Naiselle puhumaan meneminen

Anonyymi

Hei

Saako naiselle mennä juttelemaan esimerkiksi kaupassa ihan vain rennossa jutustelu mielessä ihan vain kokeillakseen jäitä vai pitääkö olla deittisovellus?

13

204

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jätä henkilökunta rauhaan. Jos olet asikas ja kinostaa toinen asiakas hyllyjen välissä.Voit siellä mennä saman hyllyjen luona katsele hyllyä ja kysyä esim.Anteeksi onko tämä tuote hyvä? Mulkaisu häneltä ilmoittaa olet ahdistelija tai heti sitä poistuminen saman tien.Miksi et menen kahvila tai kirjasto tai kirpputori.Vuosia jo on miehillä uimahallit olleet iskupaikkoja esim, jos asut Helsinki ? On miehillä uimahalli Itäkeskuksessa.Halvempaa kuin yritää paari iskeä.

    • Anonyymi

      Henkilökunta kannattaa jättää rauhaan mutta asiakkaille kaupassa ja muuallakin voi todellakin alkaa juttelemaan.
      Mikä siinä on, että suomalaiset miehet eivät uskalla puhua naisille?
      Ei se ole ahdistelua, jos juttelee kohteliaasti.

    • Anonyymi

      Riippuu mitä juttelee ja millainen ääni.

    • Anonyymi

      Kysyn kun itselle jymähtänyt ajattelutapa ettei naisille saa jutella elleivät nämä itse tule nimenomaan pyytämään seuraa ja heitä pitää muuten välttää ettei saa syytettä vakoilusta. Olen saanut tarpeekseni odottelusta jos voisi ihan vaan jutella tavallisia tai kuulumisia

    • Anonyymi

      Minulle saa tulla juttelemaan, mutta vain suunnilleen samanikäset kuin itse olen, eli vanhempaa ikäluokkaa. Muutama vuosi sitten, kun seisoin punaisissa valoissa, joku joka seisoi vieressä sanoi minulle hei. Katsoin häntä ja ihmettelin miksi minua paljon nuorempi ihmisen sanoi niin. Vastasin hänelle hei ja käännyin katsomaan muualle. Ei kiinnosta tutustua oman lapseni ikäisiin.

    • Anonyymi

      Saa mennä jos on pää kunnossa

    • Anonyymi

      Saa todellakin ! Eihän se voi olla väärin,minusta ois mukavaa😁😊näin naisena,eihän se voi olla vielä ahdistelua Halooo!!!

      • Anonyymi

        Joidenkin kohdalla se voi tuntua ahdistelulta, niiden paljon nuorempien. Oman lapsen ikäiset pysykööt kaukana.


    • Anonyymi

      Kävimpä nyt sitten tuossa lähirjastossa ja siellä oli mukavan oloinen nainen joka sitten vilkaisi takaisin niin menin jutustelemaan. Kysyin että löytyykö mitään ja siinä sitten hetki juteltiin ja hymyiltiin. Tuli tosi pikkupoikamainen ilo ja lähinkin sitten siitä piakoin sanomatta mitään kun oli niin absurdi olo.

    • Saa. Aina kun naisella ei ole ns. akuutti tilanne päällä.

      Jos henkilökuntaa haluat jututtaa, niin suosittelen aloittamaan tutussa kaupassa vakkarihenkilökunnalle huulta heittämällä ohi kulkiessasi. Jos naamasi jää mieleen ja saat moikat tai huulen heittoa takaisin, on sopivaa jutustella muutakin. Mutta lyhyesti, kun niillä on se duunikin siinä hoidettavana...

    • Anonyymi

      Jätä kaikkien paikojen henkilökunta rauhaan missä liikut.Voit toki likeissä yrtää luoda keskustelu muiden asiakkaiden kanssa,Mutta huomioi heti jos toista ei kiinosta. Monet on keksineet halvan hyvän iskupaikan Uima halit metsästää naisia.Kahvilta,Ulko kirpputorit vilisee ihmisiä nyt kun kevät.Joten katsele ympärillesi. Mutta älä kävely/ pyörätiet tai Metsässä kuntokävelyä harrastavien naisten eri ikäisten seuraamista ala.Niin naisen kipeä et voi olla. Meinaan monen naisen painajainen ikää katsomatta. Fillarilla likkuu eläkellä,mies vatsakas,risuparta. Muka tiiraa lintuja.Lyötäytyy väkisin seraan ,alkaa talutaa pyöräänsä siinä ja milään ei tajua ei kiinosta. Käytänössä seuraa jos huomaa nainen liikuu yksin Itä-Helsinki. Mutta vaikka liikkuu yksin ei ole Vapaata riistaa.Ei Yksinäinen.Ukko Otta huikaa esim. Vesi pullosta.. Jossa on viina plandamaaton ja sitä törkeämpi suustaan mitä enemmän humaltunut.Vesi pulo vesi ei haise,mutta kyllä viina.En ole ainoa ,Meitä on jo eri ikäistä jotka jouduttu vaihtaa aikatauluja ja reittejä ukon takia.

      • Anonyymi

        Kaupassa käynti on jokaiselle perusoikeus! Kauppaan ei pidä tulla seurailemaan eri näköiseksi muuntuneena ja näyttelemällänäitä heijaste kuvia! Ei haittaa jos jotakin kysyy, kun asialliseti juttelee!


    • Anonyymi

      Tottakai saa jutella. Mutta vaatii hyviä tuntosarvia havaita se miten sut otetaan ikäänkuin vastaan. Väkisin juttua keksivä mies/nainen on ehkä ärsyttävin ja säälittävin ikinä. Yleensä katse kertoo paljon, haluaako katsoa sinua vai pyrkiikö piiloutumaan just kaupassa esimerkiksi ostoksiinsa. Äänensävy samoin.

      Ja vaikka kiinnostus olisikin molemminpuolista ole kohtelias, less is more. Älä muodostu esteeksi toisen ehkä jo ennestään kiireiseen iltaan/kauppareisuun. Kiinnostus kyllä herää jos on herätäkseen.

      Viimeiseksi jätä jotain positiivista muisteltavaa. Oli kiva nähdä, näytät hyvältä, voisinko joskus soittaa sinulle terassikelit tulossa jne muuta tilanteeseen sopivaa. Älä kadota tyyppiä ja kysy se numero tms. kontakti heti. Äläkä pety jos tyyppi sanoo olevansa varattu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe