Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009054541.html
Huomaa etteivät taiteet ole vahvin lajini 😂
Sinulla vaikuttaa olevan kattava yleissivistys!
Vastasit oikein 19 kysymykseen
LauantaiViza 4 - Onko sinulla hyvä yleissivistys?
23
62
Vastaukset
Vastasit oikein 17 kysymykseen
Vastasin oikein 23/25. Vain Suomen kansalliseläin ja joku toinen meni väärin. Minusta melko helppo kysely!
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Vastasin oikein 23/25. Vain Suomen kansalliseläin ja joku toinen meni väärin. Minusta melko helppo kysely!
Tosi hyvä tulos!
No ei tuo hirmun hankala ollut jos on vähän seurannut koulussa ja sittemmin uutisia.
- Anonyymi
18 oikein. Etten sitä eka pressaa tiennyt eikä urheilu ole kiinnostavin lajini, ei mennyt edes arvaten.
- Anonyymi
19 oikein, olisihan tuo voinut paremminkin mennä mutta ihan hyvä.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Kiinnostaa kuin kilo 💩a sun visailus
19/25, sinulla vaikuttaa olevan kattava yleissivistys. No, jotkut vastaukset meni tuurilla oikein, mutta joissain oli ihan tietoakin takana.
- Anonyymi
20 oikein.
- Anonyymi
24/25, se armeijakysymys oli ainoa, mikä piti arvata ja väärin meni 🙁
Nippelitieto on jotakuinkin hallussa. Siellä oli muutama urheiluun liittyvä kysymys. Ne eivät kuulu minun vahvuuksiin.
"Sinulla vaikuttaa olevan kattava yleissivistys!
Vastasit oikein 22 kysymykseen"
Kiitos visailusta. :DHuipputulos sinullakin!
Niin, sinulla ei urheilu ollut vahvuuksia, minulla taas taiteet, näkyivät nuo taipumukset molempien tuloksissa :Drandombypasser kirjoitti:
Huipputulos sinullakin!
Niin, sinulla ei urheilu ollut vahvuuksia, minulla taas taiteet, näkyivät nuo taipumukset molempien tuloksissa :DUsein visailuissa on urheiluun liittyviä kysymyksiä, ne ovat aina olleet mulle ns. "Akilleen kantapää".
Minun on aivan mahdotonta muistaa urheilusaavutusten vuosilukuja, sekä kuka jossain on joskus ollut kapteenina, jne. Mun kovalevy on siltä osin täynnä. :)
Muuten kyllä kaikenlaista turhaakin tietoa on jäänyt korvien väliin.tosi..typy kirjoitti:
Usein visailuissa on urheiluun liittyviä kysymyksiä, ne ovat aina olleet mulle ns. "Akilleen kantapää".
Minun on aivan mahdotonta muistaa urheilusaavutusten vuosilukuja, sekä kuka jossain on joskus ollut kapteenina, jne. Mun kovalevy on siltä osin täynnä. :)
Muuten kyllä kaikenlaista turhaakin tietoa on jäänyt korvien väliin.Kyllähän se on sillä tavoin sukupuolittunutta, että usein naisilla se on urheilu joka ei kiinnosta ja taas miehillä usein taiteet ja kulttuuri. Kiinnostuksen kohteet... :)
- Anonyymi
mutta niin joku kokaiinin johdannainewn toimiii itselleni hyvin lääkärit sen tietävät morfiini eitoimi mutta prokaiiki kylä, voi tulla hassua oloahetkeksi mutta toimii kuten morfiini ei toimi :;D
- Anonyymi
23/25
Sinulla vaikuttaa olevan kattava yleissivistys!
Urheilu ole vahvin lajini...
- SheenaHieno tulos!
Ja vihdoin et saanut täysiä pisteitä, olen huojentunut, koska vähän jo jännitin... 😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639686Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513119Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432887- 612679
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012085- 1091996
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251913Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä551477Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251