Mies saapuu nainen luoksesi ensimmäistä kertaa, toteatko miehelle heti.....

Anonyymi

Mies saapuu ensimmäistä kertaa luoksesi kotiisi, toteatko miehelle, että jääkaapissa on launtaimakkaraa, ranskanleipää, Atrian valmispizzaa, että ota sieltä, lämmitä mikrossa ja tee sämpyläleipä lauantaimakkarasta.
Vai kokkaatko isoäidin perunamuusia, itse tehtyjä lihapullia, uunilohta, karjalanpaistia, lasagnea, pannukakkua, lohikeittoa, hirvikeittoa ja jälkiruoaksi kermafudgeja ja itsetehtyjä suklaakonvehteja mansikka, vadelma, kirsikka, rommi, vaniljamousse täytteellä ja toteat miehelle, rakas, pöytä on katettu kaikki on syötävä ja syön kanssasi....

17

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tehdään mielummin noi kaikki yhdessä?

    • Anonyymi

      Miehelle pitää antaa heti viinaa kun astuu ovesta sisälle.

    • Anonyymi

      Ei, kun tarjoat sille kuninkaallisille miehelle lauantaimakkaraa, ranskanleipää, ja vieläpä lämmität sen roiskeläpän mikrossa. Sitten voit saada mitä haluat...

      • Anonyymi

        Ok mutta viinaa ei mun luona ole enkä sitä osta.


    • Anonyymi

      Kyllähän sitä jotain mielitiettyä hieman passaisin kun itsekin hyvä mielen saa siinä kumppani tuntee itsensä halutuksi ja talon isännäksi… täytyy vaan äijä muistaa emäntää takaisin päin samoin aattein tai jää hyvät teot turhan yksipuliseksi ja loppuvat vallan 😙😄

    • Anonyymi

      No en todellakaan kumpaakaa noista. Ei löydy kaapeistani noita ja mä en todellakaan ala tollasia kokkailemaan erikseen. Ei miehet edes kokkauksia oikeasti arvosta, eli yksi lysti.

      • Anonyymi

        Älä ny noin sano.. olisin onnellinen naisesta, joka osaa myös kokata kunnolla. Sehän on arvostettu asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ny noin sano.. olisin onnellinen naisesta, joka osaa myös kokata kunnolla. Sehän on arvostettu asia.

        Sinä ehkä, mutta miehet yleisesti eivät.


      • Anonyymi

        Kyllä, just noin. Mä olen nainen, joka kyllä osaa kokata ja joskus aikanaan jopa vaivautui kokkaamaan miehelle hienomminkin. Vaan ei kannata miehen takia, joten nykyään vain juhlapäivinä.

        Mä en ole vielä tavannut sellaista miestä, joka muka kokkaavaa naista arvostaisi. Taitaa olla vain romantisoitu myytti. Kolme parisuhdetta takana, joissa jokaisessa ruoka ja ruoanlaitto oli ihan yhtä tyhjän kanssa.

        Ensimmäinen oli oman elämänsä ruokakriitikko, joka löysi kaikesta moitittavaa, vaikka muut kehuivat, eikä hän itse osannut kuin hyvä jos kananmunan paistaa. Toinen taas vain vittuuntui, jos yritin kokatata tai leipoa jotain mistä hän pitäisi. Hänelle oli ihan yksi lysti mitä hän söi ja häntä ärsytti, jos häneltä kysyttiin mitä hän tahtoisi. Kolmannen mielestä kuka vaan osasi kokata, eikä niin yksinkertaisesta taidosta tarvitse edes kiittää. Sen jälkeen tapailin vielä hyvin lyhyesti neljättä, jonka mielestä yksikään nainen tässä maailmassa ei osaa laittaa ruokaa. Summa summarum, en tule enää ikinä panostamaan ruoanlaitoon miehen takia. Kokaan itselleni, sitä mistä itse pidän. Mies syököön samaa tai laittakoon itselleen jotain parempaa.

        P.S. Jokainen eksäni on ollut tavallistakin tavallisempi tavis, joten jännämiehistä ynnä muista on ihan turha huudella.


    • Lauantaimakkarasta ja roiskeläppälätystä päätellen olet menossa jollekin toiselle aikamiespojalle kylään.

    • Anonyymi

      Syön elääkseni, en elä syödäkseni - odotan samaa mieheltä. Tyrmään molemmat vaihtoehdot.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Ihan kyllä laitan ruokaa ja syön päivittäin, välillä teen useammaksi päiväksi, eli samaa ruokaa syön...että miehellä tai ilman on ruokaa mitä syödä.. jälkiruuat on harvinaisia!

    • Anonyymi

      Jos/kun mies tulee luokseni ensimmäistä kertaa, niin huolehdin aina siitä, että kotini on siisti ja puhdas ja kaapeissa ruokaa ja juomaa. Valmistan ruoan itse toki, mutta viimeksi kun luonani oli mies käymässä ensimmäistä kertaa, niin huomasin, että minua ärsytti se, ettei mies tarjonnut apuaan ruoan laitossa tai kattauksessa. Hän vain istui ja odotti aina kun minä puuhastelin (viipyi siis biikonlopun). Tottakai minä olen "emäntä" ja huolehdin kaikesta, mutta olen tottunut siihen, että mies osallistuu. "Voinko olla avuksi?" on pieni kysymys, mutta sillä on valtavan iso merkitys siihen, missä valossa toisen näkee.

      • Anonyymi

        Kyllä. Antaa todella huonon kuvan miehestä, jos hän on vain kuin jossain ravintolassa tai hotellissa passattavana. Kyllä mä vieraani tietenkin passaan, jos pakko on, mutta tuskin kutsun enää uudelleen.


    • Anonyymi

      Se on vähän kiinni siitä, mitä toinen suostuu syömään.
      Karjalanpaisti on muuten hyvä, ellei toinen ole vegaani.
      Joskus olen soittanut, kun toinen on tulossa ja pyytänyt noutamaan pizzat matkan varrelta.
      Tai käymään kaupassa, kun on itsellä kiireitä ollut koko viikon.
      Muutama tuppautunut auttamaan, enkä ole ajanut pois.

      Ja yksi ei tuonut pizzaa, laatikollisen kaljaa kylläkin. Lähetin ulko-ovelta takaisin kotiin kasvamaan.

    • Anonyymi

      Jemmo Niibnistä saapuu tuopaikalleen, sihteeri kohteliiaas tilmoittaa: voisitko poistuia poakjalta!

      Puörivän pallon sää on aika hauska, katsson aina Houston TX,

      Espanjaan jos matkustaa niin aina toppatakki päällä jo aluksi.

    • Olen yleensä tehnyt itse ruokaa, jota tarjoan luonani vierailevalle. Siinä näkee samalla maistuuko mun kokkaukset. Yleensä on maistuneet liiankin hyvin, ei pääse ukosta enää eroon. 🤨

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1907
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1277
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1214
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      979
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      858
    9. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      851
    Aihe