Onko kenelläkään Yaytrade kokemuksia? Olen joskus ostanut ruotsalaisen Traderan (vrt Huuto.net) kautta joitain Yaytraden sitä alustaa käyttäen myymiä vaatteita ja se on toiminut hyvin.
Nyt sain sitten vähän erilaisia Yaytrade kokemuksia, kun ostin kaksi eri vaatetta suoraan heiltä. Maksoin kaiken normaalisti ja katsoin, että rahat ovat menneet tililtä, kunnes seuraavana päivänä saan viestin sähköpostiini, että Yaytrade on perunut ostoni, koska 'hinnat ovat olleet väärät'. Tästä hyvästä rahani ovat nyt lukittuna heillä 7 arkipäivää.
Seuravaaksi olen yhteydessä heihin kymmenisen sähköpostin verran edestakaisin, ja jossain vaiheessa saan viestin, että nyt voin mennä ostamaan tuotteet 'oikeilla hinnoilla'. Kun mietin hetken, että uskallanko vielä ostaa, niin seuraavaksi toinen tuotteista on jo mennyt. Toisen hinta taas on päivässä laskenut puoleen siitä, minkä sanottiin olevan 'oikea hinta'. Samalla Yaytraden vastaavat henkilöt kaikessa kommunikaatiossaan yrittävät siirtää kaiken vastuun pois itseltään.
En välttämättä enää halua uusia Yaytrade kokemuksia, koska keskusteltuani useamman henkilön kanssa yrityksen sisältä koen saaneeni niin huonoa palvelua. En halua enää riskeerata tulevaisuudessa rahojani ja aikaani, kun on mahdollista ostaa haluamansa palvelut ja tuotteet luotettaviltakin tahoilta.
Yaytrade kokemuksia
Anonyymi
0
222
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400