität vaan livistellä. Sullahan on hyvä tekstaus. Pane tuleen tänne,
        eikä takkaan. Mä rakastan paperisia kirjeitä, sulta. Tiedät sen kyllä. Ja mähän jopa soitin sulle. Nimim. Vanha rakkaus ei ruostu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah .Tiedät osoitteen, yrität vaan livistellä. Sullahan on hyvä tekstaus. Pane tuleen tänne,
        eikä takkaan. Mä rakastan paperisia kirjeitä, sulta. Tiedät sen kyllä. Ja mähän jopa soitin sulle. Nimim. Vanha rakkaus ei ruostu.

        Minä en tiedä, keitä höpöttäjiä te olette ja mistä puhutte?


    • Anonyymi

      Eikö olisi järkevämpää mennä vaikka metsään keräämään marjoja kun roikkuu täällä kaiket illat ja yöt... ei taida oikein pää nuppi olla teillä kunnossa.. mutta kunkin tyylillään... 👍

      • Anonyymi

        Mustikat on jo kerätty. Puolukoita ootellessa, nam.


    • Anonyymi

      Ei kannata laittaa paljoa jotain naamarasvaa kuten vaikka nivea soft naamaan kylvyn ja nukkumaanmenemisen edelläå, koska: sitten nukut ja naamarasvaa valuu silmän päälle jos kyljellään nukut ja muurautuu kiinni silmä :D

      • Anonyymi

        sivusta. Niin, ja sitten ei "näe kaunista unikaveria".


      • Anonyymi

        Onko sulla monta sytäntä

        Ookko vieny mun. . .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe