Oletteko muka ottaneet

Anonyymi

Korona rokotteen. Kauanko luulette elävänne vielä?

51

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kaksi (2). En tiedä, ihminen voi kuolla ihan koska tahansa, naps vaan. Ihan ilman koronaa tai rokotettakin.

• Anonyymi

,orördy'mio jsddis msodyrm ksölsåsööp lpdls kompuroivat keskenään mutta eivät niin loukkaannnu kovin pahasti kuitenkaan

• Tottahan toki, jo kolmesti olen käynyt piikitettävänä.
      Kauanko luulen eläväni? No enpä tiedä, ilmeisesti keskiarvon mukaan pitäisi sätkiä jonnekin 78 asti, mutta kyllä mulle vähempikin riittäisi ihan hyvin.

• Anonyymi

Heh. Me ysärillä bilettäneet olemme jo ohittaneet puolivälin. Itsehän olen todistetusti keski-ikäinen.

Lehdessä luki mönkkäriturman jälkeen: keski-ikäinen mies...

Riskiryhmään kuuluvana diapeetikkona olen saanut jo 4 piikkiä. Neljäs oli tosin vain ½ annosta Modernaa.

Aloittajalle voin todeta, että pelkosi ja tietämättömyytesi ei saa ketään omilla aivoilla ajattelevaa käymättä rokotuksessa.

Tämä on sotaa virusta vastaan ja rokote kieltäytyjät ovat käpykaartilaisia, sekä pelkureita.

• Kolme olen ottanut, ja neljännen otan, jos ja kun saan. Odotan eläväni vielä 30-40v, ja pidempään kuin iso osa rokotevastaisista.

Naisten elinajan odote on 84v ja joskus kun laskin laskurilla mikä ottaa huomioon isovanhempien iän, painon, pituuden, isovanhempien sairaudet, liikuntatottumukset yms, sain arvion 86v. Omat mummit on elänyt 86v ja 90v ja omat vanhemmat on suht. terveitä vielä yli 75v.

• tai voi aika olla yli 40v myös jäljellä. Mistä sitä tietää.

• Anonyymi

Kolme rokotetta olen ottanut. Elämästä ja kuolemasta ei tiedä. Todennäköisesti elän aika vanhaksi, jos luoja suo.

• Anonyymi

En ensimmäistäkään enkä ota ja olen elämäni kunnossa, ei ole plörönää näkynyt, missä lie luuraa?? Sen sijaan tuttu hautasi juuri appensa, sen jälkeen puolisonsa sisaren puolison, molemmat saaneet piikkejä 2-3, syövät ilmaantuivat yhtäkkiä yllättäen ja molemmat vainaita puol vuotta diagnoosista. Olin kaverilla kylässä kesällä, hänen yläkerran naapuri kuukahti huusholliinsa aivoverenvuotoon, terve hoikka 6kymppinen nainen, piikkejä 3, naapuritalon rouvalla piikkejä 2 ja nyt mätänee toinen jalka ja tasapaino mennyt, tämän kaverin omilla vanhemmilla piikkejä 2, isällä hoidetaan nyt virtsarakkosyöpää ja äitiparka on menettämässä keuhkonsa. Entäs nämä urheilijanuorukaiset joita nyt on kaatuillut kentille, kuka jäi henkiin kuka ei, uusi normaali? Näino. Sitten nämä kotimaiset piikkipromoajat: Klamydia kunnes oma rumpali nyykähti kesken keikan patterinsa ääreen, sen jälkeen katos piikkihehkutus iigeestä, Riku Nieminen haukkui piikittömät kunnes SAI ITSE SYDÄNOIREET FUTISKENTÄLLÄ JA SAIRAALAAN! Panu Rajalan vaimo kuoli yllättäen aivoverenvuotoon, Eija Ahvo kyseli ekan piikin jälkeen facessaan että onko piikki vaikuttanut muilla äänirekisteriin… ja lista jatkuu.

• Anonyymi

Ainiin, Linnanahteen kaljupää oli just päivystyksessä ’tsekkaamassa kuntoaan’ 🤣just niin, sinne vaan mennään, päivystykseen ’tarkistelemaan’ huvikseen🤣

• Anonyymi

Kun suurin osa ihmisistä on ottaneet rokotteet, niin tietysti rokotevastaiset ihmiset kyselee heti kun joku kuolee, että onko ottanut rokotteita ja tekee omat johtopäätöksensä. Todennäköinen vastaus on tietysti että on, koska suurin osa on ottanut 😅 Ei se siltikään tarkoita, että rokotteella olisi tekemistä kuoleman kanssa. Ja kummasti rokotevastainen sitten ohittaa ne kuolemantapaukset, joissa rokotetta ei ole otettu. Nooo, se oli luonnollinen kuolema.🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun suurin osa ihmisistä on ottaneet rokotteet, niin tietysti rokotevastaiset ihmiset kyselee heti kun joku kuolee, että onko ottanut rokotteita ja tekee omat johtopäätöksensä. Todennäköinen vastaus on tietysti että on, koska suurin osa on ottanut 😅 Ei se siltikään tarkoita, että rokotteella olisi tekemistä kuoleman kanssa. Ja kummasti rokotevastainen sitten ohittaa ne kuolemantapaukset, joissa rokotetta ei ole otettu. Nooo, se oli luonnollinen kuolema.🙄

Kuolintilastot ovat nousseet ja niitä ovat nostamassa nämä ’luonnottomat’ kuolemat. Sairaaloista ja hautaustoimistoista kuuluu kun ei tilat riitä enää ruumismäärille. Körönshotit vammauttavat ja tappavat, sitä on turha enää kieltää kenenkään. Mulle sinänsä aivan sama, useamman piikin ottanut melkein ansaitseekin kuolla, onpahan idiootteja vähemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolintilastot ovat nousseet ja niitä ovat nostamassa nämä ’luonnottomat’ kuolemat. Sairaaloista ja hautaustoimistoista kuuluu kun ei tilat riitä enää ruumismäärille. Körönshotit vammauttavat ja tappavat, sitä on turha enää kieltää kenenkään. Mulle sinänsä aivan sama, useamman piikin ottanut melkein ansaitseekin kuolla, onpahan idiootteja vähemmän.

Suomessa on tosiaan valtavaa ylikuolleisuutta, joka ei alkanut koronasta vaan rokotuksen aloittamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolintilastoissa näkyy hoitovelka.Vaikka syöpä kehittyy vuosia, ja pääsee pahemmaksi kun hiiteen ei hakeuduta tai päästä riittävän ajoissa. Jos kotona aiheuttaisi syöpää, sitä ei millään näkyisi vielä vaan vasta vuosien päästä ja luultavasti ympäristösi on iässä, jossa sairastuminen on tyypillistä.

Jos on yhtään älyä, ymmärtää, että syy ja seuraus pitää todentaa ja myös katsoa kuolin syytä. Jos piikin saatua jää auton alle tai hyppää katolta, ei silloinkaan syy ole rokotuksessa! Ja myös olla lääketieteellinen ymmärrys siitä, että rokotus lisää veritulppien mahdollisuutta, mutta vähemmän kuin vaikka ehkäisypillerit tai sairastettu korona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolintilastoissa näkyy hoitovelka.Vaikka syöpä kehittyy vuosia, ja pääsee pahemmaksi kun hiiteen ei hakeuduta tai päästä riittävän ajoissa. Jos kotona aiheuttaisi syöpää, sitä ei millään näkyisi vielä vaan vasta vuosien päästä ja luultavasti ympäristösi on iässä, jossa sairastuminen on tyypillistä.

Jos on yhtään älyä, ymmärtää, että syy ja seuraus pitää todentaa ja myös katsoa kuolin syytä. Jos piikin saatua jää auton alle tai hyppää katolta, ei silloinkaan syy ole rokotuksessa! Ja myös olla lääketieteellinen ymmärrys siitä, että rokotus lisää veritulppien mahdollisuutta, mutta vähemmän kuin vaikka ehkäisypillerit tai sairastettu korona.

Ei mene noin, sillä ensiavut on tukossa. Siellä on niitä yllättäviä sydänkohtauksia, jatkuvia yllättäviä ruusuja yms. Hoitovelka näkyy eri tavalla.

Maratonilla oli just 2 sydänkohtausta. Nämä urheilijoiden järkyttävät tapahtumat viittaavat vahvasti rokotteeseen koska kaikkein terveimmästä päästä lähtee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mene noin, sillä ensiavut on tukossa. Siellä on niitä yllättäviä sydänkohtauksia, jatkuvia yllättäviä ruusuja yms. Hoitovelka näkyy eri tavalla.

Maratonilla oli just 2 sydänkohtausta. Nämä urheilijoiden järkyttävät tapahtumat viittaavat vahvasti rokotteeseen koska kaikkein terveimmästä päästä lähtee.

Ja sä ajattelet maratoonareiden olevan "terveimmästä päästä"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sä ajattelet maratoonareiden olevan "terveimmästä päästä"?

No ei ennen ollut tällaista tässä mittakaavassa että ammattiurheilijat saa jatkuvasti sydäreitä kesken suorituksen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ennen ollut tällaista tässä mittakaavassa että ammattiurheilijat saa jatkuvasti sydäreitä kesken suorituksen!

Ja noille isoille maratoneille osallistujat ovat sinusta rajastaan ammattiurheilijoita? Kai sä olet tietoinen, että valtaosaan niistä voi osallistua käytännössä kuka tahansa? Ammattiurheilijoista monet kyllä harjottelevat lääkärien valvonnassa, mutta eivät ihan kaikki heistäkään, harrastelijoista hyvin harva. Maratonit ovat muotia tällä hetkellä ja kaikenlainen muukin äärimmäisyysurheilu. Ei siinä pumpussa isoa vikaa tarvitse olla, että se voi joku kaunis päivä leikata kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja noille isoille maratoneille osallistujat ovat sinusta rajastaan ammattiurheilijoita? Kai sä olet tietoinen, että valtaosaan niistä voi osallistua käytännössä kuka tahansa? Ammattiurheilijoista monet kyllä harjottelevat lääkärien valvonnassa, mutta eivät ihan kaikki heistäkään, harrastelijoista hyvin harva. Maratonit ovat muotia tällä hetkellä ja kaikenlainen muukin äärimmäisyysurheilu. Ei siinä pumpussa isoa vikaa tarvitse olla, että se voi joku kaunis päivä leikata kiinni.

Miksei ennen ollut samoin? Jalkapallo on toinen, jossa noita kupsahtaa nyt.

Maratonille ei osallistu kuin hyväkuntoiset. Siinähän pitää painaa jotain 40 km. Eri asia ne tyttöjen lenkit ja naisten kympit.

• "Sen sijaan tuttu hautasi juuri appensa, sen jälkeen puolisonsa sisaren puolison, molemmat saaneet piikkejä 2-3, syövät ilmaantuivat yhtäkkiä yllättäen ja molemmat vainaita puol vuotta diagnoosista. "

AI pahus ne eivät olleetkaan tehneet mitään muuta tuon puolen vuoden aikana tai sitä ennen.

Eivät olleet syöneet juoneet tai ulkoilleet, tehneet töitä tai nukkuneet tai valvoneet. Näin vooidaan varmasti sanoa, etteivt syövät eivät olisi voineet ilmaantua mistään muualta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei ennen ollut samoin? Jalkapallo on toinen, jossa noita kupsahtaa nyt.

Maratonille ei osallistu kuin hyväkuntoiset. Siinähän pitää painaa jotain 40 km. Eri asia ne tyttöjen lenkit ja naisten kympit.

Monilla maratooneilla näkyy kyllä ihan reilusti ylipainoisiakin ihmisiä. Menepä joskus katselemaan ihan itse, äläkä vain kuvittele.

• Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

"Sen sijaan tuttu hautasi juuri appensa, sen jälkeen puolisonsa sisaren puolison, molemmat saaneet piikkejä 2-3, syövät ilmaantuivat yhtäkkiä yllättäen ja molemmat vainaita puol vuotta diagnoosista. "

AI pahus ne eivät olleetkaan tehneet mitään muuta tuon puolen vuoden aikana tai sitä ennen.

Eivät olleet syöneet juoneet tai ulkoilleet, tehneet töitä tai nukkuneet tai valvoneet. Näin vooidaan varmasti sanoa, etteivt syövät eivät olisi voineet ilmaantua mistään muualta.

Miten on mahdollista, että ihmisiä on kuollut mm. syöpiin jo ennen koko koronaa (ja koronarokotetta)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monilla maratooneilla näkyy kyllä ihan reilusti ylipainoisiakin ihmisiä. Menepä joskus katselemaan ihan itse, äläkä vain kuvittele.

Onko ne ammattijalkapalloilijat myös ylipainoisia?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko ne ammattijalkapalloilijat myös ylipainoisia?

Tarkoitatko, että meidän pitäisi ruveta todistamaan, että meidän selväpäisten pitäisi ruveta todistelemaan, ettei kaikki koronarokotteiden jälkeen tapahtuneet kuolemat johtuneet koronarokotteesta.

Hörhöt yrittää tehdä todistustaakasta käänteisen ja vielä moninkertaisen. Ei riitä, jos paikalliset terveysviranomaiset tutkivat asian, vaan Suomessakin asia pitäisi tutkia.

Ei se niin mene hörhöt. Teidän pitäisi todistaa, että ihminen kuoli koronarokotteeseen ja sitähän te ette pysty tekemään.

• Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

Tarkoitatko, että meidän pitäisi ruveta todistamaan, että meidän selväpäisten pitäisi ruveta todistelemaan, ettei kaikki koronarokotteiden jälkeen tapahtuneet kuolemat johtuneet koronarokotteesta.

Hörhöt yrittää tehdä todistustaakasta käänteisen ja vielä moninkertaisen. Ei riitä, jos paikalliset terveysviranomaiset tutkivat asian, vaan Suomessakin asia pitäisi tutkia.

Ei se niin mene hörhöt. Teidän pitäisi todistaa, että ihminen kuoli koronarokotteeseen ja sitähän te ette pysty tekemään.

Voi voi. On se jo todistettu montakin kertaa kun vakuutusyhtiö on joutunut maksamaan korvauksen koronarokotteeseen kuolleen omaisille. Se ettet sä tiedä näistä ei merkitse samaa kuin että sitä ei ole tapahtunut.

• Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

Esim 48-vuotias muusikko Lord Zion kuoli kiistatta koronarokotteeseen ja vaimolle maksettiin 120 tonnia kun niillä oli vakuutus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim 48-vuotias muusikko Lord Zion kuoli kiistatta koronarokotteeseen ja vaimolle maksettiin 120 tonnia kun niillä oli vakuutus.

Kyllä pitää ihmisen olla aivan vitun sairas päästään jos yrittää pakottaa tai painostaa ihmisiä ottamaan jotain mikä on tappanut edes yhden ihmisen.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi voi. On se jo todistettu montakin kertaa kun vakuutusyhtiö on joutunut maksamaan korvauksen koronarokotteeseen kuolleen omaisille. Se ettet sä tiedä näistä ei merkitse samaa kuin että sitä ei ole tapahtunut.

Laitapa minulle ne tapaukset, joilla on merkitystä väestötasolla.

Tottakai koronarokotteeseenkin voi kuolla hauras monisairas ihminen esimerkiksi rokotteen nostamaan kuumeeseen. Suomessakin käytiin keskustelua, annetaanko esimerkiksi syövän heikentämälle ihmiselle koronarokotetta ja päädyttiin, että hoitava lääkäri yhdessä omaisten kanssa päättää.

Varmasti tällaisia tapauksia on tuhansia, mutta jos hyödyt mitataan satojen miljoonien ihmisten pelastumisena, ei valinta ole vaikea.

• Anonyymi kirjoitti:

Vs miljardit rokotetut ja sadat miljoonat pelastetut.

Tuo on tunnettu sivuvaikutus AZ: n rokotteella joka toteutuu todella harvojen kohdalla. Suomessakin taisi olla muutama tapaus, mutta se ei poista faktaa, että rokotteesta ei olisi väestötasolla hyötyä.

• Anonyymi

7 vuotta, sitten lähtee huoku.

Ajallisesti täsmämäärä

• Anonyymi

Kaksi olen ottanut ja kai se kolmas pitäsi kohta käydä ottamassa. Elämästä en tiedä. Saatanhan mä jäädä vaikka bussin alle huomenna. Jos se edellinen rokote vaikka teki musta magneettisen ja se bussi siksi jyrää mut.

• Anonyymi

Ai no toi selittää miksi kaikki ne kivat toiminnot lakkasivat. Mun päässä ei ole piipannut ja surrissut viestiä pitkään aikaan. Täytyykin pian käydä hakemassa se uusi siru.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai no toi selittää miksi kaikki ne kivat toiminnot lakkasivat. Mun päässä ei ole piipannut ja surrissut viestiä pitkään aikaan. Täytyykin pian käydä hakemassa se uusi siru.

😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksihän se viestini poistettiin? Ei siinä ollut mitään sääntöjen vastaista.

Sen sijaan monet selkeästi sääntöjen vastaiset pysyvät poistopyynnöistä huolimatta.

