Pitäisiköhän tämmöisille tapauksille järjestää jonkinlaisia terapiallisia eheytyshoitoja?
https://yle.fi/uutiset/3-12588794
Natsipojat eheytyshoitoon?
10
53
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä pitäisi…
- Anonyymi
Voihan sitä kokeilla, mutta en tiedä paljonko siitä mahtaisi olla hyötyä. Jotain kuitenkin on selvästi päässä vialla. Ajattelun ja mielipiteen vapaus on eri asia, kuin toisten ihmisten vahingoittaminen,
- Anonyymi
Mistä pitäisi eheytyä?
Natsismi on luonnollista. - Anonyymi
hienoja miehiä.. lisää kun olisi tuollaisia niin ei feministit veis tätä maata hunningolle
- Anonyymi
Nuo vetävät suvakkeja turpaan. Vaikea on minunkin tuomita.
'Eheytyshoito' perustuu luuloon, että rikollisuus johtuu 'rikkinäisyydestä'. Psykologistista kuvittelua. Ei mitään hoitotuloksia. Oikeakaan tieto ei johda hoitotuloksiin. 🌹👀
- Anonyymi
Älkääs hätäilkö ,Putinhan tulee vapauttamaan Suomen natseista kun Ukrainan kiireiltään ehtii.
- Anonyymi
Nii, Kristilliset siitä eheytyshoidosta touhaavat.. Olj sitä "ehheytyshoitoa" (nuin 1934-1945 Saksa, Ruotsi, olj siinä muitakkii sivistysvaltijoita mukana, osa vuan ei taho muistaa ommoo ossuuttaa..) ennennii, ties mille porukalle, vuan eipä kelevannut silloinkkaa, eikä varsinkaan Ameeriikan ukkoloille, piloille men sekkii.
- Anonyymi
Venäjähän niitä eheytyshoitoleirejä noille järjestää, eurooppa tuntuu siitäkin kitisevän :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Eikö he halua et he kaivavat yhdessä joukkomonttunsa ja sit he montunreunalle seisomaan ja pam ja kaivinkone täytää montun mut miksi köyhiä täytyy pahoinpidellä ei meitä köyhiä paljon ole ei ole kivaa kuulua vähemmistöön olla köyhä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482