Mistä löytyisi sopiva deittisovellus erittäin ylipainoiselle, keski-ikäiselle naiselle?
Tinder kyllästyttää pinnallisuudellaan ja nuoruuden ihannoinnillaan, yli 35-vuotias nainen ei kelpaa edes treffeille.
Toiveena olisi siis löytää tasokasta miesseuraa päivien iloksi. Elättäjää en etsi.
Ei-pinnallinen deittisovellus pullealle keski-ikäiselle naiselle?
34
470
Vastaukset
- Anonyymi
Käys kuule kattoo noita läskifetissisivustoja, sieltä löytyy, tarjoavat sulle mielellään mäkkärin jos toisenkin.
- Anonyymi
Mäkkäri ei kiinnosta, mutta jos löytyis komea ja miellyttävä mies joka tarjoaisi vaikka perhepizzan limulla niin mikä jottei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkkäri ei kiinnosta, mutta jos löytyis komea ja miellyttävä mies joka tarjoaisi vaikka perhepizzan limulla niin mikä jottei!
Oletko nyt ihan johdonmukainen noissa vaatimuksissa I? Väität että mies, joka ei kiinnostu reilusti ylipainoisesta naisesta, on pintapuolinen, mutta itse vaadit että treffikumppani on komea mies. Etkö itse ole pintapuolinen? Ja hänen pitäisi tarjota treffeillä sinulle kokonainen perhepitsa ja katsella kun syöt sen kokonaan? No, saathan sinä toivoa ja odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nyt ihan johdonmukainen noissa vaatimuksissa I? Väität että mies, joka ei kiinnostu reilusti ylipainoisesta naisesta, on pintapuolinen, mutta itse vaadit että treffikumppani on komea mies. Etkö itse ole pintapuolinen? Ja hänen pitäisi tarjota treffeillä sinulle kokonainen perhepitsa ja katsella kun syöt sen kokonaan? No, saathan sinä toivoa ja odottaa.
Harvapa nainen sitä toivoo, että treffikumppani olisi ruma ja epämiellyttävä mies. Ja komeushan on katsojan silmässä, tiesitkös sen? Ei tarvitse olla mikään kalsarimalli ollakseen komea vaan kyllä ihan taviskin voi olla hyvännäköinen (komea) ja miellyttävä käytökseltään. Eikä tarvitse missään tikissäkään olla, mua ei haittaa mitkään masut ja manboobsit.
PS. Onko tullut mieleen, että sen perhepizzan idea on just se että sen voi vaikka jakaa treffikumppanin kanssa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvapa nainen sitä toivoo, että treffikumppani olisi ruma ja epämiellyttävä mies. Ja komeushan on katsojan silmässä, tiesitkös sen? Ei tarvitse olla mikään kalsarimalli ollakseen komea vaan kyllä ihan taviskin voi olla hyvännäköinen (komea) ja miellyttävä käytökseltään. Eikä tarvitse missään tikissäkään olla, mua ei haittaa mitkään masut ja manboobsit.
PS. Onko tullut mieleen, että sen perhepizzan idea on just se että sen voi vaikka jakaa treffikumppanin kanssa?Miksi miehen pitäisi ostaa se pitsa? Ettekö voi maksaa puoliksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS. Onko tullut mieleen, että sen perhepizzan idea on just se että sen voi vaikka jakaa treffikumppanin kanssa?Saahan jokainen toivoa ja tavoitella mitä haluaa. Mutta aloittaja väittää että mies joka ei halua lihavaa naista on pintapuolinen, siis että on jonkin sortin luonnevika jos ei halua treffailla ylipainoisen naisen kanssa.
Perusteluna tuolle syytökselle pintapuolisuudesta on ilmeisesti se että mies, joka ei huoli lihavaa naista, kiinnittää huomiota naisen ulkonäköön. Aloittaja itse kuitenkin kiinnittää huomiota kumppanin ulkonäköön kun vaatii että miehen pitää olla komea.
Kauneus on katsojan silmissä. Komeus on makuasia, tiedetään. Aloittajalla on oikeus omiin kriteereihinsä siitä mikä on hänen mielestään komeutta. Mutta eikö miehillä sitten ole vastaava oikeus? Joku mies voi pitää ylipainoa viehättävänä, mutta jos lihavuus ei jonkun toisen miehen mielestä ole kaunista, niin on hänelläkin oikeus olla sitä mieltä. Ei hän ole pintapuolinen sillä perusteella että hoikat naiset mielyyttävät häntä enemmän.
Kyse oli tuosta samasta pintapuolinen aloittajan tekstissä. Hänen perusväittämänsä on että on osoitus pintapuolisuudesta jos ei tykkää lihavuudesta. Hänellä on siis oikeus omiin kauneuskäsityksiinsä, miehillä sen sijaan ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan jokainen toivoa ja tavoitella mitä haluaa. Mutta aloittaja väittää että mies joka ei halua lihavaa naista on pintapuolinen, siis että on jonkin sortin luonnevika jos ei halua treffailla ylipainoisen naisen kanssa.
Perusteluna tuolle syytökselle pintapuolisuudesta on ilmeisesti se että mies, joka ei huoli lihavaa naista, kiinnittää huomiota naisen ulkonäköön. Aloittaja itse kuitenkin kiinnittää huomiota kumppanin ulkonäköön kun vaatii että miehen pitää olla komea.
Kauneus on katsojan silmissä. Komeus on makuasia, tiedetään. Aloittajalla on oikeus omiin kriteereihinsä siitä mikä on hänen mielestään komeutta. Mutta eikö miehillä sitten ole vastaava oikeus? Joku mies voi pitää ylipainoa viehättävänä, mutta jos lihavuus ei jonkun toisen miehen mielestä ole kaunista, niin on hänelläkin oikeus olla sitä mieltä. Ei hän ole pintapuolinen sillä perusteella että hoikat naiset mielyyttävät häntä enemmän.
Kyse oli tuosta samasta pintapuolinen aloittajan tekstissä. Hänen perusväittämänsä on että on osoitus pintapuolisuudesta jos ei tykkää lihavuudesta. Hänellä on siis oikeus omiin kauneuskäsityksiinsä, miehillä sen sijaan ei.Miten voit rinnastaa minut ja fatfobiset miehet keskenään? Minulle kyllä kelpaisi lihava mies, ei haittaa vaikka olisi minuakin lihavampi, koska komeus ei katso painoa. On ihan okei todeta, että mies joka hylkää naisen painon takia on pinnallinen ja ei oikeastaan vain pinnallinen vaan oikeastaan fatfobinen. Lihavissa ihmisissäkin on eroja, on rempseää, on ujoa, on seikkailunhaluista ja on kotihiiriä, silti ihminen joka hylkää automaattisesti kaikki lihavat vain painon perusteella eikä välitä heidän personaallisuudestaan yhtään, on sekä tyhmä, pinnallinen että fatfobinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit rinnastaa minut ja fatfobiset miehet keskenään? Minulle kyllä kelpaisi lihava mies, ei haittaa vaikka olisi minuakin lihavampi, koska komeus ei katso painoa. On ihan okei todeta, että mies joka hylkää naisen painon takia on pinnallinen ja ei oikeastaan vain pinnallinen vaan oikeastaan fatfobinen. Lihavissa ihmisissäkin on eroja, on rempseää, on ujoa, on seikkailunhaluista ja on kotihiiriä, silti ihminen joka hylkää automaattisesti kaikki lihavat vain painon perusteella eikä välitä heidän personaallisuudestaan yhtään, on sekä tyhmä, pinnallinen että fatfobinen.
Eikä ole. Jos ei koe tietyn näköistä naista houkuttelevana niin ei se tarkoita että vihaa tai pelkää sen näköistä naista. Ei vain halua sellaista itselleen. Rakkaussuhteessa toisen pitää olla fyysisesti puoleensavetävä. Se, minkä kokee puoleensavetävänä, on yksilöllistä. Tiedän miehen joka ei kerta kaikkiaan tykkää vakoihoisista naisista. Hänen mielestään vain mustat naiset ovat kauniita. Onko hän rasisti? Ei ole, hän vain sattuu tykkäämään tummemmista naisista. Hän ei kiinnostu valkoisista seksi- tai seurustelumielessä.
