Viestintää

Anonyymi

Mitä kautta olisi varattuna turvallisinta viestitellä salarakkaan kanssa niin ettei jää kiinni?

22

1120

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Savumerkein

      • Savumerkit saattaa joku huomata. Eiköhän kaiken varmempi tapa ole telepaattisesti? 🌹👀


    • Anonyymi

      Suositus sulle. Hankkiudu eroon edellisestä, voit viestiä ihan miten haluat. Samalla sun arvo ihmisenä nousee huomattavasti.

      • Anonyymi

        Ei mulla oo mitään salasuhdetta. Aloituksen kysymys ei koskenut mua.


    • Anonyymi

      Puoliso aistii lopulta tunnetilan, kun kaikki ole kunnossa vaikka kuinka viestii salassa. Lopulta viestittelijä kuvittelee, että piilottelu on helppoa, kun ei ole jäänyt kiinni. Lopulta ote lipsuu ja jonnekin jää aina kuvia tai sinun käytös muuttuu monella eri tavalla, jonka toinen huomaa. Viestit voivat jäädä ihan vaan näkyviin kun huolimattomuus kasvaa.

      • Anonyymi

        Oon huomannut tämön puolisossani. Ahdistaa kun toinen on ihan muuttunut.


    • Anonyymi

      Ei mitään kautta. Tajuatko kuinka väärin teet puolisoa kohtaan? Tai jos et osaa olla uskollinen, eroa ennenkuin menet toisen kanssa.

      • Anonyymi

        Jos luit ketjun niin huomaat etten petä vaan kysyin koska epäilen puolisoni pettävän.


    • Anonyymi

      Eikös viestintäsalaisuus päde? Nykyaikana puhelin on yksityinen ja tietokonekin on niin halpa ettei rahasta ole kiinni oman läppärin saaminen. Jos on yksi kone, niin siihenkin saa jokaiselle käyttäjälle oman tilin omalla salasanalla.

    • Anonyymi

      Kysyt vaan siltä puolisolta mikä on ongelmana?

      • Anonyymi

        Kysyin muttei mikään. Olen niin hukassa.koska minusta mikän ei ole kuin ennen. Seksiä on ja pyrin kohyelemaan kunnioittaen puolisoani mutta hän on muuttunut etäiseksi. Asuu netiss läppärilläännja kännykällään. Ei enää puhu minulle juuri mitään. Paljon poissa kotoa. Olen aina pyrkinyt olrmaan kohtelias ja hellimään ja palvelemaan, auttamaan sekä kannustamaan niin nyt tuntuu pahalta koska puoliso on aivan etäinen ja henkisesti poissa. Tunnen itseni yksinäiseksi. Puolisolta kysyttäessä kaikki on hyvin eikä halua puhua asiasta. Oari vuotta kestänyt tätä ulkopuolisuuden tunnetta minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin muttei mikään. Olen niin hukassa.koska minusta mikän ei ole kuin ennen. Seksiä on ja pyrin kohyelemaan kunnioittaen puolisoani mutta hän on muuttunut etäiseksi. Asuu netiss läppärilläännja kännykällään. Ei enää puhu minulle juuri mitään. Paljon poissa kotoa. Olen aina pyrkinyt olrmaan kohtelias ja hellimään ja palvelemaan, auttamaan sekä kannustamaan niin nyt tuntuu pahalta koska puoliso on aivan etäinen ja henkisesti poissa. Tunnen itseni yksinäiseksi. Puolisolta kysyttäessä kaikki on hyvin eikä halua puhua asiasta. Oari vuotta kestänyt tätä ulkopuolisuuden tunnetta minulla.

        Lähde kävelemään tuollaisesta suhteesta missä SINÄ et ole onnellinen eikä asiat muutu miksikään. Mitä väliä sillä enää on jos on pettänyt tai ei ole? Pari vuotta on jo kulunut hukkaan, eikö se riitä? Ei tuo enää paremmaksi tuosta muutu, toisella ei ole halua ja olet vain pelkkä narri narun päässä. Tai sitten ole hiljaa ja lopeta tuo valitus, olet oman tiesi valinnut.


    • Anonyymi

      Millä vain Somella, töissä Teamssilla tms. Yhteystiedon nimeksi vaikka Seppo Seilaaja ja Anna Mäki riippuen sukupuolesta

    • Anonyymi

      Kasvokkain,,aina viikoksi aikataulu sovittuna vara päivät.

      • Anonyymi

        Jaa näinkö se nykyaikana meneekin???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa näinkö se nykyaikana meneekin???

        Niin se toimii nykyään,,,kännyllä jää kiinni 100% ennemmin tai myöhemmin.


    • Anonyymi

      Salakirjoituksella suomi24 keskustelupalstalla, mutta ei suhteet, tai treffit nimimerkillä

    • Anonyymi

      Kik, snap, teams,. Kuvakkeen voi piilottaa johonkin ryhmään. Ilmoitukset pois päältä.

      Jos puoliso antaa puhelin tarkistettavaksi, katso asetuksista sovellukset. Siellä on kaikki mitkä on käytössä.

      Jos ei anna puhelinta tarkistettavaksi, sano suoraan, että et enää luota häneen. Luottamus on parisuhteen kivijalka.

      Toki voi viestitellä myös jollakin treffisivustolla selaimen kautta salaisessa tilassa. Nämä ovat vaan yleensä maksullisia ainakin miehille.

    • Anonyymi

      Odotatko ihan pienen hetken, kysyn vaimolta, hän kun on alan huippuasiantuntija. Tai siis oli.

    • Anonyymi

      Viestin whatsapilla. Vaikka puoliso olisi vieressä. Jos kysyy kelle viestin, sanon salarakkaalle.

      Näin se homma toimii. Oispa kyllä aikamoista jos aikuisen ihmisen puhelimen joku tutkisi. Jos joku pettää, se pettää, thats it. Sitä ei voi estää. Tyhmää on olla suhteessa jossa asioita ei puhuta läpi, katsota molempien tarpeiden kannalta. AIka paljon on niitä joille ainoa hyvä tapa elää on avoinsuhde.

      Jos on tarve epäillä kumppania, eroa. Jos on tarve seksille muun kuin kumppanin kanssa puhu siitä tai eroa.

    • Anonyymi

      Suomi24 suhteet ja tunteet palsta, tai uskottomuus. 😂

    • Anonyymi

      Sehän voisi olla vaikka niin, että vetäisi perseen päähänsä ja miettisi, että miksi täällä on niin helvetin pimeää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      204
      8284
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4678
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2250
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1835
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1746
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe