Turkkilaiset huijareita

minä228

Onko tosiaan totta, että turkkilaisiin baarimikkoihin ei ole luottamista?Olisin menossa sinne rantalomakohteeseen uudestaan häntä tapaamaan. Olenko aivan pöhkö?Sanokaa suoraan.Olimme jo intiimisuhteessa, ja nyt tekstailemme päivittäin.

12

3045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jota noudata

Totta on ainoastaan se, että chättipalstan neuvoihin tuntemattomilta on harvemmin luottamista. Ota itse selvää miten sujuu, saattaa se suomalainen levyseppähitsaajakin olla epäluotettava, mutta miksei kukaan kysy heistä tällä palstalla että kannattaako.Mieti.

• Irma

--kuin puhjenneeseen kondoomiin!!!!!

• kebab

mua ottaa päähän. tuli nyt sekin sanottua. turkkilaisissa on yhtä paljon mukavia ja paskoja miehiä ku suomalaisissakin.mulla kävi hyvä mäihä ainakin mun turkkilaisen miehen kanssa. me ollaan oltu yhdessä 5vuotta, ollaan kihloissa ja meillä on yhteinen lapsi. hyvin menee. mä olen aina suhtautunu miehiin samalla tavalla oli ne sitten minkä tahansa maan edustajia. nää jutut että :älä luota yhteenkään turkkilaiseen on varmasti sellaisten ihmisten juttuja joille on sattunut käymään köpösti tai sitten ne on rasisteja. köpösti voi käydä kenen kans tahansa joten mun mielestä ei kannattais yleistää...

• zipzap

Netissä on tullut juteltua, yhden kanssa. Joten otanta ei ole ihan kattava, että voi isompia johtopäätöksiä tehdä.:)
      Siis, olen kysellyt, millaista touhua siellä on.
      Hän kertoo ihan avoimesti, milloin taas on onnistunut uuden tytön vikittelemään. Hänellä on noin 2-5 naista viikossa, iältään 20-45 vuotiaita.Itse on 25v.
      Ja kaikista kansalaisuuksista. Eikä tarvitse olla blondi, ehei, vaan ainoastaan vaaleaihoinen, siis tummatukkaiset käy, mutta silmät ei mielellään ruskeat. Yksi kriteeri hänellä on:naisen ei tarvitse olla kaunis, mutta lihavaa hän ei koskaan iske, vaikka olisi kasvoista kaunis.Laskeskeli, että oli ollut 75 naisen kanssa huhtikuun-marraskuun välisenä aikana. Aina kun vapaata on, niin lähtee discoon iskemään uutta.Koskaan ei naista tuo omalle asunnolleen, sanoi, ettei halua naida niitä omassa sängyssään.
      En ole nyt kuullut joulun jälkeen hänestä mitään, koska on armeijassa , tulee toukokuun lopulla. Ja menee samaan työpaikkaan, yrittää kuulemma tehdä ennätyksen naisten kaadossa tänävuonna.:)
      Pyytäny minuakin sinne lomalle, olisi kuulemma kokoviikon vain mun kans. No, heh heee, varmaan lähtisin, sanoin,ei kiitos.
      Kova se on flirttailemaan ihan netissäkin, että minkälainen peto onkaan livenä.:)

• Anonyymi

Tautipesä mies....