Kyllä huomaa, että moderointi on ps:n omistuksessa oleva firma.

>simiti<

• Anonyymi

VIEMME tuuhkann . vapauudunne popoudummeeme.

• Kolme rokotusta ja nyt olen saanut koronan. Kuka sitä elinpäiviään tietää? Jatkoajalla jokatapauksessa muutenkin.

• Anonyymi

Eilen sain/hain neljännen rokotteen. Olen kyĺlä pahasti pettynyt, koska internetin keskustelupalstojen mukaan jo ensimmäinen piikki piti olla kuolemaksi.

• Anonyymi

Kyllä vain, kolmen sarja otettuna. Nyt ikää 43 vuotta, ja vähintään toinen samanmoinen pätkä menis kepeästi. Eipä sitä itse silti voi tietää tai päättää. Koronarokote sitä ei kuitenkaan heilauta suuntaan tai toiseen.

• Anonyymi

Pidempään kuin te myrkkypiikeistä höpöttävät ääliöt.

• Anonyymi

Otan ehdottomasti. Kolme jo otettu. Ei ongelmia. En ole mikään hörhö.

• Anonyymi

Tänä aamunako

Mullakin on hellyysvajaus

Täytyy mennä mettään

• Anonyymi

Kolme on otettu ja täytyy kehua sitä 5G sirua, jonka sain toisen rokotteen mukana. Puhelimessa on jatkuvasti täydet tolpat ja sellaista bunkkeria ei löydy jossa kuuluvuus lakkaisi, tai edes heikkenisi 👍 Entäs se netin nopeus…Voi hyvä Sylvi, en paremmin sano! 🙆‍♂️ En ehdi edes selainta avata kun sivut ovat jo ladattuna.

-Palstahessu

• Anonyymi

Hauskasti on noiden salaliitto teoreetikoiden typerät jutut kääntyneet yleiseksi vitsiksi.

• Anonyymi

4 rokotusta mulla ja muna on seissyt viimestä piikistä lähtien, että se siitä rokotuksen impotenttiydestä...buaaahhhh

• Anonyymi

Minä olen ottanut kolme ja vielä olen elossa.

Mikäs musiikki nyt aamulla mielessä oli joo Liisa Tynyrintekijä eli Alice Cooper, tämä levykin Trash on peräti LP:nä tuo, sekin on tour video Alice Cooper Trashes the world, jonka ostin joltain jujalta helsingistä pienestä puodista.

Spark in the dark: https://www.youtube.com/watch?v=q7Esuw4ezJw

• Anonyymi

Voi olla tyttöjen mielestä paremminkin joku hauska törmäysjuttu

Jossain jalkapallossakin, mutta voi loukkaantua jotta tulee suusta verta.

• Anonyymi

- olen

- noin 50 vuotta

• Anonyymi

Ainuttakaan rokotetta en ole ottanut. Maskia käytän ja tulen lopun elämääni käyttämään kaupassa käydessäni.
      Kerran kävin kaupassa ilman maskia, kun oli niin kuuma ilma, että maski hikoilutti.
      Koko ajan oli painostava tunne, että nyt se koronatartunta vaanii ja sairastuu koronaan.
      Reilu puoli vuotta sitten oli muutaman päivän ajan sellainen vetämätön olo, jollaista ei ole koskaan ollut, liekö sitten ollut korona, tiedä sitten.
      Missään tilaisuuksissa en tule käymään enää koskaan, koska siellä on aina riski saada korona tartunta, eikä siellä jaksa maksi päässä yksin olla, kun maskin kanssa kaupassa juuri ja juuri jaksaa olla ja maksi pois, kun kaupasta pääsee ulos.
      Samaa ulkoshengitys venttiiilimaksia käytän, en sitä roskiin heitä yhden kerran jälkeen.

• Anonyymi

Trollilla alkaa ilmeisesti loppua eväät, kun pitää tähän aiheeseen jälleen palata.

• Anonyymi

Mahdollisimman lyhyeen, kiitos kysymästä

• Anonyymi

En ole ottanut yhtäkään koronarokotetta (enkä muuten ota) eikä myöskään koronaa ole ollut. Siinäpä kaikille vähän miettimistä.

• Anonyymi

Olen ollut juhlissa, festareilla jne. Arkena käytän maskia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3163
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      242
      2039
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1956
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1654
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1406
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1264
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1028
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      986
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      986
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      927
    Aihe