venäläiset ovat tehneet kyselyitä yksityisiltä maanomistajilta, lentokentän ympäristöstä olevista pienistäkin maakiinteistöistä.
venäläisten maakaupat menkijärvellä.
9
711
Vastaukset
- Anonyymi
tuntematon taho bulvaanin välityksellä tiedusteli, halukkuutta myydä haimarista omistamani 1.2ha metsäalue.
- Anonyymi
jo kesällä minuun oltiin yhteydessä, ja tiedusteltiin halukkuutta myyntiin, en saanut kysyessäni tietoa kuka olisi ostaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jo kesällä minuun oltiin yhteydessä, ja tiedusteltiin halukkuutta myyntiin, en saanut kysyessäni tietoa kuka olisi ostaja.
minulle sanottiin kysyessäni ostajan nimeä, mies vastasi puhelimessa ostaja on maksaja.
- Anonyymi
Kun on kyse Alajärvestä, kiljuenhan sitä myydään itänaapurille.
- Anonyymi
kolme venäjää puhuvaa miestä kierteli kesällä menkijärven lentokenttää, valokuvaten ja tehden merkinnöitä karttaan, olin polttopuita keräilemässä, menin miesten luokse jolloin aloitin keskustelun, yksi miehistä sanoi minulle huonolla suomella, sinä utelias musikka, mene tiehesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kolme venäjää puhuvaa miestä kierteli kesällä menkijärven lentokenttää, valokuvaten ja tehden merkinnöitä karttaan, olin polttopuita keräilemässä, menin miesten luokse jolloin aloitin keskustelun, yksi miehistä sanoi minulle huonolla suomella, sinä utelias musikka, mene tiehesi.
venäjä tarvitsee menkijärven kenttää, maahanlaskujoukkojaan varten.
- Anonyymi
ja vielä halutaan opiskelijoita venäjältä, jos erikoisopetaatio tulee niin venäjän sabotöörit on jo täällä valmiina, ei kauan mene kun möksyn sähköasema on räjäytetty
- Anonyymi
ja eteläsuomessa tulee paleltumiskuolemia.
- Anonyymi
Saattaa olla totta tuleva räjäytys. Voidaan räjäyttää ensi talvena. Odotellaan. Viisumi kielto heti voimaan. Ja seuranta maassa oleville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356