Mistä tiesit, että haluat erota?

Anonyymi

Jos periaatteessa kaikki on ok ja näinkin voisi elää, mutta et kuitenkaan ole aivan varma.... Niin mistä tiesit, että ero on päätös, jonka haluat tehdä?

6

2067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tajusin miehen viestittelevän toiselle naiselle yöllä. Se oli viimeinen niitti arkkuun.

• Anonyymi

Huonoja päiviä alkoi olla enemmän kuin hyviä. Kauan asiaa pohdin, liiankin kauan, mutta vihdoin päätöksen tehtyäni en ole katunut sitä hetkeäkään. Nykyään on paljon parempi kumppani!

• Anonyymi

Intuitio oli väärässä. Vaihdoin täydellisen huonoon.

• Anonyymi

Se yksittäinen tilanne, jossa lopullisen päätöksen tein, oli varsin pikkujuttu. Se oli vain hyvin kuvaava sille suhteelle, sille miten mies käyttäytyi minua kohtaan ja miten hän katsoi oikeudekseen minulle puhua. Siihen asti olin yrittänyt ihan vaan pelkällä tahdonvoimalla pitää sitä juttua omalta puoleltani kasassa, kun en ole periksiantavaa sorttia ja kun kerta olin siihen lähtenyt, niin silloin siinä pysyisin. Hyvä mun ei ollut ollut olla enää aikoihin. Vaan se oli se kuuluisa viimeinen pisara ja lähdin jo seuraavana päivänä ensiksi porukoilleni muutamaksi viikoksi ja sitten omaan kämppään, heti kun sellaisen sain. Siinä meni vielä pari viikkoa lisää.

• Anonyymi

Mies on mykkä, poissaoleva, kylmä.

• Anonyymi

En ollut enää onnellinen puolisoni kanssa. Tiesin että voisin olla tulevaisuudessa onnellinen jonkun toisen kanssa. Melko yksinkertaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      247
      10762
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6893
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5553
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4820
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4104
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      28
      3461
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3434
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3352
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      19
      2784
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      54
      2539
    Aihe