Persentain biisiketju

PV:n toiveesta. Taidan kyllä ite hiipiä kohta nukkumaan, mutta eipä täällä meikäläistä kaivatakaan.

Laitan hiukan raskassoutuisemman alkuun, Putron Olet Puolisoni Nyt.
Unohtakaa lyriikat ja kuunnelkaa kuinka biisi rakennetaan, kerros kerrokselta. Jumankeuda että hienosti tuodaan kerros kerrokselta lisää soittimia kunnes ilmatila on täynnä ääntä biisin lopulla. Sairaan kaunis biisi.

https://www.youtube.com/watch?v=hw7Dg_QXlLg

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tuo on musiikillinen kriteeri niin eikö "Pieksämäen asemalla blues" ole sitten ihan ylimaallinen mestariteos.

    • Anonyymi

      Teeveestä tulee LaLa Land, hieno elokuva, näin senteeveestä Thaimaassa yksi ilta viime kuussa. Olin ruokamyrkytyksestä niin väsynyt etten jaksanu lähteä ulos, niin tuli katsottua.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minäkin tykkään Queenista, mutta tänään laitan tänne tämän lyhyen version Aerosmithin biisitsä Dream on, joka on mielestäni ihan yliupea! <3 Tämä nuori kaupanmyyjä tulkitsee sen niin hienosti, etten voi olla ihailematta.

        https://youtu.be/GTKOq6SxOis


    • Anonyymi
      • Jos on niin itteään täynnä, ettei muiden musiikkimaulla ole merkitystä, niin kannattaisi hakea hyvät lääkkeet ja pysyä ihan ittekseen kotosalla kuuntelemassa sitä täydellistä musiikkia. Tai ainakin opetella käytöstapoja, ennen kuin ilmestyy ihmisten ilmoille.

        Capisce?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jos on niin itteään täynnä, ettei muiden musiikkimaulla ole merkitystä, niin kannattaisi hakea hyvät lääkkeet ja pysyä ihan ittekseen kotosalla kuuntelemassa sitä täydellistä musiikkia. Tai ainakin opetella käytöstapoja, ennen kuin ilmestyy ihmisten ilmoille.

        Capisce?

        -sivusta
        Ehkä hän joutuukin kotonaan kuuntelemaan sitä. Miten on? :) En vaan löytänyt sanoja shaisseeni, mutta ehkä lopulta liiankin hyvin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -sivusta
        Ehkä hän joutuukin kotonaan kuuntelemaan sitä. Miten on? :) En vaan löytänyt sanoja shaisseeni, mutta ehkä lopulta liiankin hyvin...

        doh niin, saa vihata vapaasti ♥️ :) sitähän minäkin teen kääntäen, pus pus


    • Anonyymi

      Onko pakko itkettää perjantai-iltana kuulijoita? 😥 Pidän tästä tosi paljon, enkä olisi halunnut kuunnella tätä tänään. En koskaan, en milloinkaan, paitsi tätä ei voi olla kuuntelematta...

      • Ei ollut pakko, mutta tein niin silti. Rakastan sitä miten tuo biisi on rakennettu, se nousee ja nousee hiljalleen kunnes päättyy. Ja on, on se kauniskin, surullinen jos niin haluaa ajatella.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei ollut pakko, mutta tein niin silti. Rakastan sitä miten tuo biisi on rakennettu, se nousee ja nousee hiljalleen kunnes päättyy. Ja on, on se kauniskin, surullinen jos niin haluaa ajatella.

        Minusta se on järkyttävän surullinen ja yhtä aikaa valtavan vahva lopusta. Joskus olen sulkenut radion, etten kuulisi tuota, mutta eilen se vapautti jonkinlaisesta lamaantumiselta ja kyvyttömyydeltä ymmärtää mitä itse tunsin.

        t.sxth


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta se on järkyttävän surullinen ja yhtä aikaa valtavan vahva lopusta. Joskus olen sulkenut radion, etten kuulisi tuota, mutta eilen se vapautti jonkinlaisesta lamaantumiselta ja kyvyttömyydeltä ymmärtää mitä itse tunsin.

        t.sxth

        Se on surullinen koska se osuu sinne minne pitääkin. Mutta tapa jolla se biisi ja tarina rakentuvat, se millaisiin voimiin se kokonaisuus lopussa yltää on jotain uskomatonta.
        Tottahan tuo itsellekin muistuttaa vahvasti suuresta pettymyksestä, suhteesta jota itse pidin ns. hautaan asti -suhteena, mutta joka ei siihen ihan sitten yltänytkään. Se tekee kipeää ja niin sen pitääkin, se muistuttaa siitä mitä toivoi ja millaista on elämä.


    • Anonyymi
    • Kiitos. ☺️

      Poetseja.

      https://youtu.be/_RHap8fvka8

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2498
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1922
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1393
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1270
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1265
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      15
      1014
    Aihe