Epäluuloja/-harhoja

Anonyymi

Moro. Tällaista tapahtunut...
Olen tässä ollut vajaa pari vuotta hieman myrskyisessä, mutta suuria tunteita olevassa suhteessa, mikä on tuntunut merkitykselliseltä, merkityksellisimmältä so far elämässäni (keski-ikäinen ukko). Myrskyisyydestä johtuen tässä on ollut sellaisia pari kpl sellaisia muutamien viikkojen off-aikoja, jolloin olimme tahoillamme ns. netissä (eli tinder ym), joista viimeisin viime kevätalvella.
Nyt tässä viimeisen parin-kolmen viikon aikana sillä tapaa, että olimme tämän kumppanin kanssa veneilemässä ja hän sieltä kännyllä videoi yhden jutun ja näytti mulle sitä ja siinä samalla jakoi sen mun wa:han. Siinä vieressä istuessani olin näkevinäni, että ns. viimeisten keille jaettu jotain mediaa seassa olisi ollut jokin kalju ja parrakas mies. Tuon perään toki itseksesni ajattelin, että saatoin nähdä omiani, enkä hänelle ottanut aihetta puheeksi.
Sitten tästä muutamia päiviä eteenpäin mulle tuli IG:ssä ehdoitus seurata yhtä yritystä, jonka seuraajina oli muutamia tuttujani ja ihmettelin, että miksi kumppanini oli tämän yrityksen seuraaja myös, puolin-toisin ja katsoinkin, että ns. tykkäyksiä oli ollut joitakin viime kevättalvelta asti. Ja kun huomasin, että tämä mies kenen tuo yritys on, muistutti pitkälti kuvaa, jonka olin aiemmin veneessä nähnyt, niin mainitsin kumppanille asiasta, että onko tämä tyyppi yksi kenet hän treffasi kertaalleen meidän off-aikana.
Hän ei itse osannut suoraan siihen mitään, koska oli hämmentynyt, koska seurannut vain firmaa, eikä henkilöä, joten ei vastannut heti oikeastaan mitään, vaan puhe ajautui toisaalle.
Sittemmin seuraavana päivänä kysyin asiasta uudelleen, jolloin tuli ilmi, että tämä kalju-parrakas kaveri kenen yrityksestä oli kyse, niin tosiaan oli ollut mätsi/treffi tuolloin off-aikana ja hän ei tosiaan ollut tarkoituksella seurannut tyyppiä, vaan hänen yritystään (tykännyt pariin otteeseen kyllä tyypin omakuvasta firman ig:llä). Tästä johtuen kysyin kumppaniltani, että onko ollut hänen kanssaan tekemisissä sen off-hetken yhden kerran treffien jälkeen (viime helmikuussa), johon hän vastasi että ei, mutta nyt juurikin muutama päivä sitten tuli tuntetamattomasta numerosta viesti: "onnea uudesta duunista" ja hän oli ottanut numerosta selvää ja se oli osoittaunut tuoksi mieheksi.
Että tällaistakin elämä joskus on... Mä näin veneessä jostain syystä harhojani, eli hän ei ollut jaellut mitään mediaa tälle kaljulle-parrakkaalle, vaan oli vain kertaalleen treffannut talvella ja sen lisäksi nyt sai viestin "onnea duunista" ja asiasta seurasi tuollainen läpikäynti..

1

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä vain jaksaa ihmetyttää nämä onoff suhteilijat. Myrskyisät wtf suhteet vie vain turhia vuosia elämästäsi.
      Tuoko se sitten jonkinlaista euforiaa kun ollaan jatkuvasti rikkinäisessä veneessä ja hetken on auvoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe