Olen 32-vuotias nainen. Mulla on pitkät hyväkuntoiset hiukset, eikä niitä kai lähde mahdottoman paljon. Mutta toiselta ohimolta (!?) on lähtenyt hiusraja karkaamaan.
Olen miettinyt, joutuisiko tuo puoli kovemmalle rasitukselle - ei. Rauta ja ferritiini ok. Onko kohtalontovereita, apua, neuvoja, kokemuksia?
Auttaako hiuslisäravinteet? Joku muu aine, shampoo? Sinkkilisä on jo käytössä ja kynnet voi mainiosti.
Tämä on varmaan perinnöllistä, mutta silti erittäin ketuttavaa. Kiitos paljon etukäteen vinkeistä!
Ohimolla hiusraja pakenee! Aa-puu-va!
3
368
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ole kohtalontovereita?
- Anonyymi
Onko muita oireita. Hirsutismi on ylimääräisten karvojen kasvua esim. kasvoihin, mutta siihen liittyy myös hiusten lähtöä. Eli tulee naiseen miehisiä piirteitä.
Toinen on liiallinen stressi. Se ei ihan täsmää, kun siinä lähtee hiuksia koko päästä.
Samoin käy jos on vitamiinin puutetta tai käsittelee hiuksia väärin, koko hiusten alue sairastuu.
Pälvikalju voisi sopia jos hiuksia lähtee vain yhdestä kohdasta.
Perinnöllisyyteen oletkin jo perehtynyt. Erkoinen sys sekin jos hiustenlähtöä vain toiselta ohimolta. - Anonyymi
Ysttäväni mies kaljuntui koko päälaki tuon ikäisenä.Osti aina tupeen joka istui hyvin ja sitä saatoi käytää saunassa kuin uimassa Turkin lomalta. Aikanaan tupeen hiukset irtosI. 2021 KESÄ MENI 1KK.Turkin lomalle.Maksoi siellä 1200e. siloin niskasta hiukset koko päälakeen ja se onnistui.Kaljuus pois Mieht ja naiset eivät puhu ei kerro käyvät myös Talina Hius tuhenukset pidenykset kunin Kylpylät Virossa joissa halvalla kaikki mahdolinen kauneuteen lityvät hoidot.Rypyihni pistokset ymm.Ihailemme monesti Aasian maiden naisten tai miesten paksuja hiuksia kuin kauneutta tai hoikuuta.Käytävät halpoja hoitoja kotimaansa lomilaan.Oli kyse nenän muotoilu,kasvot tai hiukset tai vaaralinen rasvaimu.Kaiki ei suinkaan ole luomua mitä silmä näkee.ON VAIN TABU JOSTA EI PUHUTA.Iseltäni tressin takia hiukset lähtee .Tresin ja surun. Kun sitä on vuosia ,syö myös vain nälkäänsä jotain.Eli hivenaine ja ravinon putostilat.Vaikka asian tietää ei osaa korjata sitä surussaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1532561Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy232240Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1962122Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82551618Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1381337Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861194Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021148Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17962- 84937
Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45920