Rikosilmoitus vainoamisesta

Anonyymi

Olen eronnut väkivaltaisesta suhteesta ja päässyt jaloilleni. Ex-kumppani ei jätä kuitenkaan minua rauhaan. Sain neuvoksi rikosilmoituksen tekemisen koska tilanne täyttää jo vainoamisen kriteerit.
Onko kokemusta tällaisesta tilanteesta, lopettiko yhteydenotot ja muun lähestymisen? Pelkään lähinnä seurauksia, kun poliisi ottaa tekijään yhteyttä.

21

1525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seuraukset on sen ongelma ja varmasti myös oikein.

    • Anonyymi

      On kokemusta. :(
      Jos teillä on lapsia mieti miten toimit niin että lapset eivät kärsi liikaa. En ehkä tekisi rikosilmoitusta jos on lapsia vaan toivoisin ajan auttavan asiaa.
      En kerro yksityiskohtia tänne. Olemme edelleen hengissä mutta ikuiset traumat on meillä kaikilla. Aikaa on kulunut nyt muutama vuosi tapahtumista. Toivon ja rukoilen ja rukoile itsekin että säästyt tai jos on lapsia säästytte hengissä ja terveinä. 🙏🏻

      • Anonyymi

        Nyt oli neuvot niin päin persettä että taitaa olla kokemusta vain vainoamisesta sun puolelta

        Mullan alle ja sylkäisy perään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli neuvot niin päin persettä että taitaa olla kokemusta vain vainoamisesta sun puolelta

        Mullan alle ja sylkäisy perään

        Kyllä, aika helppo lukea rivien välistä, samaa mieltä tästä hyi sentään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli neuvot niin päin persettä että taitaa olla kokemusta vain vainoamisesta sun puolelta

        Mullan alle ja sylkäisy perään

        Juuri näin! Juuri tuolla tavalla ei suojella vaan tuhotaan loputkin😠


    • Anonyymi

      jos on matu niin voi lähteä pää , esimerkkejä on

      • Anonyymi

        tai happoa naamalle 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai happoa naamalle 🤔

        Höpö löpö


    • Anonyymi

      Kokemukseni kautta, neuvon etäisyyttä vainoajaan. Jos lapsia, harkitse muuttoa kauas.
      Vaikka vainoaja lupaa jättää rauhaan se on vain kiero lupaus, ettet poistu hänen elämästä.
      Voimia sinulle.

    • Anonyymi

      Jos on fiksu niin poliisin soitto hänelle jo riittää ottamaan sinuun etäisyyttä. Miehen on vaikea joskus ymmärtää oman käytöksen seurauksia, mut poliisin soitto voi herättää tajuamaan, että toinen onkin tosissaan tuntemusten kanssa, jotka eroaa omista.

      Jos reakoi toisin, silloin on todellinen ongelma tapaus. Silloin rikosilmoituskin on aiheellinen. Suosittelen, että pysyt totuudessa, älä lähde valheen tielle, tiedän että sellaisiakin naisia on ja he haluavat vain janota kostoa jostain kokemastaan, joka on enemmän harhaa kuin totta. Mut sekin toimii, jos toinen kokematon taistelemaan oikeuksistaan. Terveisin kokematon.

      • Anonyymi

        ” Miehen on vaikea joskus ymmärtää oman käytöksen seurauksia, mut poliisin soitto voi herättää tajuamaan, että toinen onkin tosissaan tuntemusten kanssa, jotka eroaa omista. ” Jotka eroaa omista? Voi sen noinkin kai ilmaista


      • Anonyymi

        ” Suosittelen, että pysyt totuudessa, älä lähde valheen tielle, tiedän että sellaisiakin naisia on ja he haluavat vain janota kostoa jostain kokemastaan, joka on enemmän harhaa kuin totta. Mut sekin toimii, jos toinen kokematon taistelemaan oikeuksistaan. Terveisin kokematon.” Aina voit tietysti avata näitä kokemuksiasi lisää täällä.


      • Anonyymi

        Ei sairaslke ihmiselle auta poliisin soitot


    • Anonyymi

      Kyllä noi elämän kallu incelitkin nyrkkiä uskoo, laita vaan enemmän tietoa niin välitetään eteenpäin.

    • Anonyymi

      On poliisi tutkii, tutkii ja tutkii parin vuoden kuluttua toteaa, loppui vuodessa.... jos loppui.

    • Anonyymi

      Ennen poliisille rikosilmoituksen tekemista sinulla pitaa olla todisteet. Tarkat ajat ja paikat ja valokuvat ja videot. Kirjaa kaikki muistiin.

      • Anonyymi

        Tämä tekee liian vaikeaksi tehdä ilmoituksia. Elämä on muutenkin vaikeaa niin pitäisi vielä kerätä todisteita. Se on syy miksi en taistellut lasteni ja itseni puolesta niinkuin olisin taistellut jos olisin jaksanut. Masennus sairautena ei auttanut minua yhtään myöskään. Voimia teille jotka olette vastaavassa tilanteessa tällä hetkellä.


      • Anonyymi

        Suosittelen maallittamista ja houkuttelua, astuuko toinen ansaan. Osaatko flirttailua, anna ymmärtää, että olisit kiinnostunut toisesta ja siten houkutella toinen tekemään asioita, joita ei muuten tekisi? Näin saavutat tavoitteesi helpommin. Tekeydy uhriksi, kärjistä asioita, näin saat haluamasi helpommin. Hae myös muita tukemaan tarinaasi, jos mahdollista. Kirjaa kaikki toisen tekeminen ylös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen maallittamista ja houkuttelua, astuuko toinen ansaan. Osaatko flirttailua, anna ymmärtää, että olisit kiinnostunut toisesta ja siten houkutella toinen tekemään asioita, joita ei muuten tekisi? Näin saavutat tavoitteesi helpommin. Tekeydy uhriksi, kärjistä asioita, näin saat haluamasi helpommin. Hae myös muita tukemaan tarinaasi, jos mahdollista. Kirjaa kaikki toisen tekeminen ylös.

        Ei kannata valehdellaan niistä kärsii vaan itse


    • Anonyymi

      Onko AP mies, nainen, tai joku sodomiitti?

    • Anonyymi

      Suosittelen rikosilmoituksen tekemistä. Tottakai pelkäät seurauksia, väkivaltaisilla ihmisillä on tapana reagoida tuollaisiin asioihin ikävästi ja tottakai tilanne voi eskaloitua. Sinulla on kuitenkin mahdollisuus varautua siihen. Aloita vaikka sillä että menet rikosuhripäivystykseen niin voitte siellä laatia jonkinlaisen suunnitelman ja pohtia mikä sinun tilanne tarkemmin on. Itse oikeusprosessi on aika turha, pitkä ja kuormittava. Todisteita on oltava ja paljon, lähestymiskieltoa voi rikkoa loputtomasti ja jos jonkun sakon joskus saa tai vaikka tuomionkin niin ei se poista sinun hätää, eikä se suojele tulevilta teoilta jne. Mutta se on tärkeätä että saat edes jotain apua ja mahdollisesti jonkin näköinen seuraamusten uhka saan exän lopettamaan. Ei pidä jäädä yksin noiden tilanteiden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe