vesi/mehupaasto

Anonyymi

Koostan siis paastopäiväni tänne seuraavan 7päivän ajan.

-Eilen 7.9.2022 aloitin aamuni gloubersuola liuoksen juomisella. Sekotin sen sokerittomaan mehutiivisteen ja litkin menevään. sen jälkeen alkoi tapahtua... Täytyy sanoa vielä tähän alkuun että, paastoan aina keväisin ja syksyisin. No mutta, sitten noin 20min jälkeen alkaa kylmät väreet väreilemään koko kehossa ja tarvitsee lämpimästi päälle. vessan odottelun aikana join vielä sen litran vettä.
noin 40min kohdalla alkoi mahassa tuntua pientä vääntöä. Noin 1,5 h kohdalla oli ensimmäinen wc käynti. no sit vessa käynnit jatkuivat noin 3h putkeen. ei kuiten kaan paljoa tavaraa tullut olin hyvin valmistunut edellispäivinä. siinä sitten vaan koko loppuillan join ja ajoissa nukkumaan. ( päänsärky iski illasta )

-tänään 8.9.22
oloni on tyhjentynyt. no kappas vain kuinka. oloni on myös virkeämpi ja nukuin PITKÄSTÄ AIKAA todella hyvät yö unet. vähän kylmä ja nyt nälän tunnetta. tänään joogaan ja tee pilatesta.

seuraan myös tämän paaston aikana painoani ekana päivänä
-7.9 paino oli 72,6
- 8.9 paino oli 71,7.

21

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      9.9.22. AVAA TV TÄNÄÄN KANAVA JIM. KELLO 12. SAAT VASTAUKSIA ASIAASI.

      • Anonyymi

        mitähän siellä oli en katsonut


    • Anonyymi

      Paastot ON lihotuskuureja eikä laihdutuskuureja.

      • Anonyymi

        harmi että itse olet kokenut paastoilun noin... mielestäni paastoilun ei pitäisi lihottaa mutta kaikki on siis mahdollista.


      • Anonyymi

        Aineenvaihdunta menee paastolla epätasapainoon


    • Anonyymi

      Huomenta,
      9.9 päivitys tulee tänään. päivä meni hyvin nälän tunneta ei ollut enää. joogasin ja kävin pyöräilemässä. olo oli huikee.
      paino oli 9.9. 70,8.

      no sit 10.9. tänään. äsken kävin puntarilla oli
      10.9. 70.3( juhuu kohta uusi kynnen...) :) tänään taas aioin joogata. nyt aamusta ei ainakaan nälän tunnetta.

      • Anonyymi

        kymmen* haahhaha


      • Anonyymi

        Suomessa on tapana aloittaa virkkeet isolla alkukirjaimella. Lisäksi Euroopassa Iso-Britanniaa ja Pippa Laukkaa lukuun ottamatta käytetään desimaalipilkkua, ei desimaalipistettä. Paaston edetessä ja energisyyden kasvaessa jaksanet kiinnittää näihinkin puoliin huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on tapana aloittaa virkkeet isolla alkukirjaimella. Lisäksi Euroopassa Iso-Britanniaa ja Pippa Laukkaa lukuun ottamatta käytetään desimaalipilkkua, ei desimaalipistettä. Paaston edetessä ja energisyyden kasvaessa jaksanet kiinnittää näihinkin puoliin huomiota.

        Syömällä se läski lähtee eikä olemalla syömättä.Sinun pitää vain syödä oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on tapana aloittaa virkkeet isolla alkukirjaimella. Lisäksi Euroopassa Iso-Britanniaa ja Pippa Laukkaa lukuun ottamatta käytetään desimaalipilkkua, ei desimaalipistettä. Paaston edetessä ja energisyyden kasvaessa jaksanet kiinnittää näihinkin puoliin huomiota.

        erilaisuus on rikkaus ja en ikinä kiinnitä huomioita muutenkaan noi hin asioihin nautinnollista viikonloppua! relaxxxxxxxx


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syömällä se läski lähtee eikä olemalla syömättä.Sinun pitää vain syödä oikein.

        mulla ei tavoitteena läskin lähteminen oo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla ei tavoitteena läskin lähteminen oo

        Mitä sillä tavoittelet.Jos hyvää oloa haluat pitää vain syödä oikein.Eli vain terveellistä ruokaa ja pois sokerit ja muu viljaperäinen paskaruoka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sillä tavoittelet.Jos hyvää oloa haluat pitää vain syödä oikein.Eli vain terveellistä ruokaa ja pois sokerit ja muu viljaperäinen paskaruoka.

        henkilökohtaisesti mikään ns puhtaan ja terveellisen ruuan syöminen ei tua minulle niin huikeeta oloa kuin paastonaikainen olo. minulla on myös kroonisia vatsa ja suoli ongelmia joihin tää vaikuttaa myönteisesti. myös meidän suvussa on paljon sydän ja verisuonitautia niin vähentää sitä. ja vastustuskykyni vahvistuu tietty. sekä tekee tää aivan mielettömän hyvää työtä myös mielenterveydelleni kaikilla eri osa-alueilla. :)


    • Anonyymi

      Jäi vain mietityttämään tuo mehu paastossa.
      Kun puhutaan esim. 8/16 paastosta niin siinä on tärkeää ettei syö tai juo mitään missä on energiaa paaston aikana, silloin paaston prosessi käynnistyy ja se katkeaa heti kun kehoon tulee energiaa.
      Olisiko syy siinä miksi moni paasto epäonnistuu, tai oieastaan paastot epäonnistuu ( paitsi pätkäpaasto) kun se ei ole elämäntapa.
      Eli paastotaan ja sitten palataan takaisin normi syömisiin.
      Kun taasen kestävä kehitys vaatii elämäntavan muutoksen.

      • Anonyymi

        joo en oo perhetynyt tuohon 8/16 paastoon, mutta käytän mehuina vaan 0 kcal, joten ei energiaa tuu, muusta kuin liikunnasta. pelkkä vesi alkaa olla aika laimeeta loppupäivinä niin mehusta vähän makua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo en oo perhetynyt tuohon 8/16 paastoon, mutta käytän mehuina vaan 0 kcal, joten ei energiaa tuu, muusta kuin liikunnasta. pelkkä vesi alkaa olla aika laimeeta loppupäivinä niin mehusta vähän makua.

        "joten ei energiaa tuu, muusta kuin liikunnasta."

        Liikunnasta ei tule energiaa, päinvastoin. Se kuluttaa sitä.


      • Anonyymi

        "Olisiko syy siinä miksi moni paasto epäonnistuu, tai oieastaan paastot epäonnistuu ( paitsi pätkäpaasto) kun se ei ole elämäntapa. Eli paastotaan ja sitten palataan takaisin normi syömisiin."

        Ei paasto voi epäonnistua. Jos ei jaksa olla paastossa niin kauan kuin oil tarkoitus, paastosta tulee vain vähän lyhyempi. Paaston idea on se, että ollaan joku aika syömättä ja sitten aletaan taas syödä.

        Ainoa epäonnistuminen voisi olla se, ettei sitä lopeta koskaan...


    • Anonyymi

      tänään loppuu 7 pv paasto. nice oli kyl taas kerran ihana .

      aamupaino tänään 14.9.2022 68.3
      yees ihanaa loppuviikkoa kaikille.

      • Anonyymi

        Hei AP, Aiotko pitää painosi tuossa vai onko se kohonnut entisiin lukemiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei AP, Aiotko pitää painosi tuossa vai onko se kohonnut entisiin lukemiin?

        Moi, jatkoin painon pudotusta ja tällähetkellä painoni on 55 JEE JEE vielä jatkuu 50 se on se mun kehon paino.


    • Anonyymi

      Aloittajalla lähti muutama kiloa viikossa.Syömällä terveellisesti lähtee sama määrä kiloja kun aloittaa laihduttaa.Luulis että ilman ruokaa lähtis viikossa enemmän kiloja kuin muutama.Itse aloitin laihduttaa ja syömällä terveellisesti niin lähti muutama kiloa helposti.Jos syömättömyydellä lähtee saman verran samassa ajassa niin mitä järkee paastota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe