kuinka kauan ne antaa vetää lonkkaa että edes soitetaan....
hassua että joidenkin pitää hakea neljää paikkaa ja jotkut röllit saa olla vapaan kuin taivaan lintu..
lorvikatari
7
211
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen jäänyt työttömäksi ennen tuota uudistusta niin ei ole velvoitettu hakemaan. Siksi varmaan osa porukasta eri tilanteessa.
- Anonyymi
Mä jäin työttömäksi 12.8. ja kerran soittivat. Eivät ole tähän mennessä vaatineet työhakemuksia tekemään. Saattaa tosin johtua siitä, että mulla on melko varma työpaikka jo olemassa vähän ajan kuluttua. Mutta vain melko varma, ei ihan varma...
- Anonyymi
En jaksa töitä. Antakaa vain Olla.
- Anonyymi
Joo menköön naapurin pena kun sillä on koulutus... Mä lähen baariin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo menköön naapurin pena kun sillä on koulutus... Mä lähen baariin...
niin taivaan tosi. Jonkun täytyy uhrautua toisten puolesta. Antaa paikkansa toiselle isommassa tarpeessa olevalle, Se on isänmaallisuutta ja rakkautta. Kun itse pysyy työttömänä niin toisten mahdollisuus saada työtä varmasti paranee. Se naapurin Pena voi hyvinkin olla isommassa työpaikan tarpeessa. Penalla on vaimo, perhe ja monta lasta ruokittavana, Rästissä olevat opintolainat rasitteena. Työstä Pena saa rahaa jolla lapset ruokitaan ja koulutetaan herroiksi ja opintolainarästit maksetaan pois. Kerran vuodessa yhteiskunnan pitäisi järjestää suurjuhla jossa valikoitu joukko elintapatyöttömiä palkitaan mitalilla ja stipendillä kun ovat uhrautuneet olematta menemästä työhön. Ovat tehneet sen siksi että joku toinen isommassa työn tarpeessa oleva saa sen työn ja työpaikan,
- Anonyymi
Kyl se rumba kaikilla on eessä ennemmin tai myöhemmin. Mulla meni 3kk ennen kun otettiin yhteyttä ja sitä ennen 6kk. 4hakua kuussa ja 3 kk ajan kunnes katsotaan tilanne ja jos ei töitä ymmärtääkseni pistetään sit harkkaan tai koulutukseen.
- Anonyymi
Ideana taitaa olla se, että juuri nyt työttömiksi ilmoittautuneet laitetaan heti ja ensimmäisenä erinäisille kursseille ja vaaditaan omatoimista pakollisia työnhakua jota tarkkaillaan ja tehostetaan.
Jatkossa otetaan käsittelyyn nyt hetkeä aikaisemmat työttömät. Kaikki kyllä pääsevät siihen teho työhakuherkuun mukaan ja ulkopuolisia "kouluttajia" ilmestynyt kuin haukat paikalle, koska saaliita on tarjolla runsaasti!...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291