tein tandooria

Tein tandooria kondoorista joka ilmeistyi tänne penthouseen. Aluksi luulin pelikaaniksi kun niitä on alkanut näkyä ilmaston vuutoksen vuoksi. Sekä kana on kallistunut kaupassa joten itse kallistuin tämän linnun puoleen ja tein oikein hyvää kondooritandooria. mausteisiin kannattaa satsata. kermaan ja voihin.

2

323

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • THL:n oppaassa, jossa opetetaan ihmisiä huomaamaan hälyttäviä merkkejä terveydestään kerrotaan, että "isojen haaskansyöjälintujen kaarteleminen yläpuolellasi ja lähietäisyydelle tuleminen voi olla merkki huonontuneesta terveydentilastasi. Tälläisissä tapauksissa varaa aika lääkäriin viipymättä!"

Oletko huomannut, että kun koronan aikana ihmiset siirtyivät 90%:sti korttimaksuihin, niin enää ei kukaan pummaa asemalla paria euroa, jotta saisi bussi- tai junamatkan kotiinsa? Yleensähän kaverilta puuttui kaksi euroa bussilipusta Somerolle, mutta jano yllätti ennen bussin lähtöä, joten taas seuraavana päivänä oli takaisin kerjäämässä.

• Eläimet haistavat haaskan. Meiltä ihmisiltä tämä taito/vaisto taitaa olla kadonnut? Vai olisiko jollain huijarikoijareilla haaskan hajun tuntemusta? Haistavat heikon ja käyvät kii.

Minä käytän kolikoita ihan yleisesti. En tee isoja ostoksia silloin ja lajittelenkin kolikot jos myyjä ei ole tarpeeksi nopea laskemaan. Varmuuden vuoksi. Jos on hän ottaa ne kolikot käsistäni tai minä kaadan ne vastaanottavalle kämmenelle. Silloin hän on tarpeeksi nopea laskemaan. Voin tämän tehdä kun lähikaupan myyjät ovat mukavan oloisia naishenkilöitä. Enkä ole huomannut tämän haittaavan heitä. Kyllä korttiakin käytän,niissä isoimmissa ostoksissani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2532
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1832
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1230
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1042
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      72
      1018
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      976
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      905
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      874
    9. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      101
      852
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      34
      781
    Aihe