Palstailun kannattavuus

Anonyymi

Kannattaako palstailla joka päivä? Jos olisi oma kumppani niin palstailisitteko yhtä usein kuin nyt?

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa, koska muuten en osaa rauhoittua paikoilleni ollenkaan. Pitäis sitten syödä unilääkettä, että nukkuis palstailun sijaan ja mun on käsketty opetella olemaan aloillaankin. Ihan itseni vuoksi ja jaksamisen takia.

Joku muu möllöttää telkkaa tai lukee kirjaa, sen minkä mä keskustelen.

• Ja keskustelu on ihan jees näin, koska muuten en keskustelis kun perheeni kanssa. Randomisti perheen ulkopuolisten.

Ketä voi häiritä jonkun toisen elämä ja tekemiset?

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Ja keskustelu on ihan jees näin, koska muuten en keskustelis kun perheeni kanssa. Randomisti perheen ulkopuolisten.

Ketä voi häiritä jonkun toisen elämä ja tekemiset?

Nytkin kävin taso- kalustemopilla pesemässä kylppärin seinät ja pyyhin lattian tässä välissä. Kun ei osaa vaan olla hiljaa paikoillaan.

• Anonyymi

En. En missään nimessä en. En. Tulin koska korvaani kuiskattiin. Tee se tee se tee se. Sen tein ja nyt olen mielestäni suorittanut tehtävän.

• Et pääse enää täältä pois, tämä paikka on kirottu...

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Et pääse enää täältä pois, tämä paikka on kirottu...

Pääsen minä. Mua ei ole kirottu. Minut on siunattu. Ikävä teidän tietenkin tulee mutta se ei oo mun ongelma.

• Anonyymi kirjoitti:

Pääsen minä. Mua ei ole kirottu. Minut on siunattu. Ikävä teidän tietenkin tulee mutta se ei oo mun ongelma.

Tulet vielä huomaamaan, voit yrittää pois, mutta silti tulet aina palaamaan tänne...

• Anonyymi

On kumppani ja käyn silloin tällöin täällä kinaamassa ja tappelemassa poliittisten ja ideologisten vastustajieni kanssa.

• Anonyymi

Minä olen alunperin käynyt taisteleen uskonasioista.

• Anonyymi

No päättääkö sitä itse eli jos kirjoittelisi tänne ja nainen kysyis mihin kirjoittelet niin pakko näyttää ja sitten nainen sanois saisinko jatkaa vai ei

• Anonyymi

Ei kai täällä sen takia käydä että siitä olisi mitään hyötyä?

• Anonyymi

Palstailemme kumppanin kanssa yhdessä

• Anonyymi

Onhan täällä ollut kivoja keskusteluja ja ihan kuva lukea ihmisten ajatuksia ja mielipiteitä, joten siinä mielessä kannattaa. En käy täällä kuitenkaan joka päivä, mutta joskus monta päivää putkeen, miten milloinkin.

• Ei nyt sentään joka päivä. Tähän(kin) kyllästyy nopeasti. Pieninä annoksina tämä on kivaa, mutta pitemmänpäälle alkaa maistua puulta.

• Tuskin kannattaa rahallisesti, eipä kyllä kulujakaan juuri ole

• Anonyymi

Piipahdan pari kertaa päivässä. Luen mielipiteitä. Otsikon aiheen perusteella ruodin useita pois niin etten edes avaa. Tietenkin kannattaa palstailla. Ehkä jos ois ainut harrastus niin voisi laajentaa kiinnostuksen kohteita, mulla ei ole, tulin just lenkiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      584
      2269
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      408
      1826
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1650
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1428
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1226
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      57
      1154
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1144
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      898
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      878
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      833
    Aihe