• miska

Ennenkuin hyppäät minkäänlaiseen suhteeseen niin ei kannata olla ruusunpunaisin silmälasein varustettu. Ennenkuin huomaatkaan saatat kohta olla jo rakastua räpsähtänyt mieheen. Mieluummin kannattaisen vain pikaista lomaromanssia ja sen jälkeen koko tyypin unohtamista, jos sinne välttämättä pitää päästä. Olen itse matkustellut ja baarimikot ulkomaisissa lomakohteissa ovat valitettavan usein pikemminkin tyypillisiä esimerkkejä miehistä, jotka kaatavat mielellään skandinaavisia naisia petiinsä ja lurittavat lemmekkäitä loruja. Se on itseasiassa aika helppoa kun on "lihaa" tarjolla tiskilla iltaisin vaikka kuinka paljon.
      Myös silmää vilkuttavia tyttösiäkin kun riittää joka sormelle, jotka mielellään päätyisivät tumman ja komean baarimikon lakanoiden väliin lomansa aikana. Lomakohteen baarimikko ei ehkä ole kaikkein parhain mahdollinen valinta, jos mieleesi sattuu varsinkin hiipimään ajatus vakavemmasta suhteesta. Itse kierrän sellaiset kaukaa eikä minulla ole muutenkaan tarvetta vaihtaa ulkomaisiin. Sanotaan, että "kun menee sutta pakoon niin tulee karhu vastaan". Valitettavan usein he myös pitävät heihin ihastuneita ulkomaisia neitosia sinisilmäisinä ja helppoina kohteina. Hekin kyllä tietävät sen että, tumma ja tulinen itämaan tai välimeren mies tunnetusti vetoaa skandinaaveihin. Et siis mitä suurimmalla todennäköisyydellä ole hänen ainoansa. Ja, jos oikein vakavaan suhteeseen päädyt niin ota ensin ainakin selvää kulttuurieroista ja lainsäädännöstä. On hyvä tietää mihinkä liemeen olet itsesi asettanut kun tulee ongelmia. Naisen asema on nimittäin käytännössä islamilaisen yhteiskunnan sääntöjen, lakien ja kulttuurin mukaan tosi heikko vaikka islamilaisuus uskontona itsessään ei tietämykseni mukaan kannata ihmisten sortoa yms. Tulkintoja vain on niin monia kuin sen kannattajiakin. No, olen ainakin varoittanut.

Terveisin Miska

• jessica

Sanoisin, että jos mies viitsii nähdä sen verran vaivaa, että muistaa sinua viesteillä niin luulen, että hän välittää sinusta edes pikkaisen. En usko, että hän jäisi sinuun "roikkumaan" jos ei muistelisi sinua. Totta kai näitä huijareita löytyy paljolti Turkista, mutta niinhän niitä löytyy Suomestakin yllin kyllin!
      Itse kai ihastuin erääseen turkkilaiseen mieheen viime huhtikuussa kun Turkissa kävin. Nyt haluaisin mennä kovasti uudestaan, ihan silläkin mielenkiinnolla, että haluaisin nähdä miten kundi reagoisi jos tulen takaisin. Olemme kyllä tekstailleet, mutta en osaa ottaa tätä tyyppiä kovin vakavasti. Ja ehkä hyvä niin.. eipähän tule pettymyksiä jos kundi paljastuukin pelkäksi pohjoismaisten naisten jahtaajaksi.

• Julia

hassua minullekin kävi suurinpiirtein näin. mies ravintolassa töissä, hengailtiin lomani yhdessä. Kotiin päästyäni puhelin täyttynyt viesteistä ja soitoista. Kovasti kyselee koska tulen takaisin ja olis valmis auttamaan matkakustannuksissakin.
        Kaverin kanssa mietitty, että toimiiko kaikki turkkilaiset miehet näin, lomalla valmis maksamaan kaikesta, soittoja perään... ? vastatkaa te muutkin lomaromanssin kokeneet että kuinka teillä jatkui? Olisi kiva saada jotain realistista mielipidetta ja kokemusta.

• Epäilijä

on uskollinen, kaikille naisilleen erikseen. Kunhan vain eivät pääse tietoisuuteen toisistaan...
      Mutta vakavasti - luuletko että joku baarimikko jossain kaukana odottaa jotain pöhköä vaaleaa suomineitoa jonka paluusta ei ole mitään varmuutta, samalla kun tuhannet muut vaaleaveriköt kaikista pohjoismaista iskevät juuri niitä samoja miehiä siellä kun sinä lähettelet niitä tekstareitasi?

• Anonyymi

Vitut levällään tytöt siellä.

• Anonyymi

Kaikki Suomessakin asuvat mamumiehet on huijareita. Haluavst panoa vaan naisilta,ei muuta.

• Anonyymi

Kannattaa miettiä miksi vieraasta kulttuurista oleva ihminen haluaa sitoutua sinuun lyhyen tapaamisen jälkeen, aina hänen ollessa köyhemmästä maasta. Jonkinverran on tullut matkusteltua eri maissa, ja Suomalaisia valitettavasti viedään kuin metrin mittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe