Iltaa kaunista

Nyt hän sitten jätti minut tänne yksin? 😧

37

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voihan että 💃

• Ei ole kovinkaan mukava tunne. Ikävä on. Hyvää yötä. 🌛

• Anonyymi

Ei se ole koskaan ollutkaan täällä että yksin koko ajan olet ollut ilman sitä naistasi.

• Joku on ollut, joka tietää minut.

• Jätti palstalla?🤔

• Aamulla joku sanoi että aikoo jättää minut...

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Aamulla joku sanoi että aikoo jättää minut...

Fyysisesti jätän. Olen lähempänä kuin palstalla. Mieti! 😉
        Sinun naisten (huomaa monikossa) pyöritys riittää nyt tälle naiselle.
        Kaikella on näköjään aikansa. Sinä olitkin sammakkoprinssi. Ja vaikka kuinka suutelin, senlaiseksi jäit. Harmi.

• Anonyymi kirjoitti:

Fyysisesti jätän. Olen lähempänä kuin palstalla. Mieti! 😉
        Sinun naisten (huomaa monikossa) pyöritys riittää nyt tälle naiselle.
        Kaikella on näköjään aikansa. Sinä olitkin sammakkoprinssi. Ja vaikka kuinka suutelin, senlaiseksi jäit. Harmi.

En minä pyörittele naisia... Olen yhdelle vain. Aina ollut.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Aamulla joku sanoi että aikoo jättää minut...

Oletpas ihanan harhainen. Ja se joku on ihan varmasti juuri naisesi! Mitäpä luulet?

• Anonyymi

Ootko jäänyt lukkojen taa?

• Anonyymi

Kruunun vanki...

• Anonyymi

Älä kommentoi jos kirjoitan "ei kaupan alalla" ne on minun miehelle osoitettua eikä sinulle kaiken omijalle.

• En minä sinulle kommentoi enää. Enkä omi kaikkea.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

En minä sinulle kommentoi enää. Enkä omi kaikkea.

Ennenkin sen tehnyt ja noin harhainen luulet kaiken olevan siltä naiselta. Miksi et tekisi sitä jatkossakin?

• Anonyymi kirjoitti:

Ennenkin sen tehnyt ja noin harhainen luulet kaiken olevan siltä naiselta. Miksi et tekisi sitä jatkossakin?

Lupaan sinulle nyt.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Lupaan sinulle nyt.

Mistä tiedät että en ole se nainen? Et mistään ellen sano olevani ei kaupan alalta. Ja jos toistan sitä koko ajan niin useammat pitävät vain samaa toistuvana pakkomielteisenä ajattelijana.

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät että en ole se nainen? Et mistään ellen sano olevani ei kaupan alalta. Ja jos toistan sitä koko ajan niin useammat pitävät vain samaa toistuvana pakkomielteisenä ajattelijana.

No, ollaan nyt asiasta jo sen verran keskustelu, että pitäisi olla selvää. Et ole nuori. Et ole työskennellyt kaupan alalla. Sinua ei ole lähestynyt vanhempi mies.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No, ollaan nyt asiasta jo sen verran keskustelu, että pitäisi olla selvää. Et ole nuori. Et ole työskennellyt kaupan alalla. Sinua ei ole lähestynyt vanhempi mies.

Kirjoita nikillä kaikki vastaukset muihinkin ketjuihin niin ei mene sekaisin. En jaksa toitottaa en ole kaupan alalla joka ketjussa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoita nikillä kaikki vastaukset muihinkin ketjuihin niin ei mene sekaisin. En jaksa toitottaa en ole kaupan alalla joka ketjussa.

Teen niin jatkossa. Ajoin äsken autolla, niin siksi vastaukset kestivät.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Teen niin jatkossa. Ajoin äsken autolla, niin siksi vastaukset kestivät.

Hyvä jos teet. Eipähän mene sekaisin.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä jos teet. Eipähän mene sekaisin.

Siksi rekkauduin, että olisi helpompi tunnistaa. Tosin, en sitten tiedä kuka minua on täällä tunnistelemassa... Minulla on tunteita häntä kohtaa edelleen. Siksi täällä roikun.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Siksi rekkauduin, että olisi helpompi tunnistaa. Tosin, en sitten tiedä kuka minua on täällä tunnistelemassa... Minulla on tunteita häntä kohtaa edelleen. Siksi täällä roikun.

Kirjoita sitten nikilläsi. Siinä on kirjain valmiina eli helpompi tunnistaa.

• Anonyymi

Tosi surullista! 🐔

• Anonyymi

Miksi et aina kirjoita tuolla naurettavalla nikilläsi muille? Ihme kun menee sekaisin kun omit kaiken harhaisesti ilman nikkiä!

• Anonyymi

Missä vastauksesi on? Normaalisti kyttäät täällä koko ajan palstaa vastaus tulee minuuteissa ja vastailet sille naiselle joka ei edes ole täällä ilman nikkiä kaikille kun kaikkihan vastaajat ovat sinun kaivattujasi ja sitten kun tulee epämiellyttävä vastaus niin itket sitä aloituksissa. Harhaisuus paistaa niin hyvin siitä läpi.

• Minä aika vähän kirjoittelen mitään ilman tätä nikkiä. En näe siinä mitään hyötyä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Minä aika vähän kirjoittelen mitään ilman tätä nikkiä. En näe siinä mitään hyötyä.

Aika paljon kun olet kaikki minun kirjoitukset ominut ilman nikkiä. Sitten selvinnyt että siellä taas kirjoiteltiin kaupan alalle.

• Se on hyvää yötä sitten... Epäonniselta ja onnettomalta rinssiltä. 🌙

• Anonyymi

Ehkäpä kaikki vielä muuttuu paremmaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä kaikki vielä muuttuu paremmaksi.

En kai voi muuta toivoakaan. Toivossa on hyvä elää.

• Anonyymi

Ai kuka jätti? Harva se päiväkö sut joku jättää? Ja jos näin mistä se johtuu?

• En tarkoittanut jättämistä siinä mielessä. En ole seurustellut kenenkään kanssa aikoihin. Vaan että täällä palstalla, olen jäänyt yksin höpöttelemään. En minä mikään k-pää täällä ole kenellekään ollut.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

En tarkoittanut jättämistä siinä mielessä. En ole seurustellut kenenkään kanssa aikoihin. Vaan että täällä palstalla, olen jäänyt yksin höpöttelemään. En minä mikään k-pää täällä ole kenellekään ollut.

Koopää koopää... voi varmaan olla monella tavoin.

• Anonyymi kirjoitti:

Koopää koopää... voi varmaan olla monella tavoin.

En halua olla sellainen. En varsinkaan ihmisille joista välitän.

• Anonyymi

Hyvää yötä rinssi. Aaltojen huminaa ja meditointia, siitä se lähtee. Mindfullness. 🌊

• Hyvää yötä. Tuo on kyllä hyvää settiä. Auttaa nukahtamaan kivasti. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      142
      8018
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2091
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2020
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1673
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      970
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    10. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      24
      838
    Aihe