Oon nyt neljä päivää syöny 500-45kcal päivässä. Ekana päivänä meni melkee 500kcal, sit se määrä alko laskee ja eilen onnistuin syömään sen 45kcal. Nyt mun päivittäinen tavoite on maksimissaan 100kcal päivässä.
Liikun jonkin verran, päivittäin vähintään sen 10 000 askelta ja päälle harrastukset.
Aattelin alkuun et syön vaan yhen päivän vähä niukemmin, mut nyt mulle on tullu tietynlainen kalori kammo, iltasin oksennuttaa, aika usein huippaa ja tuntuu et ruoka hallitsee mun elämää.
Oon täs neljäs päivässä laihtunu 6.2kg, josta nyt varmaa vähintään 90% on nesteitä. Ei mul viel mitään pahoja ongelmia oo mut vähä huolestuttaa mihin tää on menossa.
Eilen aamul olin jo sillee et haluun lopettaa ku tää ei enää tunnu kauheen hyvältä, mut sit tajusin etten pystykkää lopettaa enää. Pelkään liikaa lihoamista ja kilokaloreita.
Ihan mitä tahansa ikinä teen, katon kaikki kalorit kaikista ruoista, punnitsen kaiken ja valehtelen jatkuvasti ihmisille et oon syöny, lähinnä vanhemmille, ei muita kiinnosta.
Tiiän kyl et pian tän painon laskeminen hidastuu huimasti ku ei oo enää niitä nesteitä ja keho pyrkii saamaan kaikki mahdolliset kilot takasin ja ylikin, ja se pelottaa mua kaikista eniten, koska silloin mulla ei oo enää juurikaan vaikutusvaltaa siihen heikon itsekurin vuoksi.
En tiiä mikä tän viestin idea oli, ehkä purkautua tai keskustelua aiheesta tai jotai vastaavaa :D
100 kcal päivässä
8
560
Vastaukset
- Anonyymi
Se on liian pieni määrä.Sopivampi määrä on 1200- 1500 kaloria päivässä.
Sekin pitää sitten tarkkaan ajatella mitä syö ja mihin aikaan.Itselläni toimii iltapainotteinen syönti.Aamulla ja päivällä syön hyvin kevyesti. - Anonyymi
Minuakin pelottaa aineenvaihdunnan hidastuminen ja kehon rappeutuminen ravinnon puutteesta.
Siksi yritän syödä vähintäin kehon perustarpeen mukaan, vaihdella kcal-saantia ja lisätä liikuntaa kehon muotoiluun.
Leikit nyt elämälläsi ja olemassaolollasi.
Tarvitset asiaintuntijoiden apua.
Täältä saat sitä harvoin. - Anonyymi
Syömällä se läski lähtee eikä olemalla syömättä,siinä katoaa vain lihakset ja tulee kaikenlaisia muitakin ongelmia kun keho ei saa tarpeeksi ravintoa..
- Anonyymi
Ei saa missään nimessä syödä 100-300 kaloria päivässä.Alaraja on vähintään 1500 kal.
Sillä laihtuu kuka vain 2-10 kiloa kuukaudessa riippuen lähtöpainosta. - Anonyymi
Laihduin 8kg alle kuukaudessa kun söin alle 500 kaloria päivässä (14v tyttö)
- Anonyymi
Voi hyvä lapsi, älä lähde tuolle polulle. Oma lapseni on sairastanut anorexiaa ja se on todella vakava tauti. Olet kasvavassa iässä ja kehosi tarvitsee kunnollista ja monipuolista ravintoa. Syömishäiriöihin saa maassamme melko huonosti apua kun tauti pahenee. Parantuminen vie pitkän ajan ja se koettelee niin fyysisesti kuin henkisesti potilasta ja koko perhettä.
- Anonyymi
Ei saa laihduttaa liian pienillä kaloreilla koska silloin laihtuu myös lihakset.
Ravinnossa PITÄÄ olla paljon proteenia ja rautaa,
kalorit miehillä 2200 ja naisilla 1800 päivässä.
Niillä määrillä laihtuu kuukaudessa 1-3 kiloa kuukaudessa riippuen liikunnan määrästä.- Anonyymi
elimistö rupee ns. säästöliekille ja sitten lihoo .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513