Ei mulla mitään asiaa oo - muuten vaan kirjoittelen!

Kun kaikissa muissa monarkioissa kuningas ja kuningatar ovat naimisissa keskenään, niin miksi Britaniassa ei? Ruotsissakin on kuningas Kaarle Kustaa ja kuningatar Sylvia. Mitäs jos on kruununperimisjärjestyksessä on ensimmäisenä homo? Voiko sitten Ruotsissa olla kaksi kuningasta tai kuningatarta? Ennustan, että kymmenen vuoden sisällä on Ruotsissa musta homokuningas Rinkebystä!

Kongossa ovat paikalliset siltainsinöörit rakentaneet uuden, hienon 500:n miljoonan euron sillan. Kehitysyhteistyörahoilla rakennetun sillan avasi itse pääministeri Mobutu Se Se Seko! Tässä tuo avajaiseremonia:
https://www.youtube.com/watch?v=6-kll84mjm8

Koska se Meta:n virtuaalitodellisuus on valmis, että pääsis pois tästä pelkistetystä todellisuudesta?

Suomalainen tutkimusryhmä on ensimmäisenä maailmassa suunnittelemassa kävelevänsä Mariaanien Haudan pohjalla, joka on noin 11 kilometriä merenpinnan alapuolella ja päällä on saman verran vettä. Ensimmäiseksi he aikovat rakentaa haudan pohjalle saunan, jota he pitävät tukikohtanaan.

6

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on ollut tapana lähettää Britanian uudelle hallitsijalle aina pikku paketti, kun hänen kruunataan virkaansa. Olen kadottanut jo osoitteen, koska edellisestä kerrasta on niin pitkä aika. Etsin uuden kuninkaan osoitetta netistä ja tälläinen video löytyi, kun: "HM King Charles First Address as King". Se oli kuitenkin trolli, eikä osoitetta sanottu. Minulla on ollut tapana lähettää uudelle hallitsijalle aina salmiakkia, mämmiä, energiajuomaa ja talkkunajauhoja.

Tänään on sitten jännittävimmät Ruotsin vaalit ikuna! Pääsevätkä natsit valtaan? Ruotsissa on turvapaikanhakijoiden ammuskeluissa kuollut viimeisen kymmenen vuoden aikana useita ihmisiä päivittäin. Joskus sivullisia lapsiakin ja äitejä myös leikkikentillä. Eilen vihdoin Ruotsin demaripääministeri sanoi, Rinkebyssä, että asialle on tehtävä jotain ja alettava pohtimaan ratkaisuja.

Ruotsista tuli mieleen Afganistan, jossa talebanit ovat osoittaneet vihdoin halua siirtyä ihmisoikeuksia kunnioittavaksi valtioksi ja korkean teknologian maaksi. He suunnittelevat lähettävänsä miehitettyjä raketteja avaruuteen. Ensimmäisinä afgaaneina avaruuteen saavat kunnian matkustaa homoseksuaalit, joita varten rakennetaan pikavauhdilla 50:n hengen raketteja. Näitä lähetetään, kunnes kaikki maan homoseksuaalit ovat saaneet mahdollisuuden matkustaa avaruuteen.

• Vastasin eilisen aloitukseesi ennenkuin luin tämän seuraavan ja.. mitä ihmettä minä lähettäisin uudelle hallitsijalle britanniaan? harrastelijakokkina.. kuivan banaanimaustekaaaakun? piimään hapatetun ruisleivä? ruismarjapuuroa?, no paljastinpas bravuurini..hähähä.

No osakkeet on nousussa ..voisin laittaa parsimani vanhat villasukat mukaan. mulla on viidet.. Ne on tuplasti pesty ja hyvin parsittu. Pappavainaani opetti mulle joskus 90-luvulla parsimisen salat. Britannisssa on toistaiseksi koleat sateiset talvet..tosin siellä taitaa sataa läpi vuoden..paitsi että ei tänä vuonna. Good grief.. Ei enää sateenvarjoja?? Eikä öljykangastakkeja? Lontoon sumuja eikä baskervillen koiraa?

• pervokki kirjoitti:

Vastasin eilisen aloitukseesi ennenkuin luin tämän seuraavan ja.. mitä ihmettä minä lähettäisin uudelle hallitsijalle britanniaan? harrastelijakokkina.. kuivan banaanimaustekaaaakun? piimään hapatetun ruisleivä? ruismarjapuuroa?, no paljastinpas bravuurini..hähähä.

No osakkeet on nousussa ..voisin laittaa parsimani vanhat villasukat mukaan. mulla on viidet.. Ne on tuplasti pesty ja hyvin parsittu. Pappavainaani opetti mulle joskus 90-luvulla parsimisen salat. Britannisssa on toistaiseksi koleat sateiset talvet..tosin siellä taitaa sataa läpi vuoden..paitsi että ei tänä vuonna. Good grief.. Ei enää sateenvarjoja?? Eikä öljykangastakkeja? Lontoon sumuja eikä baskervillen koiraa?

Ei banaanikakkua - ei ole suomalainen perinneruoka. Vanamo ja Kekkonen sylkäisisivät sellaisen päälle. Ensimmäiset banaanit tulivat Suomeen vasta 1952 olympialaisten tienoilla. Samoja kisoja varten tuli maahamme myös Coca Cola, seksi ja kehitettiin Lonkero.

Ruisleipää varten pitäisi olla ainakin 1800- luvulta asti periytyvä juuri. En tiedä vaatiiko ruispuuro juurta?

Knalli ja Sateenvarjo kuului lapsuuteeni. Kai Ulko- Hebrideillä edelleen sataa joka päivä? Eivät britit yleensä suojaudu sateelta - sontikka ja sydvesti harvinaisia.

• Minä ennustan että rinkebyssä sun muualla ruattissa on 10 vuoden kuluttua niin paljon musulmaaneja että jokainen homokuningas löytää irtileikatun päänsä rinkebyn torilla keihään nokassa. Ruumis upotettu mälareniin painojen kera. itse en ole rassisti suuntaan enkä toiseen mutta yritän vain tunnustaa tosiasiat.

Ajattele joskus mietin muuttamista tukholmaan mm mutta ehkäpä muualla ruattissa vois ollarauhallista..ainakin taalainmaalla? tai värmlannissa?

Joo muistan sen mobutu sen sen sekon.. ja tiedän kyllä minne kehitysyhteistyörahat ovat huvenneet. Afrikkalaiset yhtä järkeviä kuin suomalaiset?= suomalaiset antaa rahaa ja kyläläiset kyläpäällikölle.. kyläpäällikkö poliitikoille. Kuka on tyhhmä tässä ketjussa?

Mariaanien haudasta löydettiin tonnikala.. PURKKI. SÄILYKETÖLKKI. Sellasessa paineessa pää räjähtää.

• Tässä on odoteltu kuningas väinö ensimmäistä vuodesta 1918..vai oliko? saksalaanen herttua.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017559123jh

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      279
      35262
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      85
      4724
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      4614
    4. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      258
      3902
    5. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      100
      3200
    6. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      19
      2729
    7. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      59
      2553
    8. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2034
    9. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      48
      1826
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      421
      1652
    Aihe