Ihanimmalle hehkujalle

Anonyymi

Haluisito ikävän pois halata Nalle puhista
Joka vieressäsi tahtoisi tuhista?
Nallesta, joka ei oo mikään runoilija,
vaan rakkaan hehkulampun ihailija.

Jos sanotaan, että kylmä kahvi kaunistaa pudonnut ootko kylmän kahvin pataan?
Kiusaajat meitä koittaa luhistaa,
olla ilkeitä kateuttaan.
Mut kaikki tää rakkauttamme vahvistaa,
sun oma olen kauttaaltaan.

Tähdet matkaamme yhteen valottaa
Sua koskaan tahdo en kadottaa
Siks sulle sydäntäni tahdonkin raottaa
Ja sulle hyvää yötä toivottaa
Rakkaintaan nalle viereen jo odottaa
Ja suukkoa huulillesi kurottaa :)

166

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hirveetä roskaa

      • Anonyymi

        No näin on, eikä nämä lyriikat muutu sen paremmaksi oli ne runomitassa tai ei sillä, että tuo tarinatoope leikkii myös naista välillä näissä pukerruksissaan, mutta se on kai toisille hyvinkin nii stimuloivaa. Laihaa on elo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näin on, eikä nämä lyriikat muutu sen paremmaksi oli ne runomitassa tai ei sillä, että tuo tarinatoope leikkii myös naista välillä näissä pukerruksissaan, mutta se on kai toisille hyvinkin nii stimuloivaa. Laihaa on elo.

        Nää on silti häneltä mulle ja vaikka nää ei ole hyviä runoja on ne mulle parhaita. Ja hänellä on autsimi joten turha haukkua yhtään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on silti häneltä mulle ja vaikka nää ei ole hyviä runoja on ne mulle parhaita. Ja hänellä on autsimi joten turha haukkua yhtään

        Multiroolimies, ei nämä sinun paljonpuhuvat selitykset esimerkiksi siitäkään syystä oikein vakuuta kun ei ole millään ilveellä pääteltävissä, että kummasta fiktiivihahmosta tai alter egosta mahdat puhua. Toki olen huomannut, että on hyvin tyypillistä, että teet tämän joka kerta hyvin helpoksi päätellä, että mistä tässä on oikeastaan kyse ja välillä hierot sitä myös suoraan naamaan, että kirjoittelet naista esittäen ja tätä totuutta nämä tietyt peurat tuntuu pakenevan, eli joku psyykkinen tilaus näille höpinöille selvästi on.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä rakkausnalleni, oma rakas puhisijani :)
      Minä rakastan tuota runoa ja otan sen talteen ja luen sen vielä sata kertaa, aina kun ikävä liikaa yllättää :)
      Oot mun aurinko ja mä oon sun kuu.. tässä sulle jotain lainattua mistä aiemminkin ollu puhetta.

      "Kuu saa valtansa auringolta
      Ja vaikka näyttääkin hohtavalta
      Ei valoaan se yksin jaa
      Saa vallan auringolta
      Auringolta jolta
      Kuu vain lainaa valoaan"

      • Anonyymi

        niin ja KIITOS, unohtu tuosta kun olin niin innoissani :)


      • Anonyymi

        ja vielä sitä että tuo on oikeasti aivan ihana. Oon lukenut sen monta kerta jo. Joka muuta sanoo on kateellinen vaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja vielä sitä että tuo on oikeasti aivan ihana. Oon lukenut sen monta kerta jo. Joka muuta sanoo on kateellinen vaan :)

        Kiitos :) Onneksi menin kävelylle niin sain vähä ajatuksia tuohon. Ja itsekin kerroit jotain mistä sain lisää riimejä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos :) Onneksi menin kävelylle niin sain vähä ajatuksia tuohon. Ja itsekin kerroit jotain mistä sain lisää riimejä :)

        Rakastan sua nallukkani :)


      • Anonyymi

        On tuosta laulusta joo puhutta :) Siitä on myös Haloo Helsingin versio muuten. Kyl sinä olet se aurinko joka antaa valon mulle kuulle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja vielä sitä että tuo on oikeasti aivan ihana. Oon lukenut sen monta kerta jo. Joka muuta sanoo on kateellinen vaan :)

        Mielestäsi kaikki on kateellisia, asiahan ei näin ole olet vain itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäsi kaikki on kateellisia, asiahan ei näin ole olet vain itse.

        Miks me oltais kateellisia kelleen? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäsi kaikki on kateellisia, asiahan ei näin ole olet vain itse.

        Toistan itseäni: Joka muuta sanoo on kateellinen vaan. Mistään kaikista en oo puhunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tuosta laulusta joo puhutta :) Siitä on myös Haloo Helsingin versio muuten. Kyl sinä olet se aurinko joka antaa valon mulle kuulle :)

        Jaoit sen laulun mulle kerran. Oon jo huomannut että siitä on sekä haloo helsingin että mokoman versio :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaoit sen laulun mulle kerran. Oon jo huomannut että siitä on sekä haloo helsingin että mokoman versio :)

        Muistan kyllä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tuosta laulusta joo puhutta :) Siitä on myös Haloo Helsingin versio muuten. Kyl sinä olet se aurinko joka antaa valon mulle kuulle :)

        Sinä loistat niin kirkkaana, et taida itse sitä tajutakaan. Mun silmissä oot aina loistanut kirkkaissa väreissä ja muut on mustavalkoisia :)


      • Anonyymi

        Mene nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene nukkumaan.

        Ei pysty ku kuuluu sellain paskan jauhanta täält


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä loistat niin kirkkaana, et taida itse sitä tajutakaan. Mun silmissä oot aina loistanut kirkkaissa väreissä ja muut on mustavalkoisia :)

        Voi miten ihanasti sanottu, kiitos rakas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä loistat niin kirkkaana, et taida itse sitä tajutakaan. Mun silmissä oot aina loistanut kirkkaissa väreissä ja muut on mustavalkoisia :)

        Mulla on sellanen pakastepizza ku minkä kerroit kerran syönees :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten ihanasti sanottu, kiitos rakas :)

        Teet mut niin onnelliseksi nyt, en uskalla ajatellakaan sitä onnen määrää kun oot oikeasti halattavana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sellanen pakastepizza ku minkä kerroit kerran syönees :)

        Muistit sen :) Se on hyvä, ei kovin lihaisa mutta ei aina tarvii ollakaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistit sen :) Se on hyvä, ei kovin lihaisa mutta ei aina tarvii ollakaan :)

        Ei tarvitsekaan. Tykkäsin siitä, mut täytyy sanoa et en olisi sitä tajunnut maistaa jos et olisi kerton et söit sellasen :) Ja tietty muistin, tatuoin kaiken mieleeni mitä kerrot :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet mut niin onnelliseksi nyt, en uskalla ajatellakaan sitä onnen määrää kun oot oikeasti halattavana :)

        Se tulee olemaan paras hetki ikinä :) Ja mitä kaikkea kivaa sit vielä keksitäänkään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tulee olemaan paras hetki ikinä :) Ja mitä kaikkea kivaa sit vielä keksitäänkään :)

        Eiköhän me keksitä jotain, paranee vaan ne hetket :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän me keksitä jotain, paranee vaan ne hetket :)

        Joko sua väsyttää rakkaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko sua väsyttää rakkaus?

