Jos periaatteessa kaikki on ok ja näinkin voisi elää, mutta et kuitenkaan ole aivan varma.... Niin mistä tiesit, että ero on päätös, jonka haluat tehdä?
Mistä tiesit, että haluat erota?
6
1986
Vastaukset
- Anonyymi
Tajusin miehen viestittelevän toiselle naiselle yöllä. Se oli viimeinen niitti arkkuun.
- Anonyymi
Huonoja päiviä alkoi olla enemmän kuin hyviä. Kauan asiaa pohdin, liiankin kauan, mutta vihdoin päätöksen tehtyäni en ole katunut sitä hetkeäkään. Nykyään on paljon parempi kumppani!
- Anonyymi
Intuitio oli väärässä. Vaihdoin täydellisen huonoon.
- Anonyymi
Se yksittäinen tilanne, jossa lopullisen päätöksen tein, oli varsin pikkujuttu. Se oli vain hyvin kuvaava sille suhteelle, sille miten mies käyttäytyi minua kohtaan ja miten hän katsoi oikeudekseen minulle puhua. Siihen asti olin yrittänyt ihan vaan pelkällä tahdonvoimalla pitää sitä juttua omalta puoleltani kasassa, kun en ole periksiantavaa sorttia ja kun kerta olin siihen lähtenyt, niin silloin siinä pysyisin. Hyvä mun ei ollut ollut olla enää aikoihin. Vaan se oli se kuuluisa viimeinen pisara ja lähdin jo seuraavana päivänä ensiksi porukoilleni muutamaksi viikoksi ja sitten omaan kämppään, heti kun sellaisen sain. Siinä meni vielä pari viikkoa lisää.
- Anonyymi
Mies on mykkä, poissaoleva, kylmä.
- Anonyymi
En ollut enää onnellinen puolisoni kanssa. Tiesin että voisin olla tulevaisuudessa onnellinen jonkun toisen kanssa. Melko yksinkertaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888