Joku ei kiinnostu lihavista. Joku ei kiinnostu laihoista, joku ei kiinnostu lyhyistä, joku ei kiinnostu huonohampaisista. Sinä et kiinnostu pyörätuolissa olevasta. Eikö se ole saman logiikan mukaan vammaisten sortamista? Entä itseäsi 50 vuotta vanhemmasta? Eikös se ole saman logiikan mukaan ikärasismia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit rinnastaa minut ja fatfobiset miehet keskenään? Minulle kyllä kelpaisi lihava mies, ei haittaa vaikka olisi minuakin lihavampi, koska komeus ei katso painoa. On ihan okei todeta, että mies joka hylkää naisen painon takia on pinnallinen ja ei oikeastaan vain pinnallinen vaan oikeastaan fatfobinen. Lihavissa ihmisissäkin on eroja, on rempseää, on ujoa, on seikkailunhaluista ja on kotihiiriä, silti ihminen joka hylkää automaattisesti kaikki lihavat vain painon perusteella eikä välitä heidän personaallisuudestaan yhtään, on sekä tyhmä, pinnallinen että fatfobinen.
Kelpaako sinulle isoisäsi ikäinen mies. Eikö? Oletpa pintapuolinen. On ihan okei todeta, että nainen joka hylkää miehen iän takia on pinnallinen ja ei oikeastaan vain pinnallinen vaan oikeastaan ikärasisti ja vanhusten vihaaja. Vanhoissa ihmisissäkin on eroja, on rempseää, on ujoa, on seikkailunhaluista ja on kotihiiriä, silti ihminen joka hylkää automaattisesti kaikki vanhat vain iän perusteella eikä välitä heidän personaallisuudestaan yhtään, on sekä tyhmä, pinnallinen että ikärasisti.
- Anonyymi
Sama nuoruuden ja pinnallisuuden ihannointi joka paikassa, koska se on biologiaa.
- Anonyymi
Se on biologiaa. Niin on ollut aina kautta historian. Turha siitä hermostua. Nuoruus on aina ollut arvoasteikolla korkeammalla kuin vanhuus.
- Anonyymi
Happy.pancake
- Anonyymi
Miten niin yli 35-vuotias ei pääse treffeille? Höpö höpö! Olen kuusikymppinen nainen ja pääsen niin monille treffeille kuin haluan. Treffikumppanit ovat olleet suunnilleen itseni ikäisä. Jos havittelisin itseäni huomattavasti nuorempia niin voisi olla jo vaikeampaa, mutta EVVK. Parisuhdetta etsiviä ikäisiäni ihan kivoja ja kunnollisia miehiä riittää.
- Anonyymi
Tinderissä aika monella miehellä lukee suoraan profiilissa että jos nainen on 35v tai vanhempi niin paina ruksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinderissä aika monella miehellä lukee suoraan profiilissa että jos nainen on 35v tai vanhempi niin paina ruksi...
Minkä ikäisiä nuo miehet ovat, joille ei kelpaa 35 täyttänyt nainen? Jos ovat 20-30 -vuotiaita, niin ihan ymmärrettävää, mutta jos itse ovat yli 35 niin siinäpähän yrittävät saada itseään nuorempia, ihan vapaasti..
Saahan sitä yrittää... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä käytä Tinderiä, on niitä muitakin sovelluksia. Tai jos ei halua vaihtaa, lopettaa ruikuttamisen.
- Anonyymi
Ajattelun kaa vai ilman. https://www.iltalehti.fi/pelitjaesports/a/05c96302-dbd4-4864-acdf-281dd8d74e1b
- Anonyymi
BUMBLE. Siellä voit olla ihan ola valloittava itsesi. https://m.youtube.com/watch?v=xoiL2RyTGbQ
- Anonyymi
Ei lihavalle naiselle seuraa löydy. Jos sitten et huoli jotain pyörätuolimiestä?
- Anonyymi
Jos et huoli pyörätuolimiestä, olet pintapuolinen. Eikö vain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta pyörätuoli vaikuttaa vain pintapuolisiin asioihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta pyörätuoli vaikuttaa vain pintapuolisiin asioihin?
Pyörätuoli on verrattavissa huomattavaan ylipainoon, koska kummassakin on kyse terveydentilasta.
Pieni tai kohtalainen ylipaino on makuasia. Makuja on monia. Yksi tykkää pyöreistä, toinen laiheliineista, kolmas normaalipainoisista, neljännelle asialla ei ole väliä. Kaikilla on oikeus itse päättää mistä tykkää, eikä se ole pintapuolisuutta eikä luonnevika.
Huomattavan suuri ylipaino on eri asia: se on terveysriski. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyörätuoli on verrattavissa huomattavaan ylipainoon, koska kummassakin on kyse terveydentilasta.
Pieni tai kohtalainen ylipaino on makuasia. Makuja on monia. Yksi tykkää pyöreistä, toinen laiheliineista, kolmas normaalipainoisista, neljännelle asialla ei ole väliä. Kaikilla on oikeus itse päättää mistä tykkää, eikä se ole pintapuolisuutta eikä luonnevika.
Huomattavan suuri ylipaino on eri asia: se on terveysriski.No on ne sitten pikkumaisia nuo pyörätuolia käyttävät, kun kehtaavat natista jostain esteettömyydestä ja muusta tyhjänpäiväisestä paskasta. Heillähän on vain pieni pinnallinen ja kosmeettinen ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla mitään pyörätuolissa olevia miehiä vastaan ole, mutta kun itsekin olen invalidi niin voisi olla vähän hankalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomattavan suuri ylipaino on eri asia: se on terveysriski.Minä olen pystynyt huomattavan ylipainoisena kävelemään jopa 4 tuntia putkeen, joten ei ole ihan sama asia. Nykyään toki olen invalidi, mutta sekään ei liity painoon vaikka sitäkin on kertynyt.
Moni muukin asia on terveysriski kuin ylipaino, entäs esim. kaikki urheiluvammat joita kovassa kunnossa olevat ihmiset saavat elämänsä aikana? Nekin maksetaan verorahoista, jos tässä nyt aletaan jostain nillittää.
Itse olen maksanut veroja ihan kiitettävästi pienen elämäni aikana ja maksan edelleen, esim. joka päivä kun ostan kaupasta ruokaa (joka on muuten erittäin, erittäin kallista Suomessa). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen pystynyt huomattavan ylipainoisena kävelemään jopa 4 tuntia putkeen, joten ei ole ihan sama asia. Nykyään toki olen invalidi, mutta sekään ei liity painoon vaikka sitäkin on kertynyt.
Moni muukin asia on terveysriski kuin ylipaino, entäs esim. kaikki urheiluvammat joita kovassa kunnossa olevat ihmiset saavat elämänsä aikana? Nekin maksetaan verorahoista, jos tässä nyt aletaan jostain nillittää.
Itse olen maksanut veroja ihan kiitettävästi pienen elämäni aikana ja maksan edelleen, esim. joka päivä kun ostan kaupasta ruokaa (joka on muuten erittäin, erittäin kallista Suomessa).Miten tämä liittyy siihen että jos mies ei viehäty lihavasta naisesta niin hän on muka pintapuolinen? Itse juuri totesit ettet huoli pyörätuolissa istuvaa koska itse pystyt kävelemään. Mutta mieskö ei siis saa ajatella ettei huoli lihavaa naista koska irse on hoikka? Saman ajattelutavan mukaan olet pintapuolinen. Et yhtään välitä pyörätuolissa istuvan persoonaölisuudesta. Sinulle se ettei hän kävele on ainoa asia millä on sinulle painoarvoa. Pyörätuoli on este ihadtumiselle, koska itse kävelet. Kävelemään kykenemätön on siis liian huono sinulle? Pintapuolisuutta! Ennakkoluuloa! Vammaisen sortamista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy siihen että jos mies ei viehäty lihavasta naisesta niin hän on muka pintapuolinen? Itse juuri totesit ettet huoli pyörätuolissa istuvaa koska itse pystyt kävelemään. Mutta mieskö ei siis saa ajatella ettei huoli lihavaa naista koska irse on hoikka? Saman ajattelutavan mukaan olet pintapuolinen. Et yhtään välitä pyörätuolissa istuvan persoonaölisuudesta. Sinulle se ettei hän kävele on ainoa asia millä on sinulle painoarvoa. Pyörätuoli on este ihadtumiselle, koska itse kävelet. Kävelemään kykenemätön on siis liian huono sinulle? Pintapuolisuutta! Ennakkoluuloa! Vammaisen sortamista!
Missä kohtaa joku on sanonut, ettei huolisi pyörätuolissa olevaa miestä? Ei kukaan ole sanonut sellaista. Sinä kuitenkin vähättelet rajusti mitä pyörätuolissa oleminen tarkoittaa. Se vaikuttaa hyvin paljon enemmän elämään, kuin ylipaino. Ihan siis käytännön elämä on paljon vaativampaa. Pyörätuoli ja liikuntavamma eivät todellakaan ole pelkkää pintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy siihen että jos mies ei viehäty lihavasta naisesta niin hän on muka pintapuolinen? Itse juuri totesit ettet huoli pyörätuolissa istuvaa koska itse pystyt kävelemään. Mutta mieskö ei siis saa ajatella ettei huoli lihavaa naista koska irse on hoikka? Saman ajattelutavan mukaan olet pintapuolinen. Et yhtään välitä pyörätuolissa istuvan persoonaölisuudesta. Sinulle se ettei hän kävele on ainoa asia millä on sinulle painoarvoa. Pyörätuoli on este ihadtumiselle, koska itse kävelet. Kävelemään kykenemätön on siis liian huono sinulle? Pintapuolisuutta! Ennakkoluuloa! Vammaisen sortamista!
Siis luitko tuota vastausta ollenkaan? Olen siis joskus kävellyt pitkiäkin matkoja vaikka olen ollut huomattavan ylipainoinen mutta nykyään en siis enää sellaisia matkoja kävele koska olen itsekin nykyään INVALIDI.
Ja sanoin, ettei mua haittaa että miehellä on pyörätuoli, mutta voisi olla käytännössä hankalaa koska en itsekään ole enää tervejalkainen eli tarvittaisiin molemmat mahdollisesti apua jos asuttaisiin yhdessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis luitko tuota vastausta ollenkaan? Olen siis joskus kävellyt pitkiäkin matkoja vaikka olen ollut huomattavan ylipainoinen mutta nykyään en siis enää sellaisia matkoja kävele koska olen itsekin nykyään INVALIDI.
Ja sanoin, ettei mua haittaa että miehellä on pyörätuoli, mutta voisi olla käytännössä hankalaa koska en itsekään ole enää tervejalkainen eli tarvittaisiin molemmat mahdollisesti apua jos asuttaisiin yhdessä.Kyllä luin. Kerroit että olet invalidi etkä pysty kävelemään pitkiä matkoja. Mutta ymmärsin että pystyt siis kuitenkin kävelemään. Eli et ole pyörätuolissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen pystynyt huomattavan ylipainoisena kävelemään jopa 4 tuntia putkeen, joten ei ole ihan sama asia. Nykyään toki olen invalidi, mutta sekään ei liity painoon vaikka sitäkin on kertynyt.
Itse olen maksanut veroja ihan kiitettävästi pienen elämäni aikana ja maksan edelleen, esim. joka päivä kun ostan kaupasta ruokaa (joka on muuten erittäin, erittäin kallista Suomessa).Tässä ei ole kysymys siitä kuka maksaa veroja. Minä todellakin maksan, mutta se ei liity tähän.
Nyt on kyse siitä että jokaisella, sekä miehellä että naisella, saa olla myös sellaisia vaatimuksia jotka liittyvät kumppanin ulkoiseen olemukseen. Jos ei halua pitkää kumppania tai lyhyttä kumppania tai lihavaa kumppania tai laihaa kumppania tai kumppania jolla on paha akne tai tatuoitua kumppania tai miestä jolla on/ei ole parta tai naista jolla on pienet/isot rinnat jne. niin se EI ole osoitus pintapuolisuudesta. Jos tietty ulkomuoto ei kerta kaikkiaan vedä puoleensa niin sitten se ei vedä puoleensa, ja se ei moralisoimalla muuksi muutu.
Joku ei tykkää banaanista, se maistuu hänestä pahalta. Auttaako jos hänelle selitetään että banaani on terveellinen hedelmä?
Ylipainoisella naisella on ihan samat oikeudet etsiä kumppania kuin kenellä tahansa. Mutta on asiatonta ja typerää haukkua miestä pintapuoliseksi jos lihava nainen ei häntä sytytä. Jos ei sytytä niin ei sytytä. Se EI ole merkki huonosta luonteesta tai pintapuolisuudesta.
Jos saat pakit niin sitten saat. Turha suuttua. Ei muuta kuin eteenpäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa joku on sanonut, ettei huolisi pyörätuolissa olevaa miestä? Ei kukaan ole sanonut sellaista. Sinä kuitenkin vähättelet rajusti mitä pyörätuolissa oleminen tarkoittaa. Se vaikuttaa hyvin paljon enemmän elämään, kuin ylipaino. Ihan siis käytännön elämä on paljon vaativampaa. Pyörätuoli ja liikuntavamma eivät todellakaan ole pelkkää pintaa.
Huomattava ylipainokaan ei ole pelkkää pintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei ole kysymys siitä kuka maksaa veroja. Minä todellakin maksan, mutta se ei liity tähän.
Nyt on kyse siitä että jokaisella, sekä miehellä että naisella, saa olla myös sellaisia vaatimuksia jotka liittyvät kumppanin ulkoiseen olemukseen. Jos ei halua pitkää kumppania tai lyhyttä kumppania tai lihavaa kumppania tai laihaa kumppania tai kumppania jolla on paha akne tai tatuoitua kumppania tai miestä jolla on/ei ole parta tai naista jolla on pienet/isot rinnat jne. niin se EI ole osoitus pintapuolisuudesta. Jos tietty ulkomuoto ei kerta kaikkiaan vedä puoleensa niin sitten se ei vedä puoleensa, ja se ei moralisoimalla muuksi muutu.
Joku ei tykkää banaanista, se maistuu hänestä pahalta. Auttaako jos hänelle selitetään että banaani on terveellinen hedelmä?
Ylipainoisella naisella on ihan samat oikeudet etsiä kumppania kuin kenellä tahansa. Mutta on asiatonta ja typerää haukkua miestä pintapuoliseksi jos lihava nainen ei häntä sytytä. Jos ei sytytä niin ei sytytä. Se EI ole merkki huonosta luonteesta tai pintapuolisuudesta.
Jos saat pakit niin sitten saat. Turha suuttua. Ei muuta kuin eteenpäin.Aloittaja haluaa miehen joka on hänen silmissään komea. Tokihan se, millainen mies on komea, on makuasia. Aloittajalla on omat mieltymyksensä ja mielipiteensä siitä kuka on komea. Joku mies on yhden naisen silmissä komea, toisen silmissä ei. Siinä ei ole mitään ongelmaa. Naisella on oikeus itse päättää kuka on hänen mielestään komea. Jos mies ei ole aloittajan mielestään komea, aloittaja ei häntä huoli.
Mutta miehellä ei saa olla omia mieltymyksiä siitä millainen nainen on kaunis. Se, että nainen on yhden miehen silmissä kaunis, toisen silmissä ei, on ihan väärin ja iso ongelma. Mies ei saa itse päättää sitä asiaa. Miehen TÄYTYY olla sitä mieltä että lihava nainen on kaunis. Ellei hän ole sitä mieltä, hän on pintapuolinen.
- Anonyymi
Muista sitten, että kannattaa tavata livenä melko pian. Et halua joutua siihen tilanteeseen, että olet kirjoitellut vuoden jonkun ihanan miehen kanssa, joka sitten tavattaessa paljastuu naiseksi, tai liian vanhaksi, tai muuten erilaiseksi kuin on kertonut olevansa.
- Anonyymi
Taitaa olla huoli enempi Tinderin feikkimaailmassa. Siellä niitä eniten on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1333373Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382653Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302485Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631192376Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .322150- 1151800
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741458Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3141452Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3121341- 661198