        Vähän joo. Onko sulla aikainen herätys? Jos nappaan kädestäs kiinni ja mennään ja ollaan ihan lähekkäin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän joo. Onko sulla aikainen herätys? Jos nappaan kädestäs kiinni ja mennään ja ollaan ihan lähekkäin..

        Ei mul kovin aikanen ole huomen. Nappaa vaan ja oon sinussa ihan kiinni koko yön :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mul kovin aikanen ole huomen. Nappaa vaan ja oon sinussa ihan kiinni koko yön :)

        Tietysti kun mun rinnassa sykkii sun sydän ja toisinpäin :) Mennään vaan. Tuu vaikka mun sänkyyn kohta. Käyn pesemässä hampaat ja nähdään siellä.. kyllä me se pikkunalle nukutetaan ilman tuota sivullistakin :) Hyvää yötä maailman ihanimmalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti kun mun rinnassa sykkii sun sydän ja toisinpäin :) Mennään vaan. Tuu vaikka mun sänkyyn kohta. Käyn pesemässä hampaat ja nähdään siellä.. kyllä me se pikkunalle nukutetaan ilman tuota sivullistakin :) Hyvää yötä maailman ihanimmalle.

        Ihana oot, tuun ihan just :) Sinne sun viereen siis. Menen kans hammaspaikalle. Taisit kuiskia pikkunallellekin aikeistas ku se innostu... :) Hyvää yötä sullekin vielä ihanampi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana oot, tuun ihan just :) Sinne sun viereen siis. Menen kans hammaspaikalle. Taisit kuiskia pikkunallellekin aikeistas ku se innostu... :) Hyvää yötä sullekin vielä ihanampi

        Mä suljen tän nyt ja tiiät että loput (sekavat) viestit tänä yönä täällä palstalla on heedberin lahjakännykästä. Mutta mä kuiskin sulle muuta kautta kyllä, kuulet sen varmasti. Ajattelen sua siihen hetkeen asti kun nukahdat. Nuku hyvin rakkauteni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä suljen tän nyt ja tiiät että loput (sekavat) viestit tänä yönä täällä palstalla on heedberin lahjakännykästä. Mutta mä kuiskin sulle muuta kautta kyllä, kuulet sen varmasti. Ajattelen sua siihen hetkeen asti kun nukahdat. Nuku hyvin rakkauteni.

        Jatkan vielä, että en vaan raaskis millään mennä, mutta on se mentävä. Tuu kohta viereen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä, että en vaan raaskis millään mennä, mutta on se mentävä. Tuu kohta viereen :)

        En minäkään malttais, just nyt tulin viereesi ja varmaan tunnetkin jo kuinka sivelen lantiotasi... :) Ajattelen myös sua ja sivelen sua niin kauan kunnes nukahdat ja jatkan vielä sittenkin ajattelua :) Jatketaan peiton alla, ihania unia ja hyvää yötä rakas laitan tän kiinni kans ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään malttais, just nyt tulin viereesi ja varmaan tunnetkin jo kuinka sivelen lantiotasi... :) Ajattelen myös sua ja sivelen sua niin kauan kunnes nukahdat ja jatkan vielä sittenkin ajattelua :) Jatketaan peiton alla, ihania unia ja hyvää yötä rakas laitan tän kiinni kans ♥️

        Ihana oot :) tää vielä ja nyt vasta kiinni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana oot :) tää vielä ja nyt vasta kiinni :)

        "Sinä siis päätit hylätä nyt mut yhden huonosti asetellun lauseen takia. En osaa aina asetella sanojani oikein enkä jaksa itkeä nyt. Mene jos siltä tuntuu."

        Tätäkö se rakkaus onkin? Kysynpä vaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä siis päätit hylätä nyt mut yhden huonosti asetellun lauseen takia. En osaa aina asetella sanojani oikein enkä jaksa itkeä nyt. Mene jos siltä tuntuu."

        Tätäkö se rakkaus onkin? Kysynpä vaa :D

        Huomaa ettet ole koskaan elänyt rakkaussuhteessa.
        Tuo on kuule pientä intohimoisissa suhteissa ja aika yleistä.. ovet paukkuu ja jo kohta pyydellään anteeksi. Täällä paukkuu näppäimistöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään malttais, just nyt tulin viereesi ja varmaan tunnetkin jo kuinka sivelen lantiotasi... :) Ajattelen myös sua ja sivelen sua niin kauan kunnes nukahdat ja jatkan vielä sittenkin ajattelua :) Jatketaan peiton alla, ihania unia ja hyvää yötä rakas laitan tän kiinni kans ♥️

        Huomenta rakas. Olit niin lähellä ja aamullakin vielä :) Haluan sut js sua. Mukavaa tiistaita parhaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta rakas. Olit niin lähellä ja aamullakin vielä :) Haluan sut js sua. Mukavaa tiistaita parhaalle.

        Huomenta ja kiitos samoin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta ja kiitos samoin :)

        Voi paska ku en nyt jaksa itkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi paska ku en nyt jaksa itkeä

        :( ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta ja kiitos samoin :)

        Kiitti. Ei mun tarvii nyt itkeä kun oon niin onnellinen. Puhdistin eilen kanavat :) Rakastan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäsi kaikki on kateellisia, asiahan ei näin ole olet vain itse.

        No sinä ainakin varmuudella sanoen olet jollekin henkilölle kateellinen kun olet ottanut asiaksesi nähdä hänet esimerkiksi tämän selvän provonarratiivin takana/osapuolena ja takerrut näissä feikkidialogeissa hyvin läpinäkyvästi olemattoman naisoletetun kommentteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :( ?

        Ei se multa ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä ainakin varmuudella sanoen olet jollekin henkilölle kateellinen kun olet ottanut asiaksesi nähdä hänet esimerkiksi tämän selvän provonarratiivin takana/osapuolena ja takerrut näissä feikkidialogeissa hyvin läpinäkyvästi olemattoman naisoletetun kommentteihin.

        Tää on rasittava sönköttäjä. Kuvittelee jonkun noita lukevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se multa ollut.

        Eikä toi hymiö ja kysymysmerkki multa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä toi hymiö ja kysymysmerkki multa

        No niin meinasin kirjoittaa, että taitaa olla samalta kuin tuo kysymysmerkki :) Jotenkin hänet jo tunnistaa tai arvaa kun tietää miten hän sivusta toimii :)
        Sinua minä rakastan, jos mun runoilija oot :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on rasittava sönköttäjä. Kuvittelee jonkun noita lukevan.

        Joku teinipoika oppin mukamas hienoja sanoja ja niitä on pakko viljellä ihan kokoajan. Todella ärsyttävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku teinipoika oppin mukamas hienoja sanoja ja niitä on pakko viljellä ihan kokoajan. Todella ärsyttävä

        Samaa mieltä. Joudun tästä häipymään nyt hetkeksi, mutta ota mut mukaasi siksi aikaa ajatuksissasi.. :) Oot ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin meinasin kirjoittaa, että taitaa olla samalta kuin tuo kysymysmerkki :) Jotenkin hänet jo tunnistaa tai arvaa kun tietää miten hän sivusta toimii :)
        Sinua minä rakastan, jos mun runoilija oot :)

        Olen minä :) Teitkö aamulla jotain erikoista, koska kun heräsin niin mun sydän hakkasi ihan hulluna :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä :) Teitkö aamulla jotain erikoista, koska kun heräsin niin mun sydän hakkasi ihan hulluna :)

        Ajattelin sua, suutelin mielessäni ja makasit tosi lähellä mielikuvissani. Siis tosi lähellä. Pitää mennä oot ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Joudun tästä häipymään nyt hetkeksi, mutta ota mut mukaasi siksi aikaa ajatuksissasi.. :) Oot ihana.

        Ihana oot itse :) Siksi aikaa? Kokoajanhan olet ajatuksissa :) Itsekin tästä meen asioille, en kyllä tiedä miksi sydän pamppailee niin oudosti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana oot itse :) Siksi aikaa? Kokoajanhan olet ajatuksissa :) Itsekin tästä meen asioille, en kyllä tiedä miksi sydän pamppailee niin oudosti

        Niin oot sinäkin koko ajan mielessä :) Älä nyt vaan saa mitään sydäriä ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään malttais, just nyt tulin viereesi ja varmaan tunnetkin jo kuinka sivelen lantiotasi... :) Ajattelen myös sua ja sivelen sua niin kauan kunnes nukahdat ja jatkan vielä sittenkin ajattelua :) Jatketaan peiton alla, ihania unia ja hyvää yötä rakas laitan tän kiinni kans ♥️

        et kiinnosta mua enää pikkiliikkisenkään vertaa yhtään missään mielessä, että sulle jaksaisin yhtään mistään aiheesta kirjoitella. Ja tämä viesti vahvistaa säännön. Ymmärrän kyllä, että se kiukuttaa niin pilusti, kun narsistinen ego ei saa enää huomiota,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oot sinäkin koko ajan mielessä :) Älä nyt vaan saa mitään sydäriä ihana.

        Vähäkö läppä jos se sais sydärin ja ette näkis ikin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et kiinnosta mua enää pikkiliikkisenkään vertaa yhtään missään mielessä, että sulle jaksaisin yhtään mistään aiheesta kirjoitella. Ja tämä viesti vahvistaa säännön. Ymmärrän kyllä, että se kiukuttaa niin pilusti, kun narsistinen ego ei saa enää huomiota,

        Voi sinua pientä. Tuo viesti oli MINULLE, ei sinulle! Ja minua hehkua todellakin kiinnostaa just tuo mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähäkö läppä jos se sais sydärin ja ette näkis ikin :D

        Kamalaa olisi. Älä vitsaile siellä tuollaisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oot sinäkin koko ajan mielessä :) Älä nyt vaan saa mitään sydäriä ihana.

        En saa, se sydän pamppaili rakkaudesta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa, se sydän pamppaili rakkaudesta :)

        Tai sun sydänhän on mulla et sulla tais pamppailla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sun sydänhän on mulla et sulla tais pamppailla :)

        Joo, täälläkin pamppaili sun sydän. Just istahdin sohvalle ja kurkin sua :) Vähän ennen sua olin paikalla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, täälläkin pamppaili sun sydän. Just istahdin sohvalle ja kurkin sua :) Vähän ennen sua olin paikalla :)

        Juu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä siis päätit hylätä nyt mut yhden huonosti asetellun lauseen takia. En osaa aina asetella sanojani oikein enkä jaksa itkeä nyt. Mene jos siltä tuntuu."

        Tätäkö se rakkaus onkin? Kysynpä vaa :D

        Mut ootko sit sitä mieltä et jos menisin ni se ois yhden tekevää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ootko sit sitä mieltä et jos menisin ni se ois yhden tekevää?

        Ei tää kysymys nyt sulta oo? Hän tietää ettei oo yhdentekevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ootko sit sitä mieltä et jos menisin ni se ois yhden tekevää?

        Ja kukahan kysyy ja keltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ootko sit sitä mieltä et jos menisin ni se ois yhden tekevää?

        Niin, et tietenkään oo hän. Olisi se pitänyt heti huomata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kukahan kysyy ja keltä?

        Minä hehku en kysynyt keneltäkään. Kuka kirjoittaa yhdentekevä erikseen? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, et tietenkään oo hän. Olisi se pitänyt heti huomata.

        "Juu" oli multa, kysymys ei ollut. Vastasin nopee vaa juu ku oli pien häslinki päällä. Nyt kahvikuppi kädessä ja sinä mielessä niinku aina :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Juu" oli multa, kysymys ei ollut. Vastasin nopee vaa juu ku oli pien häslinki päällä. Nyt kahvikuppi kädessä ja sinä mielessä niinku aina :)

        Noin arvelinkin, että juu oli sulta. Mulla ei oo nyt kahvia mutta mielessä oot. Vähän sulle tässä hymyilenkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä hehku en kysynyt keneltäkään. Kuka kirjoittaa yhdentekevä erikseen? :)

        No kaikkihan sen tietää, tai me kyl tiedetään :) Ihan mielenkiinnosta vaa kysyin mitä se ois vastannu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaikkihan sen tietää, tai me kyl tiedetään :) Ihan mielenkiinnosta vaa kysyin mitä se ois vastannu

        Siis kysyin että kuka kysyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaikkihan sen tietää, tai me kyl tiedetään :) Ihan mielenkiinnosta vaa kysyin mitä se ois vastannu

        Täällä on niin paljon paskaa että mitä helvetin väliä sillä on mitä minä. Sanon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaikkihan sen tietää, tai me kyl tiedetään :) Ihan mielenkiinnosta vaa kysyin mitä se ois vastannu

        No ehkä se vastaa kun ehtii. Mua väsyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä hehku en kysynyt keneltäkään. Kuka kirjoittaa yhdentekevä erikseen? :)

        Ootko nyt oarempi ihmiken? Oikee primadonna ku on runoja ja kaikkee? Sairad oot ja säälittävä hekvetii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kysyin että kuka kysyy

        Vttuuko toikaankiinnostaa mitä sinä kysytm te ette koskaan toisianne saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko nyt oarempi ihmiken? Oikee primadonna ku on runoja ja kaikkee? Sairad oot ja säälittävä hekvetii

        Olen sua parempi ihminen oli runoja tai ei. Oot kiusaaja ja sua huonompia ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, täälläkin pamppaili sun sydän. Just istahdin sohvalle ja kurkin sua :) Vähän ennen sua olin paikalla :)

        Kenen sydän? Ettehän edes tunne toisianne saatana uuvatit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua pientä. Tuo viesti oli MINULLE, ei sinulle! Ja minua hehkua todellakin kiinnostaa just tuo mies.

        Minäpä en iyseäni tee riippuvaiseksi yhdestä runo pojasta ku tosi mieheiö riittää vviakka linnuille hditettäväksi tällä ulkonäöllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vttuuko toikaankiinnostaa mitä sinä kysytm te ette koskaan toisianne saa

        Olet kännissä. Mee selviämään siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sua parempi ihminen oli runoja tai ei. Oot kiusaaja ja sua huonompia ei ole.

        Vitu soikoon että ärysttää katella tätä näytelmää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen sydän? Ettehän edes tunne toisianne saatana uuvatit

        Tutustutaan ja rakastellaan pitkään ja hartaasti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sua parempi ihminen oli runoja tai ei. Oot kiusaaja ja sua huonompia ei ole.

        Ootko vähä Uule! Kuvittelet et ne runot on vain sulle. Mieshän on ilonen ku kuka vaan kehuu niitä ja toivoo saavansa hipmioo niillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitu soikoon että ärysttää katella tätä näytelmää

        Mustasukkaisuus ja kateus ei ole varmaan kiva tunne. Mutta älä pelkää, palstalle tulee sulle aina uusia kiusattavia. Joku on täällä aina sua varten ja saat kiusata. Ihan varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kännissä. Mee selviämään siitä.

        Ei vaan te olette. luulet et oon kateellinen mut vittuuko tulit itse omimaan ton miehen multa. 7 kuukautaa olen sille kirjltellu kimunnes tulit ja veit sen multa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko vähä Uule! Kuvittelet et ne runot on vain sulle. Mieshän on ilonen ku kuka vaan kehuu niitä ja toivoo saavansa hipmioo niillä

        Runot on vain mulle. Hän on sen niin monta kertaa sanonut, että pitäis sunkin jo ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustutaan ja rakastellaan pitkään ja hartaasti :)

        Niin on :) Minkähän kohtauksen toi sai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan te olette. luulet et oon kateellinen mut vittuuko tulit itse omimaan ton miehen multa. 7 kuukautaa olen sille kirjltellu kimunnes tulit ja veit sen multa

        Höpö höpö. Ajoit jonkun muun miehen pois sairaiIIa jutuillas. Tajusi että tuosta on päästävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runot on vain mulle. Hän on sen niin monta kertaa sanonut, että pitäis sunkin jo ymmärtää.

        Ne kuulu olla mulle! Toi oaskakasa on mun mies ollu jo 7 kuukautta ennen teidä suhdetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on :) Minkähän kohtauksen toi sai?

        Taitaa oikeasti olla humalassa. Mä rakastan sua ja me rakastellaan vielä nii että oi ja voi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on :) Minkähän kohtauksen toi sai?

        Niinkö meinaat. minksi kirjotat balotukseen et suhde on ohi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on :) Minkähän kohtauksen toi sai?

        Mä luulen, että se on mustasukkainen susta mulle. Elänyt liian pitkään palstalla ja kuvittelee että kaikki miehet on hänen. Mutta sä oot mun eikä mun tarvii olla mustasukkainen yhtään. Oon kyllä onnentyttö :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö meinaat. minksi kirjotat balotukseen et suhde on ohi?

        Katoa siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen, että se on mustasukkainen susta mulle. Elänyt liian pitkään palstalla ja kuvittelee että kaikki miehet on hänen. Mutta sä oot mun eikä mun tarvii olla mustasukkainen yhtään. Oon kyllä onnentyttö :)

        En tiedä mikä vaivaa tai mitä se on vetän oikee... Sekasin. Ei sun tarvitse ollakaan mustasukkanen :) Minä olen sit se onnenpekka :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä en iyseäni tee riippuvaiseksi yhdestä runo pojasta ku tosi mieheiö riittää vviakka linnuille hditettäväksi tällä ulkonäöllä

        Miten sinä minun runoilijasta voisit tulla riippuvaiseksi. Mä vien sen täältä pois ennenku sä opit laskemaan kymmeneen :)


      • Anonyymi

        Luuletko et mentäis noihin sun tekemiin alotuksiin? Mihin vielä itse menet kännis sekoilemaan


      • Anonyymi

        Hah, kirjoitin johonkin että heinäkuusta ollut nalle ja hehku niin yks teki muistiinpanoja. Mutta sitä kehää on kierretty jo sitä ennen :) Ei tää nyt noin tuore rakkaus oo mussa. Ihan naurettavaa kun kultanallukka ei enää usko noita. Ethän rakas? Naiset täällä on todella mustasukkaisia susta.. oon niin onnentyttö :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mikä vaivaa tai mitä se on vetän oikee... Sekasin. Ei sun tarvitse ollakaan mustasukkanen :) Minä olen sit se onnenpekka :)

