tietääkö joku paljonko sterilisaatio maksaa tavallisessa sairaalassa.ei siis yksityisellä vastaanotolla?
paljonko sterilisaatio maksaa?
16
14913
Vastaukset
- huipati
Naiselle sterilisaatio tehdään poliklinisesti, eli toimenpide maksaa ko sairaalan poliklinikkamaksun verran.
- toinen
Polimaksu sterilisaatiosta meitillä on 72 euroo...
- Kirk
Ota huomioon, että joudut leikkausjonoon. Leikkausjono voi olla parista viikosta puoleen vuoteen. Yksityiselle pääset heti.
Leikkauksen jälkeen n. 1kk otetaan eka spermanäyte, että onko siittiöitä lastissa ja siitä väh. parin kuukauden kuluttua toinen näyte, ettei piuhat ole kasvaneet takaisin yhteen.- näin mulle
et mä en ainakaan ollu leikkausjonossa, vaan sterilisaatioita tehdään tässä kyseisessä sairaalassa joka kuun toinen tiistai. Ja makso 72€, eli pkl. maksun verran
- tau
toki joutuu jonottamaan, mutta säästää myöskin yli 2000 euroa... Ja sitä paitti suomessa nainen joutuu joka tapauksessa odottamaan 30 - vuotta, eli ei siinä yks puol vuotta tunnu missään!!!
- suu auki
mitä ihmeen näytteitä muka otetaan?en ole ikinä kuullukkaan....
- Hoitsu......
suu auki kirjoitti:
mitä ihmeen näytteitä muka otetaan?en ole ikinä kuullukkaan....
tarkoittaa vasektomiaa, alkuperäinen kysyy naisen sterilisaatioista.
Se kun on (onneksi) molemmille osapuolille mahdollinen toimenpide. - melkonen
näin mulle kirjoitti:
et mä en ainakaan ollu leikkausjonossa, vaan sterilisaatioita tehdään tässä kyseisessä sairaalassa joka kuun toinen tiistai. Ja makso 72€, eli pkl. maksun verran
pkl maksu. Onks tosi kans?:O
- huomannut
melkonen kirjoitti:
pkl maksu. Onks tosi kans?:O
Näyttää olevan nykyinen päiväkirurgisen toimen piteen vakio maksu tuo 72 egee. Taitaa sisältää myös sen ennakkotutkimisen ja labrakokeet jne. Laskuttavat nyt vaan kaiken yhellä kertaa ja samalla nostivat vähän hintoja. Viime vuonna taisi olla ennakkokäynti 26 € ja itse toimenpide 22 €.
- sterilisaatio
Jäi vähän epäselväksi, oliko kyseessä naisen vai miehen st...
Itse (nainen) hommasin lähetteen syksyllä -03 yksityispuolen gyneltä kunnalliseen sterilisaatioon, joka tehtiin noin vuoden jonottamisen jälkeen, lokakuussa -04. Hinta oli 75€, johon sitten taisi sisältyä yksi puhelu (hakijalle). Toimenpide tehtiin Kätilöopistolla.
Miesten puolella jonot lienevät puolta lyhyemmät, luulempa, että hintakin on pienempi, sillä nukutusta ym. ei tarvita. Naisten sterilisaatio tehdään tähystysleikkauksena nukutuksessa.- Hoitsu...
miehille tehtäessä se on helpompi, siis toipuminen ym.
- solmussa
Hoitsu... kirjoitti:
miehille tehtäessä se on helpompi, siis toipuminen ym.
hinta oli 22€ aikaa meni n.puoli tuntia.hieman munille potkittu olo,mutta buranaa huuleen.:)
- miespuolinen
Meinaatko että miehet leikattaisiin puuduttamatta kun ei tarvi nukutusta ym.? Kyllä se vaan on molemmille sama maksu 72 € nykyään ja miehetkin puudutetaan joko nukuttamalla tai muuten.
- hhh
72 euroa.
- Ohi on
Miehillä jonotusaika vasektomiaan n. 2 vuotta julkisella puolella ja poliklinikkamaksulla selviää, n. 30 EUR. Yksityiselle pääsee about heti. Ei nukuteta, vain paikallispuudutus ja homma kestää 15-20min. Helppo homma. Munille potkittu olo kuvaa hyvin olotilaa ja nyytit turpoo, mutta helpottaa 1-2 vkon kuluttua.
- vesmies74
Maksoi 80 euroa, ei nukutettu vaan puudutettiin. Jonotusaika 2 kk julkisella. Paikat kipeät pari päivää ja samana päivänä jo töissä. Paljon järkevämpää kuin naiselle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911661
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1831254Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799