Oon 32-vuotias sinkkumies

Anonyymi

Kello käy, kello käy. Lopulta kuolen.

15

85

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska ajattelit täyttää 33 ?

      • Anonyymi

        Enköhän minä elä vielä vuosikymmeniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enköhän minä elä vielä vuosikymmeniä.

        32 vuotiaana?
        Näin arvelinkin.

        Sitä paitsi tuollaisen yli nelikymppisen ei kannata kauheasti enää laskea sen varaan että elää vielä vuosikymmeniä.


    • Voi kurja... Minä olen sinkkumies 49 eikä hetkenkään pelkoa etteikö naista löydy. Ja joo, lopulta kuolen, mikä on mahtavaa.

      • Anonyymi

        itse asiassa taidan itsekin pelätä että joku löytyis :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        itse asiassa taidan itsekin pelätä että joku löytyis :)

        Mitäs pelkäämistä siinä on? Joudut laittamaan itsesi 100% peliin, siinäpä se, ota se mahdollisuutena. Minua se ei pelota, nähty ja koettu, mielelläni koen taas kerran. Oppiipahan uuden ihmisen ja uudet metkut, se on vain piristävää.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mitäs pelkäämistä siinä on? Joudut laittamaan itsesi 100% peliin, siinäpä se, ota se mahdollisuutena. Minua se ei pelota, nähty ja koettu, mielelläni koen taas kerran. Oppiipahan uuden ihmisen ja uudet metkut, se on vain piristävää.

        Itteäni hirvittäis juuri ne uudet metkut. Jotenkin nämä vanhat tutut metkut on jo hallinnassa.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Itteäni hirvittäis juuri ne uudet metkut. Jotenkin nämä vanhat tutut metkut on jo hallinnassa.

        Nehän voi olla karseempia, kun nykyiset, ne uudet. 😬⚡


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nehän voi olla karseempia, kun nykyiset, ne uudet. 😬⚡

        No siksihän sitä yleensä vähän seurustellaan alkuun, että pikkasen saa tuntumaa mitä tuleman pitää. Ja voi vielä paniikissa juosta karkuun 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No siksihän sitä yleensä vähän seurustellaan alkuun, että pikkasen saa tuntumaa mitä tuleman pitää. Ja voi vielä paniikissa juosta karkuun 😂

        Ei mutta ensin se tarttee sinkku statuksen. 🤣


    • Anonyymi

      Naisten "hakemisessa" on sellainen juju, että jos nainen osoittaa mitään kiinnostusta, miehen on paras vain ottaa se nainen. Nainen voi nirsoilla, koska naisen tavaralle on aina tilausta.
      Mies ei voi nirsoilla, koska nirsoileva mies ei sitten myöskään nai.
      "Joka valkkaa ei nai".
      Kai tuon tinderistäkin jo opitte?
      Miehen pitää laittaa kaikille naisille että kiinnostaa, koska vain naisella on varaa valkata.
      Tosin luen ulos meidät YTM tyypit, jotka emme edes tinderissä ole.
      Riittää kun astumme portista ulos ja jo on naisia pysäyttelemässä autoillaan ja tarjoamassa kyytejä.

    • Kun viinamies aikansa yritti, niin nyt on sitten seuraava näköjään jankkaamassa kolmikymppisenä kuolemasta kun El Plan meni läpi 😂

      Mutta ei mene läpi. Mulla on suojelusenkelini #77 Dan Wheldon katsomassa perään, oikeassa elämässä Karalahti esikuvana, Alonso sielunkumppanina ja Vova sotkemassa asioita jotka ei lyhyellä aikavälillä osunne muhun mutta mun asioita kritisoinutta keskiluokkaa kohtaan kylläkin 😁 Ei tätä kaaosta voi missata, ja odotan suorastaan innolla millaista tulevaisuuden virtuaalinen kilpa-autoilutekniikka on Alonson iässä eli kohdallani 10 vuoden päästä. Ei tule meinaan ranskikset eikä todennäköisesti jo heidän lapsensa eli Pienet ranskalaiset™ pääsemään helpolla 😎😂

    • Anonyymi

      Kilttien miesten kelpaavuus ei tule parantumaan vuosisatoihin. Suomi on taantumassa. Romahdustilassa naiset valitsevat komean ja vahvan voittajamiehen, heillä ei ole mitään syytä tyytyä tylsään kilttikseen.

    • So not? Kaikki me kuollaan lopulta, mut eikai kiire ole sentään..

      https://youtu.be/NV-lQ1Gf56s

      Ja vaikka joku oottais jo mullan alla niin ei mennä ihan vielä,

    • Anonyymi

      Olet sinkku koska et ole juonut viinaa baareissa jossa naisia voisit tavata.
      Kello käy ja tulet yhä vanhemmaksi mutta vielä ehdit baareisa löytämään kumppanin.
      T: viinamies

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1837
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      234
      1494
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      254
      1018
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      915
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      805
    6. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      64
      751
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      745
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      27
      717
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      704
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      699
    Aihe