Oon 32-vuotias sinkkumies

Anonyymi

Kello käy, kello käy. Lopulta kuolen.

15

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska ajattelit täyttää 33 ?

      • Anonyymi

        Enköhän minä elä vielä vuosikymmeniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enköhän minä elä vielä vuosikymmeniä.

        32 vuotiaana?
        Näin arvelinkin.

        Sitä paitsi tuollaisen yli nelikymppisen ei kannata kauheasti enää laskea sen varaan että elää vielä vuosikymmeniä.


    • Voi kurja... Minä olen sinkkumies 49 eikä hetkenkään pelkoa etteikö naista löydy. Ja joo, lopulta kuolen, mikä on mahtavaa.

      • Anonyymi

        itse asiassa taidan itsekin pelätä että joku löytyis :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        itse asiassa taidan itsekin pelätä että joku löytyis :)

        Mitäs pelkäämistä siinä on? Joudut laittamaan itsesi 100% peliin, siinäpä se, ota se mahdollisuutena. Minua se ei pelota, nähty ja koettu, mielelläni koen taas kerran. Oppiipahan uuden ihmisen ja uudet metkut, se on vain piristävää.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mitäs pelkäämistä siinä on? Joudut laittamaan itsesi 100% peliin, siinäpä se, ota se mahdollisuutena. Minua se ei pelota, nähty ja koettu, mielelläni koen taas kerran. Oppiipahan uuden ihmisen ja uudet metkut, se on vain piristävää.

        Itteäni hirvittäis juuri ne uudet metkut. Jotenkin nämä vanhat tutut metkut on jo hallinnassa.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Itteäni hirvittäis juuri ne uudet metkut. Jotenkin nämä vanhat tutut metkut on jo hallinnassa.

        Nehän voi olla karseempia, kun nykyiset, ne uudet. 😬⚡


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nehän voi olla karseempia, kun nykyiset, ne uudet. 😬⚡

        No siksihän sitä yleensä vähän seurustellaan alkuun, että pikkasen saa tuntumaa mitä tuleman pitää. Ja voi vielä paniikissa juosta karkuun 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No siksihän sitä yleensä vähän seurustellaan alkuun, että pikkasen saa tuntumaa mitä tuleman pitää. Ja voi vielä paniikissa juosta karkuun 😂

        Ei mutta ensin se tarttee sinkku statuksen. 🤣


    • Anonyymi

      Naisten "hakemisessa" on sellainen juju, että jos nainen osoittaa mitään kiinnostusta, miehen on paras vain ottaa se nainen. Nainen voi nirsoilla, koska naisen tavaralle on aina tilausta.
      Mies ei voi nirsoilla, koska nirsoileva mies ei sitten myöskään nai.
      "Joka valkkaa ei nai".
      Kai tuon tinderistäkin jo opitte?
      Miehen pitää laittaa kaikille naisille että kiinnostaa, koska vain naisella on varaa valkata.
      Tosin luen ulos meidät YTM tyypit, jotka emme edes tinderissä ole.
      Riittää kun astumme portista ulos ja jo on naisia pysäyttelemässä autoillaan ja tarjoamassa kyytejä.

    • Kun viinamies aikansa yritti, niin nyt on sitten seuraava näköjään jankkaamassa kolmikymppisenä kuolemasta kun El Plan meni läpi 😂

      Mutta ei mene läpi. Mulla on suojelusenkelini #77 Dan Wheldon katsomassa perään, oikeassa elämässä Karalahti esikuvana, Alonso sielunkumppanina ja Vova sotkemassa asioita jotka ei lyhyellä aikavälillä osunne muhun mutta mun asioita kritisoinutta keskiluokkaa kohtaan kylläkin 😁 Ei tätä kaaosta voi missata, ja odotan suorastaan innolla millaista tulevaisuuden virtuaalinen kilpa-autoilutekniikka on Alonson iässä eli kohdallani 10 vuoden päästä. Ei tule meinaan ranskikset eikä todennäköisesti jo heidän lapsensa eli Pienet ranskalaiset™ pääsemään helpolla 😎😂

    • Anonyymi

      Kilttien miesten kelpaavuus ei tule parantumaan vuosisatoihin. Suomi on taantumassa. Romahdustilassa naiset valitsevat komean ja vahvan voittajamiehen, heillä ei ole mitään syytä tyytyä tylsään kilttikseen.

    • So not? Kaikki me kuollaan lopulta, mut eikai kiire ole sentään..

      https://youtu.be/NV-lQ1Gf56s

      Ja vaikka joku oottais jo mullan alla niin ei mennä ihan vielä,

    • Anonyymi

      Olet sinkku koska et ole juonut viinaa baareissa jossa naisia voisit tavata.
      Kello käy ja tulet yhä vanhemmaksi mutta vielä ehdit baareisa löytämään kumppanin.
      T: viinamies

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe