venäläisten maakaupat menkijärvellä.

Anonyymi

venäläiset ovat tehneet kyselyitä yksityisiltä maanomistajilta, lentokentän ympäristöstä olevista pienistäkin maakiinteistöistä.

9

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tuntematon taho bulvaanin välityksellä tiedusteli, halukkuutta myydä haimarista omistamani 1.2ha metsäalue.

      • Anonyymi

        jo kesällä minuun oltiin yhteydessä, ja tiedusteltiin halukkuutta myyntiin, en saanut kysyessäni tietoa kuka olisi ostaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jo kesällä minuun oltiin yhteydessä, ja tiedusteltiin halukkuutta myyntiin, en saanut kysyessäni tietoa kuka olisi ostaja.

        minulle sanottiin kysyessäni ostajan nimeä, mies vastasi puhelimessa ostaja on maksaja.


    • Anonyymi

      Kun on kyse Alajärvestä, kiljuenhan sitä myydään itänaapurille.

      • Anonyymi

        kolme venäjää puhuvaa miestä kierteli kesällä menkijärven lentokenttää, valokuvaten ja tehden merkinnöitä karttaan, olin polttopuita keräilemässä, menin miesten luokse jolloin aloitin keskustelun, yksi miehistä sanoi minulle huonolla suomella, sinä utelias musikka, mene tiehesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kolme venäjää puhuvaa miestä kierteli kesällä menkijärven lentokenttää, valokuvaten ja tehden merkinnöitä karttaan, olin polttopuita keräilemässä, menin miesten luokse jolloin aloitin keskustelun, yksi miehistä sanoi minulle huonolla suomella, sinä utelias musikka, mene tiehesi.

        venäjä tarvitsee menkijärven kenttää, maahanlaskujoukkojaan varten.


    • Anonyymi

      ja vielä halutaan opiskelijoita venäjältä, jos erikoisopetaatio tulee niin venäjän sabotöörit on jo täällä valmiina, ei kauan mene kun möksyn sähköasema on räjäytetty

      • Anonyymi

        ja eteläsuomessa tulee paleltumiskuolemia.


      • Anonyymi

        Saattaa olla totta tuleva räjäytys. Voidaan räjäyttää ensi talvena. Odotellaan. Viisumi kielto heti voimaan. Ja seuranta maassa oleville.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe