Mikä miehiä vaivaa

Anonyymi

Siinäpä otsikko kerrakseen.
Olen eron jälkeen deittaillut muutamia, osa lopettaa kesken kaiken yhteyden pidon, vaikka vannottiin muuta. Toisen kanssa tässä pääsin sentään parisuhteeseen mutta loppui alle vuoden päästä. Mikä on mielenkiintoista että ei ollut enää kipinää?? Aluksi kehui mua jne ja alkoi tuntumaan hyvältä. Noh nyt sitten päätti suhteen tuosta vaan, vedoten tekosyihin. Mä en ymmärrä mikä mussa on luotaantyötävää ku muissa naisissa

13

967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omituista kyllä. Itse ainakin saan jo nopeasti käsityksen, että onko tästä henkilöstä jatkoon vai ei

    • Anonyymi

      Kyllä se on ihan nykypäivää, että yhtäkkiä vain ihmiset lopettaa yhteydenpidon. Jos syytä kysyt, saattaa sitten estää. Tai osa estää valmiiksi saamasta yhteyttä, eikä mitään oikeaa selitystä anna. Sellaista se nykypäivänä on tuo deittailu ja ihmissuhteet. Ei se vika vain miehissä ole. Naiset ihan yhtä lailla tuon pelin osaavat. Kun puhua ei enää osata.

    • Anonyymi

      Ei haluta sitoutua. Rakastetaan vaan ihastumisen tunnetta.Kun arki astuu kuvaan,sitä ei haluta kohdata.Ei haluta kiinty kehenkään.Toinen asia mikä nyky miehiä vaivaa kun ovat yli 55v aina tuonne pitkälti yli 70v.Eroneita leskiä. Kaljassa:Meinaavat naiset on vain sitä yhtä varten seksiä seksiä ilmaiseksi tyydyyttää heidän tarpeensa. Hakevat naista kävelyteiltä.Kerrostalo missä asuvat ja saman pihapiirin muiden talojen naisista yritää saada suhdetta!.Jos olettavat nainen ikään katsomatta asuu yksin ja on sinkku? Ei tarkoita on vapaata riistaa. Ei tarkoita on ilman suhdetta.Kaikki kun ei julista kerrostalon piha elämänsä suheitaan.Jättäkää naiset rauhaan kun samaa taloa asutte edes.Kukaan ei väkisin ala teidän patjaksi ja ei väkisin teihin ihastu tai rakastu.26.9.22. Itä-Helsinki

      • Anonyymi

        Yleistäminen on helppoa. Täällä yksi yli 55- v. mies. En ole koskaan harrastanut naapureiden kanssa flirttailua, mutta tuntunut saavan sitä flirttailua naisilta. En sano, että flirttailu olisi pahasta, mut itse ajattelen asioita pitemmälle, en halua hetken hurmaa vaan enemmän, että lämpenisin ja silloin pitää olla samaistumispintaa enemmän kuin vain naapuruus. Koskaan en ole ollut naapurin kanssa sillai, vaikka mahdollisuuksia siihen olisi ollut.

        Tosin en ole eronnut leski ja viina kiintiö on jo täyttynyt. Liikun paljon ja siksikin vaadin naisilta ehkä keskivertoa enemmän. Paljon täytyy tapahtua asioita, että lämpenisin tekemään aloitteita naisille. Onko toinen luottamuksen arvoinen, sillä on merkitystä itselle. Elämässä on onneksi paljon asioita, eikä suhteilu ole minulle se tärkein juttu, vaan oman terveyden ylläpito. Espoo.


    • Anonyymi

      Kyllä se on jokin ominaisuus ihmisessä jonka kts, olevan muuttumaton , usein naiset itse arvioivat miehiä liiaksi ja liian kriittisesti , ei semmonen tapaus juuri jaksa kiinnostaa .

    • Anonyymi

      minä lopetin viimeisen suhteen kun nainen ei ollut oikeasti kiinnostunut. ei halunnut muuttaa yhteen.

    • Anonyymi

      Tuskin mikään kyseiset miehet eivät vain lopulta välttämättä olleetkaan valmiita sitoutumaan kanssasi

    • Anonyymi

      Silloin kun tyttö on miehen (kaikkien) toiveiden täyttymys, menee mies vaikka läpi harmaan kiven saadakseen hänet (sänkyyn) ja pitääkseen hänet (omanaan "ikuisesti"). Silloin kun niin ei käy niin tyttö on jollain tavalla kelvoton (miehen mielestä).

      • Anonyymi

        Tyttö ja mies? Erm..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö ja mies? Erm..

        Mieluiten tyttö, hänestä kasvaa sitten neitokainen ja sitten neito. Käsite nainen viittaa minusta naispuoliseen henkilöön jolla on jo liian paljon ikää, täällä toisinaan käytetty käsite kurppa taitaa tarkoittaa sellaista, siis joka ei vielä kärsi vaihdevuosiaan mutta on kamalan lähellä sitä elämänkauttaan.


      • Anonyymi

        Tarkoitat että miehellä on vain valta valita.


    • Anonyymi

      Jos on useampi henkilö lopettanut yhteyden pidon nopeasti NIIN voiko olla mahdollista että omassa toimannassa olisi jotain korjattavaa? Jos on esim. paha olo ( kunhan spekuloin) suhteen päättymisen jäljiltä edelleen niin sitä helposti siirtää vissiin niitä tunnetiloja muihin ihmisiin. Ja miten muita ihmisiä kohtelee, jos kuulee paljon että on kiva, kaunis/komea, fiksu, ym. niin nousee helposti hattuun- sitä alkaa sitten kohtelemaan muita "seuraesineinä " joille itse on jokin taivaan lahja...

      Vastaavasti voi olla vaan huonoa tuuria jos on tullut vastaan monta ihmistä joiden kanssa ei vaan lopulta synkkaa. Itselleni muodostunut se käsitys että tosi harva oikeastaan edes osaa seurustella tai olla ainakaan oikeasti kärsivällinen sen suhteen, miten asiat etenevät. Tapailu, tutustuminen ym. on muuttunut liukuhihnapeliksi/ helvetilliseksi lihatiskinäyttelyksi missä seuranukeille valitaan tinderin valikosta paras ulkonäkö, myös "myyntipuhe" ratkaisee. Jos vaikutusta ei tule ekan vartin jälkeen niin lempataan ja uusi tilalle.

      Itse voin suoraan sanoa etten noilla lähtökohdilla enää edes yritä. Lisäksi voin rehellisesti sanoa ettei mulla ole harmainta aavistustakaan mitä helvettiä edes elämältä tai kumppaniltani haluaisin. Olen melko itseni kanssa viihtyvä( ehkä itseriiittoinenkin) persoona ja kun sen tiedostan niin en tarkoituksella vie muilta alkaa. Ystäviä löytyy , silloin tällöin joku koittaa lähestyä tai ystävä parittaa jollekin- kun selitän tilanteen niin kavereiksi jäädään ja asiat säilyy kivoina kaikille.

      Eli vaihtoehtoja on monia, syy voi olla itsessä, muissa, kummassakin tai ihan vaan siinä että nykyään kaikki tapahtuu niin helvetin nopeasti ym. ettei moni oikeasti tiedä mitä minkäkinlaiselta suhteelta haluaa. MONIKOHAN loppujen lopuksi tietää omia arvojaan, mitä haluaa ja millainen persoona itse on- ennen kun ihmettelee muiden toimintaa ja miksi asiat menee vituilleen.

    • Anonyymi

      Kyllä ne osaavat ghostata naisetkin.

      Kuukausia soitellaan ja viestitellään ja sitten yhtäkkiä sinne katosi....

      Arvasin kyllä kun aina oli "kiire" kun ehdotin livetapaamista.

      Tällaiseksi on maailma mennyt.
      No, panemaan pääsee kyllä mutta oikean suhteen löytäminen se vasta vaikeaa on.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe