Miksi Hasse raivostui minulle?!

Anonyymi

Otin mömmöjä ja menin minun äidin Stinan ja hänen miehen Hassen luo syömän.

Ja mömmö päissä minä sitten keksin kysyä minun äidilttä kun hän aina vetoa sihen että hänellä ei ole raha.

Sanoin äidille että nyt me voidan olla vähän rehellisempiä toisille.

Ja otin minun lompakosta 350 markka ja sanoin minun äidille että katso minulla on 350 markka voitko sinä nyt näyttä ja sanoa rehellisesti että paljonko sinulla on sittä raha.

Ja hän ei sannonut mitä hän vain tuijotti minua eli oli tyhjä katse.

Sitten Hasse raivostui ja huusi suoran minulle ja sanoi että nyt lopetat nämä tyhmydet.

Miksi hän raivostui minulle onko heillä jotain salattava ja mikä se salattava asia on?

Onko se se että heillä molemilla on iso puskuri raha ja ne halua että minä en tiedä sittä?

Mitä minun pitä tehdä kun Hasse raivostu ja suttui pitkö minun pitä puolia ja suttua takasin ja sanoa että mitä vit*** te kusetatte minua?!

1

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanna säästä joka kk 500€ hän vois ainakin anta minulle 2000€ kun minulla on ne rahat niin tiukalla ei ole monta euroa tilillä ja jos hän ei suostu niin hän vois ainakin näyttä mitä hänellä on tilillä ja jos hän ei suostu niin häntä vois ainakin am*** hau******** niin hän ei ainakan pääse nauttiman niistä rahoista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      441
      2923
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      18
      2454
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2225
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      122
      1954
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      249
      1629
    6. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      208
      1274
    7. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1240
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1213
    9. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1205
    10. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      28
      1198
    Aihe