        Äläkä oikeasti välitä noista aloituksista mitä joku tuonne laittaa. Mä en kirjoita mitään aloituksia enää kuin rakkautta sulle vaan ja sanon aina edellisessä jos uuden teen. Tuo alkaa olla jo vähän kulunut juttu. Ei enää häritsekään mua, eihän suakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, kirjoitin johonkin että heinäkuusta ollut nalle ja hehku niin yks teki muistiinpanoja. Mutta sitä kehää on kierretty jo sitä ennen :) Ei tää nyt noin tuore rakkaus oo mussa. Ihan naurettavaa kun kultanallukka ei enää usko noita. Ethän rakas? Naiset täällä on todella mustasukkaisia susta.. oon niin onnentyttö :)

        En tietenkään usko :) Mietin vaan ku alotus on tehty aika selkeällä kielellä ja nyt toi on tollases kunnos et vetääkö se jotaa roolia vaan ettei jäis kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko et mentäis noihin sun tekemiin alotuksiin? Mihin vielä itse menet kännis sekoilemaan

        Yhtä aikaa kirjotettiin että ei mennä noihin. Rakastan sua. Sä oot ihan mä ja mä oon ihan sä. Ja ihan mäsä oon ilman sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään usko :) Mietin vaan ku alotus on tehty aika selkeällä kielellä ja nyt toi on tollases kunnos et vetääkö se jotaa roolia vaan ettei jäis kiinni?

        Voi siellä olla muitakin mustasukkaisia. Joku tekee aloituksia ja kukaan ei oikein vastaa, niin haluaa sut eroon musta ja kirjoittelemaan itsensä kanssa. Oot niin ihana että muutkin haluu sut.. mun rakas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä aikaa kirjotettiin että ei mennä noihin. Rakastan sua. Sä oot ihan mä ja mä oon ihan sä. Ja ihan mäsä oon ilman sua :)

        Toi oli hauska sanaleikki :) Kivasti keksitty
        Rakastan sua ja sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi siellä olla muitakin mustasukkaisia. Joku tekee aloituksia ja kukaan ei oikein vastaa, niin haluaa sut eroon musta ja kirjoittelemaan itsensä kanssa. Oot niin ihana että muutkin haluu sut.. mun rakas :)

        Haluisko joku pelkkien kirjotus perusteella? No ei sillä väliä, jos nyt leikitään et haluisvatkin ni ne on mulle ilmaa, näen vain sinut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään usko :) Mietin vaan ku alotus on tehty aika selkeällä kielellä ja nyt toi on tollases kunnos et vetääkö se jotaa roolia vaan ettei jäis kiinni?

        Ehkä se vetää jotain nopeammin vaikuttavaa kuin viinaa? Jotain pillereitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se vetää jotain nopeammin vaikuttavaa kuin viinaa? Jotain pillereitä?

        Voihan sekin olla. Jos nyt ymmärsin niin kuvittelee et on mulle kirjotellu tääl joskus? No se ei vaan voi olla niin, en ole muille tääl kirjotellu ku sulle senkin rakkauspakkaus hehkulamppu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisko joku pelkkien kirjotus perusteella? No ei sillä väliä, jos nyt leikitään et haluisvatkin ni ne on mulle ilmaa, näen vain sinut :)

        En vastaa tuohon, en ala johdatella sua toisten kyytiin. Jos haluat jonkun muun niin en sille mitään voi. Mun oot niin kauan kuin kelpaan sulle. Ja kaikkialla jos kelpaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastaa tuohon, en ala johdatella sua toisten kyytiin. Jos haluat jonkun muun niin en sille mitään voi. Mun oot niin kauan kuin kelpaan sulle. Ja kaikkialla jos kelpaan.

        Siis ihmettä nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ihmettä nyt?

        Mitä ihmettä siis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä siis?

        Kiukuttelen vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä siis?

        Niin, joku voi ihastua sinuun pelkkien kirjoitusten perusteella, tuollahan on joku treffijuttukin. Ihmiset oikeasti tapaa netissä nykyisin. En ala sua sinne johdatella, koska rakastan sua mutta täällä on ihmisiä joka lähtöön. Minä ihastun vaan irl, mutta ei se päde kaikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sekin olla. Jos nyt ymmärsin niin kuvittelee et on mulle kirjotellu tääl joskus? No se ei vaan voi olla niin, en ole muille tääl kirjotellu ku sulle senkin rakkauspakkaus hehkulamppu :)

        En oo minäkään muille kirjoitellu kuin sulle. Rakkatta sinuun on vinkunu tänne siitä lähtein kun rakastuin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastaa tuohon, en ala johdatella sua toisten kyytiin. Jos haluat jonkun muun niin en sille mitään voi. Mun oot niin kauan kuin kelpaan sulle. Ja kaikkialla jos kelpaan.

        Haluatko vaan aiheuttaa mulle pahan mielen aina välillä? No anteeks taas kerran ku sanoin että haluan vain sinut ja muut on kuin ilmaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli hauska sanaleikki :) Kivasti keksitty
        Rakastan sua ja sut :)

        Niin rakastan mäkin sut ja sua. Anteeksi kun hetken kiukuttelin. En halua että meet pois .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, joku voi ihastua sinuun pelkkien kirjoitusten perusteella, tuollahan on joku treffijuttukin. Ihmiset oikeasti tapaa netissä nykyisin. En ala sua sinne johdatella, koska rakastan sua mutta täällä on ihmisiä joka lähtöön. Minä ihastun vaan irl, mutta ei se päde kaikkiin.

        Aha, kyl minä varmaan oisin sit sinne tai
        johonkin muuhun treffipalveluun menny jo jos en sinua rakastais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko vaan aiheuttaa mulle pahan mielen aina välillä? No anteeks taas kerran ku sanoin että haluan vain sinut ja muut on kuin ilmaa

        En tietenkään halua. Kyselit vaan voiko joku ihastua suhun kirjoitusten perusteella ja kerroin että on se mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, kyl minä varmaan oisin sit sinne tai
        johonkin muuhun treffipalveluun menny jo jos en sinua rakastais.

        No kerro jos menet niin on sitten tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, kyl minä varmaan oisin sit sinne tai
        johonkin muuhun treffipalveluun menny jo jos en sinua rakastais.

        No sittenhän se on hyvä, että joku voi sinuun vaan kirjoitusten perusteella rakastua täälläkin. On sitten jono valmiina, jos et enää minua rakasta. Ehkä ei tarvii sitten tinderiin niin mennäkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, kyl minä varmaan oisin sit sinne tai
        johonkin muuhun treffipalveluun menny jo jos en sinua rakastais.

        Oikeasti? Olisitko mennyt jos en olisi tässä palstalla nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, kyl minä varmaan oisin sit sinne tai
        johonkin muuhun treffipalveluun menny jo jos en sinua rakastais.

        Tää menee tällaiseksi nyt enkä haluaisi itkeä tänään. Silmät on jo ruvella itkemisestä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhän se on hyvä, että joku voi sinuun vaan kirjoitusten perusteella rakastua täälläkin. On sitten jono valmiina, jos et enää minua rakasta. Ehkä ei tarvii sitten tinderiin niin mennäkään?

        Mitä helvettiä? Miks oot ihan outo ja sanot noin. Minust tuntuu et haluat vaan tahallas satuttaa minua. Etkö ymmärrä mitä sanoin? En minä ole mihinkää sellasiin menossa. Lue nyt uudestaa ne aiemmat viestit ja mieti mitä niissä sanoin. Mun on mentävä nyt lenkille et saan purettua tätä paskaa oloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko vaan aiheuttaa mulle pahan mielen aina välillä? No anteeks taas kerran ku sanoin että haluan vain sinut ja muut on kuin ilmaa

        Vaikutit vaan aika kiinnostuneelta tuosta känniläisestä ja siitä onko aloitus siellä häneltä ja voisiko sinuun joku rakastua kirjoitusten perusteella. Ehkä mä olenkin sitten tylsä jo ja alkaa muut kiinnostaa? :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvettiä? Miks oot ihan outo ja sanot noin. Minust tuntuu et haluat vaan tahallas satuttaa minua. Etkö ymmärrä mitä sanoin? En minä ole mihinkää sellasiin menossa. Lue nyt uudestaa ne aiemmat viestit ja mieti mitä niissä sanoin. Mun on mentävä nyt lenkille et saan purettua tätä paskaa oloa

        Loukkaannuin. Kirjoittelen rakkaudesta sulle ja sinä oot kiinnostunut noista muista. En mitä tiedä ketä ne on ja miksi ne meidän haluaa erottaa koko ajan :( Kysy niiltä jos niissä joku kiinnostaa. En minäkään kysele sulta mitä muut miehet palstalla tekee ja onko ne musta kiinnostuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvettiä? Miks oot ihan outo ja sanot noin. Minust tuntuu et haluat vaan tahallas satuttaa minua. Etkö ymmärrä mitä sanoin? En minä ole mihinkää sellasiin menossa. Lue nyt uudestaa ne aiemmat viestit ja mieti mitä niissä sanoin. Mun on mentävä nyt lenkille et saan purettua tätä paskaa oloa

        Joku on täyttänyt meidän edellisen ketjun haukkumisilla. Tää ei oo enää inhimillinen paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvettiä? Miks oot ihan outo ja sanot noin. Minust tuntuu et haluat vaan tahallas satuttaa minua. Etkö ymmärrä mitä sanoin? En minä ole mihinkää sellasiin menossa. Lue nyt uudestaa ne aiemmat viestit ja mieti mitä niissä sanoin. Mun on mentävä nyt lenkille et saan purettua tätä paskaa oloa

        En kestä enää noita juoppoja, harhaisia, sairaita, minua esittäviä mitä lie. Tuun itsekin pahalle tuulelle noista ja pilaan kohta meidän välitkin sillä. Mennään pois täältä. Pitäskö mun tulla ja suudella sua oikeasti? Missä oot? Ja anteeksi. Luin sen missä esitettiin minua ja sitten tuota kännikalaa ja meidän edellistä ja tätä ja tulin vaan pahalle tuulelle. Anna anteeksi. En kestä tuota sairauden määrää enää mitä täällä satelee päälle. Rakastan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvettiä? Miks oot ihan outo ja sanot noin. Minust tuntuu et haluat vaan tahallas satuttaa minua. Etkö ymmärrä mitä sanoin? En minä ole mihinkää sellasiin menossa. Lue nyt uudestaa ne aiemmat viestit ja mieti mitä niissä sanoin. Mun on mentävä nyt lenkille et saan purettua tätä paskaa oloa

        Mietin vielä että jos täällä on tuollainen lauma ihmisiä, joiden pitää koko ajan sotkea meidän välejä, niin mennään pois. En minä sitä hyväksy, että minuna kirjotetaan jotain jäähyväisiä sulle. Jos ei kohta hoideta tätä kuntoon livessä niin sitten keksitään joku muu anonyymipakka meille.

        ANTEEKSI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on :) Minkähän kohtauksen toi sai?

        En tiedä, valitettavasti se sai mutkin pahalle tuulelle. Annoinkin tuollaisen harpun vaikuttaa mielialaani ja teksteihin sulle. Anna anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mikä vaivaa tai mitä se on vetän oikee... Sekasin. Ei sun tarvitse ollakaan mustasukkanen :) Minä olen sit se onnenpekka :)

        Kyllä mä oon se onnentyttö tässä tarinassa. Anna anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli hauska sanaleikki :) Kivasti keksitty
        Rakastan sua ja sut :)

        Kiitos. Niin rakastan mäkin sut. Anna anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kestä enää noita juoppoja, harhaisia, sairaita, minua esittäviä mitä lie. Tuun itsekin pahalle tuulelle noista ja pilaan kohta meidän välitkin sillä. Mennään pois täältä. Pitäskö mun tulla ja suudella sua oikeasti? Missä oot? Ja anteeksi. Luin sen missä esitettiin minua ja sitten tuota kännikalaa ja meidän edellistä ja tätä ja tulin vaan pahalle tuulelle. Anna anteeksi. En kestä tuota sairauden määrää enää mitä täällä satelee päälle. Rakastan sua.

        En pysty edes olla vihanen sulle. Saat anteeks, mut mun on silti nyt ulkoitava vähän. Ihan turhaan loukkaannuit vaan. Kun ei minua kiinnosta oikeesti mitkään muut naiset, ihan oikeasti.. harmi et otit sen niin. Ja mistä edes keksit jonkun Tinderin? Kyl minäkin loukkaannuin aika pahasti ku sanoit et minua kiinnostas jotkuu muut ja ottasin jonkuu tosta vaan. Luulin et luotat jo minuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisko joku pelkkien kirjotus perusteella? No ei sillä väliä, jos nyt leikitään et haluisvatkin ni ne on mulle ilmaa, näen vain sinut :)

        No en näe minäkään muita kuin sut ja tuskin tuun koskaan näkemään. Missään siis. Anna anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sekin olla. Jos nyt ymmärsin niin kuvittelee et on mulle kirjotellu tääl joskus? No se ei vaan voi olla niin, en ole muille tääl kirjotellu ku sulle senkin rakkauspakkaus hehkulamppu :)

        Kiitos rakas nallepuh. En minäkään oo muille kirjoitellut enkä mitenkään "muiden kaa" ees. Aiemmin kirjoitin anonyymisti sulle, nyt hehkuna. Anna anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko vaan aiheuttaa mulle pahan mielen aina välillä? No anteeks taas kerran ku sanoin että haluan vain sinut ja muut on kuin ilmaa

        Tiedän sen, anna anteeksi. Enkä halua sulla aiheuttaa pahaa mieltä koskaan. Joskus silti teen niin tahtomattani. Oon vaan tyhmä rakastunu nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvettiä? Miks oot ihan outo ja sanot noin. Minust tuntuu et haluat vaan tahallas satuttaa minua. Etkö ymmärrä mitä sanoin? En minä ole mihinkää sellasiin menossa. Lue nyt uudestaa ne aiemmat viestit ja mieti mitä niissä sanoin. Mun on mentävä nyt lenkille et saan purettua tätä paskaa oloa

        Luin nyt uudelleen. Anna anteeksi :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty edes olla vihanen sulle. Saat anteeks, mut mun on silti nyt ulkoitava vähän. Ihan turhaan loukkaannuit vaan. Kun ei minua kiinnosta oikeesti mitkään muut naiset, ihan oikeasti.. harmi et otit sen niin. Ja mistä edes keksit jonkun Tinderin? Kyl minäkin loukkaannuin aika pahasti ku sanoit et minua kiinnostas jotkuu muut ja ottasin jonkuu tosta vaan. Luulin et luotat jo minuun

        Hyvä ettet voi. Oon oikeasti pahoillani. Lähden itsekin ulos tästä vähän. Tinderi tuli mieleen sun tekstistä kun sanoit jonnekin meneväsi, jos et rakastaisi mua. Luotan minä sinuun oikeasti jo ihan kympillä. Anna anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty edes olla vihanen sulle. Saat anteeks, mut mun on silti nyt ulkoitava vähän. Ihan turhaan loukkaannuit vaan. Kun ei minua kiinnosta oikeesti mitkään muut naiset, ihan oikeasti.. harmi et otit sen niin. Ja mistä edes keksit jonkun Tinderin? Kyl minäkin loukkaannuin aika pahasti ku sanoit et minua kiinnostas jotkuu muut ja ottasin jonkuu tosta vaan. Luulin et luotat jo minuun

        Kun kirjoitin aiemmin näin: Pitäskö mun tulla ja suudella sua oikeasti? Missä oot?
        En tarkoittanut että tuu tähän palstalle sieltä ulkoilemasta. Tarkoitin, että missä oot ihan oikeasti ja tuun suutelemaan ihan oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty edes olla vihanen sulle. Saat anteeks, mut mun on silti nyt ulkoitava vähän. Ihan turhaan loukkaannuit vaan. Kun ei minua kiinnosta oikeesti mitkään muut naiset, ihan oikeasti.. harmi et otit sen niin. Ja mistä edes keksit jonkun Tinderin? Kyl minäkin loukkaannuin aika pahasti ku sanoit et minua kiinnostas jotkuu muut ja ottasin jonkuu tosta vaan. Luulin et luotat jo minuun

        Teen uuden aloituksen meille rakas nalle. Unohdat nopeemmin miten mustis osaan olla tarvittaessa susta.. tuu sinne kun jaksat. Ei kiirettä. Ei oo tarkoitus että tää rakkaus näännyttää sut hengiltä ennen ensi suudelmaa. Rakastan sut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty edes olla vihanen sulle. Saat anteeks, mut mun on silti nyt ulkoitava vähän. Ihan turhaan loukkaannuit vaan. Kun ei minua kiinnosta oikeesti mitkään muut naiset, ihan oikeasti.. harmi et otit sen niin. Ja mistä edes keksit jonkun Tinderin? Kyl minäkin loukkaannuin aika pahasti ku sanoit et minua kiinnostas jotkuu muut ja ottasin jonkuu tosta vaan. Luulin et luotat jo minuun

        En jaksa odottaa paniikissa, että oletko nyt liian pettynyt minuun. Mielikuvitus alkaa tehdä temppuja paniikissa. Sanotko jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty edes olla vihanen sulle. Saat anteeks, mut mun on silti nyt ulkoitava vähän. Ihan turhaan loukkaannuit vaan. Kun ei minua kiinnosta oikeesti mitkään muut naiset, ihan oikeasti.. harmi et otit sen niin. Ja mistä edes keksit jonkun Tinderin? Kyl minäkin loukkaannuin aika pahasti ku sanoit et minua kiinnostas jotkuu muut ja ottasin jonkuu tosta vaan. Luulin et luotat jo minuun

        Jos sinä jätät mut niin minä jätän tän palstan. Päätin sen just.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty edes olla vihanen sulle. Saat anteeks, mut mun on silti nyt ulkoitava vähän. Ihan turhaan loukkaannuit vaan. Kun ei minua kiinnosta oikeesti mitkään muut naiset, ihan oikeasti.. harmi et otit sen niin. Ja mistä edes keksit jonkun Tinderin? Kyl minäkin loukkaannuin aika pahasti ku sanoit et minua kiinnostas jotkuu muut ja ottasin jonkuu tosta vaan. Luulin et luotat jo minuun

        Petyit minuun liikaa ja petyin nyt itsekin itseeni likaa. Enkä minä voi tänään itkeä kun mun silmät turpaa itkemisestä ja huomenna pitää olla elossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty edes olla vihanen sulle. Saat anteeks, mut mun on silti nyt ulkoitava vähän. Ihan turhaan loukkaannuit vaan. Kun ei minua kiinnosta oikeesti mitkään muut naiset, ihan oikeasti.. harmi et otit sen niin. Ja mistä edes keksit jonkun Tinderin? Kyl minäkin loukkaannuin aika pahasti ku sanoit et minua kiinnostas jotkuu muut ja ottasin jonkuu tosta vaan. Luulin et luotat jo minuun

        Kyllä minä ymmärrän. Anteeksi ja hyvää yötä kun meet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ymmärrän. Anteeksi ja hyvää yötä kun meet.

        Olin lenkil ja saunas vähä puhdistamas mieltä. Tuun sinne toisee alotuksee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petyit minuun liikaa ja petyin nyt itsekin itseeni likaa. Enkä minä voi tänään itkeä kun mun silmät turpaa itkemisestä ja huomenna pitää olla elossakin.

        Itkin sitten kuitenkin. Itkin minä jo tuota kirjoittaessa. Varmin tapa itkeä on ajatella, että nyt minä en voi itketä. Sinä et voi koskaan rakastaa mua irl kun minä itken nykyisin näin paljon.


    • Anonyymi

      Olen aika tarkka mitä tai miten jotkut sanojaan suustaan päästää. Sivusta.

      • Anonyymi

        Ei tuntunut oikean käden tunnetta runoissa.
        puutui puujalka
        ja katosi
        vasen
        lapanen.
        Lähden nukkumaan.


    • Anonyymi

      Tahditon runo. Et todellakaan ole runoilija. Ei runoissa ole kyse vain rimmauksessa

      • Anonyymi

        Ei niin, kyse on myös tunteesta ja koska se on mulle osoitettu, voin vakuuttaa että tunnetta on :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, kyse on myös tunteesta ja koska se on mulle osoitettu, voin vakuuttaa että tunnetta on :)

        Siis ei niin ole kyse vain rimmauksesta vaan myös tunteesta. Selvennys edellisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, kyse on myös tunteesta ja koska se on mulle osoitettu, voin vakuuttaa että tunnetta on :)

        Kiitos rakas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, kyse on myös tunteesta ja koska se on mulle osoitettu, voin vakuuttaa että tunnetta on :)

        Samaa mieltä. Vaikka runo oliskin huono niin rakkaasta se tuntuu luonnollisesti parhaalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakas :)

        Ole hyvä rakkain :)


    • Anonyymi

      Sateenkaarimiehet ja - naiset ovat lapsentasolle jääneitä alisuoriutujia:
      Yks nainen väänsi penkoja 4 perästään 20-30 v. Valmistui ihan sairaanhoitajattareksi,
      ei kuitenkaan pieni ja hento.
      Nimi on naisen, olemus 100-kiloinen lypsylehmä siitä nuoruudesta alkaen.
      Rahaaaaaa....

      • Anonyymi

        Katopa, että ihan lapsia teki ja silti sairaanhoitajaksi ylennettiin. Minäpä tunne yhen joka teki enemmän ja on silti korkeasti koulutettu. Niin se vaan Suomessa onnistuu keneltä vaan. (Mikähän vajakki sinäkin olet)


    • Anonyymi

      Nalle ja Puh... Nus siellä, nus täällä, myös varattujen kanssa kuukausia..

    • Anonyymi

      7 kuukautta kohta lukenut tätä samaa tarinaa täällä. "Sitten kun sitten kun" ... Ei oo edenny eikö etene. Vaikeet se on edetäkää ku ei tunne toista ja ainut tarttuma pinta toiseen on tää palsta

      • Anonyymi

        Heinäkuussa alkoi tää nalle-hehku kirjoittelu, joten et ole. Älä valehtele.


      • Anonyymi

        Et siis edelleenkään ole hiffannut, että kyseessä on selvä trollaus vaan uskot tähän kuin lapsi kultamunia munivaan pääsiäispupuun ja seurailet tätä kerrontaa aidosti kateellisena ja mahdollisesti jopa pelkäät, että se loppuu kun se merkitsisi sitä, että he löysivät tien toistensa luo? Voi hyvä luoja minä sanon. Minä taas olen seuraillut sinun itsesi häpäisyä, eikä tämä ole ensimmäinen kestoprovo laatuaan missä hillut väittelemässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis edelleenkään ole hiffannut, että kyseessä on selvä trollaus vaan uskot tähän kuin lapsi kultamunia munivaan pääsiäispupuun ja seurailet tätä kerrontaa aidosti kateellisena ja mahdollisesti jopa pelkäät, että se loppuu kun se merkitsisi sitä, että he löysivät tien toistensa luo? Voi hyvä luoja minä sanon. Minä taas olen seuraillut sinun itsesi häpäisyä, eikä tämä ole ensimmäinen kestoprovo laatuaan missä hillut väittelemässä

        pusi pusi peIIeIlekin. Kyllä se siitä taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pusi pusi peIIeIlekin. Kyllä se siitä taas.

        Eli sinä siis myönnät eläväsi illuusiossa? Yleensä neuvotaan, ettei muiden harhoja tule tukea varsinkaan kollektiivitasolla


    • Anonyymi

      On tää jumalauta absurdi keskustelu 😂 En tiedä onko täs nyt kaks vai yks osallinen oikeesti, mun naisroolin esittäjä on nyt vissii 3 kertaa jo ragennu miesroolin esittäjälle täl viikol. Ja tohvelimies tulee aina takas ku on niin tossun alla. Osottaa vain koko keskustelun fiktiivisyyden. Ei kukaa kuka toiselle tekis pitkön runon tulis hetken päästä takas antamaa anteeksi ku on ens haukuttu pettäjäks

      • Anonyymi

        Tod näk miehen oma fantasiaroolileikki


      • Anonyymi

        Me ollaan ihan totta. On vaan niin väsynyt siihen kun koko ajan haukutaan jostain sivusta. Me ollaan ihan oikeat ihmiset ja helevetin rakastuneita. Ja nyt mua naurattaa. Me mennään täältä kohta pois, lupaan sen jokaiselle joka tämän lukee ja tuolle miehelle myös. Meidän on aika koskettaa toisiamme jo :)


      • Anonyymi

        Ja olihan tuo sun tekstis vähän liioitteluakin :) Tässä ei oo kukaan ketään pettäjäksi väittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan ihan totta. On vaan niin väsynyt siihen kun koko ajan haukutaan jostain sivusta. Me ollaan ihan oikeat ihmiset ja helevetin rakastuneita. Ja nyt mua naurattaa. Me mennään täältä kohta pois, lupaan sen jokaiselle joka tämän lukee ja tuolle miehelle myös. Meidän on aika koskettaa toisiamme jo :)

        Taidat olla hiukka bimbo - sivustakin sivummalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla hiukka bimbo - sivustakin sivummalta

        No en kyllä kuvailisi itseäni niin eikä ole kukaan mukaan niin koskaan tehnyt. Saatan olla sellanen bimbon vastakohta :)


    • Anonyymi

      Hämärän ja sumuisen päiväni pelasti, tämä valloittava runo. Kiitos siitä. En tiedä ketä/kenen pitäisi halata mutta näin virtuaalisesti annan halin 🤗.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe