Haluatko jättää sinkkuuden ja tulla vanhemmaksi, kun kuulet hassuja lasten suusta? Esimerkiksi - 5v. poika: "Täti (14v.) pelkäsitkö sinä pienenä, kun kadulla käveli vastaa dinosauruksia?" Täti (14v.): "Henri-kulta, en minä aivan niin vanha ole niin kuin sinä luulet!"
Sinkkuus pois? Mitä hassua olet kuullut lasten suusta?
47
<50
Vastaukset
KORJAUS - 5v. poika: "Täti (14v.) pelkäsitkö sinä pienenä, kun kadulla käveli VASTAAN dinosauruksia?" Täti (14v.): "Henri-kulta, en minä aivan niin vanha ole kuin sinä luulet."
- Anonyymi
14 v on itsekin vielä lapsi
>simiti<Korjaan, että siskoni taisi olla 15-vuotias tuolloin, kun siskon poika sanoi dinosauruksista. Kun hän oli vanhempi ja äiti - niin hänen 5-vuotias poikansa sanoi, että hänestä tulee isona dinosaurus. Sisko sanoi, että "se ei ole mahdollista". Hetken mietittyään 5. v. poika sanoi, että hänestä tuleekin isona "Pokemon-kouluttaja".
Tyttäreni reilun vuoden vanhana potalla. Hän istui hetken, tarjosin kirjoja jotta malttaisi istua tarpeeksi pitkään. Hän laski kirjat lattialle, nousi ylös ja totesi" Höntsis " ja lähtii leikkeihinsä. 😅
Ihan kiva juttu sinulla! :) Kiitos sen jakamisesta muille. Netistä löysin jutun lapsien lausumista jutuista. Tässä linkin viimeinen. Minä tykkäsin siitä! :D
"15. Poikani olivat 2- ja 3-vuotiaita, kun kävivät keskustelua isän autolehdessä olleista autoista. Äitinä kuuntelin keittöstä poikien keskustelua ja ilmeisesti yksi autoista oli ylitse muiden, kun he puhuivat isona ostavansa kyseisen auton. Menin poikien luokse ja huomasin että poikien kiinnostus oli punaisessa Lamborginissa. Kerroin pojille, että sitten isona, jos haluaa tuollaisen auton, pitää opiskella kunnon ammatti ja saada tosi hyvä työpaikka. Poistuin keskustelun jälkeen takaisin keittiöön ja tuli hetken hiljaisuus. Pian pojat jatkoivat autokeskustelua ja tuumasivat asiaa toiselta kantilta kertoen toisilleen:"sitten kun ollaan isoja niin käydään koeajamassa tuota autoa" Kipsula72 "
https://www.is.fi/viihde/art-2000000580094.htmlUsko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Ihan kiva juttu sinulla! :) Kiitos sen jakamisesta muille. Netistä löysin jutun lapsien lausumista jutuista. Tässä linkin viimeinen. Minä tykkäsin siitä! :D
"15. Poikani olivat 2- ja 3-vuotiaita, kun kävivät keskustelua isän autolehdessä olleista autoista. Äitinä kuuntelin keittöstä poikien keskustelua ja ilmeisesti yksi autoista oli ylitse muiden, kun he puhuivat isona ostavansa kyseisen auton. Menin poikien luokse ja huomasin että poikien kiinnostus oli punaisessa Lamborginissa. Kerroin pojille, että sitten isona, jos haluaa tuollaisen auton, pitää opiskella kunnon ammatti ja saada tosi hyvä työpaikka. Poistuin keskustelun jälkeen takaisin keittiöön ja tuli hetken hiljaisuus. Pian pojat jatkoivat autokeskustelua ja tuumasivat asiaa toiselta kantilta kertoen toisilleen:"sitten kun ollaan isoja niin käydään koeajamassa tuota autoa" Kipsula72 "
https://www.is.fi/viihde/art-2000000580094.htmlHeh. Vai koeajamassa. Se on aika vanha pirssi jo sitten.
Autosta tuli mieleen, kun olin kuullut äidillä olleen kaksi marsua ennen minun syntymää ja innostuin niistä, että minulle myös ostetaan marsu. No intouduin niin marsusta, että aloin mankumaan sitä itselleni.
Jankkasin ja jankkasin, haluun sen marsun. Haluun sen marsun! Lopulta kävi moka ja huusin kovaa "HALUUN SEN MERSUN!"
Ja äiti pärähti nauramaan, ensin marsu, sitten jo mersu kas kun ei DC 10. 🤣
Kalliit on toiveet.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Heh. Vai koeajamassa. Se on aika vanha pirssi jo sitten.
Autosta tuli mieleen, kun olin kuullut äidillä olleen kaksi marsua ennen minun syntymää ja innostuin niistä, että minulle myös ostetaan marsu. No intouduin niin marsusta, että aloin mankumaan sitä itselleni.
Jankkasin ja jankkasin, haluun sen marsun. Haluun sen marsun! Lopulta kävi moka ja huusin kovaa "HALUUN SEN MERSUN!"
Kalliit on toiveet.Tuosta tuli mieleen serkkuni, joka sedälleen kertoi, että "meillepä hankitaan norsu". Setä kysyi, että minnekä te sen laitatte? Poika vastasi, että "parvekkeelle". Sitten tarkemman kyselyn jälkeen pikkupojalla oli mennyt sekaisin "marsu" ja "norsu". :)
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Tuosta tuli mieleen serkkuni, joka sedälleen kertoi, että "meillepä hankitaan norsu". Setä kysyi, että minnekä te sen laitatte? Poika vastasi, että "parvekkeelle". Sitten tarkemman kyselyn jälkeen pikkupojalla oli mennyt sekaisin "marsu" ja "norsu". :)
Hehheh, aikamoinen sekaannus. 😁
Mäkin halusin mummon vasikan ottaa mukaan navetasta meille Lahteen, kerrostalon parvekkeelle asumaan. 🥴
Se oli niin söpö nutipää ja nuoli karheella kielellä posket ja takkini.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Hehheh, aikamoinen sekaannus. 😁
Mäkin halusin mummon vasikan ottaa mukaan navetasta meille Lahteen, kerrostalon parvekkeelle asumaan. 🥴
Se oli niin söpö nutipää ja nuoli karheella kielellä posket ja takkini.Kiva, kun kerroit lehmästä. Minulla itsellläni ei valitettavasti ole oikein kontaktia maatiloihin. Äidin puolelta käytiin hautajaisten yhteydessä maatilalla. Lisäksi koulun kanssa käytiin kerran tutustumassa maatilaan. Lisäksi toimittajana kävin kerran maatilalla. Siinä me kontaktit taisi olla, joten lehmä ei ole oikein tuttu.
Kiva, kun kerroit lehmästä. Minulla itsellläni ei valitettavasti ole oikein kontaktia maatiloihin. Äidin puolelta käytiin hautajaisten yhteydessä maatilalla. Lisäksi koulun kanssa käytiin kerran tutustumassa maatilaan. Lisäksi toimittajana kävin kerran maatilalla. Siinä me kontaktit taisi olla, joten lehmä ei ole oikein tuttu.
Nykyään yhä harvemmalla on. Mun isovanhemmat oli maanviljelijöitä ja heillä oli parisenkymmentä maitoa tuottavaa lehmää.
Tuli käytyä usein navetassa muksuna. Maitotonkkiakin kuskattua mummolan kylmäsäiliöön maitotankkiin. Mistä maitoauto sitten haki maidot. 🙂
Ja peltotöissä olin heinäpellolla välillä. Muksuja ei otettu usein mukaan kun siellä alueella oli paljon kyykäärmeitä.
Ja kotipaikassani oli lehmiä joka kesä laitumella naapuritontilla, mä kävin rapsuttelee niitä ja syötin omppuja puutarhasta. Hevosia oli toisella puolella meidän tonttia laitumella.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Nykyään yhä harvemmalla on. Mun isovanhemmat oli maanviljelijöitä ja heillä oli parisenkymmentä maitoa tuottavaa lehmää.
Tuli käytyä usein navetassa muksuna. Maitotonkkiakin kuskattua mummolan kylmäsäiliöön maitotankkiin. Mistä maitoauto sitten haki maidot. 🙂
Ja peltotöissä olin heinäpellolla välillä. Muksuja ei otettu usein mukaan kun siellä alueella oli paljon kyykäärmeitä.
Ja kotipaikassani oli lehmiä joka kesä laitumella naapuritontilla, mä kävin rapsuttelee niitä ja syötin omppuja puutarhasta. Hevosia oli toisella puolella meidän tonttia laitumella.Mä rakastan maaseutua ja maalaiselämää. 💗
Se on ehtaa elämää.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Mä rakastan maaseutua ja maalaiselämää. 💗
Se on ehtaa elämää.Tässä biisi. Maalaisromantiikkaa. 😁
https://youtu.be/Da0MgF8ISYAPALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Tässä biisi. Maalaisromantiikkaa. 😁
https://youtu.be/Da0MgF8ISYASiinä on komiasti ruutupaidatkin edustettuna. Hyvä pojat, niin sit pitää!!!
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Ja kotipaikassani oli lehmiä joka kesä laitumella naapuritontilla, mä kävin rapsuttelee niitä ja syötin omppuja puutarhasta. Hevosia oli toisella puolella meidän tonttia laitumella."Ja kotipaikassani oli lehmiä joka kesä laitumella naapuritontilla, mä kävin rapsuttelee niitä ja syötin omppuja puutarhasta. Hevosia oli toisella puolella meidän tonttia laitumella."
Kuulostaa kivalta lapsuudelta maaseutuun liittyen.
Kivana juttuna pidän muutaman vuoden ikäisen pokerin pelaajan huomautuksesta. Hän ilmoitti, että hänellä on pokerissa väri, sillä kaikki kortit olivat punaisia. Me emme hyväksyneet, sillä siellä oli punaisia ruutuja ja herttoja sekaisin. Sama tyyppi juoksi käytävällä mummilassa ja heitti jalat eteen, 2-vuotiaana, pudoten vaipoilleen. Ihmettelimme - mitä hän puuhasi. Selitys oli pojan suusta "hiekkaa". Sitten huomasimme, että televisiossa oli menossa naisten pituushyppy olympiakisoissa. Poika otti mallia pituushyppääjistä, jotka hyppäsivät hiekkaan. :)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
"Ja kotipaikassani oli lehmiä joka kesä laitumella naapuritontilla, mä kävin rapsuttelee niitä ja syötin omppuja puutarhasta. Hevosia oli toisella puolella meidän tonttia laitumella."
Kuulostaa kivalta lapsuudelta maaseutuun liittyen.
Kivana juttuna pidän muutaman vuoden ikäisen pokerin pelaajan huomautuksesta. Hän ilmoitti, että hänellä on pokerissa väri, sillä kaikki kortit olivat punaisia. Me emme hyväksyneet, sillä siellä oli punaisia ruutuja ja herttoja sekaisin. Sama tyyppi juoksi käytävällä mummilassa ja heitti jalat eteen, 2-vuotiaana, pudoten vaipoilleen. Ihmettelimme - mitä hän puuhasi. Selitys oli pojan suusta "hiekkaa". Sitten huomasimme, että televisiossa oli menossa naisten pituushyppy olympiakisoissa. Poika otti mallia pituushyppääjistä, jotka hyppäsivät hiekkaan. :)Samaistumista. 😆
Juu, maaseudulta voi lähteä, mutta maaseutu ei lähde minusta ikinä.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Samaistumista. 😆
Juu, maaseudulta voi lähteä, mutta maaseutu ei lähde minusta ikinä.Rakastan sitä landelaista rentoutta. Ja luontoa eläimineen, ihmisen elämää eikä robotin.
Rakastan sitä landelaista rentoutta. Ja luontoa eläimineen, ihmisen elämää eikä robotin.
Minä en ole koskaan asunut Landella kuin lapsuuden kesissä kesämökillä. Muuten aina on ollut lähellä kerrostaloja. Kaikkein eniten olen asunut Landella Helsingissä lähellä Malmin kaupunginosaa.
Hyvää päivänjatkoa, sillä minä lopetan nyt tämän päivän osalta! Iltoja ja hyviä öitä! :)PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Heh. Vai koeajamassa. Se on aika vanha pirssi jo sitten.
Kalliit on toiveet."Heh. Vai koeajamassa. Se on aika vanha pirssi jo sitten."
Pirssi ei ole auto, vaan autoasema. Ennen autoja pirssi oli istvossikoiden eli hevosajureiden asema. 🌹👀kynä..mi kirjoitti:
"Heh. Vai koeajamassa. Se on aika vanha pirssi jo sitten."
Pirssi ei ole auto, vaan autoasema. Ennen autoja pirssi oli istvossikoiden eli hevosajureiden asema. 🌹👀Taksistakin käytetään sanaa pirssi meilläpäin. Mentiin oikeen pirssillä, kun mennää taksilla.
Taksistakin käytetään sanaa pirssi meilläpäin. Mentiin oikeen pirssillä, kun mennää taksilla.
kynä..mi kirjoitti:
"Heh. Vai koeajamassa. Se on aika vanha pirssi jo sitten."
Pirssi ei ole auto, vaan autoasema. Ennen autoja pirssi oli istvossikoiden eli hevosajureiden asema. 🌹👀Pirssi on auto murteessa.
Näyttää pirssiauto lyhentyneen sanaksi pirssi. 🌹👀
Pirssi on auto murteessa.
Näyttää paikallisesti pirssi tulleen merkitsemään mitä tahansa autoa. 🌹👀
Norppa83 kirjoitti:
Tää oli hyvä =D
Joo, hän keksi liudan omia sanoja pienenä. Mä seurasin tuolloin aamuisin Holby Cityä ja kerroinntyttärellekin, että katsotaan telkkarista äiskän lempisarja ja lähdetään sitten kävelylle ja leikkipuiston kautta kauppaan. Tytär ilmoitti aamuisin mulle, kun Holby alkoinja hän tanssi tunnarin mukaan vaippapeppuna, että ääti hattomiini.
Telkkari oli hattomiini. 😆
Maito mammu.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Joo, hän keksi liudan omia sanoja pienenä. Mä seurasin tuolloin aamuisin Holby Cityä ja kerroinntyttärellekin, että katsotaan telkkarista äiskän lempisarja ja lähdetään sitten kävelylle ja leikkipuiston kautta kauppaan. Tytär ilmoitti aamuisin mulle, kun Holby alkoinja hän tanssi tunnarin mukaan vaippapeppuna, että ääti hattomiini.
Telkkari oli hattomiini. 😆
Maito mammu.Siskon tyttö (kohta 4-v) sanoo kaurajuomaa hähhää-juomaksi (tai ainakin sanoi pienempänä) ja etikkakurkut on hölskykurkkuja. Itsekin olen ruvennut nimittämään etikkakurkkuja suolakurkkuja hölskykurkuiksi, helpompi sanoa =)
kynä..mi kirjoitti:
Näyttää paikallisesti pirssi tulleen merkitsemään mitä tahansa autoa. 🌹👀
Pirssi tai sitten kaara.
Norppa83 kirjoitti:
Siskon tyttö (kohta 4-v) sanoo kaurajuomaa hähhää-juomaksi (tai ainakin sanoi pienempänä) ja etikkakurkut on hölskykurkkuja. Itsekin olen ruvennut nimittämään etikkakurkkuja suolakurkkuja hölskykurkuiksi, helpompi sanoa =)
Hahah, ihania uusia nimiä. Hähhää juoma. 😂👍
Hölskyyhän ne liemessä. Tarkka tyttö.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Hahah, ihania uusia nimiä. Hähhää juoma. 😂👍
Hölskyyhän ne liemessä. Tarkka tyttö.Jep. Hölskykurkut-nimi tulee varmaan siitä, kun sisko on tehnyt itse pikaetikkakurkkuja ja heiluttelee niitä purkissa liemessä, että ne uppoaa etikkaseokseen paremmin. Siskon tyttö tykkää paljon etikkakurkuista ja itsekin olen tehnyt tuollaisia pikaetikkakurkkuja kotona.
Hähhää-juoma on hauska nimi kaurajuomalle. Ja tuo hattomiini nimitys telkkarille.Norppa83 kirjoitti:
Jep. Hölskykurkut-nimi tulee varmaan siitä, kun sisko on tehnyt itse pikaetikkakurkkuja ja heiluttelee niitä purkissa liemessä, että ne uppoaa etikkaseokseen paremmin. Siskon tyttö tykkää paljon etikkakurkuista ja itsekin olen tehnyt tuollaisia pikaetikkakurkkuja kotona.
Hähhää-juoma on hauska nimi kaurajuomalle. Ja tuo hattomiini nimitys telkkarille.Okei, nyt käsitin kokonaisuudessaan oikein tuon kurkkujutun. Toki. Mistä ne muksut noi sanat keksiikin.
Nuorempi tyttö sanoi aina pienenä kun jotain putosi tai joku juttu oli "jep", niin hänelle se oli "päp" eli hänen jep.
Kirja putos eikä yltänyt syöttötuolista itse nostamaan. Oli turvavaljaissa, niin katsoi kirjaa ja totesi päp. Kysyin putosko sun kirja lattialle, niin katsoi mua nyökkäsi ja päp. 😅PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Okei, nyt käsitin kokonaisuudessaan oikein tuon kurkkujutun. Toki. Mistä ne muksut noi sanat keksiikin.
Nuorempi tyttö sanoi aina pienenä kun jotain putosi tai joku juttu oli "jep", niin hänelle se oli "päp" eli hänen jep.
Kirja putos eikä yltänyt syöttötuolista itse nostamaan. Oli turvavaljaissa, niin katsoi kirjaa ja totesi päp. Kysyin putosko sun kirja lattialle, niin katsoi mua nyökkäsi ja päp. 😅"Nuorempi tyttö sanoi aina pienenä kun jotain putosi tai joku juttu oli "jep", niin hänelle se oli "päp" eli hänen jep. Kirja putos eikä yltänyt syöttötuolista itse nostamaan. Oli turvavaljaissa, niin katsoi kirjaa ja totesi päp. Kysyin putosko sun kirja lattialle, niin katsoi mua nyökkäsi ja päp. 😅 "
Tuo oli mielenkiintoinen juttu. Tulinkin vielä katsomaan palstan kirjoituksia. Hyvää yötä tai hyvää viikonloppua vielä kerran! :)Norppa83 kirjoitti:
Pirssi tai sitten kaara.
"Pirssi tai sitten kaara."
Kaara on minullekin tuttu sana. 🌹👀Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
"Nuorempi tyttö sanoi aina pienenä kun jotain putosi tai joku juttu oli "jep", niin hänelle se oli "päp" eli hänen jep. Kirja putos eikä yltänyt syöttötuolista itse nostamaan. Oli turvavaljaissa, niin katsoi kirjaa ja totesi päp. Kysyin putosko sun kirja lattialle, niin katsoi mua nyökkäsi ja päp. 😅 "
Tuo oli mielenkiintoinen juttu. Tulinkin vielä katsomaan palstan kirjoituksia. Hyvää yötä tai hyvää viikonloppua vielä kerran! :)Hyvää yötä. ☺️
- Anonyymi
Kiva, kun kerroit lehmästä. Minulla itsellläni ei valitettavasti ole oikein kontaktia maatiloihin. Äidin puolelta käytiin hautajaisten yhteydessä maatilalla. Lisäksi koulun kanssa käytiin kerran tutustumassa maatilaan. Lisäksi toimittajana kävin kerran maatilalla. Siinä me kontaktit taisi olla, joten lehmä ei ole oikein tuttu.
Aikoinaan tyttäreni oli työharjoitteĺussa siskon miehen maatilalla.
Navetassa lehmä potkaisi. Tytär vain tuumasi lehmälle, että odotahan vain...
- Anonyymi
No minunen poikani taas on kovasti sitä mieltä, että me kaikki oltiin aiemmin dinosauruksia. Ehkä hän ei nyt enää seitsenvuotiaana usko tuohon yhtä palavasti kuin vielä viisivuotiaana, mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Ja siis niitä asioita on lukemattomia, joista olen kuullut, että tuohan on jopa vanhempi kuin sinä/äiti. Vaan jos joku asia on TOSI vanha niin sitten se on vanhempi kuin mummi. 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis niitä asioita on lukemattomia, joista olen kuullut, että tuohan on jopa vanhempi kuin sinä/äiti. Vaan jos joku asia on TOSI vanha niin sitten se on vanhempi kuin mummi. 😆
Ja sitten on yksi toteamus, joka laittaa elämän realiteetit kohdilleen. Kun jotakin tulee tapahtumaan tosi pitkän ajan päästä niin se tapahtuu sitten, kun "sinä olet varmaan jo kuollut". Lapsille kaikki on niin kovin mutkatonta.
- Anonyymi
Minun lapsi tiesi kaiken dinosauruksista ja esitelmöi niistä seitsenvuotiaana. Hieman myöhemmin siinä 9-10 vanhansa sanoi aikovansa dinosaurusten luiden tutkijaksi, paleontologiksi. Siihen aikaan ei tainnut olla ollenkaan kyseisen alan opintoja Suomessa. Myöhemmin mieli muuttui ja alkoikin sosionomiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun lapsi tiesi kaiken dinosauruksista ja esitelmöi niistä seitsenvuotiaana. Hieman myöhemmin siinä 9-10 vanhansa sanoi aikovansa dinosaurusten luiden tutkijaksi, paleontologiksi. Siihen aikaan ei tainnut olla ollenkaan kyseisen alan opintoja Suomessa. Myöhemmin mieli muuttui ja alkoikin sosionomiksi.
Paljon tiesi omanikin, mutta kun äiti tiesi enemmän niin ei voinut esitelmöidä ... kyseli vain.
Anonyymi: "No minunen poikani taas on kovasti sitä mieltä, että me kaikki oltiin aiemmin dinosauruksia. Ehkä hän ei nyt enää seitsenvuotiaana usko tuohon yhtä palavasti kuin vielä viisivuotiaana, mutta kuitenkin."
Minä näytin ala-asteella 2. luokalla "Maa aikojen alussa"-dinosauruspiirretyn. Sen jälkeen kirjoitettiin aine dinosauruksista. Yksi tyttö kertoi, että isosiskon kertoman dinosaurukset kuolivat ympäristömyrkkyihin. :)
- Anonyymi
En.
Siskon tytöltä (täyttää tän vuoden marraskuussa neljä) pääsi ilmaa takapuolelta. Sisko kysyi häneltä, että mikäs se oli. Siihen siskon tyttö tuumasi, että lentäjän poika =D
Kun itse olin lapsi luulin, että ennen mun syntymää maailma oli mustavalkoinen.
Norppa83: "Kun itse olin lapsi luulin, että ennen mun syntymää maailma oli mustavalkoinen."
En muista aikaa ennen väritelevisiota, mutta minullakin oli vanhojen filmien perusteella kuva pienenä, että maailma oli musta-harmaa-valkoisempi aikaisempina aikoina, sillä vanhat elokuvat olivat yleensä mustavalkoisia.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Norppa83: "Kun itse olin lapsi luulin, että ennen mun syntymää maailma oli mustavalkoinen."
En muista aikaa ennen väritelevisiota, mutta minullakin oli vanhojen filmien perusteella kuva pienenä, että maailma oli musta-harmaa-valkoisempi aikaisempina aikoina, sillä vanhat elokuvat olivat yleensä mustavalkoisia.Jep. Juuri näin.
- Anonyymi
Maitoa maalta:
https://youtu.be/L80s_9kqdtsMitä tämä mielenkiintoinen video liittyi asiaan? Video on hyvä, mutta ei oikein aiheen mukainen.
Siskon 5-vuotias poika toi äidilleen innoissaan kukkia. Ainut ongelma oli se, että oltiin hautausmaalla ja poika oli ottanut kukat sieltä äidilleen haudalta. Kun hänelle selitettiin, että niitä ei saa ottaa niin poika sanoi: "Kukaan ei ole keltonut mulle"! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231