Miten nainen suhtaudut, jos tulen luoksesi tekemään paistinpannussa paahtoleipiä, joiden välissä on gouda juustoa, kinkkua, majoneesia ja olen uittanut ne kananmuna maitoseoksessa ja sitten laitan levyn kutoselle ja pannu on niin kuuma, että voita laitan ja voi tirisee ja savuaa.
Sen jälkeen laitan leipäpalat pannulle ja tulee valtava käry ja käännän ruskeaksi paistunutta leipää ja taas nousee sinertävä käry ja levy on kuumana.
Liesituuletinta en ole päälle laittanut, vaan käryt saavat leijua huoneeseen.
Pillastutko ja äyskitkö, että heti liesituuletin päälle, potkitko minut pihalle huutaen, että mene pannuinesi ulos käryämään vai nuuhkitko ja kehut, että voi kun tuli kova nälkä näin herkullisen tuoksuista ruokaa mieheni täällä kokkaa.....
Haittaako naista, jos voileipä grillaukseni aiheuttaa asuntoosi käryä?
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
Mitäs luulet, että tykkään kun vieras äijä tulee kokkailemaan, kun kotiinsa? En tykkää, lennätän ovesta ulos aika livakkaan.
- Anonyymi
Mä komppaan Palstanvaltaajaa 👍🏻 Ihan tarpeeksi käryä tulee omistakin kokkauksista, ei sitä enää mitään ventovieraan käryttelyjä kaivata 😑
- Anonyymi
Sanoisin että tekisitkö jotain kunnon ruokaa, jotta minäkin voisin syödä sitä.
🦄 - Anonyymi
Syön ne kaikki. Sitten voit mennä parvekkeen kautta pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235853- 601997
- 271449
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2351238- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531097Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️681084- 511052
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995