Jos tulis ero teille

Anonyymi

Niin menisittekö baariin juomaan viinaa ja etsimään uutta kumppania?

75

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sieltä hyvää löydä. Jonkun retkun.

• Anonyymi

Oletkos aivan varma ja retku tai retkut voi antaa kunnolla kikkelii ja täydellistä seksii

• Anonyymi kirjoitti:

Oletkos aivan varma ja retku tai retkut voi antaa kunnolla kikkelii ja täydellistä seksii

Eipä siellä muut pahemmin VIIHDY, kun juomapuolen tyypit ja retkut joilla elämä on pelkkää bilettä, kännäämistä ja kavereita. Ei kiitos.

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Eipä siellä muut pahemmin VIIHDY, kun juomapuolen tyypit ja retkut joilla elämä on pelkkää bilettä, kännäämistä ja kavereita. Ei kiitos.

Tuli nähtyä karaokenvetäjänä millainen materiaali pesii baareissa.

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Kyllä siellä käy korkeastikoulutettui ja tinderimiehiä eli täydellisii ja taivaallisii miehii ja osaa tyydyttää naisen tarpeet sängyssä ja ei sängyssä eli rakastuisit retkuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siellä käy korkeastikoulutettui ja tinderimiehiä eli täydellisii ja taivaallisii miehii ja osaa tyydyttää naisen tarpeet sängyssä ja ei sängyssä eli rakastuisit retkuun

Ja sen jälkeen tunnet kuin anita hirvosen laulussa ihanaa elämää

• Anonyymi kirjoitti:

Sun juttus on taas, kun rahattomalla lehmän ostajalla.

• Anonyymi

Huomasit itsekkin noin se asia on no totuus on totuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ätmit ei pysty baareis käymään vaan juo kotona tai ulkona pussikaljaa mut kunnon miehet on baareis ja ne osaa tansssia ja hurmata

• Anonyymi kirjoitti:

Rahaton ja lehmää vailla?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja ätmit ei pysty baareis käymään vaan juo kotona tai ulkona pussikaljaa mut kunnon miehet on baareis ja ne osaa tansssia ja hurmata

Ei kiinnosta.

• Anonyymi

Ei kiinnosta.

Ei varmaankaan ätmit kiinnosta kun on miehiäkin tarjolla jotka osaa ja rahaa on

• Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaankaan ätmit kiinnosta kun on miehiäkin tarjolla jotka osaa ja rahaa on

Ei kiinnosta kukaan.

• Anonyymi

Ei kiinnosta kukaan.

Eli sinne on mentävä missä taivaalliset miehet käy ja on eli jos aikoo saada aitoa oikeaa miestä eikä mitään ätmejä joilla hikiset kädet ja ei sanoja tule suusta ja puhuu tyhmii mut taivaalliset miehet on naisille tehty

• Anonyymi kirjoitti:

Eli sinne on mentävä missä taivaalliset miehet käy ja on eli jos aikoo saada aitoa oikeaa miestä eikä mitään ätmejä joilla hikiset kädet ja ei sanoja tule suusta ja puhuu tyhmii mut taivaalliset miehet on naisille tehty

Mene sinä miehiin, jos kiinnostaa mua ei kiinnosta minkäänlaiset.

• Anonyymi

Mene sinä miehiin, jos kiinnostaa mua ei kiinnosta minkäänlaiset.

Kummiskin kiinnostaa korkeastikoulutettujen täydellinen kikkeli ja pussailla korkeastikoulutettujen naisten täydellisiä pimppejä eikä sen jälkeen halua edes moikata ätmeille ja ätneille ei edes tuntea heitä

• Anonyymi kirjoitti:

Kummiskin kiinnostaa korkeastikoulutettujen täydellinen kikkeli ja pussailla korkeastikoulutettujen naisten täydellisiä pimppejä eikä sen jälkeen halua edes moikata ätmeille ja ätneille ei edes tuntea heitä

🤢🤮😴

• Anonyymi

On hänellä kuitenkin ostohousut jalassa :D

• Anonyymi kirjoitti:

On hänellä kuitenkin ostohousut jalassa :D

Nekin voi olla lahjoituksena saadut.

• Anonyymi

Palsta on pilalla. Ei täällä voi enää keskustella. Suostu siihen ja tähän ehtoihin, anna tarkka ositteesi, kirjaudu/rekisteröidy...jne.
        Ties kun ette kysy pankkitunnuksiakin. Nyt meni niin vaikeaksi, jotta pitäkää palstanne. Minä puolestani en sopeudu kiristettäväksi, jos keskustella haluan. Juttuseuraa löytyy muualtakin. Heippa.
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Palsta on pilalla. Ei täällä voi enää keskustella. Suostu siihen ja tähän ehtoihin, anna tarkka ositteesi, kirjaudu/rekisteröidy...jne.
        Ties kun ette kysy pankkitunnuksiakin. Nyt meni niin vaikeaksi, jotta pitäkää palstanne. Minä puolestani en sopeudu kiristettäväksi, jos keskustella haluan. Juttuseuraa löytyy muualtakin. Heippa.
        trollikka

Miten tämä minuun liittyy?

PALSTANVALTAAJA: "Tuli nähtyä karaokenvetäjänä millainen materiaali pesii baareissa."

Minkä ikäisenä olit karaokevetäjä? Nuorena isosisko soitteli DJ:nä jossain baarissa musiikkia. Minkä ikäinen sinä olit?

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

PALSTANVALTAAJA: "Tuli nähtyä karaokenvetäjänä millainen materiaali pesii baareissa."

Minkä ikäisenä olit karaokevetäjä? Nuorena isosisko soitteli DJ:nä jossain baarissa musiikkia. Minkä ikäinen sinä olit?

Vähän päälle kolmekymppinen. Oli viihde yritys, meidän perheyritys missä olin vetäjänä.

Vähän päälle kolmekymppinen. Oli viihde yritys, meidän perheyritys missä olin vetäjänä.

"Vähän päälle kolmekymppinen. Oli viihde yritys, meidän perheyritys missä olin vetäjänä."

Tuohan oli mielenkiintoinen tieto sinusta. :)

Sisko oli DJ:nä 18-vuotiaana muistaakseni. Hyvä, että pääsi ravintolaan itse. Heti sen jälkeen muutti nykyisen miehensä kanssa läntiselle Uudellemaalle, jossa asustaa myös pienen mutkan jälkeen jälleen.

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

"Vähän päälle kolmekymppinen. Oli viihde yritys, meidän perheyritys missä olin vetäjänä."

Tuohan oli mielenkiintoinen tieto sinusta. :)

Sisko oli DJ:nä 18-vuotiaana muistaakseni. Hyvä, että pääsi ravintolaan itse. Heti sen jälkeen muutti nykyisen miehensä kanssa läntiselle Uudellemaalle, jossa asustaa myös pienen mutkan jälkeen jälleen.

Juu. Kaikenlaista on ehtinyt kokeilla. 🙃

• Anonyymi

Taisi tulla. En mene baariin. Katselen maailmaa avoimin silmin ihan rauhassa, en usko jääväni yksin.

• Anonyymi

Menisin heti koska en halua olla sinkku.

• Anonyymi

Ei kinosta mennä. Edes silloin. Ei jaksa kattella sitä örvellystä.

• Anonyymi

Niin baaris menee rahat mut tinderis tulee lisää ja baarissa juot muutaman olusen ja jutustelet niin tinderissä on tehty jo parit temput sillä aikaa ja saa mukavasti rahaa ja kolmatta treffii jo sovitaan kun baari väki tilaa kolmatta olutta

• Jos olisin jonkun kanssa ollut pitkään ja tulis ero, saattaisin kyllä vetästä p.rseet, mutta kotosalla ja jonkun kamun seurassa, etten lähtis mitään hölmöilee tunnepuuskassa. Ehkä se alkomahooli ei ois tuohon fiksua, mutta mun pitää kontata hetki pää turvetta ruopien, että voin nousta.

Uutta en todellakaan lähtis ettimään. Ois jo tullut ehkä viimeisen kerran sit kuokkaan ja kunnolla. Mä oon jo tehnyt sen virheen pari kertaa jo, että oon lähtenyt "soitellen sotaan".

Itseasiassa mä oon miettinyt, että kävisin juttelee jollekin "kallonkutistajalle" näistä mun suhteiluista. Siellä on sellaista "likapyykkiä", että en ehkä osaa sitä yksin jäsennelläkkään. 🤔

• Varaudu debikseen, kun avaudut. Minä avauduin tosi aroista asioista ja nyt on kaikki haavat apposen auki taas.

Varaudu debikseen, kun avaudut. Minä avauduin tosi aroista asioista ja nyt on kaikki haavat apposen auki taas.

Niin huono olo, että kurkkua kuristaa. Vaikka ensin tuntui hyvältä kertoa ihan kaikki mikä on satuttanut ja mikä satuttaa. Lapsuudesta seksuaalisuuteen ja tähän päivään.

Niin huono olo, että kurkkua kuristaa. Vaikka ensin tuntui hyvältä kertoa ihan kaikki mikä on satuttanut ja mikä satuttaa. Lapsuudesta seksuaalisuuteen ja tähän päivään.

No en mä sitä pelkää, eikä mua haittaa, vaikka tulee vastaan kaikkea tuubaa. Kyllä mä oon jo itsekin pystynyt paljon läpi käymään, mutta joihinkin juttuihin tarttee jonkun jäsentelijän ja johdattelijan. 🤔

• Disseisback kirjoitti:

No en mä sitä pelkää, eikä mua haittaa, vaikka tulee vastaan kaikkea tuubaa. Kyllä mä oon jo itsekin pystynyt paljon läpi käymään, mutta joihinkin juttuihin tarttee jonkun jäsentelijän ja johdattelijan. 🤔

Ei haittaa, mutta sattuu jonkun aikaa.

Mutta en aliarvioi.... kyllä mäkin oon jo joutunut itseäni kohtaamaan. Se kaikki ei ole nättiä, kun on jotain itsestään halunnut, eikä ole ollut sinnepäinkään.

Mut en mä kipua pelkää, ennemmin tunnottomuutta. Kipu kertoo, että on mahdollisuus. Tunnottomuus, että joku on kuollut sinussa. 🤔

Se on kuin mustunutta kuivaa verta motä joutuu tonkimaan arpikudoksen alta esiin ja taas vuotaa. Mutta kai se täytyy tehdä, että pääsee putsaa haavat ennen kun ne voi arpeutua lopullisesti.

• Disseisback kirjoitti:

Mutta en aliarvioi.... kyllä mäkin oon jo joutunut itseäni kohtaamaan. Se kaikki ei ole nättiä, kun on jotain itsestään halunnut, eikä ole ollut sinnepäinkään.

Mut en mä kipua pelkää, ennemmin tunnottomuutta. Kipu kertoo, että on mahdollisuus. Tunnottomuus, että joku on kuollut sinussa. 🤔

Juu. Kai sekin vaikuttaa mitä ne asiat on mitkä piinaa? Seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta mitä oon nähnyt ja kokenut, lapsuuden pelot, kiusaamiset koulussa, töissä jne. En arvannu et ne on näin isoja möykkyjä, kun ne alkaa purkaa.

No kipu kertoo elämästä. Se ei aina ole niin, että tuntuu vain hyvältä tai ei ollenkaan. Mutta kipu saa tekemään jotain asialle. Siksi en tykkää buranasta...😄

• Disseisback kirjoitti:

No kipu kertoo elämästä. Se ei aina ole niin, että tuntuu vain hyvältä tai ei ollenkaan. Mutta kipu saa tekemään jotain asialle. Siksi en tykkää buranasta...😄

Kipu voi mennä ylikin. 🥺

Se on kuin mustunutta kuivaa verta motä joutuu tonkimaan arpikudoksen alta esiin ja taas vuotaa. Mutta kai se täytyy tehdä, että pääsee putsaa haavat ennen kun ne voi arpeutua lopullisesti.

No jos aikoo parantaa haavat, ne pitää just puhdistaa täysin ja hyväksyy se arpikin. Se jää väkisin, kun ei ole ajoissa hoitanut hommaa, vaan on vaan toivonut, että aika korjaisi...tai jokin.

• Disseisback kirjoitti:

No jos aikoo parantaa haavat, ne pitää just puhdistaa täysin ja hyväksyy se arpikin. Se jää väkisin, kun ei ole ajoissa hoitanut hommaa, vaan on vaan toivonut, että aika korjaisi...tai jokin.

Niin... On vaan niin paljon sitä kertynyttä.

Juu. Kai sekin vaikuttaa mitä ne asiat on mitkä piinaa? Seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta mitä oon nähnyt ja kokenut, lapsuuden pelot, kiusaamiset koulussa, töissä jne. En arvannu et ne on näin isoja möykkyjä, kun ne alkaa purkaa.

No mikä on mitä kellekkin. Ei asioita voi ihmisten kesken verrata.

Mut kannattaa mennä, jos kokee että yksin ei pyöri kun kehää.

Kipu voi mennä ylikin. 🥺

En usko... ihmingn on sitkrä eläin. Oothsn dä jo itsekin sen itsessäs nähnyt. 😊

• Disseisback kirjoitti:

No mikä on mitä kellekkin. Ei asioita voi ihmisten kesken verrata.

Ei voi ei. Mutta käsittely voi olla erilaista.

Sitä kertyy, kun koettaa vaan selvitä...tiedän. 🙄

• Disseisback kirjoitti:

En usko... ihmingn on sitkrä eläin. Oothsn dä jo itsekin sen itsessäs nähnyt. 😊

On sitkeä, muttei äärettömän. 😕

• Disseisback kirjoitti:

Sitä kertyy, kun koettaa vaan selvitä...tiedän. 🙄

Juu. Työntää perimpään aivojen nurkkaan. Ja leikkii, ettei sattunu yhtään.

Mut kannattaa mennä, jos kokee että yksin ei pyöri kun kehää.

No nyt ehkä osaisin ssnoa, mihin kannattais pureutua...🤔

On sitkeä, muttei äärettömän. 😕

Olipas typoja... kännykällä iltaisin tulee, ei jaksa tarkistaa...🙄

Siis ei sitä tarvii kaikkeen venyäkään. Mutta jos lähtee itseään tutkimaan, niin se ei ole helppoa, eikä siinä alkuun saa mitään hyvää, kaikki tuntuu pahalle...mutta siksi siihen on lähtenyt, että haluis parempaa. Ne kaikki, mitkä on lakaissut maton alle nostetaan esiin. Se tuntuu pahalle, mitä sinne on jättänytkään. Se tuntuu pahalle itsensä puolesta ja muiden puolesta...

Siksipä monet ei sitä tee, vaan jäävät sinne odottamaan jotain ihmeen tapahtuvan...ja saavat odottaa...

Juu. Työntää perimpään aivojen nurkkaan. Ja leikkii, ettei sattunu yhtään.

Luontaista reagointia...

Ei voi ei. Mutta käsittely voi olla erilaista.

Kaikki on yksilöllistä...

• Anonyymi

Olen eronnut monesti ja aina eron jälkeen keskittynyt lähinnä omaan hyvinvointiini treeneineen. Tuo on tuottanut tilanteita joissa treenin jälkeisen pitsan syöneenä ja yhden oluen nauttineena on joutunut ottamaan naisen yöksi kotihoitoon. Menin kuntosalille ja sieltä syömään ja aamulla joku nainen vieressä.

Hyvä treeni.

AV

• En. Ensin hoidetaan se ero pois mielestä ja sydämestä, vasta sitten lähdetään etsimään uutta.

• Anonyymi

Kyllä pitää juoda viinaa jos ero tulee niin saa nollattua ja samalla voi etsiä uutta naista. Ei sitä voi jäädä eroa suremaan joten viina avaan baarissa.

• Anonyymi

En ole koskaan reagoinut kriiseihin juomalla enkä ole ikinä kokenut tarvetta laastarisuhteille, joten en menisi baariin juomaan ja etsimään uutta kumppania eron jälkeen. Erot osuvat aina kipeään paikkaan, joten minulla kestää aikani koota itseni taas kokoon. Toivottavasti en koe enää eroa, vaan se seuraava olisi loppuelämän rakkaus.

• Anonyymi

Ääh, liian vaivalloista. Eikä hyvät naiset baareissa roiku.
      Eikä menisi kyllä tuo rouvakaan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

En. Antaisin vaan olla ja keskittyisin itseeni. Ja olisihan tuossa muutama potentiaalinen mies lähettyvillä, jos nyt ihan tarkkoja ollaan.

• Anonyymi

Mä oon lähes nunna ja silti hillitön meno baarissa. Ei voi siis tietää ketä siellä hiippailee !!

• Anonyymi

Baariin kaikki!

• Anonyymi

Pistäisin hulinaksi !

• Anonyymi

Muttya onkin hyvä jsd ylilikiäinen eli keski.-ikäinenh nainenh kuh tulee ylimjeileiseksi noinh äsasä 38, niinh böbwarö jwguuurrtt awkjwö cBJUIAUNBUKUAaab oitukat hi t´vökuttlnösutjub ;MD

• Anonyymi

miksi e4elä-pohhojammaanaan pillon on jo niin naitujatheheeh

Mutta jos ei nukuta piin neliöjuri ja mihin laskntaan tuollaita käyteenk, on; kolmiliuloiteista ympyrän kesiön juttuja, vähän kuin vartaruusohjelmissa, mutta totta.

• Anonyymi

Kuulin joskus hassun äännen joka li "VITUN IDIOOTTI", olin nukkumassa ja tuletsikkuna auki jonin teinitytön ääni tuli, oli vähän hassu, mutta en heränntyt eikä tarkoittanut minua.

• Anonyymi

mutta jooh joku tyttö ottaa kukkakuvia jotain, näin hänty itseänikin ärsyttävät jo pitkät vatrpaankunnnnt, on tyuollain Wuthhnin pltileikkurisaksi, jollai luulavasti poistan jotta kalanat eiva aina repydy jos pyörin säntyssä.

• Anonyymi

Jos ero tulisi mitä ajattelisitte siitä?

• Miettisi, että koskahan nuo uudet rivarit on muuttovalmiit ja hakisin kaksiota tai kolmiota eroon vedoten asap. Töihin pääsen varmasti tuohon lähelle kouluun tai päikkäriin, jos vaan kykenen tekee työtä. On pula työntekijöistä.

Sitten pitäs miettiä muksujen asioita, jutella asioista heillekin. Sopia miten muksut on kummankin luona jne. Hommata omaan kotiin huonekalut jne.

Jollain tapaa se olis fine ja jollain tapaa not.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En.
      Ehdokkaita on pitkä lista mistä valita. Vastakkaista- ja samaa sukupuolta olevia.
      Varmaan ottaisin jonkun kaverin asumaan pariksi vuodeksi.

Miks kyssä tällä palstalla, täällä sinkkuja, ei parisuhteessa olevia (paitsi minä)

• Anonyymi

Tuossa olikin risteys yhdessä kaistassa.

• Anonyymi

Luultavasti jatkaisin palstailua ja haaveilua.

• Anonyymi

Viinaa juomalla se uusikin kumppani löytyy baarista.

T: viinamies

• Anonyymi

Pitäisi laatia b-rappulista.

• Anonyymi

En menisi. Ei baareista olisi löydettävissä mitään sellaista, joka mua kiinnostaisi.

• Anonyymi

Ei ole parempaa paikka akuin baari löytää kumppani. Jos nyt mietitään jotain tinderiä ja netti treffailua niin saa laittaa naisille 1000 viestiä ennen kun joku vastaa, Joten varmaan ymmärrätte että se on ajanhukkaa. Baarissa pääsee heti juttelee naisille joten siinä on mahdollisuus helpommin löytää kumppania. Netissä miehen pitää olla komea ja hyvässä asemassa jota naiset kiinnostuisi. 90% miehistä on taviksia eikä naiset sellaisille vastaa netissä koska etsivät jotain täydellistä prinssia.

Baareissa miehellä on paremmat mahdollisuudet jos on rohkea ja tekee alotteita naisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10330
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3525
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      52
      3268
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2865
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      205
      2230
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2203
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2023
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1638
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1446
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1386
    Aihe