LauantaiViza 4 - Onko sinulla hyvä yleissivistys?

23

73

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastasit oikein 17 kysymykseen

• Hyvä hyvä :)

• Vastasin oikein 23/25. Vain Suomen kansalliseläin ja joku toinen meni väärin. Minusta melko helppo kysely!

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Vastasin oikein 23/25. Vain Suomen kansalliseläin ja joku toinen meni väärin. Minusta melko helppo kysely!

Tosi hyvä tulos!

No ei tuo hirmun hankala ollut jos on vähän seurannut koulussa ja sittemmin uutisia.

• Anonyymi

18 oikein. Etten sitä eka pressaa tiennyt eikä urheilu ole kiinnostavin lajini, ei mennyt edes arvaten.

• Hyvä tulos!

Itelläkin on sen ekan pressan kanssa aina pientä arpomista...

• Anonyymi

19 oikein, olisihan tuo voinut paremminkin mennä mutta ihan hyvä.

-harmiseikirj-

• Mielestäni oikein hyvä tulos!

• Anonyymi

Kiinnostaa kuin kilo 💩a sun visailus

• 19/25, sinulla vaikuttaa olevan kattava yleissivistys. No, jotkut vastaukset meni tuurilla oikein, mutta joissain oli ihan tietoakin takana.

• Hyvin vedetty!

Enpä tuota itsekään pelkällä tiedolla tulosta tehnyt...

• Anonyymi

20 oikein.

• Anonyymi

24/25, se armeijakysymys oli ainoa, mikä piti arvata ja väärin meni 🙁

• No hitsi, loistava tuloshan tuo siitä huolimatta!

• Nippelitieto on jotakuinkin hallussa. Siellä oli muutama urheiluun liittyvä kysymys. Ne eivät kuulu minun vahvuuksiin.

"Sinulla vaikuttaa olevan kattava yleissivistys!
      Vastasit oikein 22 kysymykseen"

Kiitos visailusta. :D

• Huipputulos sinullakin!

Niin, sinulla ei urheilu ollut vahvuuksia, minulla taas taiteet, näkyivät nuo taipumukset molempien tuloksissa :D

• randombypasser kirjoitti:

Huipputulos sinullakin!

Niin, sinulla ei urheilu ollut vahvuuksia, minulla taas taiteet, näkyivät nuo taipumukset molempien tuloksissa :D

Usein visailuissa on urheiluun liittyviä kysymyksiä, ne ovat aina olleet mulle ns. "Akilleen kantapää".
        Minun on aivan mahdotonta muistaa urheilusaavutusten vuosilukuja, sekä kuka jossain on joskus ollut kapteenina, jne. Mun kovalevy on siltä osin täynnä. :)

Muuten kyllä kaikenlaista turhaakin tietoa on jäänyt korvien väliin.

• tosi..typy kirjoitti:

Usein visailuissa on urheiluun liittyviä kysymyksiä, ne ovat aina olleet mulle ns. "Akilleen kantapää".
        Minun on aivan mahdotonta muistaa urheilusaavutusten vuosilukuja, sekä kuka jossain on joskus ollut kapteenina, jne. Mun kovalevy on siltä osin täynnä. :)

Muuten kyllä kaikenlaista turhaakin tietoa on jäänyt korvien väliin.

Kyllähän se on sillä tavoin sukupuolittunutta, että usein naisilla se on urheilu joka ei kiinnosta ja taas miehillä usein taiteet ja kulttuuri. Kiinnostuksen kohteet... :)

• Anonyymi

mutta niin joku kokaiinin johdannainewn toimiii itselleni hyvin lääkärit sen tietävät morfiini eitoimi mutta prokaiiki kylä, voi tulla hassua oloahetkeksi mutta toimii kuten morfiini ei toimi :;D

• Anonyymi

23/25
      Sinulla vaikuttaa olevan kattava yleissivistys!

Urheilu ole vahvin lajini...

- Sheena

• Hieno tulos!

Ja vihdoin et saanut täysiä pisteitä, olen huojentunut, koska vähän jo jännitin... 😁

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      528
      2000
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      383
      1633
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1452
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1378
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1047
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1032
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1006
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      803
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      801
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      784
    Aihe