Todisteena tästä on se että koin silkkaa, puhdasta himoa kaivattuani kohtaan. Oikeastaan samoilla hetkillä tuo rakastumisen tunne valtasi minut myös, mikä jäi sydämeeni asumaan. Eli himo ja rakkaus ovat toistensa aviopuolisoita eikä toista voisi olla ilman toista. Miltä rakastuminen teistä tuntui? Minusta se tuntui ikään kuin paniikkikohtauksen ja unihalvauksen välimuodolta 😬. Se tuntui lyhyen aikaa siltä kuin olisi ollut tulossa hulluksi. Mutta hei, himot edellä luonnollisesti 😅.
Rakkaus ja himo ovat sittenkin sama asia
Anonyymi
4
60
Vastaukset
- Anonyymi
Rakkaus nippu tunteita, himo yksin kohdistuu rakkaudenkohteeseen, vaikka et häntä saisi, myöhemminkin jos saa ärsykkeitä. Ei voi ihastua muihin samaan aikaan. Pelkkää himoakin on.
- Anonyymi
Himo on himoa, rakkaus on vakavampaa. Rakkaus on niinkin iso asia että kun himot sammuu silti välittää toisesta ja pysyy siinä.
- Anonyymi
Omalla kohdallani homma menee niin, että kaikki himo ei ole rakkautta, mutta kaikki romattinen rakkaus aiheuttaa himoa. Omalla kohdallani himoa on siis olemassa ilman rakkautta, mutta romattista rakkautta ei ole olemassa ilman himoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809